Ik zie het niet hoor die lelijke afwerkingquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:18 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen als je ziet op screen 4, zoveel details en shit en als je op screen 5 ziet hoe slordig ze dan die reling hebben afgewerkt
Jij denkt dat de PS3 en Xbox360 supercomputers zijn terug gestuurd in de tijd voor optimaal game plezier voor de mens van nu? /terminatormode.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:18 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen als je ziet op screen 4, zoveel details en shit en als je op screen 5 ziet hoe slordig ze dan die reling hebben afgewerkt
quote:Registration will open tomorrow (April 15th) (17 april) for Rockstar Social Club - a new website from Rockstar featuring all kinds of multiplayer leader boards and stat tracking. Here are some of the features mentioned in the press release that was sent out on March 27th:
* LCPD Police Blotter - A virtual map and tracker of single-player criminal activity logged in Liberty City from the aggregated data of millions of connected players - showing the most dangerous areas of town, most commonly used weapons and more.
* The Story Gang - This special single-player leaderboard recognizes players who complete Niko Bellic's main story arc of Grand Theft Auto IV - The leaderboard ranks players according to the total amount of playing time it's taken to complete the story, as well as a historical rank by who has completed it first. Members of this club will receive special online widgets and merit badges marking all of their in-game accomplishments.
* The 100% Club - Watch to see who will be the first to complete 100% of the game. The first ten people to be identified on the Social Club as reaching 100% will be sent an ultra-rare commemorative 'key to the city' to mark their accomplishment. In the future, the 100% Club will then carry a historical leaderboard showing rankings of who has completed 100% of a game in the shortest span of playing hours.
* The Hall of Fame - This area will dynamically recognize those singularly elite players who have reached the top of the hill on various statistical leaderboards, and will also contain a personal awards display of special in-game landmarks and successes in Social Club competitions.
* The Liberty City Marathon - A ranking of special physical milestones achieved in the game - from the amount of miles walked, driven, or swam - to the number of bullets fired and stunt-jumps jumped. There will be additional special marathon-based competitions in the future from this area as well.
Rockstar say that additional features will be added to the website following the release of Grand Theft Auto IV, including competitions and challenges. You will be able to register with your Xbox Live Gamertag and/or PlayStation Network ID.
quote:*You'll likely notice the same graphical "quirks" that the series has dealt with since the jump to 3D. The same filmlike, grainy framerate exists and usually holds steady, but it can momentarily dip when things get frantic. There's some long-distance graphical fade-in as well as some street-level hazards that appear only after you hit them. Traffic will be nonexistent one second, then three cars deep when you rotate the camera back around, and then completely disappear when your wanted level gets to two or three stars (which is oh-so-fun when you desperately need a getaway vehicle).
Nou en?quote:Op woensdag 16 april 2008 08:44 schreef Sackboy het volgende:
Een negatieve noot uit de 1Up preview:
[..]
Wat? Mogen hier alleen positieve berichten staan?quote:
Ik had GTA SA ook een dag voor de release bij FRS... Je kan het wel proberen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:14 schreef Unhuman het volgende:
Weet iemand trouwens of er winkels zijn die de game op maandag al verkopen? De Media Markt heeft er altijd wel een handje van om games een dag voor de officiële release in de winkel te leggen maar volgens mij gaat dat feestje dit keer niet door als ik een vriend van me moet geloven. Maar ik neem aan dat er toch wel andere winkels zijn die de game iets eerder in de schappen leggen? Weet iemand toevallig een winkel die dat doet? Want waarschijnlijk sta ik 28 april voor jan lul bij de Media Markt
Bij een winkel om de hoek gedaan, dus ik denk (en hoop) wel eerderquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:34 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dan krijg je hem waarschijnlijk half mei
Ik zou er niet blind op gaan dat je hem dan hebt, zover ik weet krijgen alle webwinkels de game gewoon de 28e geleverd om dan te versturen. Zie niet in waarom Zuiderpark daar niet onder zou vallen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:26 schreef Wessiej het volgende:
Krijg hem over 1 week en 2 dagen, the waiting is almost over, meteen met een paar free roamen uiteraard
Vette avatarquote:Op woensdag 16 april 2008 11:04 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ik zou er niet blind op gaan dat je hem dan hebt, zover ik weet krijgen alle webwinkels de game gewoon de 28e geleverd om dan te versturen. Zie niet in waarom Zuiderpark daar niet onder zou vallen.
Effe pimpen met mijnequote:
Lijkt wel gewoon alsof dit normale screens zijn en dat de HUD er gewoon bij is geplakt. Anders zijn de camerastandpunten wel erg raar in GTA IV..quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:42 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Official PlayStation Magazine (OPM) review is inmiddels ook uit.
Reviewscore:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scans: http://www.sendspace.com/file/twm8ll---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
Maar wel cool!quote:
Dan is die int Fransquote:Op woensdag 16 april 2008 12:25 schreef Tweeker1982 het volgende:
29 april ben ik helaas in Frankrijk. Kan ik hem daar ook niet kopen? Of krijg ik hem dan helemaal in het frans. En wat zijn een beetje winkels in Frankrijk waar ik de game zou kunnen kopen?
Hmm... weet niet zeker of die is nagesynchroniseerd.. Maar het hoesje en het boekje en zeer waarschijnlijk de spel teksten zijn zeker weten in het frans. Ik zou het niet doen.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:30 schreef Tweeker1982 het volgende:
Echt? Aardig gek. Dus de game wordt daadwerkelijk volledig nagesynchroniseerd in het Frans?? Spelen die lui geen engelstalige games?
quote:Breda, 15 april 2008
Van Take Two Interactive Benelux BV.
Geachte relatie,
De officiële Streetdate en streettime van Grand Theft auto IV (“GTA IV”) Playstation 3 en Xbox 360 is dinsdag 29 april 2008, (“Streetdate”). Om in de Benelux een gelijktijdige release van GTA IV op 29 april 2008 voor alle partners mogelijk te maken, zullen wij deze titel tijdig aan u uitleveren. Dit betekent dat u het product vóór de officiële Streetdate ontvangt. Wij zien deze vroegtijdige uitlevering als dienst om gelijke verkoopkansen te bieden aan alle relaties, door iedereen de mogelijkheid te geven gelijktijdig de verkoop te starten.
Voorwaarden voor vroegtijdige uitlevering zijn:
Het is NIEMAND toegestaan GTA IV vóór de streetdate te installeren, gebruiken of doen gebruiken.
Het is niet toegestaan GTA IV vóór de streetdate aan eindgebruikers, medewerkers of derden te leveren.
Het is niet toegestaan GTA IV vóór de streetdate voor consumenten zichtbaar in een winkel te laten zijn.
GTA IV mag op 28 april en absoluut NIET EERDER afgeleverd worden aan uw filialen/winkels zodat iedereen vanaf 29 april kan gaan verkopen. U dient uw medewerkers voldoende te informeren dat NIEMAND (medewerkers noch klanten) GTA IV vóór de streetdate mag kopen, verkrijgen, installeren, gebruiken of doen gebruiken!!
Mocht u (uw onderneming) zich niet aan bovenstaande voorwaarden houden of GTA IV vóór de Streetdate aan een eindgebruiker of medewerker (laten) leveren of (laten) gebruiken, dan zullen wij uw onderneming met een boete van ¤ 25.000,00 belasten wegens contractbreuk. Daarnaast zal uw onderneming geen voorrang krijgen bij een volgende levering van GTA IV (restant D1 levering) en in de toekomst worden uitgesloten van vroegtijdige leveringen.
Zuiderpark Games kan z'n zaakje wel opdoeken met die boetes die ze gaan krijgen door Wessiejquote:
Ik had het hierover:quote:Op woensdag 16 april 2008 13:19 schreef MMaRsu het volgende:
Jezus man zet er liever een linkje neer ipv plaatjes van 2,5mb p/s
en het is Official Playstation Magazine Dries, die zijn wel professioneel :p
quote:Breda, 15 april 2008
Van Take Two Interactive Benelux BV.
Geachte relatie,
De officiële Streetdate en streettime van Grand Theft auto IV (“GTA IV”) Playstation 3 en Xbox 360 is dinsdag 29 april 2008, (“Streetdate”). Om in de Benelux een gelijktijdige release van GTA IV op 29 april 2008 voor alle partners mogelijk te maken, zullen wij deze titel tijdig aan u uitleveren. Dit betekent dat u het product vóór de officiële Streetdate ontvangt. Wij zien deze vroegtijdige uitlevering als dienst om gelijke verkoopkansen te bieden aan alle relaties, door iedereen de mogelijkheid te geven gelijktijdig de verkoop te starten.
Voorwaarden voor vroegtijdige uitlevering zijn:
Het is NIEMAND toegestaan GTA IV vóór de streetdate te installeren, gebruiken of doen gebruiken.
Het is niet toegestaan GTA IV vóór de streetdate aan eindgebruikers, medewerkers of derden te leveren.
Het is niet toegestaan GTA IV vóór de streetdate voor consumenten zichtbaar in een winkel te laten zijn.
GTA IV mag op 28 april en absoluut NIET EERDER afgeleverd worden aan uw filialen/winkels zodat iedereen vanaf 29 april kan gaan verkopen. U dient uw medewerkers voldoende te informeren dat NIEMAND (medewerkers noch klanten) GTA IV vóór de streetdate mag kopen, verkrijgen, installeren, gebruiken of doen gebruiken!!
Mocht u (uw onderneming) zich niet aan bovenstaande voorwaarden houden of GTA IV vóór de Streetdate aan een eindgebruiker of medewerker (laten) leveren of (laten) gebruiken, dan zullen wij uw onderneming met een boete van ¤ 25.000,00 belasten wegens contractbreuk. Daarnaast zal uw onderneming geen voorrang krijgen bij een volgende levering van GTA IV (restant D1 levering) en in de toekomst worden uitgesloten van vroegtijdige leveringen.
Die gasten hebben wel een relaxte werkplek denk ik.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:59 schreef Koleos het volgende:
Ook OPM UK geeft GTA IV de hoogste score mensen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 post heeft de user ik verwacht niet dat we die nog terug zien.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:49 schreef DSS24 het volgende:
Haal die plaatjes godver weg mén!
Ik wacht wel tot pagina 5 open gaat.
Nou,quote:Op woensdag 16 april 2008 15:58 schreef SuperFruitig het volgende:
Weet iemand of
de soundtrack van
GTAIV er net
zo tof uit
komt te zien
als die van
GTA Vice City?
met je vrienden in een auto wordt 1 van de tofste multiplayer features.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:05 schreef Vince22 het volgende:
In de review hadden ze wel gelijk... Stel je voor, in de auto met je matties, One Man, One Goal... One Mission! *ril!*
Je hebt een Xbox?quote:Op woensdag 16 april 2008 16:24 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
met je vrienden in een auto wordt 1 van de tofste multiplayer features.
zit je op een belangrijke missie iedereen vollop serieus aant spelen en dan gaan rijden als een losgeslagen mongool.![]()
ik zie t nu al voor me. wordt je door iedereen helemaal kapot gescholden als je over 1 of andere schans rijdt ofzo
![]()
Nou en? Het is elke keer leuk en aardig die mooie graphics, grotere stad en meer kleine details, maar als er nou nog steeds auto's verdwijnen en plotseling verschijnen als je even naar de grond kijkt of je omdraait is wel heel erg zwak. Kleine moeite om dat nou eens op te lossen. Zelfs in Mafia zag je een auto nog terug als hij al 3 huizenblokken weg was en je met een enorme omweg op hetzelfde kruispunt terecht kwam.quote:
Dat was nu toch opgelost?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:26 schreef Unhuman het volgende:
[..]
Nou en? Het is elke keer leuk en aardig die mooie graphics, grotere stad en meer kleine details, maar als er nou nog steeds auto's verdwijnen en plotseling verschijnen als je even naar de grond kijkt of je omdraait is wel heel erg zwak. Kleine moeite om dat nou eens op te lossen. Zelfs in Mafia zag je een auto nog terug als hij al 3 huizenblokken weg was en je met een enorme omweg op hetzelfde kruispunt terecht kwam.
Volgens de 1up preview niet.quote:
quote:Traffic will be nonexistent one second, then three cars deep when you rotate the camera back around, and then completely disappear when your wanted level gets to two or three stars (which is oh-so-fun when you desperately need a getaway vehicle).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |