Ik ga dat denk ik ook doen, maar ik heb een pre order. Als ik em bij de MM kan krijgen in de ochtend koop ik die game gewoon daar.quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:51 schreef Pwnie het volgende:
we lopen gewoon bij de plaatselijke MM naar binnen en dan liggen er voldoende... net als bij ieder gehyped spelno pre-order for me....
![]()
/giev invite 4 freeroam pls
van wat ik heb begrepen komt tie pas een maand later, dus op 29 mei. Maar dat weet ik dus niet zekerquote:
niemand houdt je tegen om het weer te doenquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:11 schreef Gstyles het volgende:
wat een lelijke OP, dat deed ik dan toch beter het vorige deel samen met Evil_koekje
15 april ... 29 april ... dat is dus twee weken ... 1 week is 7 dagen ... + 2 dagen ... dat is geen twee wekenquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:26 schreef Wessiej het volgende:
Krijg hem over 1 week en 2 dagen, the waiting is almost over, meteen met een paar free roamen uiteraard
Hij krijgt hem waarschijnlijk eerder via die knakker van Zuiderpark Games.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:20 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
15 april ... 29 april ... dat is dus twee weken ... 1 week is 7 dagen ... + 2 dagen ... dat is geen twee weken
Dan krijg je hem waarschijnlijk half meiquote:
Ik ben benieuwd of dat alleen voor de criminelen-database is, of gewoon normale foto'squote:The phone's an interesting tool in general. As well as initiating multiplayer - about which we learned more this week - it can be used to snap pictures,
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=132265&page=1quote:It does things, like the papered foliage, park fountains, glass fragments, GPS route-finding that obeys the law, an entire fictional working Internet - that would be back-of-the-box material in other games, but they're so incidental that the people walking us through the game didn't even mention them.
quote:But perhaps the coolest thing I saw while he was playing was when he stopped touching the controller. Niko stood still while Steve was occupied with something and right there, a taxi got rear-ended by another car.
What followed was pure magic.
The cabbie and the guy who hit the taxi jumped out of their cars and approached each other. Once they got in to each others' face the fists started flying. Meanwhile, cars are honking for the two vehicles to get out of the way. The two keep slugging away and a cop pulls up. He jumps out with his pistol drawn and both men throw their hands to the sky, surrendering. The cop then drags the cabbie away (he punched first), puts him in the backseat of the cop car and drives off. The other driver returns to his car, gets in and pulls away.
De vieze motherfucker, laten we em beroven.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hij krijgt hem waarschijnlijk eerder via die knakker van Zuiderpark Games.
en we hebben weer een nieuwe diep trieste vraag die blijft terug komen tot mensen de game hebbenquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:14 schreef Unhuman het volgende:
Weet iemand trouwens of er winkels zijn die de game op maandag al verkopen? De Media Markt heeft er altijd wel een handje van om games een dag voor de officiële release in de winkel te leggen maar volgens mij gaat dat feestje dit keer niet door als ik een vriend van me moet geloven. Maar ik neem aan dat er toch wel andere winkels zijn die de game iets eerder in de schappen leggen? Weet iemand toevallig een winkel die dat doet? Want waarschijnlijk sta ik 28 april voor jan lul bij de Media Markt
Ik hoorde laatst dat ze die gelijktijdig met Duke Nukem Forever willen uitbrengen.quote:
Ga lekker ergens anders lopen janken als je niks te vertellen hebt.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:16 schreef Paxlie het volgende:
[..]
en we hebben weer een nieuwe diep trieste vraag die blijft terug komen tot mensen de game hebben
Beetje jammer alleen als je ziet op screen 4, zoveel details en shit en als je op screen 5 ziet hoe slordig ze dan die reling hebben afgewerktquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:42 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |