Kom eens achter die pc vandaan jijquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:52 schreef Yesse het volgende:
Ik ben me net aan het afvragen hoe het komt dat die mensen die autowrakken enzo opruimen en de web weer schoonmaken na aanrijding er zo lang over doen..
En het wegdek schoonmakenquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:52 schreef Yesse het volgende:
Ik ben me net aan het afvragen hoe het komt dat die mensen die autowrakken enzo opruimen en de weg weer schoonmaken na aanrijding er zo lang over doen..
Edit; Ooh nieuwe vangrail![]()
Ik vraag me echt supervaak onnodige dingen afgevraagd maar dit vraag ík me niet afquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:52 schreef Yesse het volgende:
Ik ben me net aan het afvragen hoe het komt dat die mensen die autowrakken enzo opruimen en de weg weer schoonmaken na aanrijding er zo lang over doen..
Edit; Ooh nieuwe vangrail![]()
Paarsquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:56 schreef Deansensitized het volgende:
Vraag me ook wel eens af hè, als je een smurf de keel dichtknijpt, wat voor kleur krijgt hij dan?
Heeft 'ie gedaan jaquote:
Ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:56 schreef Deansensitized het volgende:
Vraag me ook wel eens af hè, als je een smurf de keel dichtknijpt, wat voor kleur krijgt hij dan?
Neequote:Op dinsdag 15 april 2008 11:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kom eens achter die pc vandaan jijDe impact van de digitale snelweg is duidelijk merkbaar
Ik vond het niet zo aardig van mezelf. Iedereen moet zelf weten hoe hij zijn dag vult, nietwaar?quote:
Weet je wat ik nou ook wel eens wil weten.. Waarom een kruk een kruk wordt genoemd en niet hoge stoel ofzo..quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:56 schreef Deansensitized het volgende:
Te laatquote:
dachten ze dat nog niet?quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen.Iedereen keek me aan
Nu denken ze dat ik een freak ben
Dat heb je nu ook al vaker gehad.. Zijn ze er niet allang van overtuigdquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik hoopte nogsteeds van niet eigenlijkquote:
Hahaaa okeequote:Op dinsdag 15 april 2008 11:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Van 8-17 uur stage, 's avonds FOK!, tv en gamen. Zaterdag werken, 's avonds FOK!, tv en gamen. Zondag heeeel lang uitslapen en daarna gaar zijn, al heb ik me voorgenomen om de zondagen iets nuttiger te gaan besteden
Okeee, dank jequote:Op dinsdag 15 april 2008 11:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je kan vanaf het station lopend naar de stad. Zodra je het station uitkomt kan je gewoon rechtdoor lopen. Dan zie je het vanzelf wel
. Het is ongeveer 10 minuten lopen.
Vind het een stom woordquote:kruk (de; krukken)
1 knoeier, prutser
2 stoel zonder leuning
3 stok met een dwars bovenstuk als steun bij het lopen
4 deurknop om het slot open te draaien
5 dwarsstuk aan de bovenkant van een voorwerp, als handvat
6 arm die de heen en weer gaande beweging van een stang op de spil overbrengt
je hebt een mooi uitzicht op de snelweg?quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was te veel bezig met naar buiten kijken naar de nieuwe vangrail
Dit is de 3e keer ofzo ja. Maar eerst was het gniffelen en nu schrok zelfs ik van het geluid dat ik produceerdequote:Op dinsdag 15 april 2008 12:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat heb je nu ook al vaker gehad.. Zijn ze er niet allang van overtuigd
quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was te veel bezig met naar buiten kijken naar de nieuwe vangrail
Thuis, en in de zomer wordt het al weer een stuk gezelliger (mini-camping)quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hahaaa okeedat kan
Woon je thuis of op jezelf?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
je hebt een mooi uitzicht op de snelweg?
Ik had het pas ook, toen vroeg ik iemand waarom ik zo glimlachte. Grappig nieuwsbericht was het beste wat ik kon bedenkenquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dit is de 3e keer ofzo ja. Maar eerst was het gniffelen en nu schrok zelfs ik van het geluid dat ik produceerde
Ik zei alleen: Haiquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had het pas ook, toen vroeg ik iemand waarom ik zo glimlachte. Grappig nieuwsbericht was het beste wat ik kon bedenken
Ik heb het nog niet gehad maar volgens mij gaat het nog wel een keer gebeurenquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had het pas ook, toen vroeg ik iemand waarom ik zo glimlachte. Grappig nieuwsbericht was het beste wat ik kon bedenken
Hahaquote:
Ik ook, en daarna richting Nijmegenquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:10 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik denk dat ik zo maar eens ga lunchen
quote:
Ik heb niet eens lunchpauzequote:Op dinsdag 15 april 2008 12:16 schreef Yesse het volgende:
Ik moet nog kwartiertje wachten met een buik die het daar niet mee eens is
Dat had ik om half 12 alquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:16 schreef Yesse het volgende:
Ik moet nog kwartiertje wachten met een buik die het daar niet mee eens is
quote:
Goeiedag, jij hebt ook een ééntonig leven zeg, no offense verder hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Thuis, en in de zomer wordt het al weer een stuk gezelliger (mini-camping)
Ik weet het, maar zie het maar eens te veranderen. Uitgaan vind ik idd niets, tenminste niet hier. M'n vrienden wonen best ver weg (alles is ver in Zeeland), en zijn nou ook niet echt actief. Dus dan wordt het snel eentonig iddquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:20 schreef Roycoooooo het volgende:
Goeiedag, jij hebt ook een ééntonig leven zeg, no offense verder hoor! Ga je nooit stappen ofzo of vind je dat niks?
Eetsequote:
Hmmm oké, jammer man! Zal je toch ooit eens die barriére moeten door breken anders wordt je ook zo'n einzelganger. Wordt je ook niet veel vrolijker van ben ik bang...quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet het, maar zie het maar eens te veranderen. Uitgaan vind ik idd niets, tenminste niet hier. M'n vrienden wonen best ver weg (alles is ver in Zeeland), en zijn nou ook niet echt actief. Dus dan wordt het snel eentonig idd
Yoo playah, lekker die bitches geplayedquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:25 schreef Houniet het volgende:
Jo Roy.
Ik ga nu even etenquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook, maar blijf vandaag maar hier
Eet smakelijk
quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hmm das wel jammer ja.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet het, maar zie het maar eens te veranderen. Uitgaan vind ik idd niets, tenminste niet hier. M'n vrienden wonen best ver weg (alles is ver in Zeeland), en zijn nou ook niet echt actief. Dus dan wordt het snel eentonig idd
Ik sport veel, dus ik zie mijn vrienden van het sport 3-4 keer in de week.. anders zou ik echt gek worden.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik heb het ook druk op mijn stage en ook thuis etc, maar ik probeer toch zeker 2 a 3 avonden per week iets leuks te doen met vrienden.. anders houd ik de rest ook niet echt vol!
Heb ik in de bus gehad. Moest me echt concentreren om niet te lachenquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:40 schreef PieterBas het volgende:
Tipje.. ga geen MIDNR /verhaal van Rosendahl stukjes luisteren op mp3speler op je stage... Ik kreeg de slappe lach
En jij je chick geshaked??quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Yoo playah, lekker die bitches geplayed?!
2 op Zuid-Beveland, en 1 in de buurt, maar die heeft het ook heel erg druk.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Waar wonen je vrienden dan?
Met Heerschop moet ik ook al vaak echt concentreren..quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ik in de bus gehad. Moest me echt concentreren om niet te lachen
Ik moet ook nog eens kijken wat ik nog heb. Ik zag gister dat ik nog 14 GB aan materiaal hebquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:42 schreef jna het volgende:
Ik zal dat stukje van midnr nog eens uploaden waar henk en rick de slappe lach krijgen
Idem, luisterde in Denemarken 's ochtends altijd de show van de nacht ervoor terug, zat soms jankend van het lachen achter het buro... collega's vragen wat er was... leg dan de grap maar eens uitquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ik in de bus gehad. Moest me echt concentreren om niet te lachen
Graagquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:42 schreef jna het volgende:
Ik zal dat stukje van midnr nog eens uploaden waar henk en rick de slappe lach krijgen
Was vaak niet slim nee, Duitsers, U-Boten, Nazi's....quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou de opmerkingen niet herhalen als je je baan wilt houden
Heb ik een paar podcasten en wat andere stukjesquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet ook nog eens kijken wat ik nog heb. Ik zag gister dat ik nog 14 GB aan materiaal heb
Allemaal uploadenquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet ook nog eens kijken wat ik nog heb. Ik zag gister dat ik nog 14 GB aan materiaal heb
Het Kawaski verhaalquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Was vaak niet slim nee, Duitsers, U-Boten, Nazi's....
Ja precies ik heb dat ook nodig. Maar een avondje lekker op de bank is ook lekker! Vaak op maandagavond bij mijquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik sport veel, dus ik zie mijn vrienden van het sport 3-4 keer in de week.. anders zou ik echt gek worden.
Heb je enig idee hoe lang dat gaat durenquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:47 schreef Deansensitized het volgende:
Naar mij, zet ik het op mijn externe opslag
Je hebt mijn MSN toch?
quote:
Hmm okee.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:42 schreef Piles het volgende:
[..]
2 op Zuid-Beveland, en 1 in de buurt, maar die heeft het ook heel erg druk.
En die 2 doen uit zichzelf helemaal niks, die zijn nog erger dan mij
quote:
Saai hèquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hmm okee.
Dat kan ik me vaag iets van herinneren..quote:
Haha, dat was echt geniaalquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:42 schreef jna het volgende:
In het sorteercentrum. Toen Rick een ketsend stelletje op de radio liet horen lag alles stil, want ze zaten te luisteren. Daarop zette de chef de radio op Q Music... dat werd heibelquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat kan ik me vaag iets van herinneren..
Ja ik zou er zelf echt niet tegen kunnen, maar dat ben ikquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Saai hè
Moet er echt wat aan gaan doen. Misschien in de zomer maar eens alleen met zo'n groep op vakantie ofzo. Kreeg ik pas als tip
Dat programma is/was zo geweldig. Helaas hoor ik het gewoon te weinig te laatste tijd..quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
In het sorteercentrum. Toen Rick een ketsend stelletje op de radio liet horen lag alles stil, want ze zaten te luisteren. Daarop zette de chef de radio op Q Music... dat werd heibel
Dikke acties daar gehad, van binnensneakende mensen tot Toetertijd voor het pand enzo
Daarom begin ik ook steeds vaker het gemis van een vriendin te voelen, alleen is ook zo alleenquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja ik zou er zelf echt niet tegen kunnen, maar dat ben ik
En dat zou je kunnen proberen.. al lijkt me dat ook echt 3 x niks!
er is ook niks meer aan tegenwoordig zonder Erik-Janquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat programma is/was zo geweldig. Helaas hoor ik het gewoon te weinig te laatste tijd..
Doe ik niet aan, alleen beetje friemelenquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
En jij je chick geshaked?? [ afbeelding ]
een groepje met vrienden is anders dan een vriendin. als het goed is doe je andere dingen met je vriendin...quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom begin ik ook steeds vaker het gemis van een vriendin te voelen, alleen is ook zo alleen
En die vakantie zie ik ook nog niet zo zitten nee
Ook niet andere mensen waar je veel mee omgaat? Misschien kunnen we eeen beetje ruilen ik heb het veel te druk met al dat gedonder!quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:42 schreef Piles het volgende:
[..]
2 op Zuid-Beveland, en 1 in de buurt, maar die heeft het ook heel erg druk.
En die 2 doen uit zichzelf helemaal niks, die zijn nog erger dan mij
Erik Jan was wel een beetje de drijvende kracht, jammer dat hij de nonactyfus kreegquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:00 schreef jna het volgende:
[..]
er is ook niks meer aan tegenwoordig zonder Erik-Jan
Wi je hiermee zeggen dat een vriendin alleen voor seks en knuffel contact is? Kun je dan niet beter een fuck buddy zoeken. Als ik een vriendin heb dan wil ik haar ook als "vriend" hebben en er leuke dingen mee doen!quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
een groepje met vrienden is anders dan een vriendin. als het goed is doe je andere dingen met je vriendin...
Met mijn vriendin heb ik het niet over politiek, ethiek of informatica. Met mijn vrienden heb ik niet over de makeup van mijn vriendin....quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wi je hiermee zeggen dat een vriendin alleen voor seks en knuffel contact is? Kun je dan niet beter een fuck buddy zoeken. Als ik een vriendin heb dan wil ik haar ook als "vriend" hebben en er leuke dingen mee doen!
Eensquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wi je hiermee zeggen dat een vriendin alleen voor seks en knuffel contact is? Kun je dan niet beter een fuck buddy zoeken. Als ik een vriendin heb dan wil ik haar ook als "vriend" hebben en er leuke dingen mee doen!
Weet ik, maar er is geen radiostation zo gek om een show als MIDNR overdag uit te zenden. En Stenders maakt rond deze tijd leuke radioquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:06 schreef Deansensitized het volgende:
En Stenders haalt het [met alle respect] niet bij MIDNR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |