Dandy Warhols zien er inderdaad heel anders uitquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:15 schreef Myrna1989 het volgende:
Volgens mij zien die er anders uit.... En er zit ook een meisje bij, toch?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:28 schreef Myrna1989 het volgende:
Is het Yeasayer? Ze lijken op die foto in de OOR, maar weet eigenlijk niet wat voor muziek ze maken....
in meervoud dan wel (tourists) maar allee: hij isquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:24 schreef Burnett het volgende:
bloody tourist 10cc
Je hebt er maar 1 minder vandaag...quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:29 schreef schaap001 het volgende:
Is er eigenlijk een record bekend van de meeste punten die op 1 dag gescoord zijn? Burnett komt vandaag aardig in de buurt, geloof ik....
Die 2 in het midden lijken wel Dave Gahan en Martin L. Gore...quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
..het lijkt wel vrijdagWie hier dan?
[ afbeelding ]
moet je ook niet doenquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:11 schreef ranja het volgende:
ja, 3 achter elkaar die ik wel weet als ik in de supermarkt ben
Dat is 'm: staat netjes bij mij in de kast (en Don't Let Go ook trouwens).quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:31 schreef ranja het volgende:
Wang Chung - Dance Hall Days
Ja, dat klopt natuurlijkquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:00 schreef schaap001 het volgende:
Ja, da's Bomb The Bass met Beat Dis
Die zag ik gisteren nog langskomen bij een oude aflevering van TOTP2quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:00 schreef schaap001 het volgende:
Ja, da's Bomb The Bass met Beat Dis
Heel slim!quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:32 schreef ranja het volgende:
Ook gebaseerd op de lengte van de balkjes : The Smiths - Panic
Schaap + alweer 001quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:51 schreef schaap001 het volgende:
Volgens mij Status Quo - Old ragged blues
Ha, daar is 'ie weer! Ja, correct!quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:37 schreef Burnett het volgende:
Van Halen right here right now
die zat nog in de pijplijn na het einde van het vorige topicquote:Op woensdag 16 april 2008 08:57 schreef schaap001 het volgende:
Dat zijn toch gewoon de Dandy Warhols?
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:16 schreef schaap001 het volgende:
Uriah Heep
meer de 'oh zien die er zo uit' bands tot nu toequote:Op woensdag 16 april 2008 00:53 schreef MadMaster het volgende:
Morgen vandaag zullen de indie-bands uit de krochten van de muziekstromingen wel weer voorbij komen...
In diezelfde catgorie, vermoed ik: WIE?quote:Op woensdag 16 april 2008 10:21 schreef ranja het volgende:
meer de 'oh zien die er zo uit' bands tot nu toe
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:01 schreef cafca het volgende:
BTO?
.... daar zit 'ie bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 16 april 2008 11:11 schreef schaap001 het volgende:
Meneer helemaal rechts is vrij bekend. Als je hem herkent...
quote:Op woensdag 16 april 2008 14:05 schreef MadMaster het volgende:
Hoe moet ik nou de merknaam van een pot gel weten?![]()
Bijna goed! Ik zou ook de bandnaam in één keer kunnen laten zien:quote:Vanilla Fury
Correct!quote:Op woensdag 16 april 2008 14:11 schreef cafca het volgende:
Vanilla Fudge
quote:
Ik heb overigens al een jaar of 15 totaal geen enkele reden om zelfs maar naar een pot gel te kijken...quote:Op woensdag 16 april 2008 14:25 schreef cafca het volgende:
Niet een "oh, zien die er zo uit" maar meer een oooooh ja....ooit wel van gehoord....
Dat zegt mij niks...quote:Op woensdag 16 april 2008 14:31 schreef cafca het volgende:
Discografie van welke band:
The Psychedelic Sounds of(1966)
Easter Everywhere (1967)
Live (1968)
Bull of the Woods (1968)
quote:only limited commercial success before dissolving amid legal troubles and drug use. However, as one of the first psychedelic bands, they have been cited as an influential protopunk group.Their biggest hit "You're Gonna Miss Me", a Billboard #55 hit in 1966, was featured on the 1972 compilation Nuggets: Original Artyfacts from the First Psychedelic Era, 1965-1968, which was later to be considered a landmark in the history of garage rock and the development of punk rock.
quote:The International Artists record label in Houston, also home to contemporary Texas underground groups such as Red Krayola and Bubble Puppy, signedto a record contract and released the album The Psychedelic Sounds of
in the latter part of 1966, which became instantly popular among the burgeoning counterculture.[2] The album's sleevenotes, which advocated LSD as a guaranteed gateway to a higher state of consciousness, attracted some controversy.
Over the next few months the band shared bills with Quicksilver Messenger Service, The Great Society, and The Byrds in San Francisco and in 1967 released a concept album, Easter Everywhere, also released by International Artists. This record featured a version of Bob Dylan's "It's All Over Now, Baby Blue", a version Dylan is rumored to have called his favorite.[2] Shortly before the release of Easter Everywhere, Leatherman and Walton left the band because of managerial disagreements with the band's label, as well as non-payment of royalties.[1] As a result of this, Walton was not credited in the Easter Everywhere sleevenotes, despite appearing on "Levitation" and "She Lives".
Singer Janis Joplin was a close associate of the band. She sang with the band at a few shows, and considered joining the group in Austin,[3] before she headed to San Francisco and joined Big Brother and the Holding Company. Her style of singing was much influenced by Roky Erkison's trademark screaming and yelping, as in "You're Gonna Miss Me".
Drug and legal problems resulted in turmoil for the band. In 1969, facing a marijuana possession charge, Erickson chose to be admitted to a psychiatric hospital rather than serve a prison term, signaling the end of the band's career.
...en weer: nooit van gehoord...quote:Op woensdag 16 april 2008 14:31 schreef cafca het volgende:
Discografie van welke band:
The Psychedelic Sounds of(1966)
Easter Everywhere (1967)
Live (1968)
Bull of the Woods (1968)
De vragenstellers doen het er gewoon om...quote:Op woensdag 16 april 2008 16:37 schreef bigshadow het volgende:
Ja MM, waar blijven die voorspelde indiebandjes?
Eén van de beste bands ooitquote:Op woensdag 16 april 2008 16:55 schreef BeRightBack het volgende:
The 13th Floor Elevators!
Roky Erickson blijft een zeer interessant persoon.
quote:Op woensdag 16 april 2008 16:55 schreef BeRightBack het volgende:
The 13th Floor Elevators!
Roky Erickson blijft een zeer interessant persoon.
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:56 schreef cafca het volgende:
Is dat John Watts?
Ik vind het goed, hoor: ik was/ben fan en ik kende 'm niet eens!quote:Op woensdag 16 april 2008 21:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Da's Trouble. Maar welke cd...
SCHAAP + 001quote:Op woensdag 16 april 2008 22:14 schreef schaap001 het volgende:
dan is het Wagner de componist
quote:And all the world is biscuit-shaped,
Its just for me to feed my face,
And I can see, hear, smell, touch, taste
one - two - three - four - five...quote:Op woensdag 16 april 2008 23:01 schreef ranja het volgende:
XTC - Senses Working Overtime
Och, afgelopen weekend nog gedraaid...quote:Op woensdag 16 april 2008 23:01 schreef ranja het volgende:
XTC - Senses Working Overtime
wat van wie?quote:We Couldn't Get A Cab, 'Cause We Ain't Got No Money!
We Missed The Last Train But We Thought.... Don't Worry!
We'd Get The Night Bus But The Night Bus Never Came!
We're Eight Miles From Home And It Started To.....
schaap001 +1quote:Op woensdag 16 april 2008 23:33 schreef schaap001 het volgende:
jan vayne
Mark, het nieuwe topic openen lukt niet, ik copy paste er op los maar hij(de computer) zegt dat mijn bericht leeg is.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 03:51 schreef lubje25 het volgende:
The Dubliners?
Dat debuut is veel ouder....quote:Op donderdag 17 april 2008 09:15 schreef ranja het volgende:
J Geils Band?
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:13 schreef cafca het volgende:
Ziet er brits uit, jaren 70......komen me ergens wel bekend voor.....zal wel een ohja worden
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:15 schreef ranja het volgende:
J Geils Band?
David Hasselhoffquote:Op donderdag 17 april 2008 09:18 schreef schaap001 het volgende:
Eén bandlid (staat ook op de foto, maar maakt inmiddels geen deel meer uit van de band) is wel heul heul HEUL HEEUUL bekend!
Ja, die herken ik wel, maar hoe heette die band ook al weerquote:Op donderdag 17 april 2008 09:18 schreef schaap001 het volgende:
[..]
![]()
Eén bandlid (staat ook op de foto, maar maakt inmiddels geen deel meer uit van de band) is wel heul heul HEUL HEEUUL bekend!
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:59 schreef cafca het volgende:
Brand X
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:38 schreef tong80 het volgende:
Ik wacht wel. Ben toch altijd te laat tussen deze briljante users.
Ja dat is mijn foutquote:Op donderdag 17 april 2008 15:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij bent altijd te druk in 734 andere topics
Maar als ik 11floor elevator zie hier gaat mijn hart openquote:Op donderdag 17 april 2008 15:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik zit gewoon de hele dag in 1 topic te F5'en, zo scoor je punten
Tja, en die heeft toch best lang open gestaan gisteren......wie weet, stel ik straks een vraag over de nozemsquote:Op donderdag 17 april 2008 15:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar als ik 11floor elevator zie hier gaat mijn hart open
quote:was one of the oddities that Punk Rock threw up in 1977. A lone singer with an acoustic guitar regaling punk audiences with lyrical songs and interspersing them with chat, stories and poems. Is this what people died in the Punk wars for?
The answer is an emphatic yes. There's no better example of the Punk DIY attitude than the lone, slight figure ofmaking it happen and expressing himself on stage. Singing songs of alienation, observation and imagined situations and often braving hostile receptions to communicate with an audience. While bands had the safety net of each other and the bombast of volume and wattage he stood alone.
* knars heeft wat minder vrije tijd de afgelopen weken...quote:Op donderdag 17 april 2008 10:13 schreef MadMaster het volgende:
Waar is Knars als Schaap hem nodig heeft...
oef....quote:Op donderdag 17 april 2008 16:01 schreef tong80 het volgende:
Cool Leuk anekdote over de replacements.
Was midden jaren 80 in geleen de avond voor Pinkpop. Wij naar een cultureel centrum stonden wat te zuipen. Hoorden we plots answering macheine van de replacements. Wij naar die cover band kijken. Stonden een man of 8 in de zaal. Iemand zei is dat niet Paul Westerberg ? Die zat achter de drums inderdaad zijn eigen feestje te houden. Waren ze het verdomme zelf. Die avond nog met ze gezopen. De overleden bassist begon een chips oorlog. Maar geweldig optreden was het. Niemand interesseerde het ene reet. Iedereen ging voor de lol een ander instrument bespelen. En wij waren er bij toeval bij.
eh..., cafca, antwoord is niet goed...quote:Op donderdag 17 april 2008 15:44 schreef cafca het volgende:
Spirits in the Material World, The Police
quote:The nearest artist to him, John Cooper Clarke, had sarcasm, humour and a rapid fire delivery.had realism, pathos and incisive, sometimes uncomfortable, lyrics. Those early songs like 'Safety Pin Stuck In My Heart' and 'All Sewn Up' have amazingly stood the test of time and sound as relevant today as then.
was the 'Punk Poet.'
quote:Op donderdag 17 april 2008 20:14 schreef BeRightBack het volgende:
Waarom vernieuw ik nou weer te laat?
Nou, speciaal voor jou, volgende vraag:quote:Op donderdag 17 april 2008 20:14 schreef BeRightBack het volgende:
Waarom vernieuw ik nou weer te laat?
haha erg hè..quote:Op donderdag 17 april 2008 20:34 schreef cafca het volgende:
En nog is-ie te laat met f5'en
Berightback +1
Ach, een keertje moet kunnen.....en ik wilde deze foto al een tijdje een keer vragen, vooral leuk omdat er 2 (zij het niet zo heel regelmatige) triviaspelers opstaanquote:Op donderdag 17 april 2008 20:40 schreef Burnett het volgende:
We kunnen die vervolgvragen natuurlijk ook overdrijven...
De knipoog was bedoeld voor BeRightBack (de persoon)quote:Op donderdag 17 april 2008 20:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Ach, een keertje moet kunnen.....en ik wilde deze foto al een tijdje een keer vragen, vooral leuk omdat er 2 (zij het niet zo heel regelmatige) triviaspelers opstaan
Prep2fight, ook bekend als SgtPrepper ofzoiets, al een tijd niet gezien hierquote:Op donderdag 17 april 2008 20:46 schreef Burnett het volgende:
[..]
De knipoog was bedoeld voor BeRightBack (de persoon)
Alleen maar leuk die vraag over BeRightBack (de band)
ps: wie is de 2e triviaspeler?
Nee, dat was Scott McKenzie.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:34 schreef belsen het volgende:
Oh nee, da's van If you're going to San Fransisco...
Oja!quote:Op donderdag 17 april 2008 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat was Scott McKenzie.
Scott Fitzgerald heeft met Yvonne Keely 'If I Had Words' gezongen...
Waarom weet ik dit nou weer wel?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:27 schreef Mark het volgende:
Eerste dat in me opkomt bij die namen is Terry Bozzio, maar da's hem niet
Chad Wacke. . . .quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:51 schreef Burnett het volgende:
wackerooh
quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:02 schreef Mark het volgende:
Chad Wackerman?
Het doet me geen belletje rinkelenquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:50 schreef Mark het volgende:
Niemand?
Klok en klepel, dat wel..quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:50 schreef Mark het volgende:
Niemand?
Dat klinkt als dat het een fout nummer moet zijn... maar die Mondriaan kan ik ff niet plaatsen....quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:13 schreef Mark het volgende:
Hintje dan maar op deze vrijdag:
Jazeker!quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:24 schreef Neleos het volgende:
Of: Baccara - Yes Sir I Can Boogie?
Welk nummer van wie is dit dan?quote:Out in the fields
Where the farmers grow bread
When called for the meals
They took for the shed
Then dark came to fall
And silence was all
A beauty shone bright
Surrounded by light
Fan?quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:41 schreef Myrna1989 het volgende:
Kelly Family - Fell in love with an alien
Haha nee, maar ik heb dat nummer zó vaak gehoord! Vrijdagmiddag voor de televisie bij de Top 40quote:
Okee dan. WIE hier?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:23 schreef Grobbel het volgende:
De moeilijkheidsgraad is vandaag een stuk lager dan die Who-circlejerk van gisteren, zie ik al.
nondeju!quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:40 schreef cafca het volgende:
Pete Yorn?
quote:Op 't witte doek (ahahaha)
In 'n spijkerbroek (ahahaha)
Zag ik hoe goed hij dansen kon
Mijn allerliefste John
Daarmee mijn hart voor altijd won
Weet je nog van wie?quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:08 schreef Mark het volgende:
Ik ben verliefd op John Travolta?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:09 schreef Mark het volgende:
Van Sandy, dacht ik
'Doe de hoelahoep, de hoelahoelahoep...'quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:09 schreef Mark het volgende:
Van Sandy, dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |