ik mag SEMquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:51 schreef ericahysterica het volgende:
amanda ik heb met brian zijn verjaardag alles geregeld ook een Antilliaans ontbijt. Heb ik niet zelf gekookt hoor.
SEM: oh toe maar Antilliaans.....ja dat koken kon ik mij ook al niet voorstellen
Nu wil ik een cap van je kutschjmoel, ben zoooooo nieuwschierig.quote:
De streams zijn heerlijk als hij erop isquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:48 schreef Desii het volgende:
zonder woorden... met een zucht![]()
[ afbeelding ]
dat is lieke nuquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:49 schreef JEEtjuuh het volgende:
vreemd dat ik amanda nooit meer over de beste vriendin nadia hoor.
Heet ze écht Cementa? Nee toch hè?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:51 schreef petraa het volgende:
Cementa verteld nu voor de 2e keer dat ze in December weer naar Thailand gaat. Amanda: Ohhhhhhh. Cementa: Dat zei ik net ook al, ga je mee!!!
Morgen weer weg? Waarom zeg je dat nouquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:54 schreef Desii het volgende:
[..]
morgen is tie weer weg.... en hij capt lekker weg
[ afbeelding ]
Wáár kan ze veel hebben...je bedoelt toch niet???quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:54 schreef ericahysterica het volgende:
cem heeft een piercing laten zetten............:" geloof me wij kunnen daar veel hebben"
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wáár kan ze veel hebben...je bedoelt toch niet???
My dear @Blurk , ze heet Samantha maar we gaan af op de uitspraak van Amanda. Net als haar hartsvriendin Solans( lees Solange).quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Morgen weer weg? Waarom zeg je dat nou
Laat ze vast nog wel en keer zienquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wáár kan ze veel hebben...je bedoelt toch niet???
mooi hé, ik zat al precies hetzelfde te denken.... dit beloofd troubles... en ikhouervanquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:56 schreef trettie het volgende:
Dat gaat mooi worden met Amanda die griet zuipt ook als een ketter dus elke avond VOL VOL VOL , ook leuk voor Brian!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik geniet nu al!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |