quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het allang door. Dit is toch prachtig voor de reguliere, vuige Huub die de verjaardag van Brian verstiert.
Milde Brian en Amanda die het bij wat stekelige opmerkingen houden.
Mij maken ze niet meer gek.
tuurlijk lekker makkelijk met zoveel mensen en ze hebben het weer perfect gedaan.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:27 schreef Disana het volgende:
Huub zou in Brians oor gezegd hebben 'hee je vriendin is een kuthoer'.
Of het was één van Brian's persoonlijkhedenquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:27 schreef Disana het volgende:
Huub zou in Brians oor gezegd hebben 'hee je vriendin is een kuthoer'.
Goed naar hem luisterenquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:29 schreef trettie het volgende:
geweldig genoten Brian je was meesterlijk Hahahahahahaha
(wat heeft ie eigenlijk gedaan dat zo meesterlijk was?
Hij heeft ook echt niet door dat zijn hele actie in het water viel he.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
tuurlijk lekker makkelijk met zoveel mensen en ze hebben het weer perfect gedaan.
moedige streamers die dat aan kunnen horen! Iik kwam niet verder dan 20 secondenquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
B en A gaan hun actie bejubbelen?
Gij ongelovigequote:Op dinsdag 15 april 2008 20:29 schreef trettie het volgende:
geweldig genoten Brian je was meesterlijk Hahahahahahaha
(wat heeft ie eigenlijk gedaan dat zo meesterlijk was?
Bij wie? Ik gok bij Brian en Amanda die zichzelf weer veren in de kont steken.quote:
welnee hij denkt dat alles is geslaagd en dat Huub helemaal over de zeik wasquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft ook echt niet door dat zijn hele actie in het water viel he.
Klopt. Amanda vertelt nu over hun gesprek over vertrouwen van gisteren bij de picknick. Het zit natuurlijk weer helemaal anders.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij wie? Ik gok bij Brian en Amanda die zichzelf weer veren in de kont steken.
Ze zullen het altijd zo draaien dat de overwinning voor hen zelf is ook al hebben ze zo verloren!quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft ook echt niet door dat zijn hele actie in het water viel he.
Au AU AU ik zal het nooit meer zeggen over de MEESTER!!!!!quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Gij ongelovige![]()
Twijfel je aan Brians meesterlijkheid? Ongelovige![]()
Hoe meer Brian zegt dat ie goed deed, hoe meer hij zich zelf moet overtuigen en zijn leugentjes moet oefenen
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:36 schreef avonne het volgende:
Jaap "wat hem zo bijzonder voor mij maakt is dat hij meerdere persoonlijkheden heeft. Dat heb ik ook"
Huub heeft ome Twan, Jaap heeft een schoonvader met 16 coffeeshops...quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:36 schreef Dementor het volgende:
Zo zo de familie van rachel heeft 16 coffee shops
ja hoe kunnen ze dat nou laten zien op de tv straks een zeer boze Huub.quote:
Vreemde gast... die vent voelt enorme pieken en enorme dalen.... en in feite was het gewoon gezellig en niets aan de hand. Ik stel voor dat we de medicatie gaan opvoeren.quote:
Lieve Roevka, ik probeer het niet eens meer te volgen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:36 schreef akveor het volgende:
Met alle respect hoor maar wat moet die familie van Wicardo daar....? Eerder gaf hij nog aan dat hij gewoon de villa uit kan wanneer dat nodig is. Wat voor meerwaarde heeft dit en voor wie? Ik snap in ieder geval het nut niet. Entertainmentwaarde is nihil.
What's next? The poolboy die z'n hele familie uitnodigt om in het zwembad te pissen?
hoe kan dat nou die lul lalt uit zijn nek kenniet liep voor Huub kwqam terug gelopen toen Huub er aan kwam en sloeg huub gelijk en duwde Huub en toen SLquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:41 schreef Disana het volgende:
Huub heeft het natuurlijk zelf uitgelokt met Kenneth. Kenneth waarschuwde hem nog, maar Huub ging op zijn voeten staan. Hartstikke dreigende situatie joh, Ken weet ook waartoe Huub in staat is.
Heb zelfs de beelden van die twee stil gezet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:29 schreef Katewalker het volgende:
Amanda en Brian in de kapsalon....![]()
![]()
ik weet niet waar ze het over hebben maar ik kan het wel raden...
typischquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:38 schreef Borga het volgende:
Bwian; '' Huub was witheet.''
mwhahaha.... dat had ik vanochtend al voorspeldquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:28 schreef Disana het volgende:
Joris heeft ook afgedaan.
+1quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Vreemde gast... die vent voelt enorme pieken en enorme dalen.... en in feite was het gewoon gezellig en niets aan de hand. Ik stel voor dat we de medicatie gaan opvoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |