quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:27 schreef rooie3 het volgende:
Joris zit aardig de boel in de gaten te houden.Hij geeft ook rake opmerkingen naar Brian.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
Amanda barst bijna van ellende, Brian krijgt geen poot aan de grond bij de koks.
Er kwam ook nog een zanger die een paar hollandse liedjes zong:quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Joris zit Brian ook lekker te voeren, kleine plaagstootjes steeds .....
Zure Amanda kreeg op verzoek een zoet toetje:quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:40 schreef noekje het volgende:
Die Claire, hoe simpel ook, die heeft daar de tijd van haar leven.
Anouk is ondertussen vertrokken.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Vreemde gast... die vent voelt enorme pieken en enorme dalen.... en in feite was het gewoon gezellig en niets aan de hand. Ik stel voor dat we de medicatie gaan opvoeren.
en toen ging de poort alweer open en kwam eindelijk de aanleiding van deze TT binnenlopen:quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil Joris houden! Joris is cool, al is zijn nek echt huge.
Dit is de COS. Wees lief voor elkaar!quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Cement voor Amanda
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:30 schreef petraa het volgende:
Wie is Cementa?
een verloren vriendin van amanda die de febo geld heeft gegeven om daar te komen .dus voor de liefhebbers wie wilt je krijgt 200 euro perdag om als vriendin van dellie te spelen.quote:
Wat een lieve blozende wangetjesquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit is Cementa vriendin van Amanda
[ afbeelding ]
Ja hoi DGK-Redactie!!!!quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:33 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
een verloren vriendin van amanda die de febo geld heeft gegeven om daar te komen .dus voor de liefhebbers wie wilt je krijgt 200 euro perdag om als vriendin van dellie te spelen.
Adopteren?quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoi DGK-Redactie!!!!
Ik ben Amanda's moeder
[..]
Ja hoi DGK-Redactie!!!!
Ik ben Amanda's moeder
[..]
Ja hoi DGK-Redactie!!!!
Ik ben Amanda's moeder
Yoehoe oma Balk hier !!!!!!!!!!!quote:
Hè, hè, eindelijk duidelijkheid. Wat ben jij een kutmoeder zeg.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoi DGK-Redactie!!!!
Ik ben Amanda's moeder
Echt? Hahahaquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:36 schreef avonne het volgende:
Amanda "wat vind je van mijn kapsel?"
Sem "het zelfde"
Amanda "ik heb er ook niks aan gedaan"![]()
[..]
Ja hoi DGK-Redactie!!!!
Ik ben Amanda's moeder
Hoe oud is dat kind??? 15?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit is Cementa vriendin van Amanda
[ afbeelding ]
kijk en dan zeg ik meteen dr uit flikkeren die delquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:39 schreef avonne het volgende:
Amanda heeft op de trap iets gezegd met de zender uit.
A "snap je?'"
Sem "ja, natuurlijk"
Wordt het toch nog gezellig in de kooiquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:39 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Yoehoe oma Balk hier !!!!!!!!!!!ik heb mijn kleindochter al 24 jaar niet gezien maakt niks uit het lijkt alleen zo lang
![]()
Vind je het gek met zo'n rotjong?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hè, hè, eindelijk duidelijkheid. Wat ben jij een kutmoeder zeg.![]()
On Topic: De familie van die pisvlek vertrekt.......dat werd tijd.
De vorige keer zag ze er ouder uit met steil haar.quote:
Goh waarom zou het zo'n rotjong zijn?? Dankzij jou opvoeding!!!!quote:
quote:
Ik had het te drukquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Goh waarom zou het zo'n rotjong zijn?? Dankzij jou opvoeding!!!!![]()
Ohnee die heeft ze niet gehad van je!
Oh Desii, waarom doe je dat nouquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:48 schreef Desii het volgende:
zonder woorden... met een zucht![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |