quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
De lokale mcDrive of iets leuks?quote:
Bij ABN-ARMO, als Credit Service medewerker, ligt deels in lijn met m'n opleiding en is een uitbreiding voor mijn CV. Ik mag instromen in de laatste 'bucket' met de probleem gevallen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De lokale mcDrive of iets leuks?![]()
Je studeerde toch nog?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:41 schreef Tjabbo het volgende:
Holy MOTHERFUCKING HELL!!!
Krijg net een sms van mijn spuiter dat de supra eind deze week thuis wordt afgeleverd
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:48 schreef Tjabbo het volgende:
Mijn lul heeft zijn eigen telefoon [ afbeelding ]
Een uitbreiding voor je CV. NO SHIT! De meeste baantjes die ik aanneem zijn een afbraak van m'n CV. Nog maar 2 baantjes en ik heb een leeg blaadjequote:Op dinsdag 15 april 2008 14:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij ABN-ARMO, als Credit Service medewerker, ligt deels in lijn met m'n opleiding en is een uitbreiding voor mijn CV. Ik mag instromen in de laatste 'bucket' met de probleem gevallen.
Subtiele omschrijving. Dat was toch Hugo zijn baantje vroeger?quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daarbij is dat baantje gewoon belslet maar dan voor Credit Cards
Oiquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:01 schreef BoJo het volgende:
wil ik hier eigenlijk wel een tvp plaatsen?
...te laat.
Mijnquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:11 schreef lipje het volgende:
[..]
Subtiele omschrijving. Dat was toch Hugo zijn baantje vroeger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
HOI HERMAN HOE IS HET MET DE BOEKEN?????Ze staan er nog hoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jij zat vast niet bij de probleemgevallenquote:
Noooooooooooooooooooooosquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:11 schreef Paladijn het volgende:
Als ik zeg 'ik weet ook waarom ze mijn ruitenwisvloeistoftank niet bijgevuld hebben' weten jullie vast de reden
Ze gaan de auto donderdag 'repareren'. Van tevoren maar even foto's maken dus
Geen belslet en zeker niet voor credit cards.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een uitbreiding voor je CV. NO SHIT! De meeste baantjes die ik aanneem zijn een afbraak van m'n CV. Nog maar 2 baantjes en ik heb een leeg blaadje.
Daarbij is dat baantje gewoon belslet maar dan voor Credit Cards
Dat klopt. Die krijgt Peu nu (zo'n jaar of 5 na dato) aan de lijn.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij zat vast niet bij de probleemgevallen
De straat wordt tenminste wel mooi schoon zoquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Noooooooooooooooooooooos
en het is ruitenwisservloeistofreservoir
Dat helaas dan weer wel, krijg te maken met mensen welke hun lening (hypotheek, credit card, etc.) niet betalen. Daar moet dan een oplossing voor worden gezocht, ik kom op de laatste afdeling voordat ze naar een incasso bureau gaan.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat klopt. Die krijgt Peu nu (zo'n jaar of 5 na dato) aan de lijn.
Wat dan, dienstverlening?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen belslet en zeker niet voor credit cards.
Ik ben Creative Prenounce Prenozer. Bij een Amerikaans Frinkel bedrijf.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen belslet en zeker niet voor credit cards.
Je krijgt de hoogste klasse van de samenleving aan de lijn.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat helaas dan weer wel, krijg te maken met mensen welke hun lening (hypotheek, credit card, etc.) niet betalen. Daar moet dan een oplossing voor worden gezocht, ik kom op de laatste afdeling voordat ze naar een incasso bureau gaan.
Wat doe je eigenlijk als dat soort mensen niet meewerkt? In de 155 stappen en een honkbalknuppel mee?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je krijgt de hoogste klasse van de samenleving aan de lijn.
Het mailtje wat Peu voor z'n neus heeft doorsturen naar de deurwaarder.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk als dat soort mensen niet meewerkt? In de 155 stappen en een honkbalknuppel mee?
Ik ben assistent-chief stellingen-manager bij een medium sized emergency vehicle company.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben Creative Prenounce Prenozer. Bij een Amerikaans Frinkel bedrijf.
Ik ben gewoon baliemedewerker bij de centrale bibliotheek.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben assistent-chief stellingen-manager bij een medium sized emergency vehicle company.
Ook wel "avondstudent" genoemd.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben gewoon baliemedewerker bij de centrale bibliotheek.
Ik had vorige maand seieus bij de bien lamngs meoten gaanquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben gewoon baliemedewerker bij de centrale bibliotheek.
Ik werk heel simpel op afdeling Fquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben Creative Prenounce Prenozer. Bij een Amerikaans Frinkel bedrijf.
Het is wel zoquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het mailtje wat Peu voor z'n neus heeft doorsturen naar de deurwaarder.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:43 schreef Tjabbo het volgende:
spuiter kwam langs vanavond
[ afbeelding ]
suup wordt vrijdag gebracht
quote:Op woensdag 16 april 2008 07:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
tanks
Nog een teaser met het stof er nog op
[ afbeelding ]
ff afspoelen onder de kraan dan weet ik zeker dat er geen krassen op komenquote:Op woensdag 16 april 2008 10:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]Voor zo'n godsvermogen laten spuiten... en dan nog te lui zijn om er even een stofdoekje overheen te halen..
Ook goed..quote:Op woensdag 16 april 2008 13:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ff afspoelen onder de kraan dan weet ik zeker dat er geen krassen op komen
Je moet haar vanavond helemaal schraalneuken en kapotscheuren zodat ze morgen niet meer kan zitten. Dan kun jij fijn op je plekje blijven zitten.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ook goed..
Ik zit trouwens met een dilemma....
Ik moet hard studeren, dus ik zit op de uni te werken. Komt een oud klasgenoot die hier ook studeert naast me zitten. Leuke meid (lees: ontzettend lekker ding, slank, dikke tieten, blond, intelligent enzo) maar ik kom niet meer aan studeren toe, omdat ik steeds naar die tieten zit te kijken...
Moet ik nou morgen wel of niet weer naast haar gaan zitten?
ps. ik heb een vriendin.
Kusje,
Krea
Lieve Magriet,quote:Op woensdag 16 april 2008 13:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet haar vanavond helemaal schraalneuken en kapotscheuren zodat ze morgen niet meer kan zitten. Dan kun jij fijn op je plekje blijven zitten.
Kusje,
De Margriet
Dat zul je d'r dan zelf wel verteld hebben, domme doos.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Lieve Magriet,
Ze weet dat ik een vriendin heb, en zij is er zoeen met 'principes'![]()
Maar godverdomme wat is het een lekker ding...![]()
Kusje,
Krea
Sterker nog, ze hebben elkaar al 'ns ontmoet...quote:Op woensdag 16 april 2008 14:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zul je d'r dan zelf wel verteld hebben, domme doos.
Nou hup, ga je ff lekker afberen in de plee, gefrustreerde josti!quote:Op woensdag 16 april 2008 14:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Sterker nog, ze hebben elkaar al 'ns ontmoet...
Nog sterker, vriendin weet dat ik jaaaaren geleden met haar gezoend heb
Dus daar valt weinig aan te doen... ik krijg die tieten gewoon niet van m'n netvlies![]()
Helpt niet.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nou hup, ga je ff lekker afberen in de plee, gefrustreerde josti!
quote:Op woensdag 16 april 2008 14:34 schreef Xtreem het volgende:
En nee, ik heb echt niet staan beren in de plee
Beer jij nou vaak in de UB? Of mag dat niet van je scharrel?quote:
Scharrel is over. En natuurlijk niet, lamzakquote:Op woensdag 16 april 2008 14:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Beer jij nou vaak in de UB? Of mag dat niet van je scharrel?
quote:Op woensdag 16 april 2008 14:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Scharrel is over. En natuurlijk niet, lamzak
quote:
Neenquote:En hoezo "natuurlijk niet" .... Je bent toch net zo'ns ransaap als Tjabbo?!
Niemand dwingt je om meteen huisje boompje beestje te doen...quote:Op woensdag 16 april 2008 15:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
. Ik ben niet zo van de vastigheid
[..]
Snap ik... Met z'n tweeen is het wel een ander verhaal (maar of de UB dan de plek isquote:Neen. Ik word juist altijd een beetje onpasselijk van zulk gedrag.
Gohquote:Op woensdag 16 april 2008 15:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Niemand dwingt je om meteen huisje boompje beestje te doen...![]()
Nee.quote:[..]
Snap ik... Met z'n tweeen is het wel een ander verhaal (maar of de UB dan de plek is)
Absoluut niet. Valt het bij mij op dat er weer tentamens aankomen?quote:Op woensdag 16 april 2008 15:30 schreef Xtreem het volgende:
Valt het trouwens erg op dat ik geen zin heb om aan m'n onderzoeksvoorstel te werken?
ransaapquote:
Die verflucht heeft je spellingskwaliteiten aangetast. Ik snap niet wat je bedoeld.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:33 schreef Tjabbo het volgende:
he X. picts or ban mofo!
Hij wil tieten zien.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Die verflucht heeft je spellingskwaliteiten aangetast. Ik snap niet wat je bedoeld.
Ah. Ok.quote:
heb jij tieten danquote:
* vlad schudt herman de handquote:Op woensdag 16 april 2008 16:40 schreef hermandeperman het volgende:
GohIk ben gewoon heel slecht in het onderhouden van relaties
.
D'OH!quote:Op woensdag 16 april 2008 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is goed, ga binnenkort weer naar Tilburg, je hoort van me
Na de 1:30 gezien te hebben kom ik tot de conclusie dat de mongool niet kan rijden en ik'm liever niet tegenkom op de ringquote:
Ik moest aan lipje op de ring denken bij dit filmpjequote:Op woensdag 16 april 2008 22:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Na de 1:30 gezien te hebben kom ik tot de conclusie dat de mongool niet kan rijden en ik'm liever niet tegenkom op de ring
Chris rijdt nog erg netjes vergeleken hiermee... heb'm nu helemaal gezien, maar geen idee wat die man bezielt. Veel te hard en hakerig bochten inrammen. Plus hij heeft een voorliefde voor kerbstones en bumpers van EVO's waardoor hij heel zenuwachting rijdt tegen't eindquote:Op woensdag 16 april 2008 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik moest aan lipje op de ring denken bij dit filmpje
http://www.marktplaats.nlquote:Op woensdag 16 april 2008 23:19 schreef PeuRac het volgende:
Iemand trouwens een tip voor goedkope cartridges?
goede baan zoekenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:19 schreef PeuRac het volgende:
Iemand trouwens een tip voor goedkope cartridges?
Heb ik, 2 stuks zelfs. Maar daar delen ze geen cartridges uitquote:
fulltime =/= goedquote:Op donderdag 17 april 2008 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
vriend van me heeft ook twee fulltime banen, 40 uur per week buschaufeur en 40 uur per week vrachtwagenchaffeur. Verder restaureert hij klassieke trucks in opdracht en doet hij zo nu en dan een fotosessie
Ik wilde dat ik aan 2 uur slaap per nacht genoeg had
nerd, wat boeit een cartridge van paar euro als je een goede baan heb.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb ik, 2 stuks zelfs. Maar daar delen ze geen cartridges uit
Ik heb vandaag bij de Makro geshoptquote:Op donderdag 17 april 2008 19:07 schreef lipje het volgende:
Tja hoeveel geld Peu ook verdiend, hij blijft een pauper
Zelfde pak als uniform denk ik?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:40 schreef Paladijn het volgende:
Over 'goede' banen gesproken, de pishokbewaker bij de kermis hier om de hoek deed me qua uiterlijk aan Peu denken
Alleen achter het FECquote:Op donderdag 17 april 2008 19:40 schreef Paladijn het volgende:
Had jij trouwens al pics gemaakt lexxx? Er schijnt een of ander uniek apparaat te staan, maar dat kon ik zo snel niet ontwaren tussen de breezers zonet
quote:Op donderdag 17 april 2008 20:15 schreef ThaFreak het volgende:
oja tis geheel gratis dus ook leuk voor peu eventueel
klote winkel is hetquote:Op donderdag 17 april 2008 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bij de Makro geshopt
De gestapo-shop word het bij ons intern genoemdquote:
je vergeet dat ze de prijzen en aanbiedingen zo vernueckeratief mogelijk opschrijvenquote:Op donderdag 17 april 2008 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De gestapo-shop word het bij ons intern genoemd![]()
Wel lekker oostbloksfeertjeOnaardig tgen klanten, spulletjes gewoon in gare stellingen gekwakt
Tering wat ben jij vroeg op je werk??!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
stuur eerst maar wat op
ik wil weten waarvoor ik langs kom
quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Tering wat ben jij vroeg op je werk??!!
werk?quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Tering wat ben jij vroeg op je werk??!!
quote:
Wow, dat was wel serieus dan als ze op de IC lagquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:31 schreef lipje het volgende:
Behandeling slaat aan en ze is van de IC af.
Longembolie. Gelukkig is ze alweer bijna de oudequote:
wow das geen kleinigheidjequote:Op zondag 20 april 2008 23:30 schreef lipje het volgende:
[..]
Longembolie. Gelukkig is ze alweer bijna de oudeDe zusters worden dalijk gek
Ik was even aan't bijlezen met de fok PM-relquote:
quote:
Die gast is geschiftquote:Op maandag 21 april 2008 22:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik zag je commentaar al voorbij komen in zijn 'column'. Het blijft een raar verhaal...
Dat was me al bekend sinds ik een discussie met'm aanging omtrent het leveren van games aan fok die hij dan wel door zou verkopenquote:Op maandag 21 april 2008 22:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die gast is geschiftCheck FB nu man, hij filpt hem helemaal
Ik was er een paar rellen hiervoor ook al achter ja, autistische driftkikker is hetquote:Op maandag 21 april 2008 22:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat was me al bekend sinds ik een discussie met'm aanging omtrent het leveren van games aan fok die hij dan wel door zou verkopen
Maar't is nu een rel, over een week is iedereen het weer vergeten...
Nog wat juweeltjes die we niet moeten missen in FB trouwens?
quote:Op maandag 21 april 2008 22:10 schreef Danny het volgende:
[..]
een van die gasten heeft in zijn crewtijd zijn databaserechten misbruikt om persoonlijke gegevens los te peuteren en met zijn vriendjes te delen. Die betrouwbaarheid is ook maar relatief in hun geval. Maar daar zul je natuurlijk niets van terug vinden op hun paginaatje. IK had gewoon de pm-policy nog achter me, hij had geluk dat we hem alleen maar de crew uit hebben gezet destijds.
Maar hej, het is toch Danny maar. Die kankerrobot met z'n kale kankerkop. Die mogen we allemaal toch al niet, dus laten we gewoon een stel debielen op hun woord geloven en met een paar honderd man lekker danny en gezin bashen. LEUK!
quote:Op maandag 21 april 2008 22:04 schreef Danny het volgende:
[..]
het GS publiek zal me mijn anus jeuken. ik heb het over het FOK! publiek. DIe waar we ons elke dag 16 uur de tering voor werken.
quote:Op maandag 21 april 2008 22:14 schreef Danny het volgende:
[..]
sorry, maar de site van die twee kankermongolen was er eerst.
Dat van z'n familie is een gecensureerde foto die hij zelf in z'n fotoboek had staan btwquote:Op maandag 21 april 2008 22:17 schreef Danny het volgende:
[..]
dat had niet gewerkt, want jera en skinkie (en vast en zeker een paar anderen) moesten natuurlijk geenstijl op de hoogte stellen, een reactiesysteem bij zichzelf opzetten etc.
Maar ik snap dat het makkelijk lullen is.
Ik ben de komende tijd weg, maar het zit er dik in dat er een aantal zaken gaan veranderen. En ook die dankjewel's mogen naar onze o zo betrouwbare vrienden JeRa en skinkie.
Het wordt alleen maar beterquote:Op maandag 21 april 2008 22:35 schreef Danny het volgende:
[..]
zal ik de dreigtelefoontjes naar jou doorkoppelen anders? adres erbij.
je lult weer lekker makkelijk. kijken of dat ook zo werkt als het om JOUW gezin gaat?
Schijnheilige pleurisjanksmoel dat je d'r zit.
en anders hebben we Buzzy Bee nogquote:Op maandag 21 april 2008 22:48 schreef ThaFreak het volgende:
http://www.shoarmateam.nl/forum/index.php
voor het geval hij straks heel fok eraf pleurtkunnen we tjabbo zijn forum onderspammen
Danny is er een kei in om een probleem/rel verder te laten escaleren myaquote:Op maandag 21 april 2008 22:41 schreef hermandeperman het volgende:
Ik was er een paar rellen hiervoor ook al achter ja, autistische driftkikker is hetMaar alles wordt dichtgegooid of weggehaald
. Dit zijn wel juweeltjes trouwens:
[..]
Dat van z'n familie is een gecensureerde foto die hij zelf in z'n fotoboek had staan btwThat's all
Kijkt onze AlberHeijnSmurf wel eens op Karbo?quote:Op maandag 21 april 2008 22:48 schreef ThaFreak het volgende:
voor het geval hij straks heel fok eraf pleurtkunnen we tjabbo zijn forum onderspammen
wie is de albertheinsmurf ????quote:Op maandag 21 april 2008 22:58 schreef lipje het volgende:
[..]
Kijkt onze AlberHeijnSmurf wel eens op Karbo?
aaaaaaaaaaaah die lurkt er wel eensquote:
teveel werk te weinig vrijetijd enzoquote:Op maandag 21 april 2008 23:11 schreef lipje het volgende:
DeFriek:
Last visited: Friday 11 April 2008 21:22 @ Shoarmateam/Karboforum
tsssssss spam eerst zelf dat forum onder
quote:
vet.quote:Op maandag 21 april 2008 22:48 schreef ThaFreak het volgende:
Foei * Forever* dat vraag je toch niet.quote:wat staat er in de PM joh
@ Karboquote:
OPAquote:
aan t Fokken terwijl je een flesje geeft?quote:
Conclusie: In het noorden kunnen ze niet rijden. Hoe vaak maak jij geen ongelukken mee man?quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:15 schreef Paladijn het volgende:
Denk je eens eerder naar't werk te gaan, is er voor je een vrouw in een XC90 door een auto op de linkerbaan gebutstVervolgens aan de overkant van de weg twee vrouwen vol achterin elkaar en even verderop weer een vrouw die de file te laat aan zag komen
Tel er een busje achter die zo vol in de ankers ging dat het vol hing met witte rook... Tijd voor
.
Valt heel erg mee, dit was voor het eerst in 6 maanden oid dat ik zo'n zwaar ongeluk zie (ook buiten het noorden)quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Conclusie: In het noorden kunnen ze niet rijden. Hoe vaak maak jij geen ongelukken mee man?
Ik zit ook altijd koffie te drinken/appels te eten jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Valt heel erg mee, dit was voor het eerst in 6 maanden oid dat ik zo'n zwaar ongeluk zie (ook buiten het noorden)
En Nederlanders kunnen inderdaad niet rijden gezien ze voornamelijk met zichzelf bezig zijn
Dit was nog nét ervoorquote:Op maandag 21 april 2008 23:31 schreef lipje het volgende:
[..]
aan t Fokken terwijl je een flesje geeft?
late 1 april grappenquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:17 schreef Xtreem het volgende:
Herm! Dank voor het posten van een paar pareltjes![]()
Ik heb het " PM GAAT DICHT" topic gemisten waarom is-ie nou toch open dan?!
De meesten zullen wel op't terras zittenquote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:30 schreef PeuRac het volgende:
Dan hoop ik dat ze een paraplu mee hebben, hier regent t al een uur.
Goed nieuwsquote:
bekende sitequote:
Hier helemaal geen bodemplaatquote:Op donderdag 24 april 2008 20:34 schreef lipje het volgende:
Jij bent echt té voorzichtig.Mijn bodemplaat hangt vast met twee schroefjes en twee tiewraps
Rustig 180 mee gereden
Dat is alfa, dat hoortquote:Op donderdag 24 april 2008 20:34 schreef lipje het volgende:
Jij bent echt té voorzichtig.Mijn bodemplaat hangt vast met twee schroefjes en twee tiewraps
Rustig 180 mee gereden
Dat huis ging al niet meer door.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Goed nieuws
Maar dat 'af'bouwen ging nog een tijd duren?
was een bakquote:Op woensdag 23 april 2008 19:34 schreef PeuRac het volgende:
T regent nog steeds, gelukkig mag ik zo aan het werk, moet ergens bij Tjabbo in de buurt zijn, Borne...
Heb mn paspoort ingepakt
hadden ze jou nog geen verbod gegeven om je voor te planten dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:21 schreef Fugie het volgende:
http://www.nu.nl/news/154(...)n_academicus%27.html
ben toch blij dat ik inmiddels meer verdien dan die loodgieter![]()
Maar mijn kinderen worden gewoon loodgieter, timmerman en electricien. Lekker handig en geld verdienen doen ze ook wel zo te zien
ja maar iets met verboden vruchten enzoquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hadden ze jou nog geen verbod gegeven om je voor te planten dan?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:59 schreef GT3 het volgende:
* GT3 is ook weer een jaartje ouder geworden van de week.
Kan niet, ik ben mannelijk.quote:Op zondag 27 april 2008 14:49 schreef ijsmeis het volgende:
Je brengt ongeluk.
Allah of God was kwaad op hem. Duidelijk.quote:
Gister veel te veel gelopen (bergje af en weer op o.a.), vanmorgen gereden, rest van de dag gelopen omdat het een gekkenhuis was.... continu treintjes op de baan en zonet in een lange stint naar huis geredenquote:Op zondag 27 april 2008 21:41 schreef ijsmeis het volgende:
Waar zijn jullie allemaal zo gaar van?
Ik heb vannacht 3 uurtjes geslapen en voel me nog fit.
Die bmw is wel zonde. Maar die was toch van Tim zijn vader?quote:Op zondag 27 april 2008 21:38 schreef ijsmeis het volgende:
Na de CRX gaan nu ook de Cupra en de BMW eruit.
De 4-serie die te krijgen is in Drachten?quote:Op zondag 27 april 2008 22:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
Die bmw is wel zonde. Maar die was toch van Tim zijn vader?
Euh?quote:Op zondag 27 april 2008 22:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De 4-serie die te krijgen is in Drachten?
Ja. Kloptquote:Op zondag 27 april 2008 22:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
Die bmw is wel zonde. Maar die was toch van Tim zijn vader?
Er was een of andere dealer/klant meeting van een dealer uit Drachten, ragden als idioten rond in hun Audi's op de ring. Profiel roze lacoste shirt met zwaar Frysk accent zegmaarquote:
PS3 met HDMI en fatsoenlijk scherm.quote:Op maandag 28 april 2008 18:56 schreef BaraCuda het volgende:
Wat is tegenwoordig hot om te kopen? een ps3 of een xbox360? en waarom?
Erg goed, dvd-upscaling is overigens ook een groot pluspunt van de PS3. Er zijn wel een aantal reviews/comparisons via google te vinden tussen de ps3 en dure/kwaliteits dvd-spelers waarbij de PS3 beter presteert.quote:Op maandag 28 april 2008 21:12 schreef BaraCuda het volgende:
wauw paal![]()
Zoiets wat je zegt had ik inderdaad ook al in m'n hoofd.
Alleen voor de blueray is die PS3 als een beter optie.
Alleen vraag ik me af hoe goed de speler is van de PS3?
De DVD speler van de PS2 was namelijk erg slecht van kwaliteit.
Je doet toch ook niet langer met een console tegenwoordig dan 4 jaar?quote:Op maandag 28 april 2008 21:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
PS3 met HDMI en fatsoenlijk scherm.
Bluray, divx afspelen, evt. wifi als je geen kabels wilt trekken en 1080p in spellen (indien ondersteund).
Verder gewoon kijken welke spellen je leuk vind, x360 heeft momenteel (veel) meer aanbod en voorlopig nog een betere multiplayer service waar je extra voor betaalt (ps3 = gratis). Lees verder gewoon de topics op fok/tweakers wat door omtrent aanbod en mogelijkheden en kijk wat het beste bij je past.
Hou er bij de x360 wel rekening mee dat die niet al te lang meer meegaat (xdoos spellen worden niet meer gesupport/verkocht/etc. terwijl de ps2 wordt nog actief ondersteund door sony en daar komen nog steeds spellen op uit terwijl de console al veel langer bestaat dan de xbox...), ik verwacht dat de x360 over 2-4 jaar 'op' is en er een opvolger beschikbaar komt. De PS3 zal over de komende paar jaar alleen maar in aanbod en kwaliteit van games gaan groeien.
X360 is overigens al gehacked, maar daarmee kun je niet online spelen. PS3 spellen zijn regiovrij (geldt niet voor blu ray films overigens, veel daarvan zijn wel regiovrij) dus je kan ze ook goedkoop in bv. de US of hongkong bestellen - daar zit de engelse taal ook in.
Wii zou ik niet doen, leuke hype maar verder... Er zijn eigenlijk amper fatsoenlijke spellen op uit die niet door Nintendo zijn gemaakt.
In het geval van de xbox gaat een console idd maar 4 jaar meequote:Op maandag 28 april 2008 22:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je doet toch ook niet langer met een console tegenwoordig dan 4 jaar?
Ik vind de PS3 nu op dit moment in ieder geval niet interessant om te kopen.
En hoezo kun je met een xbox die gehacked is niet online spelen?
Edit: ik weet trouwens niet wat je met "xdoos spellen worden niet meer gesupport" bedoeld, maar deze lijst wordt nog wel eens geupdate: Klik en je hebt tegenwoordig Xbox Originals: Klik
Leugensquote:Op maandag 28 april 2008 23:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
In het geval van de xbox gaat een console idd maar 4 jaar meeIk verwacht alleen dat Microsoft de x360 nog een tijdje rekt. De PS2 ging ruim 6 jaar mee...
En vziw banned Microsoft regelmatig mensen die met een gemodde xbox online spelen. Mogelijk is dat niet detecteerbaar als je legale spellen speelt, maar dan vervalt het nut van de investering in de mod enigszins.
Met 'niet meer gesupport' bedoel ik dat de 1e generatie xbox end-of-life is. Dat ze voor de x360 (nieuwe console, oftewel extra uitgaven voor de gebruiker) de initieel slechte backwards compatibility verbeteren en oude titels via download aanbieden doet daarin niet terzake. Er is sinds de verkoop van de X360 niet langer een devkit beschikbaar voor ontwikkelaars en er worden tevens geen (nieuwe) spellen meer gepublished voor de xbox. Ik verwacht dat Microsoft dezelfde weg inslaat met de opvolger van de x360. Dat hoef je niet erg te vinden, maar ik vind het niet 'netjes' tov. je userbase.
Maar goed, zoals ik al aangaf gaat het er uiteindelijk om wat je met het apparaat gaat doen. Ik heb voor mezelf nog steeds geen reden gevonden om een bedrag te investeren in een x360 en/of een Wii, mogelijk denkt Bara daar anders over
Overigens, een ander voordeel wat me te binnen schiet @ de PS3, je zit niet vast aan sony randapparatuur - vrij veel usb-apparaten werken out of the box op de PS3. En de kleine harde schijf is door iedereen die een schroevendraaier vast durft te houden gewoon te vervangen door een 500+ gb standaard laptop harddisk...
Ik gebruik mijn PS3 juist het meest als mediacenter, met divx/mp4 gestreamed vanaf mijn pc of een aangekoppelde externe usb schijf. Heb al wel een stuk of 7 spellen staan :xquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:33 schreef Fugie het volgende:
zon xdoos kan je wel hendig gebruiken voor een mediacentre geloof ik.
maar ps3 is toch meer een echte console.
Klopt, maar ik kan nu wel in de auto stappen en bij de mediamarkt/etc, nog een nieuwe ps2 met nieuwe ps2 games halen. Als je dus over een jaar een x360 haalt moet je maar afwachten of je daar langer dan een jaar van kunt genieten qua games. maar zoals je al aangeeft is dat wat meer voor GAM, hoewel het daar ongetwijfeld in een me_best_flamewar eindigdquote:Op dinsdag 29 april 2008 07:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Leugens.
Maarre, voor de playstation 1 komen er toch ook geen spellen meer uit? Dat zal met de PS2 net zo zijn straks, als de PS3 wat meer in trek gaat worden.
Maar goed, dit is geen PTA-slowchat. Meer iets voor GAM.
PS3 is software update aan het doen en daarna ook maar GTAquote:Op woensdag 30 april 2008 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
Ik verveel me.
Misschien toch maar GTA gaan spelen zometeen, maar ik heb geen zin om op te staan.
quote:Op zondag 27 april 2008 22:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De 4-serie die te krijgen is in Drachten?
Moet je niet met Alexxxxx in bed liggenquote:Op zondag 27 april 2008 22:07 schreef Paladijn het volgende:
Oh, en totaal ook iets van 3 uur slaap gehad![]()
quote:Gister veel te veel gelopen (bergje af en weer op o.a.), vanmorgen gereden, rest van de dag gelopen omdat het een gekkenhuis was.... continu treintjes op de baan en zonet in een lange stint naar huis gereden
Het heeft er meer mee te maken dat een bed in een andere kamer de hele tijd tegen de muur aan bonkte....quote:Op woensdag 30 april 2008 12:44 schreef lipje het volgende:
[..]
Moet je niet met Alexxxxx in bed liggen![]()
[..]
Watje, ik heb alleen maar bergjes gelopen de afgelopen 4 dagen
Ik ben mijn gamertag nu aan het downloadenquote:Op woensdag 30 april 2008 12:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
PS3 is software update aan het doen en daarna ook maar GTA
komt door het tilburg topicquote:Op woensdag 30 april 2008 12:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
PS3 is software update aan het doen en daarna ook maar GTA
HAP HAPquote:Op woensdag 30 april 2008 13:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het heeft er meer mee te maken dat een bed in een andere kamer de hele tijd tegen de muur aan bonkte....
Alex gaat snel terugquote:Op woensdag 30 april 2008 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
n00b!![]()
Meiboom! Dansen rond de meiboom!Sex in het geniep in de bosjes! Beltaine!
![]()
Dat is inderdaad een Maibaum.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:57 schreef Paladijn het volgende:
En duitsers zijn apart... er staat hier sinds 18:30 een kerstboom met rood-blauwe slingers op een 15 meter hoge paal op de hoek van de straat...
Netjes, welke spellen erbij?quote:
Het is idd een meiboom, maar wel iets uit de Eifel om'm zo hoog te maken - elk dorp/stadje in de eifel heeft er een staan. Ik kende't alleen als een krans op een 2-3m paal met een ring en linten er aan. Dat doen ze overigens in Duitsland ook, maar dan voor vrienden ofzoquote:Op woensdag 30 april 2008 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
n00b!![]()
Meiboom! Dansen rond de meiboom!Sex in het geniep in de bosjes! Beltaine!
![]()
Ik kom zelden nog bij mn ouders, maar t is nog steeds dezelfde vriendin ja, al bijna anderhalf jaar.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:09 schreef Paladijn het volgende:
Ik dacht al Peu, wat zien we jou vaak in Utrecht... is dat nog steeds die vriendin die je vanuit Finland had?
En fear de meiboom met regenbogen
[ afbeelding ]
Koudquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:09 schreef Paladijn het volgende:
En fear de meiboom met regenbogen
[ afbeelding ]
Bij elkaar opgeteld zijn ze wel bijna net zou oud als jijquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:44 schreef Alexxxxx het volgende:
"Hoi ik ben Fwnk, mag ik jullie op de foto zetten?"
[ afbeelding ]
lekker glijden in de regenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 07:48 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag weer voor het eerst karten dit jaar
auw?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:28 schreef lipje het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dit is de reden dat ik even een half uurtje niet sociaal was in de drankenwinkel![]()
Ik niet, ik belde met een maatje van me. Daar is een andere Peug op ingereden met 50 km per uur. Resultaat drie man in ziekenhuis. Maat van me was aardig verrot, drie gekneusde ribben, een gebroken rib en een zenuwbeschadiging.quote:
iemand met een sloperij in de familie?quote:
vind je?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:22 schreef Xtreem het volgende:
als daar met 50 km op ingereden is, dan is zo'n 607 nog best stevig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |