Je gelooft je oren toch niet he.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:02 schreef avonne het volgende:
Amanda "Het komt gewoon door mijn verleden dan schrik ik er nog wel van, hoewel ik weet dat Brian niks zal doen"
Misschien is ze wel zó gek, dat ze zich onbeschermd anaal laat penetreren door een of andere agressieve engnek. Of is dat te ver gezocht?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:59 schreef Deisyy het volgende:
volgens de verhalen is Cementa dus zo gek als een deur.
Dat belooft wat
Ze bestaan, niet te geloven hè?quote:
Eigenlijk is het gewoon zielig ook hè..quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:02 schreef avonne het volgende:
Sem "die ruzies met Brian, man, begint een beetje te lijken op Danny. Vind je niet? Hoe hij zo kan veranderen..."
Amanda "Er is één verschil: Danny kon niet zijn handjes thuis houden en Brian wel"
ja tot vrijdagquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:06 schreef Varen het volgende:
Blijft die cementa?
We staan toch nergens meer raar van te kijkenquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is ze wel zó gek, dat ze zich onbeschermd anaal laat penetreren door een of andere agressieve engnek. Of is dat te ver gezocht?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:07 schreef Disana het volgende:
Ik hoor Amanda nu zeggen dat ze theorie zelfs 5 keer heeft gedaan destijds? Jemig.
Dat denk ik ook, we worden in ieder geval heel wat wijzer nu!quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze bestaan, niet te geloven hè?
Oeps, Cementa begint over het dominante gedrag van Brian. Volgens Amanda is het anders dan haar relaasie met Dusty.
Cementa gaat ons een hoop plezier bezorgen, ze is behoorlijk loslippig. (No pun intended)
bedoel je in zee dan?quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon zielig ook hè..:{
Ze mag heel blij wezen als hij haar dumpt. En dan bedoel ik niet van de trap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |