Yoo playah, lekker die bitches geplayedquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:25 schreef Houniet het volgende:
Jo Roy.
Ik ga nu even etenquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook, maar blijf vandaag maar hier
Eet smakelijk
quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen.Iedereen keek me aan
Nu denken ze dat ik een freak ben
Hmm das wel jammer ja.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet het, maar zie het maar eens te veranderen. Uitgaan vind ik idd niets, tenminste niet hier. M'n vrienden wonen best ver weg (alles is ver in Zeeland), en zijn nou ook niet echt actief. Dus dan wordt het snel eentonig idd
Ik sport veel, dus ik zie mijn vrienden van het sport 3-4 keer in de week.. anders zou ik echt gek worden.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik heb het ook druk op mijn stage en ook thuis etc, maar ik probeer toch zeker 2 a 3 avonden per week iets leuks te doen met vrienden.. anders houd ik de rest ook niet echt vol!
Heb ik in de bus gehad. Moest me echt concentreren om niet te lachenquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:40 schreef PieterBas het volgende:
Tipje.. ga geen MIDNR /verhaal van Rosendahl stukjes luisteren op mp3speler op je stage... Ik kreeg de slappe lach
En jij je chick geshaked??quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Yoo playah, lekker die bitches geplayed?!
2 op Zuid-Beveland, en 1 in de buurt, maar die heeft het ook heel erg druk.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Waar wonen je vrienden dan?
Met Heerschop moet ik ook al vaak echt concentreren..quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ik in de bus gehad. Moest me echt concentreren om niet te lachen
Ik moet ook nog eens kijken wat ik nog heb. Ik zag gister dat ik nog 14 GB aan materiaal hebquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:42 schreef jna het volgende:
Ik zal dat stukje van midnr nog eens uploaden waar henk en rick de slappe lach krijgen
Idem, luisterde in Denemarken 's ochtends altijd de show van de nacht ervoor terug, zat soms jankend van het lachen achter het buro... collega's vragen wat er was... leg dan de grap maar eens uitquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ik in de bus gehad. Moest me echt concentreren om niet te lachen
Graagquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:42 schreef jna het volgende:
Ik zal dat stukje van midnr nog eens uploaden waar henk en rick de slappe lach krijgen
Was vaak niet slim nee, Duitsers, U-Boten, Nazi's....quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou de opmerkingen niet herhalen als je je baan wilt houden
Heb ik een paar podcasten en wat andere stukjesquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet ook nog eens kijken wat ik nog heb. Ik zag gister dat ik nog 14 GB aan materiaal heb
Allemaal uploadenquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet ook nog eens kijken wat ik nog heb. Ik zag gister dat ik nog 14 GB aan materiaal heb
Het Kawaski verhaalquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Was vaak niet slim nee, Duitsers, U-Boten, Nazi's....
Ja precies ik heb dat ook nodig. Maar een avondje lekker op de bank is ook lekker! Vaak op maandagavond bij mijquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik sport veel, dus ik zie mijn vrienden van het sport 3-4 keer in de week.. anders zou ik echt gek worden.
Heb je enig idee hoe lang dat gaat durenquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:47 schreef Deansensitized het volgende:
Naar mij, zet ik het op mijn externe opslag
Je hebt mijn MSN toch?
quote:
Hmm okee.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:42 schreef Piles het volgende:
[..]
2 op Zuid-Beveland, en 1 in de buurt, maar die heeft het ook heel erg druk.
En die 2 doen uit zichzelf helemaal niks, die zijn nog erger dan mij
quote:
Saai hèquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hmm okee.
Dat kan ik me vaag iets van herinneren..quote:
Haha, dat was echt geniaalquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:42 schreef jna het volgende:
In het sorteercentrum. Toen Rick een ketsend stelletje op de radio liet horen lag alles stil, want ze zaten te luisteren. Daarop zette de chef de radio op Q Music... dat werd heibelquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat kan ik me vaag iets van herinneren..
Ja ik zou er zelf echt niet tegen kunnen, maar dat ben ikquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Saai hè
Moet er echt wat aan gaan doen. Misschien in de zomer maar eens alleen met zo'n groep op vakantie ofzo. Kreeg ik pas als tip
Dat programma is/was zo geweldig. Helaas hoor ik het gewoon te weinig te laatste tijd..quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
In het sorteercentrum. Toen Rick een ketsend stelletje op de radio liet horen lag alles stil, want ze zaten te luisteren. Daarop zette de chef de radio op Q Music... dat werd heibel
Dikke acties daar gehad, van binnensneakende mensen tot Toetertijd voor het pand enzo
Daarom begin ik ook steeds vaker het gemis van een vriendin te voelen, alleen is ook zo alleenquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja ik zou er zelf echt niet tegen kunnen, maar dat ben ik
En dat zou je kunnen proberen.. al lijkt me dat ook echt 3 x niks!
er is ook niks meer aan tegenwoordig zonder Erik-Janquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat programma is/was zo geweldig. Helaas hoor ik het gewoon te weinig te laatste tijd..
Doe ik niet aan, alleen beetje friemelenquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
En jij je chick geshaked?? [ afbeelding ]
een groepje met vrienden is anders dan een vriendin. als het goed is doe je andere dingen met je vriendin...quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom begin ik ook steeds vaker het gemis van een vriendin te voelen, alleen is ook zo alleen
En die vakantie zie ik ook nog niet zo zitten nee
Ook niet andere mensen waar je veel mee omgaat? Misschien kunnen we eeen beetje ruilen ik heb het veel te druk met al dat gedonder!quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:42 schreef Piles het volgende:
[..]
2 op Zuid-Beveland, en 1 in de buurt, maar die heeft het ook heel erg druk.
En die 2 doen uit zichzelf helemaal niks, die zijn nog erger dan mij
Erik Jan was wel een beetje de drijvende kracht, jammer dat hij de nonactyfus kreegquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:00 schreef jna het volgende:
[..]
er is ook niks meer aan tegenwoordig zonder Erik-Jan
Wi je hiermee zeggen dat een vriendin alleen voor seks en knuffel contact is? Kun je dan niet beter een fuck buddy zoeken. Als ik een vriendin heb dan wil ik haar ook als "vriend" hebben en er leuke dingen mee doen!quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
een groepje met vrienden is anders dan een vriendin. als het goed is doe je andere dingen met je vriendin...
Met mijn vriendin heb ik het niet over politiek, ethiek of informatica. Met mijn vrienden heb ik niet over de makeup van mijn vriendin....quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wi je hiermee zeggen dat een vriendin alleen voor seks en knuffel contact is? Kun je dan niet beter een fuck buddy zoeken. Als ik een vriendin heb dan wil ik haar ook als "vriend" hebben en er leuke dingen mee doen!
Eensquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wi je hiermee zeggen dat een vriendin alleen voor seks en knuffel contact is? Kun je dan niet beter een fuck buddy zoeken. Als ik een vriendin heb dan wil ik haar ook als "vriend" hebben en er leuke dingen mee doen!
Weet ik, maar er is geen radiostation zo gek om een show als MIDNR overdag uit te zenden. En Stenders maakt rond deze tijd leuke radioquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:06 schreef Deansensitized het volgende:
En Stenders haalt het [met alle respect] niet bij MIDNR.
Moet wel zeggen dat EJ wel af en toe ver ging. Vond het jammer dat 538 het contract niet wouden verlengen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:06 schreef Deansensitized het volgende:
Ja man, zonder Erik Jan is het nog wel leuk, maar wel stukken minder.
538 directie heeft gewoon geen humor.
En Stenders haalt het [met alle respect] niet bij MIDNR.
Baal er ook van dat we hier geen 3FM kunnen/mogen luisteren.
Dan zijn wij anders jaquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Met mijn vriendin heb ik het niet over politiek, ethiek of informatica. Met mijn vrienden heb ik niet over de makeup van mijn vriendin....
Anders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |