quote:Op donderdag 17 april 2008 21:11 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dan moet je je been ook niet in de kroeg laten liggen.
Eigenlijk zijn deze grapjes gewoon TE makkelijk![]()
Die Q-park daar ehm, hoe heet het daar? Naast die kazerne. Die heeft ook een lift en alles. Alleen de omgeving is een beetje een zooitje, nog.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:02 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ook met een rolstoel kun je makkelijk de stad in hoor (al jaren ervaring mee)
Net wat Ritchi zegt; de Prins is gewoon de beste, lift aanwezig ed.
Heb ik gezegd dat het niet gaat danquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:02 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ook met een rolstoel kun je makkelijk de stad in hoor (al jaren ervaring mee)
Net wat Ritchi zegt; de Prins is gewoon de beste, lift aanwezig ed.
Helemaal waarrrrr, maarja mijn vriendin studeert hierquote:Op zaterdag 19 april 2008 10:27 schreef JDude het volgende:
Leiden is prima, tot je iemand een woord met een "rrrr" hoort zeggen.
snap ikquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:22 schreef Dalamar het volgende:
Terug in Breda
En alhoewel ik onsch mooien stadt een warm hart toedraag, mis ik de Spaanse sol toch wel een beetje 8)
Ik las 'spaanse snol'quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:22 schreef Dalamar het volgende:
Terug in Breda
En alhoewel ik onsch mooien stadt een warm hart toedraag, mis ik de Spaanse sol toch wel een beetje 8)
quote:
Mja nja.quote:Op zondag 20 april 2008 15:53 schreef veldmuis het volgende:
Ja, jij ging toch ook!
Bwheheh. Verveel je je in de trein?quote:Op zondag 20 april 2008 19:31 schreef JDude het volgende:
Hallo!
Ik!quote:Op zondag 20 april 2008 19:37 schreef MdO82 het volgende:
Riep er iemand ?
Keihard! In de Aarsch.quote:
Heh watte? Niet ik. NAC! Heh gets. Niet ik. Bah. Je weet toch wat ik fijn vindquote:Op zondag 20 april 2008 20:14 schreef veldmuis het volgende:
Je privéleven, wat doe je?!
Dat deed ik ja.quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 20:22 schreef Kuukske het volgende:
Heh watte? Niet ik. NAC! Heh gets. Niet ik. Bah. Je weet toch wat ik fijn vind.
True!quote:Op zondag 20 april 2008 20:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heh watte? Niet ik. NAC! Heh gets. Niet ik. Bah. Je weet toch wat ik fijn vind.
gaan ze de boel daar slopen?quote:Op zondag 20 april 2008 21:26 schreef Ritchie het volgende:
Ik ben zojuist in mijn oude flat aan de Edisonstraat weest. Er stonden hekken omheen, maar ik moest echt ff pics maken voor ze die ouwe zooi gaan slopen. Ik zal morgen ff pics plaatsen. Ik vond het erg tof om daar weer eens te kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |