kan er niets aan doen, als huub zoiets uithaalt vindt ik het redelijk leuk maar hoe rat en del het doen vindt ik het helemaal niet leuk, een slechte kopie van de acties van huub en eventueel jaap maar meer ook nietquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:27 schreef BarryK het volgende:
Eentje was genoeg hoor
Brian: "doe je ook rouwtaarten..." die kok "wat zegt ie nou, rouw of trouwtaarten"...
Dat is lastig voor sommigen. Je moet een gave hebben voor leuke "terror". De enige die dat daar bezit is Japio. Ook Huub heeft Jaap nodig om iets te ondernemen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:30 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is nu precies de terror? Want die vat ik nog steeds niet.
Ja okay. Maar leuk of niet leuk is me nu even om het even. Wát is de terror?quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is lastig voor sommigen. Je moet een gave hebben voor leuke "terror". De enige die dat daar bezit is Japio. Ook Huub heeft Jaap nodig om iets te ondernemen.
Hoe danquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:32 schreef mspoez het volgende:
Amanda vertelt hoe goed zij geterrord heeft op Claiire en haar jurk. De kok kookt onverstoorbaar verder.
Onzin... Jaap is slechts een sta in de weg. Daarnaast hou ik niet van dit soort ingecalculeerde humor. Plannetjes waar hij al maanden op loopt te broeden. Not my cup of teaquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is lastig voor sommigen. Je moet een gave hebben voor leuke "terror". De enige die dat daar bezit is Japio. Ook Huub heeft Jaap nodig om iets te ondernemen.
Ik vind het wel tof. Ondertussen voel je de spanning.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een focking slechte timing weer, nu die muziek .........
Hey LL in zijn oudere jarenquote:
Het was mij ook niet duidelijk, iets met respect en kleedhokjes maar het eindigde met 'jij was echt helemaal over de zeik en je vader ging zelfs talpa bellen!'quote:
Dit is toch smullen? Brian wordt al para van helemaal niks en Huub doet gezellig mee met deze onzin.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:
B tegen A: Ik doe helemaal niks, kijk ze dan overstuur zijnSpiegel
en gelijk heeft zequote:Op dinsdag 15 april 2008 19:40 schreef noekje het volgende:
Die Claire, hoe simpel ook, die heeft daar de tijd van haar leven.
Het kind is gek op wiebelen, kijk haar gaan.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:40 schreef noekje het volgende:
Echt waar, die heeft een gedachtengang...quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:39 schreef BarryK het volgende:
Brian in zichzelf lullend over natuurlijk huub... eet je eten op, concentreer je op claire, je vrouw , je echtgenoot ... maak je niet druk
volgens mij zei Brian dat het vlees niet lekker was.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:40 schreef JEEtjuuh het volgende:
op wie scheld brian nou???
Van de week zei iemand het hier heel erg goed; '' Bwian is eigenlijk een kind van 8 jaar in een volwassen lichaam.''quote:
Zichzelf, plannetje om de boel te verkloten is mislukt en wrs mocht slabek haar slabek niet opentrekken van de FEBO.quote:
Dat is toch fantastisch!quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het kind is gek op wiebelen, kijk haar gaan.
Brian fokt zichzelf weer eens vreselijk op.. Zou hij dat nou bewust doen? Adrenaline kick waardoor hij zelf denkt beter te kunnen presteren, focussen, concentreren oid?quote:
Een beetje Jantje lacht, Jantje huilt. Goed meiske maar ik zie haar graag vertrekken daar.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:40 schreef noekje het volgende:
Tussen Huub en Brian zit altijd lading. Claire ontgaan die dingen, die denk alleen aan Brabantse gezelligheid....quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:45 schreef avonne het volgende:
Praat me even bij, mensen.
Waarom kijkt Huub zo raar (misschien gestressed) ?
Ik snap dat de groep erbij is uit Terror, maar Claire vindt het wel grappig, dus zo erg zal het niet zijn.
Ik niet! Zij denken haar afschuwelijk te hebben maar zij doet nog maar eens de handjes in de lucht.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een beetje Jantje lacht, Jantje huilt. Goed meiske maar ik zie haar graag vertrekken daar.
Ik verheug me al weer op de verhalen van Bwian vanavond.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:46 schreef BarryK het volgende:
Brian: Is er rekening gehouden met de gasten enzo, vegetarisch etc.... en ja hoor allemaal gedaan... wat een lozert die brr zeg
Huub zeg dat Amanda zo ook wel een toeje lust.. Amanda slablek gelijk.. moet toch meerdere moeten toch kiezen, Huub zegt dat er net is uitgelegd dat het geen keuze is maar een voorstel.
Lekker hè? Ging over zichzelf slaan, jammer dat Brian niet reageerde.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Joris zit Brian ook lekker te voeren, kleine plaagstootjes steeds .....
Nee, dat doet hij vanavond pas weer, vuilbekken over Anouk ......quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:49 schreef Disana het volgende:
Ik dacht dat die Sandy ook van alles ging doen.
Claire doet het top!quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik niet! Zij denken haar afschuwelijk te hebben maar zij doet nog maar eens de handjes in de lucht.
'En nu met z'n allen!' Hilarisch vind ik het.
Sorry, wederom.
Dat komt misschien nog man.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:49 schreef Disana het volgende:
Ik dacht dat die Sandy ook van alles ging doen.
Exactly!quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Claire doet het top!
Laat zich niet van de wijs brengen vanavond, gaat onverstoorbaar door, super
Ik versta hem ook niet maar vind het wel goed zo. Hij lult maar een eind weg.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:51 schreef BarryK het volgende:
Ik moet zo m'n best doen om die Sandy te verstaan he...
Is ie um nu zelf aan het koetsiekoetsiekoeën?quote:
Misschien breekt hij zo en volgt z'n beoogde matpartij.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn woorden zijn duidelijk groter dan zijn daden.
De kans is nog aanwezig (want Brian en Amanda krijgen niet wat ze willen), maar ik acht hem niet zo groot meer.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Misschien barst de bom zo en krijg hij z'n beoogde matpartij.
Ze kunnen de discussie niet winnen dus gaan ze net zolang door tot iemand hen gelijk geeft. En dat gaan ze dan groots vieren.....quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Exactly!
De terror gaat nu over huwelijkse voorwaarden. Allejezus, dit is gewoon de keukentafeldiscussie, die we al 100 keer hebben gehoord.
En Aman doet het in de wasmasjienquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:56 schreef noekje het volgende:
Brian doet steeds een stapje naar voren en dan weer een stapje terug.
En Brian heeft een vrouw die draagt een pruik, hiep hoi!quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:49 schreef cobain94 het volgende:
Goedenavond.. Tja brian daar sta je dan..met niets..(ja een vrouw met een pruik)
Doe en stapje naar voren, en een stapje terugquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:56 schreef noekje het volgende:
Ik doe zo mijn best om deze zware terror te verslaan maar het gaat me niet makkelijk af.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:59 schreef Dark het volgende:
[..]
En Brian heeft een vrouw die draagt een pruik, hiep hoi!
En brian heeft een pruik, .........oh Brian heeft een vrouw
En Brian heeft een vrouw onder die pruik! HIEP HOI!![]()
![]()
Ja, hij heeft wel een soort van gezag ook, waardoor het volgens mij wel prettig blijft.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:58 schreef noekje het volgende:
Die kokt schopt behoorlijk kont. Als hij praat is eigenlijk iedereen stil en iedereen
moet om hem lachen.
[..]
![]()
vandaar mijn TTquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:51 schreef rooie3 het volgende:
Brian pist in zijn broek,bijna hij moet zo lachen om jaap die een slok wijn zomaar uit de fles neemt.
Geweldige opmerking van Claire, dat doet pijn!quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:57 schreef Deisyy het volgende:
Amanda: Hier kan je later mooi aan terug denken Claire, dat we vandaag hier hebben zitten proeven.
Ja, zegt claire, en dat ik vandaag met mijn moeder mijn jurk uit ben wezen zoeken.
(Was al een paar minuten terug, maar vond het nog wel de moeite waard)
Ja vooral voor Claire zelf Het kind zet zichzelf volledig te kakken met iedere opmerking over trouwjurken uitzoekenquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Geweldige opmerking van Claire, dat doet pijn!
Ik heb het allang door. Dit is toch prachtig voor de reguliere, vuige Huub die de verjaardag van Brian verstiert.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:56 schreef noekje het volgende:
Ik doe zo mijn best om deze zware terror te verslaan maar het gaat me niet makkelijk af.
vindt het wel meevallen met zichzelf te kakken zetten, denk eerder dat rat en del dat doenquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja vooral voor Claire zelf Het kind zet zichzelf volledig te kakken met iedere opmerking over trouwjurken uitzoeken
Tssss, voor je het weet komt papa weer langs met Hummer en lollie...quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:12 schreef grazygirl het volgende:
[..]
vindt het wel meevallen met zichzelf te kakken zetten, denk eerder dat rat en del dat doen
Uiterlijk zegt niet alles, soms iets.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:17 schreef JEEtjuuh het volgende:
wat een super koks
[..]
![]()
Hoe kan het groeien .....................zonder wortelquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het allang door. Dit is toch prachtig voor de reguliere, vuige Huub die de verjaardag van Brian verstiert.
Milde Brian en Amanda die het bij wat stekelige opmerkingen houden.
Mij maken ze niet meer gek.
tuurlijk lekker makkelijk met zoveel mensen en ze hebben het weer perfect gedaan.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:27 schreef Disana het volgende:
Huub zou in Brians oor gezegd hebben 'hee je vriendin is een kuthoer'.
Of het was één van Brian's persoonlijkhedenquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:27 schreef Disana het volgende:
Huub zou in Brians oor gezegd hebben 'hee je vriendin is een kuthoer'.
Goed naar hem luisterenquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:29 schreef trettie het volgende:
geweldig genoten Brian je was meesterlijk Hahahahahahaha
(wat heeft ie eigenlijk gedaan dat zo meesterlijk was?
Hij heeft ook echt niet door dat zijn hele actie in het water viel he.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
tuurlijk lekker makkelijk met zoveel mensen en ze hebben het weer perfect gedaan.
moedige streamers die dat aan kunnen horen! Iik kwam niet verder dan 20 secondenquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
B en A gaan hun actie bejubbelen?
Gij ongelovigequote:Op dinsdag 15 april 2008 20:29 schreef trettie het volgende:
geweldig genoten Brian je was meesterlijk Hahahahahahaha
(wat heeft ie eigenlijk gedaan dat zo meesterlijk was?
Bij wie? Ik gok bij Brian en Amanda die zichzelf weer veren in de kont steken.quote:
welnee hij denkt dat alles is geslaagd en dat Huub helemaal over de zeik wasquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft ook echt niet door dat zijn hele actie in het water viel he.
Klopt. Amanda vertelt nu over hun gesprek over vertrouwen van gisteren bij de picknick. Het zit natuurlijk weer helemaal anders.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij wie? Ik gok bij Brian en Amanda die zichzelf weer veren in de kont steken.
Ze zullen het altijd zo draaien dat de overwinning voor hen zelf is ook al hebben ze zo verloren!quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft ook echt niet door dat zijn hele actie in het water viel he.
Au AU AU ik zal het nooit meer zeggen over de MEESTER!!!!!quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Gij ongelovige![]()
Twijfel je aan Brians meesterlijkheid? Ongelovige![]()
Hoe meer Brian zegt dat ie goed deed, hoe meer hij zich zelf moet overtuigen en zijn leugentjes moet oefenen
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:36 schreef avonne het volgende:
Jaap "wat hem zo bijzonder voor mij maakt is dat hij meerdere persoonlijkheden heeft. Dat heb ik ook"
Huub heeft ome Twan, Jaap heeft een schoonvader met 16 coffeeshops...quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:36 schreef Dementor het volgende:
Zo zo de familie van rachel heeft 16 coffee shops
ja hoe kunnen ze dat nou laten zien op de tv straks een zeer boze Huub.quote:
Vreemde gast... die vent voelt enorme pieken en enorme dalen.... en in feite was het gewoon gezellig en niets aan de hand. Ik stel voor dat we de medicatie gaan opvoeren.quote:
Lieve Roevka, ik probeer het niet eens meer te volgen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:36 schreef akveor het volgende:
Met alle respect hoor maar wat moet die familie van Wicardo daar....? Eerder gaf hij nog aan dat hij gewoon de villa uit kan wanneer dat nodig is. Wat voor meerwaarde heeft dit en voor wie? Ik snap in ieder geval het nut niet. Entertainmentwaarde is nihil.
What's next? The poolboy die z'n hele familie uitnodigt om in het zwembad te pissen?
hoe kan dat nou die lul lalt uit zijn nek kenniet liep voor Huub kwqam terug gelopen toen Huub er aan kwam en sloeg huub gelijk en duwde Huub en toen SLquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:41 schreef Disana het volgende:
Huub heeft het natuurlijk zelf uitgelokt met Kenneth. Kenneth waarschuwde hem nog, maar Huub ging op zijn voeten staan. Hartstikke dreigende situatie joh, Ken weet ook waartoe Huub in staat is.
Heb zelfs de beelden van die twee stil gezet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:29 schreef Katewalker het volgende:
Amanda en Brian in de kapsalon....![]()
![]()
ik weet niet waar ze het over hebben maar ik kan het wel raden...
typischquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:38 schreef Borga het volgende:
Bwian; '' Huub was witheet.''
mwhahaha.... dat had ik vanochtend al voorspeldquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:28 schreef Disana het volgende:
Joris heeft ook afgedaan.
+1quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Vreemde gast... die vent voelt enorme pieken en enorme dalen.... en in feite was het gewoon gezellig en niets aan de hand. Ik stel voor dat we de medicatie gaan opvoeren.
Om zichzelf te overtuigen, zielig hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:43 schreef avonne het volgende:
Nou, ik heb even geluisterd, maar jullie missen niks bij B&A
Ze blijven maar herhalen en herhalen
Goed plan. Net zo lang opvoeren tot ie niks meer doet, stel ik voorquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Vreemde gast... die vent voelt enorme pieken en enorme dalen.... en in feite was het gewoon gezellig en niets aan de hand. Ik stel voor dat we de medicatie gaan opvoeren.
Ik neem aan dat je de opmerking van Brian bedoelt? Heerlijk die droge opmerkingen Joris.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:49 schreef Disana het volgende:
Joris stomverbaasd. Huub toegesproken toen hij over de zeik was? Joris weet van niets.
Sandy kwam later dan Kenneth wegging, bedoel je dat?quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:49 schreef BarryK het volgende:
En ja hoor natuurlijk mag Brian gisteren wel bezoek ontvangen voor het eerdere bezoek vertrekt en Claire niet
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda's bezoek komt niet want ze kunnen allemaal niet, volgens Amanda.
Netty, kom er maar in!!quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda's bezoek komt niet want ze kunnen allemaal niet, volgens Amanda.
DUH die kutzwerver was er toch gisterenquote:
Ja duuuhhhquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:57 schreef Marieke_B het volgende:
Claire is blij met Joris:
[ afbeelding ]
Je bent aan het zuigen biatch ,ik vraag een ban voor je aan.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
DUH die kutzwerver was er toch gisteren
Nee, we moeten hard zijn !!!!!!quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:02 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]dat was idd erg grappig
Kunnen ze geen acteurs inzetten als 'vrienden van dellie, dit is bijna zielig
![]()
bijna dan, he
Ben de Frans Bouwer types hier toch al zat!quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent aan het zuigen biatch ,ik vraag een ban voor je aan.
Jij doet iets met neuronen, kun je niet een keertje iets bij Brian bewerkstelligen?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:02 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]dat was idd erg grappig
Kunnen ze geen acteurs inzetten als 'vrienden van dellie, dit is bijna zielig
![]()
bijna dan, he
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ben de Frans Bouwer types hier toch al zat!![]()
Ik wil Joris houden! Joris is cool, al is zijn nek echt huge.
speciaal voor jou (en stiekum ook voor mij)quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Je weet toch...huge neck huge ahum....of was dat met een neus?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Joris is ook cool, ondanks zijn huge nek.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:04 schreef noekje het volgende:
voeten toch?!quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je weet toch...huge neck huge ahum....of was dat met een neus?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jij doet iets met neuronen, kun je niet een keertje iets bij Brian bewerkstelligen?
Zeker weten, maar kun je zijn endorfinen niet afpakken?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]die z'n serotoninerge systeem is toch al totally fucked up, schat ik zo in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |