quote:The nearest artist to him, John Cooper Clarke, had sarcasm, humour and a rapid fire delivery.had realism, pathos and incisive, sometimes uncomfortable, lyrics. Those early songs like 'Safety Pin Stuck In My Heart' and 'All Sewn Up' have amazingly stood the test of time and sound as relevant today as then.
was the 'Punk Poet.'
quote:Op donderdag 17 april 2008 20:14 schreef BeRightBack het volgende:
Waarom vernieuw ik nou weer te laat?
Nou, speciaal voor jou, volgende vraag:quote:Op donderdag 17 april 2008 20:14 schreef BeRightBack het volgende:
Waarom vernieuw ik nou weer te laat?
haha erg hè..quote:Op donderdag 17 april 2008 20:34 schreef cafca het volgende:
En nog is-ie te laat met f5'en
Berightback +1
Ach, een keertje moet kunnen.....en ik wilde deze foto al een tijdje een keer vragen, vooral leuk omdat er 2 (zij het niet zo heel regelmatige) triviaspelers opstaanquote:Op donderdag 17 april 2008 20:40 schreef Burnett het volgende:
We kunnen die vervolgvragen natuurlijk ook overdrijven...
De knipoog was bedoeld voor BeRightBack (de persoon)quote:Op donderdag 17 april 2008 20:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Ach, een keertje moet kunnen.....en ik wilde deze foto al een tijdje een keer vragen, vooral leuk omdat er 2 (zij het niet zo heel regelmatige) triviaspelers opstaan
Prep2fight, ook bekend als SgtPrepper ofzoiets, al een tijd niet gezien hierquote:Op donderdag 17 april 2008 20:46 schreef Burnett het volgende:
[..]
De knipoog was bedoeld voor BeRightBack (de persoon)
Alleen maar leuk die vraag over BeRightBack (de band)
ps: wie is de 2e triviaspeler?
Nee, dat was Scott McKenzie.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:34 schreef belsen het volgende:
Oh nee, da's van If you're going to San Fransisco...
Oja!quote:Op donderdag 17 april 2008 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat was Scott McKenzie.
Scott Fitzgerald heeft met Yvonne Keely 'If I Had Words' gezongen...
Waarom weet ik dit nou weer wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |