De TT is gekaapt door fanboys van Nintendo of Sonyquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:39 schreef Sackboy het volgende:
De TT is kapot! Er bestaat helemaal geen Xbox 326..
Hmm, hoe meer ik lees over Bully hoe meer ik 'm wil gaan spelen. Maar dat komt nog wel, ooit. Eerst GTAIV, ga daarvoor niet meer met een nwe game starten.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:32 schreef AQuila360 het volgende:
Nummertje 360 jeeeej Feest![]()
![]()
Onee het is pas nummertje 326![]()
Nog steeds bezig met Bully dat spel blijft gaaf hoeveel je het ook speelt ben nu bezig met het verzamelen van die elastiekjes en kaartjes in en rond de school.
Doe nu alles met het skateboard ik loop nooit meerDie lessen aardrijkskunde zijn tof
![]()
Europa en Azië wist ik wel ongeveer allemaal alleen die Amerikaanse staten heb ik even met google gedaan.
Pretpark ben ik nog niet geweest wil eerst de rest een beetje doen maar kun je ook in die achtbaan enz?
Achtbaan is ook een missie geloof ik. Chicky scoren en meenemen naar de achtbaanquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:32 schreef AQuila360 het volgende:
Pretpark ben ik nog niet geweest wil eerst de rest een beetje doen maar kun je ook in die achtbaan enz?
heb jij nog geen eigen blog?quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:32 schreef AQuila360 het volgende:
Nummertje 360 jeeeej Feest![]()
![]()
Onee het is pas nummertje 326![]()
+
heel verhaal
quote:
Gerechtigheid! ;-)quote:Op maandag 14 april 2008 21:35 schreef lennartb.nl het volgende:
Maar ik heb wel opeens van microsoft gehoord dat ik toch wel die 10free arcade games krijg! Na zo lang wachten had ik het al opgegeven, yeah baby!
Ja, alleen die transfer software werkt niet(en die krijg je ook niet van MS). Mocht je data willen kopieren, dan ben je een xbox 360 geheugenkaartje nodig.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:15 schreef para909 het volgende:
Weet iemand of je een HD uit de USA kan gebruiken op een Nederlandse Xbox 360?
Wat is je vraagprijs?quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
net gekocht![]()
![]()
heb die van gcshop geseald te koop
Nu ff serieus.quote:
Haha wacht je nog steeds achter je pc tot GTAIV online staat?quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:41 schreef RacerDKB het volgende:
Goh, wie had dat nou niet verwacht, dat GTA IV op zou zijn?
Dat roep ik al sinds november 2007.
Gelukkig heb ik hem toch wel 100% zeker, misschien wel al de 20e of 25e ofzo.
Waar?quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
net gekocht![]()
![]()
heb die van gcshop geseald te koop
lijkt het wel een beetje op.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha wacht je nog steeds achter je pc tot GTAIV online staat?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:47 schreef Motorhoofd het volgende:
Ik heb GTAIV toch maar bij bol.com besteld voor de zekerheid, maar ik ga op de dag van de release ook gewoon naar de winkels om hem te kopen
Bronquote:Onder meer Bol.com heeft al aangegeven dat bestellingen die na 24 maart zijn gedaan, geen garantie op een game op de releasedatum geven. Ook kleinere winkels hebben te kampen met deze problemen.
quote:
quote:maar ik ga op de dag van de release ook gewoon naar de winkels om hem te kope
quote:Ik heb GTAIV toch maar bij bol.com besteld voor de zekerheid
Het is toch niet zeker dat ze tekorten krijgen of wel? Dus ik weet pas op de releasedag of ik gepwned benquote:
True, true.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:05 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Het is toch niet zeker dat ze tekorten krijgen of wel? Dus ik weet pas op de releasedag of ik gepwned ben
Ik zie het allemaal wel, heb een pre-order kit, dus 10E korting en/of 500MS punten, voor de rest.. 't is eerst koninginnedag hoor! Gamen kan altijd nogquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:47 schreef Motorhoofd het volgende:
Ik heb GTAIV toch maar bij bol.com besteld voor de zekerheid, maar ik ga op de dag van de release ook gewoon naar de winkels om hem te kopen
Ik heb samen met een aantal vrienden een boot gehuurd in Amdam! Vette zin in,quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:40 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik zie het allemaal wel, heb een pre-order kit, dus 10E korting en/of 500MS punten, voor de rest.. 't is eerst koninginnedag hoor! Gamen kan altijd nog![]()
[ afbeelding ]
Helden van de free record shop waar dinsdag de vracht komtquote:
Beterquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:58 schreef jorienvdherik het volgende:
verder zit er een edit mode in euro 2008, zodat je oranje kan bijwerken voor de Singleplayer
Net op de kermis geweest! Die Freak show is vetquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:14 schreef RacerDKB het volgende:
Tering ik ben echt Bully verslaafd
Al die achievements ook, ik ga hem wel 1000/1000 spelen denk ik.
Vandaag alleen al dat spel 6 uur gespeeld.
Trouwens, heb er nu 13 uur gameplay opzitten en nog 0 freezes, zonder die update te hebben gedownload.
ben bijna op het einde van het verhaalquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Net op de kermis geweest! Die Freak show is vet![]()
![]()
Wat een spel
Hoe zijn jullie aan zo'n scooter gekomen? Op de kermis gekocht?quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ben bijna op het einde van het verhaal
Hij kost 48 bij GCshop. Waarom zou ik dan 52 bij jou gaan betalenquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee wel 52, anders stuur ik hem gewoon retour afzender naar de winkel
Op de kermis ja. Ik heb gewoon ff een kwartiertje dat Splish Splash gedaan (balletje gooien zodat die kerel i nhet water valt) en toen had ik 75 kaartjes. Toen had ik die scooter gekocht ja.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe zijn jullie aan zo'n scooter gekomen? Op de kermis gekocht?
En mij lukken die SHOP lessen niet gaat al meteen fout maar je moet toch gewoon aan je linkerstick draaien
Maar je hebt nog heel wat dingen te doen zie ik op je gamertagquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ben bijna op het einde van het verhaal
waarom zou ik verlies maken met verkoop, als ik hem terugstuurquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hij kost 48 bij GCshop. Waarom zou ik dan 52 bij jou gaan betalen
Je bent echt goed !!!!!!!quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
waarom zou ik verlies maken met verkoop, als ik hem terugstuur![]()
maarja, 33 goals voor en 5 tegen, helemaal los voorin
Ik ook niet manquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Op de kermis ja. Ik heb gewoon ff een kwartiertje dat Splish Splash gedaan (balletje gooien zodat die kerel i nhet water valt) en toen had ik 75 kaartjes. Toen had ik die scooter gekocht ja.
En dat Shop lukt me ook niet, kom niet eens voorbij 1
Gewoon jatten. En die SHOP :quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe zijn jullie aan zo'n scooter gekomen? Op de kermis gekocht?
En mij lukken die SHOP lessen niet gaat al meteen fout maar je moet toch gewoon aan je linkerstick draaien
quote:Level 1:
LS Clockwise, Tap A, LS Anti-Clockwise.
Level 2:
LS Clockwise, Tap X, Tap A, LS Anti-Clockwise.
Level 3:
LS Clockwise, Tap A, LS Clockwise, Tap X, LS Anti-Clockwise.
Level 4:
LS Anti-Clockwise, Tap A, LS Clockwise, Tap X, Tap B, LS Clockwise.
Level 5:
Tap B, Tap Y, LS Clockwise, Tap A, LS Anti-Clockwise, Tap X, Tap B,
LS Anti-Clockwise.
Ohh ben jij er zo 1quote:
ik heb er ook nog maar 1tje gehaald hoor.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ohh ben jij er zo 1![]()
Toch deed ik dat wel bij die shop missie. Meteen draaien als dat begint moet dat misschien ook op bepaalde snelheid?
Och ja ik heb er nu toch al eentjequote:Op dinsdag 15 april 2008 20:47 schreef Scarface2004 het volgende:
Wheelie maak je door op full speed ´t pookje naar achter douwen.
Scooter kost 75 tickets op de kermis, maar scooter is kut ik blijf het je zeggen.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Och ja ik heb er nu toch al eentje
Wat voor helm moet je daarvoor? Die karthelm?
Die ontploffingen op de eerste screenquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:11 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gta4 jongens
Kan je geloven dat Koninginnedag en Koningin Beatrix eigenlijk helemaal niks met elkaar te maken hebben?quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:40 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik zie het allemaal wel, heb een pre-order kit, dus 10E korting en/of 500MS punten, voor de rest.. 't is eerst koninginnedag hoor! Gamen kan altijd nog![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:44 schreef Boef het volgende:
[..]
Kan je geloven dat Koninginnedag en Koningin Beatrix eigenlijk helemaal niks met elkaar te maken hebben?
Toch is het zo
Je console ligt verkeerd om.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:56 schreef Edwinuss het volgende:
HUH?
Ik heb maar 1 controller. Op mijn controller staat het linkerlampje helemaal bovenaan aan. En op de console de rechterboven.
Hoe kan dat ?
Console heeft een sensor, draai hem maar eens een kwart terwijl hij aanstaat, hij ploept zo meequote:Op dinsdag 15 april 2008 21:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je console ligt verkeerd om.
Waar kan ik trouwens een beetje een mooie Xbox 360 tas kopen? Eentje waar een spel of 4 in kunnen, een voeding, een contoller en de console zelf?
Ik weet dat er een officiele is maar die is ¤50!
Doe het tijdens het spelen van een spel voor optimaal effect!quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:53 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Console heeft een sensor, draai hem maar eens een kwart terwijl hij aanstaat, hij ploept zo mee
Ja probeer maar, krijg je 100 gamer points voor elke keer als je hem tijdens het spelen omdraait!quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:02 schreef Boef het volgende:
[..]
Doe het tijdens het spelen van een spel voor optimaal effect!
Lijken de spelers op de oranje spelers kwa uiterlijk?quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee wel 52, anders stuur ik hem gewoon retour afzender naar de winkel
i wanna be i wanna be a gangstah !quote:
niet echtquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Lijken de spelers op de oranje spelers kwa uiterlijk?
ik zo, tja heb hem toch echt gekocht, jammer voor joh. als reactie stuurt hijquote:it is illegal to have a game this early before the release date, 2 days before the release date is acceptable.. im reporting you to the authoritys
kansloos figuurquote:no it doesnt come out in all of europe till friday, ive even informed EA, and im hackin ur xbox 360, with xbox trojan and assassain 3.4, unluckily for you i work in the army, and i have accessed ur xbox via your IP address, 3 days and ur xbox is gone
Tja, dat verstaat ie natuurlijk niet hequote:Op dinsdag 15 april 2008 23:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
niet echt
Sommige mensen zijn echt kansloos en triest zeg.
Krijg ik een bericht van henda1,
[..]
ik zo, tja heb hem toch echt gekocht, jammer voor joh. als reactie stuurt hij
[..]
kansloos figuur![]()
![]()
![]()
wel in engels gedaan hoor :pquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tja, dat verstaat ie natuurlijk niet he
quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wel in engels gedaan hoor :p
maarja zeker omdat ik nr 1 op leaderboard ben
Morgen vrij?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:51 schreef Niek. het volgende:
[..]
Het wordt vast een geweldige game maar ik vind het er niet mooi uit zien.
Ik wil geen previews, ik wil reviewsquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Pleeeeeease ga eens rap de previews lezen
En er zullen vast nog meerdere 10en volgen. Wat denken jullie dat GTA voor een overall cijfer gaat krijgen op Gamerankings? Ik denk 95,6.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Official Xbox Magazine heeft een review
Ze geven het een 10 btw.
maximaal jaquote:Op woensdag 16 april 2008 00:44 schreef Scarface2004 het volgende:
Edge gaat, om rebels over te komen, het spel een 8 geven.
Nou, niet helemaal. Het was natuurlijk de verjaardag van haar moeder (Koningin Juliana), Beatrix heeft de datum 30 april in stand gehouden ter viering van het feit dat zij op die dag gekroond werd, om haar moeder te eren en simpel om het feit dat de kans op mooi weer op 30 april ietsje groter is dan op 31 januari, handig bij volksfeestjes. Voorheen was koninginnedag op 31 augustus (wilhelmina), maar dat vonden we in Groningen te dicht op 'Bommen berend'quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:44 schreef Boef het volgende:
Kan je geloven dat Koninginnedag en Koningin Beatrix eigenlijk helemaal niks met elkaar te maken hebben?
http://www.yagoda.nl/xbox-sling-console-p-2263.htmlquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je console ligt verkeerd om.
Waar kan ik trouwens een beetje een mooie Xbox 360 tas kopen? Eentje waar een spel of 4 in kunnen, een voeding, een contoller en de console zelf?
Ik weet dat er een officiele is maar die is ¤50!
Het zou met niets verbazen als Edge gewoon een 10 geeft hoor.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:44 schreef Scarface2004 het volgende:
Edge gaat, om rebels over te komen, het spel een 8 geven.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:11 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gta4 jongens
Wat kun je nog meer in die glazen bol van je zien?quote:Op woensdag 16 april 2008 11:15 schreef Sala-adin het volgende:
Waarom lult iedereen dat gta4 op dag van release niet te krijgen is?
Loop de lokale MM binnen en je hebt hem geheid!
Dat AQuila360 het worms toernooitje gaat winnenquote:Op woensdag 16 april 2008 11:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat kun je nog meer in die glazen bol van je zien?
Wie dat gaat spelen die is echt niet goed snikquote:Op woensdag 16 april 2008 11:27 schreef Sackboy het volgende:
Lekker ouderwets button bashen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Negatieveling!quote:Op woensdag 16 april 2008 11:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wie dat gaat spelen die is echt niet goed snik![]()
Dit is echt de simpelste shit die bestaat en je krijgt er RSI van
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wie dat gaat spelen die is echt niet goed snik![]()
En je engels is wel goed?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op woensdag 16 april 2008 12:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En je engels is wel goed?
hou eens op met je pats verhaaltjes, ik weet nu ondertussen wel dat je een retard bent
hier toch een prijs voor je, omdat je nummer 1 bentwat hij zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
picts or it didn't happen.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Staat al sinds vanochtend vroeg in het topic dat daarvoor bestemd is.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:28 schreef MMaRsu het volgende:
Nieuwe GTA commercial nog niet gezien jongens?
http://rs244.rapidshare.com/files/107841421/Gta_4_Ad_Hq.avi
leuk dat iedereen zijn mening uit basis van een screen zo groot als mijn telefoon wallpaper.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:13 schreef ach het volgende:
[..]
Tering dat spel is wel heel erg lelijk. Het lijkt de wii versie wel
leuk dat iedereen zijn mening baseert uit basis van een screen zo groot als mijn telefoon wallpaper.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:13 schreef ach het volgende:
[..]
Tering dat spel is wel heel erg lelijk. Het lijkt de wii versie wel
quote:Geachte relatie,
De officiële Streetdate en streettime van Grand Theft auto IV (“GTA IV”) Playstation 3 en Xbox 360 is dinsdag 29 april 2008, (“Streetdate”). Om in de Benelux een gelijktijdige release van GTA IV op 29 april 2008 voor alle partners mogelijk te maken, zullen wij deze titel tijdig aan u uitleveren. Dit betekent dat u het product vóór de officiële Streetdate ontvangt. Wij zien deze vroegtijdige uitlevering als dienst om gelijke verkoopkansen te bieden aan alle relaties, door iedereen de mogelijkheid te geven gelijktijdig de verkoop te starten.
Voorwaarden voor vroegtijdige uitlevering zijn:
Het is NIEMAND toegestaan GTA IV vóór de streetdate te installeren, gebruiken of doen gebruiken.
Het is niet toegestaan GTA IV vóór de streetdate aan eindgebruikers, medewerkers of derden te leveren.
Het is niet toegestaan GTA IV vóór de streetdate voor consumenten zichtbaar in een winkel te laten zijn.
GTA IV mag op 28 april en absoluut NIET EERDER afgeleverd worden aan uw filialen/winkels zodat iedereen vanaf 29 april kan gaan verkopen. U dient uw medewerkers voldoende te informeren dat NIEMAND (medewerkers noch klanten) GTA IV vóór de streetdate mag kopen, verkrijgen, installeren, gebruiken of doen gebruiken!!
Mocht u (uw onderneming) zich niet aan bovenstaande voorwaarden houden of GTA IV vóór de Streetdate aan een eindgebruiker of medewerker (laten) leveren of (laten) gebruiken, dan zullen wij uw onderneming met een boete van ¤ 25.000,00 belasten wegens contractbreuk. Daarnaast zal uw onderneming geen voorrang krijgen bij een volgende levering van GTA IV (restant D1 levering) en in de toekomst worden uitgesloten van vroegtijdige leveringen.
Een voorwaarde voor de vroegtijdige levering is dat u ons deze brief uiterlijk op dinsdag 22 april 2008 voor 15.00 uur rechtsgeldig ondertekend terugfaxt ( (00 31) (0)76 5481351. Door deze brief ondertekend terug te faxen of sturen, verklaart u dat u akkoord gaat met bovenstaande voorwaarden. Indien u voor akkoord ondertekende brief op 22 april 2008 (15:00 uur) niet in ons bezit is, zullen wij GTA IV op zijn vroegst 29 april aan u leveren.
I-Ninjaquote:Op woensdag 16 april 2008 10:27 schreef Sackboy het volgende:
Er is weer een backwards compatibility update! Onder andere Shenmue II is nu speelbaar.
Ja was wel lachen idd maar ik vraag me altijd af of er echt mensen zijn die die ouwe xbox titels gaan spelen op een 360quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 13:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja was wel lachen idd maar ik vraag me altijd af of er echt mensen zijn die die ouwe xbox titels gaan spelen op een 360
Morrowind & Soulcalibur 2quote:Op woensdag 16 april 2008 13:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja was wel lachen idd maar ik vraag me altijd af of er echt mensen zijn die die ouwe xbox titels gaan spelen op een 360
Heb jij een US xbox 360 dan?quote:
en hoe willen ze dat gaan checken?quote:Op woensdag 16 april 2008 13:14 schreef jpg97 het volgende:
Hmm.. Bij Take Two Interactive willen ze dus echt niet dat het spel voor de officiële release wordt gespeeld:
[..]
Nee, dat viel me al op aan de lijst inderdaad, soulcalibur2 werkt bij mij gewoon, al maanden. Misschien bedoelen ze dat de EU xboxen al werkten met soulcalibur2 en nu de US ook.quote:
nee alleen ninja gaiden speel ik nog wel eens maar veder nietquote:Op woensdag 16 april 2008 13:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het wachten is natuurlijk nog steeds op ondersteuning voor die xbox multi-player classic Mashed!quote:Op woensdag 16 april 2008 13:47 schreef AQuila360 het volgende:
Blame xboxonly.nlquote:Op woensdag 16 april 2008 15:45 schreef MMaRsu het volgende:
hey Sackboy, lekker zo'n BC "update"
die lijst is van december 2006 man
Heb je het spotje gezien? Die uit ierland? Bekijk dat even en vergelijk het met de oude GTA's. En reken daar ook nog maar eens de details bij die allemaal bekend zijn gemaakt.quote:Op woensdag 16 april 2008 15:55 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
graphics kunnen me nog nie overtuigen, waar is de anti aliasing.
Ja gezien, nee niet onder de indruk. Het ziet er in beweging best leuk uit, maar als je daar framedrops bij optelt en over het algemeen lage kwaliteit textures dan valt het gewoon tegen. Meer kwantiteit dan kwaliteit zeg maarquote:Op woensdag 16 april 2008 16:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb je het spotje gezien? Die uit ierland? Bekijk dat even en vergelijk het met de oude GTA's. En reken daar ook nog maar eens de details bij die allemaal bekend zijn gemaakt.
Je moet je schamen als je zegt dat de game er niet goed uitziet.
Dat baseer je op één review?quote:Op woensdag 16 april 2008 16:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
maar als je daar framedrops bij optelt
Tuurlijk, dat gaan we weer veel zien, omdat er genoeg mensen zijn die hun 360 dan weer voor het eerst in tijden aanzetten. Ach jaquote:Op woensdag 16 april 2008 13:27 schreef AQuila360 het volgende:
Diegene wie een RRoD krijgt op release dag die lach ik helemaal uit![]()
GTA gehype
Eurogamer heb ik een groot vertrouwen inquote:Op woensdag 16 april 2008 16:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat baseer je op één review?
Er zijn namelijk tientallen reviews die zeggen dat er geen framedrops zijn.
hopelijk heb jij het dan over het grafische deel van het spel.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Meer kwantiteit dan kwaliteit zeg maar
Hopelijkquote:Op woensdag 16 april 2008 16:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
hopelijk heb jij het dan over het grafische deel van het spel.
Speelde je het dan ook om te kijken hoe het afliep? Ik heb alleen San Andreas compleet uitgespeeld. Andere delen niet.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
HopelijkVond bij de vorige GTA delen alleen de centrale missies leuk, en die waren echt heel vaak enorm eentonig. Hopelijk hebben ze dit goed aangepakt
Ja ik wou hem heel graag uitspelen, maar die klote territory-missies vond ik zo kut dat ik het dus uiteindelijk niet heb gedaan. Was ondertussen ook enorm verveeld met het spel dus tja...quote:Op woensdag 16 april 2008 17:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Speelde je het dan ook om te kijken hoe het afliep? Ik heb alleen San Andreas compleet uitgespeeld. Andere delen niet.
Ik wil niet flauw doen ofzoquote:Op woensdag 16 april 2008 18:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja ik wou hem heel graag uitspelen, maar die klote territory-missies vond ik zo kut dat ik het dus uiteindelijk niet heb gedaan. Was ondertussen ook enorm verveeld met het spel dus tja...
Ik wou het ook al posten inderdaad, het gaat hier meer over GTA IV dan in het GTA IV topic zelfquote:Op woensdag 16 april 2008 18:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik wil niet flauw doen ofzomaar kan al het GTA IV gepraat niet beter in het daarvoor bestemde topic?
Wat is dan het nut van het GTA IV topic?quote:Op woensdag 16 april 2008 18:13 schreef Wessiej het volgende:
GTA IV komt ook uit op de 360 dus hier kan je het ook plaatsen, klaar.
Begin blind te worden, is dat nou Maria of Mickie in je ava?quote:Op woensdag 16 april 2008 18:29 schreef Reddiablo het volgende:
what the fuck, Xbox360 doet het nite meer... inmiddels nieuwe kabels ontvangen van Microsoft (lief!)
en nog steeds niks... geen ring of death, geen gekkigheden niks, maar mijn LCD TV en Xbox360 connecten niet meer ofzo.... eigenaardig ook daar mijn ps2 het wel doet en de TV zelf ook op alle extensies, maar Xbox360 nada....
Ieuw kei rafeligquote:Op woensdag 16 april 2008 18:35 schreef MMaRsu het volgende:
Gta rafelig?
mensen mensen, hebben jullie die nieuwe commercial nog niet gezien ofzo?
http://img.youtube.com/vi/KEq5-of7R-8/2.jpg
Graphics zien er erg goed uit, animaties ook, gameplay schijnt weer 10/10 te zijn, verhaal is goed, characters leuk, de humor, de muziek, de multiplayer
zo kan ik nog eeuwen doorgaan maar feit is de graphics zien er goed uit, het zijn de kleine details die het hem doen. Bijvoorbeeld bij dat shot van die helikopter zie je papiertjes in een circeltje rondfladderen door die heli.
Nou dat is toch de shit of niet dan, fuck eurogamer ze zijn vast pissed dat ze geen exclusieve review krijgen ofzo dan gaan ze bullshit schrijven. Genoeg re/previews die zeggen dat de framerate en graphics hardstikke in orde zijn
Doet je 360 het wel op een andere tv? Zo nee, dan is de inwendige poort van je 360 stuk.quote:
Ik hoop dat je snapt dat die brief voor de winkeliers isquote:Op woensdag 16 april 2008 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik het spel voor 29 april heb, dan SPEEL ik het ook voor 29 april. Dat kunnen ze namelijk echt niet verbieden
quote:Op woensdag 16 april 2008 19:01 schreef kepler het volgende:
haha, toffe kill
http://www.break.com/index/halo-3-one-a-million-death.html
Erg grappig ja. Ik hou van shooters met snelheid. Maar dit is toch wel fucking traag. Zat er aan te denken om die game toch een keer te lenen van een vriend van mij.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:01 schreef kepler het volgende:
haha, toffe kill
http://www.break.com/index/halo-3-one-a-million-death.html
Ja, maar dan nogquote:Op woensdag 16 april 2008 19:03 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snapt dat die brief voor de winkeliers is![]()
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, maar dan nogIk heb de game ook niet voor die datum, eerder 2 weken later
HDMI is een type aansluiting voor video en audio, digitaal. Dat is zeg maar dat op blurayspelers en op LCD tv's zit.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:57 schreef Reddiablo het volgende:
wat is dat HDMI precies?
mooi manquote:Op woensdag 16 april 2008 19:23 schreef Sackboy het volgende:
Er is een nieuwe trailer van The Wheelman. Voor een game die al zo lang in ontwikkeling is mogen we toch wel een redelijke game verwachten hoop ik. Dit is typisch zo'n game waar je echt een demo van moet hebben om hem te kunnen beoordelen, imo.
Ohja, ook wat screens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een developer diary met gameplay beelden.
Lekker dan, nu zit ik met dat lied van Mannekoor 't Karrespoor (ofzoiets) in me hoofdquote:
aha, nope... volgens mij is m'n Xbox al weer wat ouder.... zal wel net een maand geen garantie meer hebben ook (just my luck!)quote:Op woensdag 16 april 2008 20:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
HDMI is een type aansluiting voor video en audio, digitaal. Dat is zeg maar dat op blurayspelers en op LCD tv's zit.
Je kan alleen je 360 met HDMI aansluiten als je TV dat ondersteund, en je een Xbox 360 Elite hebt of een Pro of Arcade van ná augustus 2007.
ja het is mooi, mooi mooi man het leven dat is 1 groot feest tralalalaquote:Op woensdag 16 april 2008 21:22 schreef Boef het volgende:
[..]
Lekker dan, nu zit ik met dat lied van Mannekoor 't Karrespoor (ofzoiets) in me hoofd
Boer.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
ja het is mooi, mooi mooi man het leven dat is 1 groot feest tralalala
PSVquote:Op woensdag 16 april 2008 21:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
ja het is mooi, mooi mooi man het leven dat is 1 groot feest tralalala
Saints Row 2quote:Op woensdag 16 april 2008 21:53 schreef Sackboy het volgende:
Waarschijnlijk staat de interesse voor Saints Row 2 hier momenteel op een laag pitje, maar toch maar even wat ingame screens van de pre-alpha build:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En last but not least:
[ afbeelding ]
Voeg mij is toe. Leonos NLquote:Op woensdag 16 april 2008 22:17 schreef jorienvdherik het volgende:
zie weinig verschil met 1 eigenlijk, die grafisch al lekker was
Snes graphics hé?quote:Op woensdag 16 april 2008 15:55 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
graphics kunnen me nog nie overtuigen, waar is de anti aliasing.
gaaf zegquote:Op woensdag 16 april 2008 19:23 schreef Sackboy het volgende:
Er is een nieuwe trailer van The Wheelman. Voor een game die al zo lang in ontwikkeling is mogen we toch wel een redelijke game verwachten hoop ik. Dit is typisch zo'n game waar je echt een demo van moet hebben om hem te kunnen beoordelen, imo.
Ohja, ook wat screens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een developer diary met gameplay beelden.
Ik snap hem nietquote:
Het toppunt van de X360/PS3 comparisonsquote:
online in coop?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
gaaf zeg
ga hem kapot spelen met m'n vrienden
echt slapeloze nachten
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:46 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
nee dat niet, eerder game gear graphics
gedaan vanavond spelen ?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
Voeg mij is toe. Leonos NL
Ga ik je aars een keer schoppen met Euro
Eensquote:
Nu slapen.quote:
Ik moet jou nog is vernederen met Worms.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Eens![]()
En Jorien je gaat hem wel vernederen he
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nu slapen.
[..]
Ik moet jou nog is vernederen met Worms.
Wat is hier bullshit aan?quote:Op woensdag 16 april 2008 13:27 schreef MMaRsu het volgende:
"Wij zien deze vroegtijdige uitlevering als dienst om gelijke verkoopkansen te bieden aan alle relaties"
Zulke bullshit ook
komt u maar tegen de nr 1 van de wereldquote:Op woensdag 16 april 2008 23:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nu slapen.
[..]
Ik moet jou nog is vernederen met Worms.
quote:Eerste GTA IV achievementlijst geen bedrog
De wereld is in de ban van Grand Theft Auto IV, enige tijd geleden verschenen er zelfs al achievementlijsten waar op dat moment nog geen bevestiging voor was.
Naar nu blijkt is deze gelekte releaselijst wel degelijk de echte lijst, OXM liet dit weten om het bericht vervolgens weer weg te halen. In de GTA IV review in haar laatste uitgave is echter nog steeds bewijs te vinden, zo verwijzen ze naar de Assassin's Greed achievement.
De mensen die de volledige lijst nog eens willen bekijken kunnen hier terecht.
wat een kakhoofdquote:
Gut gut wat zijn we weer snel aangebrand hequote:Op woensdag 16 april 2008 23:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat is hier bullshit aan?
Dit soort contracten zorgen er juist voor dat kleine winkels meer kans maken om overeind te blijven staan.
Als de mediamarkt morgen GTA4 binnen krijgt, en een kleine games speciaal zaak volgende week dan kunnen ze wel sluiten.
Maargoed, jij loopt bij iedere game te zeiken dat ze de game niet gelijk aan je verkopen, maar je bent blijkbaar te kortzichtig om het te begrijpen
Ik snap niet dat je daar zo lovend over bent. Het ziet er leuk in de filmpjes, maar in feite is het zo simpel als wat. Het vechtsysteem had wat mij betreft wel wat meer diepgang mogen hebben dan alleen blocken, counter, blocken, counter, blocken, counter.quote:Op donderdag 17 april 2008 08:20 schreef Strolie75 het volgende:
Tenslotte het vechtsysteem. Zwaar respect hiervoor. Geen luie button-mashing maar tactisch nadenken. Alles draait om blocken en op het goede moment een counter uitvoeren.
en een uitdagend vechtsysteem
Klopt ik denk ook wel dat deel 2 echt het spel gaat worden zoals ze het ooit bedoeld hebben!quote:Op donderdag 17 april 2008 08:34 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je daar zo lovend over bent. Het ziet er leuk in de filmpjes, maar in feite is het zo simpel als wat. Het vechtsysteem had wat mij betreft wel wat meer diepgang mogen hebben dan alleen blocken, counter, blocken, counter, blocken, counter.
Ik denk wel dat ze nu een basis hebben gelegd om van deel 2 een pareltje maken. Ze hebben de engine, de graphics, de gameplay. Als ze er nu meer een free-roaming rpg van maken in plaats van de huidige lineaire missies, dan kan de franchise nog geredt worden.
Ik dacht dat iedereen behalve jij 3 jaar garantie op een xbox hadquote:Op donderdag 17 april 2008 09:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb de 360 gekocht in maart 2006 en kreeg in december 2007 een RROD, heb ik nu nog garantie![]()
Je hebt zo erg gepwnd met euro 2008 dat je 360 het heeft begevenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Vannacht tot 4 uur gespeeld op de 360, maar blijkt nu... Ik zet hem net aan om weer te spelen geeft die bij euro 2008 aan ''unplayable disc'', dacht nee, wat is er met de cd aan de hand.
Maar hij geeft de zelfde melding bij alle andere games ook,
Heb de 360 gekocht in maart 2006 en kreeg in december 2007 een RROD, heb ik nu nog garantie![]()
Officieel niet. Op de RROD heb je drie jaar garantie, op alle andere dingen twee jaar. Dus die is nu verlopen.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Vannacht tot 4 uur gespeeld op de 360, maar blijkt nu... Ik zet hem net aan om weer te spelen geeft die bij euro 2008 aan ''unplayable disc'', dacht nee, wat is er met de cd aan de hand.
Klopt RRoD = 3 jaar en de rest = 2 jaar.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:58 schreef jorienvdherik het volgende:
alleen voor een RROD toch ?
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:05 schreef Laniboekje het volgende:
Woei, ik ben eindelijk een Master Romancer in Viva Pinata voor 20 varianten.
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Dus geen overname?quote:"In a news release today, Take-Two said the deadline for stockholders to submit proposals for new business (such as, for example, an agreement to accept EA's offer) expired last night with no takers"
zou toch niet kunnenquote:Op donderdag 17 april 2008 10:20 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
whahaha je bent gehaxx0rd door die gozer die je een bericht stuurde.
Heb ik geprobeerd, lukt niet.quote:
Nope, RROD wordt niet veroorzaakt door oververhitting. Het schijnt iets met thermal cycles te maken te hebben, dus het enige wat je zou kunnen proberen is om het ding 5 minuten aan te zetten zodat ie warm wordt, dan 5 minuten in de koelkast leggen zodat ie flink afkoelt, en dan weer 5 minuten aanzetten en dit alsmaar herhalen. Maar zelfs dan moet je nog geluk hebben om een RROD te krijgen.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:34 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
gewoon die xbox 24-7 aan laten staan met een deken eromheen ofzo, dan ook niet?
Eehh weet je Halo3 nog? Die zag er op de screens enzo ook bloedmooi uit en dan dacht je tijdens het spelen: "hey, laat ik die trap eens oplopen. De treden lijken wel wat groot maar misschien kan je er toch op lopen". Kwam je dichterbij bleek het een kist te zijn die schuin stondquote:Op woensdag 16 april 2008 18:35 schreef MMaRsu het volgende:
Gta rafelig?
mensen mensen, hebben jullie die nieuwe commercial nog niet gezien ofzo?
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nope, RROD wordt niet veroorzaakt door oververhitting. Het schijnt iets met thermal cycles te maken te hebben, dus het enige wat je zou kunnen proberen is om het ding 5 minuten aan te zetten zodat ie warm wordt, dan 5 minuten in de koelkast leggen zodat ie flink afkoelt, en dan weer 5 minuten aanzetten en dit alsmaar herhalen. Maar zelfs dan moet je nog geluk hebben om een RROD te krijgen.
Jij betaald liever 75 euro aan reparatie? Microsoft roept dit soort gedrag over zichzelf af door zulke brakke hardware te leveren.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:56 schreef kepler het volgende:
[..]Dat is wel erg eigenlijk, dat mensen zo denken
Erik!quote:Op donderdag 17 april 2008 10:38 schreef ach het volgende:
[..]
Eehh weet je Halo3 nog? Die zag er op de screens enzo ook bloedmooi uit en dan dacht je tijdens het spelen: "hey, laat ik die trap eens oplopen. De treden lijken wel wat groot maar misschien kan je er toch op lopen". Kwam je dichterbij bleek het een kist te zijn die schuin stond
Geen. Alleen het team van Rockstar krijgt meer geld en resources om GTA nog beter te maken.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:30 schreef -Dries- het volgende:
Even he.. Wat zijn nou de gevolgen als EA Take2 overneemt dan?
Dan staat er een ander logo op de gta gamesquote:Op donderdag 17 april 2008 11:30 schreef -Dries- het volgende:
Als er naast dat EA logo een Rockstar logo staat zal dat wel meevallenquote:Op donderdag 17 april 2008 11:38 schreef Catch_me het volgende:
Spellen die EA op het hoesje hebben staan zijn meestal niet van erg hoog niveau
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:38 schreef Catch_me het volgende:
Spellen die EA op het hoesje hebben staan zijn meestal niet van erg hoog niveau
dan zou GTA4 ws in de kerst periode gelaunced worden.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:30 schreef -Dries- het volgende:
Het zou wat zijn hequote:Op donderdag 17 april 2008 11:41 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
En EA is een kut bedrijf. Anders krijg je elk jaar een nieuwe verkrachte GTA. en dat mag niet gebeuren natuurlijk.
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:41 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dan zou GTA4 ws in de kerst periode gelaunced worden.
Omdat ze dan 'nog' meer omzet draaien. EA kan wel wachten op hun geld maar take2 heeft het nodig.
En EA is een kut bedrijf. Anders krijg je elk jaar een nieuwe verkrachte GTA. en dat mag niet gebeuren natuurlijk.
dat is wat ik gelezen had. sorry hoor.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Denk je nou echt dat GTA IV nu nog uitgesteld kan worden? Er zijn er waarschijnlijk al enkele miljoenen van gedrukt en hij zal nu zo'n beetje het distributieproces ingaan.
En EA heeft al aangegeven dat ze het bij nieuwe overnames anders gaan aanpakken, en dus Rockstar helemaal vrij zouden laten in hun ontwikkeling. Ze hebben natuurlijk ook geleerd van hun fouten in het verleden.
Er zijn wel meer bedrijven die vanalles beloven voor/tijdens een overname... vaak blijft daar weinig van over wanneer het echt zover is.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Denk je nou echt dat GTA IV nu nog uitgesteld kan worden? Er zijn er waarschijnlijk al enkele miljoenen van gedrukt en hij zal nu zo'n beetje het distributieproces ingaan.
En EA heeft al aangegeven dat ze het bij nieuwe overnames anders gaan aanpakken, en dus Rockstar helemaal vrij zouden laten in hun ontwikkeling. Ze hebben natuurlijk ook geleerd van hun fouten in het verleden.
Zij voldoen aan de vraag van sommige spellen jaquote:Op donderdag 17 april 2008 11:56 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
@disjfa ja EA is koning in het uitmelken. en daar ben ik niet echt een voorstander van enzo.
En zolang mensen die dingen betalen zal EA door blijven gaanquote:Op donderdag 17 april 2008 11:58 schreef Catch_me het volgende:
EA is ook een ster in microtransacties. Twee dagen na de release kun je voor 800ms carpacks en extra wapens scoren die gewoon al op je dvd staan
Towel fix is nog slecht ook voor dat ding..quote:Op donderdag 17 april 2008 11:39 schreef dezenickiscool het volgende:
straks ff een towel fix op mn 2.6 jaar oude premium en we kunnen er weer 5 dagen tegen
volgende maand toch maar een falcon arcade halen
True, maar EA is niet de enige developer die daar aan doetquote:Op donderdag 17 april 2008 11:58 schreef Catch_me het volgende:
EA is ook een ster in microtransacties. Twee dagen na de release kun je voor 800ms carpacks en extra wapens scoren die gewoon al op je dvd staan
slecht of goed , binnen 4 weken mag de premium zijn HDD losschudden op mijn arcade en voor de rest boeit die premium niet meerquote:Op donderdag 17 april 2008 12:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Towel fix is nog slecht ook voor dat ding..
ik zou x-clamps doen, en ff fixen met fohn..
mijne draait al weer een maand als een zonnetje
quote:Haha, ik las dit op een ander forum:
"Online was great,but unfortunately I took an almighty hammering(0-6)from some guy called marsNL,who is ranked at number one(i hardly got a touch of the ball) and most other games online were 0-0,1-0,2-1."
Is goed voor je ego, Mars
tja iemand moet het doen hequote:Op donderdag 17 april 2008 12:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je vindt jezelf wel heel geweldig hè
www.gamecards.nuquote:Op donderdag 17 april 2008 13:18 schreef VoreG het volgende:
Zijn die MS points ook te verkrijgen als bijv. iemand ie naar mij stuurt?
Ik moet namelijk 400 punten hebben om de DLC van Mass Effect te downloaden, alleen ik heb geen credit kaart en geen zin om naar de winkel te gaan.
Als iemand die mij zou willen sturen of het kopen onder mijn naam zal ik het uiteraard vergoeden
niet geschoten is altijd mis toch?![]()
Ah bedankt!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:20 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
www.gamecards.nu
betalen met ideal en binnen 5min heb je een redeem code in je emeeuw.
Fahrenheit!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:21 schreef VoreG het volgende:
Is een van die Xbox classics de moeite waard?
ik heb ook catanquote:Op donderdag 17 april 2008 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Persoonlijk zou ik je Catan aanraden, die heb ik al heel lang en speel ik nog steeds.
online MET vrienden op de bank en thuis. kan dus gecombineerd.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:00 schreef VoreG het volgende:
ik heb het meer over offline. Kunnen bomberman en worm dan goed gespeeld worden. Gewoon relax op de bank met vrienden.
Dussss. Na het worms kampioenschap een Catan versie?quote:Op donderdag 17 april 2008 14:00 schreef _GdR_ het volgende:
ik heb ook catan
alleen is er nooit iemand online
Dealquote:Op donderdag 17 april 2008 15:14 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dussss. Na het worms kampioenschap een Catan versie?
ik vind GTAIV er toch een stuk mooier uitzien, voornamelijk door de sfeerquote:Op donderdag 17 april 2008 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Saint's Row 2 trailer: http://www.thq-games.com/uk/thqtv/index/1390
Best geinig, maar tja, GTAIV he
ik heb geen zin om het te organiseren maar ik doe zeker mee.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:14 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dussss. Na het worms kampioenschap een Catan versie?
Whehehe. Dat vind ik dan wel weer grappigquote:Op donderdag 17 april 2008 15:30 schreef AQuila360 het volgende:
[Wereldprimeur] Eerste 1.5 uur Gameplay footage GTA IV!!!!!
Toen met Saints Row 2 was vet hadden ze ook een ''primeur''quote:Op donderdag 17 april 2008 15:54 schreef _GdR_ het volgende:
ze hadden t filmpje beter echt 1,5 uur kunnen laten duren. met de resterende tijd alleen dat schermpje van de prijsvraag.
weet zeker dat er kindertjes waren die t helemaal uitgekeken hadden.
Ik weet zeker dat Paul en Merijn dat hebben bedachtquote:Op donderdag 17 april 2008 15:30 schreef AQuila360 het volgende:
Ik hoop het niet, die lui kunnen alleen die irritante kutstemmetjes doenquote:Op donderdag 17 april 2008 16:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Paul en Merijn dat hebben bedacht
Mastermovies is tof, en nu Paul en Merijn bij GameKings werken ga ik het misschien wel kijken ook.
Ken Merijn persoonlijk. Hij heeft inderdaad goede plannen voor Gamekings.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Paul en Merijn dat hebben bedacht
Mastermovies is tof, en nu Paul en Merijn bij GameKings werken ga ik het misschien wel kijken ook.
Persoonlijk?quote:Op donderdag 17 april 2008 16:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ken Merijn persoonlijk. Hij heeft inderdaad goede plannen voor Gamekings.
Weet ik niet, eigenlijk hebben we het er nooit over . Ken hem al vanaf mijn 10e van de camping in Frankrijkquote:Op donderdag 17 april 2008 16:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Persoonlijk?Tof
Maar ze werken er nu toch? Wanneer komen ze dan op tv?
jaja offtopic ga maar weer zeiken
anders stop je eens met het posten van die screens!! Geef anders een link ofzo. Want dit gaat nergens meer over. Stront irritant.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:16 schreef Sackboy het volgende:
Brothers in Arms: Hells Highway
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:30 schreef AQuila360 het volgende:
![]()
![]()
Oja en wie twijfelde over een XBLA game koop Worms dat is vet en wordt veel gespeeld nog!
quote:martijn de zeeuw zegt:
04/17/2008 om 17:05
helemaal te gek, inderdaad niemand moet GTA illigaal downloaden we moeten met zn alle halo 3 en al die toppers van de troon stoten door hem allemaal te kopen op 29 april en zou em ff pre ordere want het is al gekkenhuis bij elke winkel hier in de buurt ben je nummer 200 op de lijst
super toppie
Het is anders meer ontopic dan praten over Merijn van Mastermovies, vind je niet? Het is een Xbox 360 topic, waar we over de Xbox 360 en z'n games praten. Het posten van deze screens biedt daarbij weer wat gespreksstof, in dit geval over de nieuwe Brothers in Arms.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
anders stop je eens met het posten van die screens!! Geef anders een link ofzo. Want dit gaat nergens meer over. Stront irritant.
Denk dat de meeste mensen hier ook wel op sites komen waar game nieuws gepost word.
Het enige wat je krijgt te horen in de meeste gevallen is of het mooi is ja of nee.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het is anders meer ontopic dan praten over Merijn van Mastermovies, vind je niet? Het is een Xbox 360 topic, waar we over de Xbox 360 en z'n games praten. Het posten van deze screens biedt daarbij weer wat gespreksstof, in dit geval over de nieuwe Brothers in Arms.
zit je vriendin een soap te kijken ofzo?quote:Op donderdag 17 april 2008 17:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
anders stop je eens met het posten van die screens!! Geef anders een link ofzo. Want dit gaat nergens meer over. Stront irritant.
Denk dat de meeste mensen hier ook wel op sites komen waar game nieuws gepost word.
Nee, het posten van nieuwe screens is juist handig. Beter dan enkel tekst waarbij de helft niet interessant is.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
anders stop je eens met het posten van die screens!!
Hoezo heb je je bericht compleet ge-edit? Net noemde je me nog een mierenneuker??quote:Op donderdag 17 april 2008 17:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het enige wat je krijgt te horen in de meeste gevallen is of het mooi is ja of nee.
Poe poe. Gespreksstof!
Maar ik zal werken, latertje!
o gossie, dat was offtopic of niet ?
was jouw xbox niet kaduk?quote:Op donderdag 17 april 2008 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
wessiej heeft euro 2008
leonos ook, kom eens spelen
wie volgt
Dat is geen vaste prijs, die gaat waarschijnlijk dus nog wel omhoog.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:28 schreef MMaRsu het volgende:
Racer : http://cgi.ebay.nl/XBOX-L(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
12 eu
Dat dusquote:Op donderdag 17 april 2008 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
wessiej heeft euro 2008
Dat snap ik ook welquote:Op donderdag 17 april 2008 18:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat is geen vaste prijs, die gaat waarschijnlijk dus nog wel omhoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |