kan er niets aan doen, als huub zoiets uithaalt vindt ik het redelijk leuk maar hoe rat en del het doen vindt ik het helemaal niet leuk, een slechte kopie van de acties van huub en eventueel jaap maar meer ook nietquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:27 schreef BarryK het volgende:
Eentje was genoeg hoor
Brian: "doe je ook rouwtaarten..." die kok "wat zegt ie nou, rouw of trouwtaarten"...
Dat is lastig voor sommigen. Je moet een gave hebben voor leuke "terror". De enige die dat daar bezit is Japio. Ook Huub heeft Jaap nodig om iets te ondernemen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:30 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is nu precies de terror? Want die vat ik nog steeds niet.
Ja okay. Maar leuk of niet leuk is me nu even om het even. Wát is de terror?quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is lastig voor sommigen. Je moet een gave hebben voor leuke "terror". De enige die dat daar bezit is Japio. Ook Huub heeft Jaap nodig om iets te ondernemen.
Hoe danquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:32 schreef mspoez het volgende:
Amanda vertelt hoe goed zij geterrord heeft op Claiire en haar jurk. De kok kookt onverstoorbaar verder.
Onzin... Jaap is slechts een sta in de weg. Daarnaast hou ik niet van dit soort ingecalculeerde humor. Plannetjes waar hij al maanden op loopt te broeden. Not my cup of teaquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is lastig voor sommigen. Je moet een gave hebben voor leuke "terror". De enige die dat daar bezit is Japio. Ook Huub heeft Jaap nodig om iets te ondernemen.
Ik vind het wel tof. Ondertussen voel je de spanning.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een focking slechte timing weer, nu die muziek .........
Hey LL in zijn oudere jarenquote:
Het was mij ook niet duidelijk, iets met respect en kleedhokjes maar het eindigde met 'jij was echt helemaal over de zeik en je vader ging zelfs talpa bellen!'quote:
Dit is toch smullen? Brian wordt al para van helemaal niks en Huub doet gezellig mee met deze onzin.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:
B tegen A: Ik doe helemaal niks, kijk ze dan overstuur zijnSpiegel
en gelijk heeft zequote:Op dinsdag 15 april 2008 19:40 schreef noekje het volgende:
Die Claire, hoe simpel ook, die heeft daar de tijd van haar leven.
Het kind is gek op wiebelen, kijk haar gaan.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:40 schreef noekje het volgende:
Echt waar, die heeft een gedachtengang...quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:39 schreef BarryK het volgende:
Brian in zichzelf lullend over natuurlijk huub... eet je eten op, concentreer je op claire, je vrouw , je echtgenoot ... maak je niet druk
volgens mij zei Brian dat het vlees niet lekker was.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:40 schreef JEEtjuuh het volgende:
op wie scheld brian nou???
Van de week zei iemand het hier heel erg goed; '' Bwian is eigenlijk een kind van 8 jaar in een volwassen lichaam.''quote:
Zichzelf, plannetje om de boel te verkloten is mislukt en wrs mocht slabek haar slabek niet opentrekken van de FEBO.quote:
Dat is toch fantastisch!quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het kind is gek op wiebelen, kijk haar gaan.
Brian fokt zichzelf weer eens vreselijk op.. Zou hij dat nou bewust doen? Adrenaline kick waardoor hij zelf denkt beter te kunnen presteren, focussen, concentreren oid?quote:
Een beetje Jantje lacht, Jantje huilt. Goed meiske maar ik zie haar graag vertrekken daar.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:40 schreef noekje het volgende:
Tussen Huub en Brian zit altijd lading. Claire ontgaan die dingen, die denk alleen aan Brabantse gezelligheid....quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:45 schreef avonne het volgende:
Praat me even bij, mensen.
Waarom kijkt Huub zo raar (misschien gestressed) ?
Ik snap dat de groep erbij is uit Terror, maar Claire vindt het wel grappig, dus zo erg zal het niet zijn.
Ik niet! Zij denken haar afschuwelijk te hebben maar zij doet nog maar eens de handjes in de lucht.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een beetje Jantje lacht, Jantje huilt. Goed meiske maar ik zie haar graag vertrekken daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |