quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het allang door. Dit is toch prachtig voor de reguliere, vuige Huub die de verjaardag van Brian verstiert.
Milde Brian en Amanda die het bij wat stekelige opmerkingen houden.
Mij maken ze niet meer gek.
tuurlijk lekker makkelijk met zoveel mensen en ze hebben het weer perfect gedaan.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:27 schreef Disana het volgende:
Huub zou in Brians oor gezegd hebben 'hee je vriendin is een kuthoer'.
Of het was één van Brian's persoonlijkhedenquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:27 schreef Disana het volgende:
Huub zou in Brians oor gezegd hebben 'hee je vriendin is een kuthoer'.
Goed naar hem luisterenquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:29 schreef trettie het volgende:
geweldig genoten Brian je was meesterlijk Hahahahahahaha
(wat heeft ie eigenlijk gedaan dat zo meesterlijk was?
Hij heeft ook echt niet door dat zijn hele actie in het water viel he.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
tuurlijk lekker makkelijk met zoveel mensen en ze hebben het weer perfect gedaan.
moedige streamers die dat aan kunnen horen! Iik kwam niet verder dan 20 secondenquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
B en A gaan hun actie bejubbelen?
Gij ongelovigequote:Op dinsdag 15 april 2008 20:29 schreef trettie het volgende:
geweldig genoten Brian je was meesterlijk Hahahahahahaha
(wat heeft ie eigenlijk gedaan dat zo meesterlijk was?
Bij wie? Ik gok bij Brian en Amanda die zichzelf weer veren in de kont steken.quote:
welnee hij denkt dat alles is geslaagd en dat Huub helemaal over de zeik wasquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft ook echt niet door dat zijn hele actie in het water viel he.
Klopt. Amanda vertelt nu over hun gesprek over vertrouwen van gisteren bij de picknick. Het zit natuurlijk weer helemaal anders.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij wie? Ik gok bij Brian en Amanda die zichzelf weer veren in de kont steken.
Ze zullen het altijd zo draaien dat de overwinning voor hen zelf is ook al hebben ze zo verloren!quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft ook echt niet door dat zijn hele actie in het water viel he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |