hier nog twee.quote:Op donderdag 17 april 2008 08:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga altijd lopend. Ideaal zo dicht bij het centrum wonen. Of fietsend.
Ik stond in de walkabout (was 2 keer zou oud als de rest van de bezoekers) en daarna in de speeltuin voor dat bandje. Was best grappig dinsdag.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:07 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Nee, maar ik stond gisteren wel gezellig in Bruxelles!
Te genieten van m'n bier van hoge gisting
Ter vergelijking misschien ook ff de recensie van Flinstering zelf lezen.. Ook niet 100% positief, maar een stuk beter!quote:Op donderdag 17 april 2008 08:34 schreef Kuukske het volgende:
Ah, BN de Stem eet bij het concurrerende restaurant (mijn tent is top).
Hm, nee. True. Hoe komt dat dan? Heb je een ongeluk gehad ofzo?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tja met een rolstoel heb je niet zo heel veel keus![]()
Mja die had ik ook al gelezen.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:55 schreef UvdP het volgende:
Ter vergelijking misschien ook ff de recensie van Flinstering zelf lezen.. Ook niet 100% positief, maar een stuk beter!
http://www.bndestem.nl/re(...)astvrij--prijzig.ece
Mijn spieren zijn zwak en ben nogal snel moe wat ik precies heb weet ik nog niet.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, nee. True. Hoe komt dat dan? Heb je een ongeluk gehad ofzo?
Ahw, sorry to hear. Hopelijk vinden ze het snel, niets zo irritant als onwetendheid.quote:Op donderdag 17 april 2008 20:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn spieren zijn zwak en ben nogal snel moe wat ik precies heb weet ik nog niet.
Dan moet je je been ook niet in de kroeg laten liggen.quote:
"En op de vraag van de ober of het een sms'je naar 3040 waard is? Jazeker, met de vermelding Breda"quote:Op donderdag 17 april 2008 19:55 schreef UvdP het volgende:
[..]
Ter vergelijking misschien ook ff de recensie van Flinstering zelf lezen.. Ook niet 100% positief, maar een stuk beter!
http://www.bndestem.nl/re(...)astvrij--prijzig.ece
Nee, niet daar. Zij zeggen dat het op vrijdag gaat plaatsvinden, terwijl wat ik las het over 19 april ging.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:24 schreef MdO82 het volgende:
Hier?
http://www.bndestem.nl/re(...)emmen-te-trekken.ece
Deze dan?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, niet daar. Zij zeggen dat het op vrijdag gaat plaatsvinden, terwijl wat ik las het over 19 april ging.
Nouja.. Never mind.
Ja! Die!quote:Op donderdag 17 april 2008 21:30 schreef MdO82 het volgende:
Deze dan?
http://www.etenengenieten(...)uccino__.html?p=14,1
Oh, wat een boefjes.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:31 schreef veldmuis het volgende:
Dat is een fout in BN/De Stem, heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen.
Nou, dat is dan tenminste nog íets.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:46 schreef veldmuis het volgende:
Nou hè!
Dat het om 11.00 begint hebben ze wel goed trouwens.
En waar is JD dan ?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:47 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga slapen veldmuis. Kom je ook?
Trusten moppies.
Thuis, vm slaapt tussen ons in.quote:
Ook met een rolstoel kun je makkelijk de stad in hoor (al jaren ervaring meequote:Op donderdag 17 april 2008 19:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tja met een rolstoel heb je niet zo heel veel keus![]()
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:11 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dan moet je je been ook niet in de kroeg laten liggen.
Eigenlijk zijn deze grapjes gewoon TE makkelijk![]()
Die Q-park daar ehm, hoe heet het daar? Naast die kazerne. Die heeft ook een lift en alles. Alleen de omgeving is een beetje een zooitje, nog.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:02 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ook met een rolstoel kun je makkelijk de stad in hoor (al jaren ervaring mee)
Net wat Ritchi zegt; de Prins is gewoon de beste, lift aanwezig ed.
Heb ik gezegd dat het niet gaat danquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:02 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ook met een rolstoel kun je makkelijk de stad in hoor (al jaren ervaring mee)
Net wat Ritchi zegt; de Prins is gewoon de beste, lift aanwezig ed.
Helemaal waarrrrr, maarja mijn vriendin studeert hierquote:Op zaterdag 19 april 2008 10:27 schreef JDude het volgende:
Leiden is prima, tot je iemand een woord met een "rrrr" hoort zeggen.
snap ikquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:22 schreef Dalamar het volgende:
Terug in Breda
En alhoewel ik onsch mooien stadt een warm hart toedraag, mis ik de Spaanse sol toch wel een beetje 8)
Ik las 'spaanse snol'quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:22 schreef Dalamar het volgende:
Terug in Breda
En alhoewel ik onsch mooien stadt een warm hart toedraag, mis ik de Spaanse sol toch wel een beetje 8)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |