Heel netjes gedaan.quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:46 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL, je avatar.
Je cap heb ik alleen maar bijgekleurd. Lijkt het niet sprekend?
[ afbeelding ]
Bij CL air E loopt het gesprek ook lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eerste deel van het goede gesprek van Huub en Joris zojuist:
http://www.megaupload.com/?d=BBS8247V
Volg ik helaas niet, kon geen keuze maken .....quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:54 schreef Borga het volgende:
[..]
Bij CL air E loopt het gesprek ook lekker
Geld is geen probleem, de komende tijd, alleen de echte winst is toch even wat prettiger, zo te horen...quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:58 schreef Leandra het volgende:
Huub probeert Joris duidelijk te maken wat hij de komende zes maanden gaat doen, dat staat grotendeels al vast... het lijkt echter lastig om het heel duidelijk te maken zonder in details te treden (de streamers luisteren mee uiteraard)
Huub heeft al een manager, en een hele goeie.
Dat zullen dan hoogst waarschijnlijk plannetjes zijn van JdM himself ............quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:02 schreef Disana het volgende:
Hmm. Er is kennelijk een deal met Talpa dat er overlegd wordt waarin de miljonairs na De Kooi hun geld investeren.
Ik hoop dat hij zich daar iig niet op verkijkt.. het leven is een stuk duurder dan je denkt als je alle leuke dingen tegelijk wilt doen...... en de vraag is nog maar of hij zo makkelijk weer kan gaan werken als hij denktquote:Op dinsdag 15 april 2008 01:00 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Geld is geen probleem, de komende tijd, alleen de echte winst is toch even wat prettiger, zo te horen...
Klinkt als een Enron pensioenvoorziening...quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:02 schreef Disana het volgende:
Hmm. Er is kennelijk een deal met Talpa dat er overlegd wordt waarin de miljonairs na De Kooi hun geld investeren.
Ha. Nou ja, dat lijkt me niet. Het zal wel om het eerste jaar gaan ofzo.quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:04 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat zullen dan hoogst waarschijnlijk plannetjes zijn van JdM himself ............
nope.... maar ik had ook niet anders verwachtquote:Op dinsdag 15 april 2008 01:08 schreef Disana het volgende:
Ik wed trouwens dat niemand Brian de punten in de pot heeft zien doen voor het gesprek met zijn vader. Buiten met Amanda na het gesprek zei hij nog dat hij eraan moest denken.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:08 schreef Desii het volgende:
Sandy wil naast Anouk gaan slapen en zegt dat Joris maar moet verhuizen
tssss. wat een praatsmaker
Daarom heet ie ook Rat (en om zijn mondje met tandjes).quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:09 schreef Desii het volgende:
[..]
nope.... maar ik had ook niet anders verwacht
quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:13 schreef yellowfirst het volgende:
Hoppa, Mike, terug naar je lekke boot.......
nee, hij was het niet van planquote:
Yup, we streamen te veel .....quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:16 schreef Desii het volgende:
hehehe, DGK..... 2 zielen, 1 gedachte
Gingen Huub en Claire niet nog tijdens DGK 4 dagen naar NY op huwelijksreis??quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:18 schreef Lady-night het volgende:
Nou over een week alle gastspeleres weg en dan maar eens zien hoe het loopt
pardon?quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:40 schreef Lady-night het volgende:
Sandy in de keuken tegen Ricardo: ik zeg je wel wie je moet slaan straks
ik meen gelezen te hebben dat dat een grap wasquote:Op dinsdag 15 april 2008 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gingen Huub en Claire niet nog tijdens DGK 4 dagen naar NY op huwelijksreis??
Dàt zou mooi zijn en dan die mededeling via het plasmascherm, en inzoomend op Amanda's gezicht....quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gingen Huub en Claire niet nog tijdens DGK 4 dagen naar NY op huwelijksreis??
amanda kan na de goudenkooi gelijk naar een afkickkliniek verhuizenquote:Op dinsdag 15 april 2008 01:24 schreef Varen het volgende:
Ricardo en Amanda zijn lam
Sandy blijft tot woensdag
ja, was een grap om Jaap te fokkenquote:Op dinsdag 15 april 2008 01:21 schreef avonne het volgende:
[..]
ik meen gelezen te hebben dat dat een grap was
Wat jammer... het had zo'n leuk effect kunnen gevenquote:Op dinsdag 15 april 2008 01:21 schreef avonne het volgende:
[..]
ik meen gelezen te hebben dat dat een grap was
quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:27 schreef Varen het volgende:
Sandy wil een panty
quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sommige mensen doen nou eenmaal vreemde dingen![]()
+1quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:29 schreef Lady-night het volgende:
Please redactie donder die Ricardo eruit.....
+1quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:29 schreef Lady-night het volgende:
+ 1quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:32 schreef avonne het volgende:
wat een vervelende eikel, die Sandy![]()
![]()
![]()
goorlap
resume +3quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:29 schreef Lady-night het volgende:
wat doet Sandy bij Anouk dan ? Anouk ligt toch veilig aan de andere kant met Joris ?quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:32 schreef avonne het volgende:
wat een vervelende eikel, die Sandy![]()
![]()
![]()
goorlap
ik zou, als ik Anouk was, direct naar achteren lopen, dat ik me niet veilig voel
Taak voor VOL of Nowlive?quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
+ 1
Ook mee eens, hij is leraar op een school, misschien maar effe mailen .....
Kunnen we hier veel beter, moeten we alleen even uitvinden welke school ....quote:
irritant he.....quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:36 schreef Ziet het volgende:
waarom hoor ik op 4 streams alleen ricardo??
Wiskundeleerlingen toch?quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kunnen we hier veel beter, moeten we alleen even uitvinden welke school ....
Mooi voorbeeld voor zijn leerlingen, ik zou zeggen voor woensdag de Kooi uit![]()
Brandweerman Barry ging voor minder ......
nou vertel eens wat Sandy precies deed dan ?quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Delen jullie mijn conclusies ??
nee.... ik zal nooit een instantie benaderen.... die "gekken" in de kooi zoeken het zelf maar lekker uit.quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Delen jullie mijn conclusies ??
Okay, ik bedoelde mijn eerdere posting .....quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:39 schreef Desii het volgende:
[..]
nee.... ik zal nooit een instantie benaderen.... die "gekken" in de kooi zoeken
het zelf maar lekker uit.
opmerkingen maken tegen Anouk..... over der kont en dat hij erbij wilde gaan liggen ..... veuls te vrij voor iemand, die hij nog nooit gezien had (mijn mening)quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:39 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
nou vertel eens wat Sandy precies deed dan ?
ok, zelf niet gehoord maar is inderdaad niet netjes.quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:41 schreef Desii het volgende:
[..]
opmerkingen maken tegen Anouk..... over der kont en dat hij erbij wilde gaan liggen ..... veuls te vrij voor iemand, die hij nog nooit gezien had (mijn mening)
Vond het eigenlijk allemaal niet echt bijzonder. Speltechnisch is weinig duidelijk geworden.quote:
deze conclusie deel ik volledigquote:Op dinsdag 15 april 2008 01:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk allemaal niet echt bijzonder. Speltechnisch is weinig duidelijk geworden.
Het meest tragische van vandaag vind ik eigenlijk Brian. Krampachtig proberen ze Brian aan de praat te houden. Familie, vrienden en febo. Het is eigenlijk gewoon sneu om te zien. Er werd misschien 2 uurtjes slapjes tegen Brian gespeeld. Terwijl deze dag voor Brian wel 48uur leek te duren. Ik vraag me steeds meer af of Brian het eind wel zal halen. Hoelang kan de febo deze farce nog laten voortduren? In mijn ogen is het duidelijk dat ze een probleem hebben.
Maar ach, vandaag of morgen zal Brian de PP wel gewonnen hebben. Alles voor st. Brian toch? De meest onsymphatieke klootzak van DGK. .
quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk allemaal niet echt bijzonder. Speltechnisch is weinig duidelijk geworden.
Het meest tragische van vandaag vind ik eigenlijk Brian. Krampachtig proberen ze Brian aan de praat te houden. Familie, vrienden en febo. Het is eigenlijk gewoon sneu om te zien. Er werd misschien 2 uurtjes slapjes tegen Brian gespeeld. Terwijl deze dag voor Brian wel 48uur leek te duren. Ik vraag me steeds meer af of Brian het eind wel zal halen. Hoelang kan de febo deze farce nog laten voortduren? In mijn ogen is het duidelijk dat ze een probleem hebben.
Maar ach, vandaag of morgen zal Brian de PP wel gewonnen hebben. Alles voor st. Brian toch? De meest onsymphatieke klootzak van DGK. .
Ik vind eigenlijk dat je dat gewoon niet moet doen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sandy is leraar op het ****************.....
Mooi snel he .....![]()
ook hier ben ik het mee eens..... laat je niet teveel meeslepen... het is maar een spelletjequote:Op dinsdag 15 april 2008 02:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je dat gewoon niet moet doen.
Ben ik gedeeltelijk met je eens, maar hij kiest ervoor de Kooi in te stappen enquote:Op dinsdag 15 april 2008 02:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je dat gewoon niet moet doen.
thanxquote:
Aan de andere kant is hij ook gewoon een logeetje, of zou je ook gegevens van Joris online zetten?quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben ik gedeeltelijk met je eens, maar hij kiest ervoor de Kooi in te stappen en
zich zo te gedragen naar vrouwen ........ als leraar zijnde.
Heb de streams nog niet aan, maar naast een geile Ricardo moeten liggen slapenquote:Op dinsdag 15 april 2008 02:11 schreef avonne het volgende:
[..]
thanx
gebeurt er nog wat?
Ik haakte af toen Sandy wel erg stil werd onder alle homo en sex hersenspinsels van Ricardo.
(er is altijd een goorlap boven goorlap)
Nee, maar naar mijn mening gedraagt Joris zich wel gewoon netjes, enquote:Op dinsdag 15 april 2008 02:11 schreef Prospera het volgende:
[..]
Aan de andere kant is hij ook gewoon een logeetje, of zou je ook gegevens van
Joris online zetten?
Ik heb dat college toch maar even een mail gestuurd....quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, maar naar mijn mening gedraagt Joris zich wel gewoon netjes, en
dat moet ik van die Sandy nog maar zien ...... en bovendien heeft hij in
tegenstelling tot Joris een voorbeeldfunctie als leraar.
Maar laten we deze discussie maar stoppen, en terug naar de streams .....
quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:17 schreef avonne het volgende:
Alles is stil.
Nog niet gelezen in de COS maar opgevangen van Huub en Jaap:
Febo is erg tevreden met 6 dagen actie achter elkaar
Jaap "morgen rustdag"
Huub "nee, doorgaan"
we'll see. Ik heb nog geen terror van Jaap tegen B&A gezien.
Agenda voor dinsdag:
jurkskes passen voor Claire
[ ] amanda's chagerijnige kop bewonderen
[X] toch maar de streams uithouden om geen Sandy en Ricardo tegen te komentruste
Je betrekt er een instantie bij die niets met DGK te maken heeft. Deze instantie heeft geen keuze gemaakt op mee te doen met DGK. Ik vind het ook een beetje vreemd druk op zo'n instantie te leggen om wat een werknemer prive doet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vanwege ...?quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:18 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ik heb dat college toch maar even een mail gestuurd....
Je zegt het zelf al...... je moet het eerst nog maar even zien... maar veroordeeld heb je hem al. En tja helaas ook een mens als Brian heeft vrienden of kennissen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, maar naar mijn mening gedraagt Joris zich wel gewoon netjes, en
dat moet ik van die Sandy nog maar zien ...... en bovendien heeft hij in
tegenstelling tot Joris een voorbeeldfunctie als leraar.
Maar laten we deze discussie maar stoppen, en terug naar de streams .....
Ben het met jouw conclusies ook wel eens, het feit dat de FEBO krampachtig probeert omquote:Op dinsdag 15 april 2008 01:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb hem voorlopig veroordeeld op zijn gedrag naar Anouk vanavond, geen leraar waardig.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al...... je moet het eerst nog maar even zien... maar veroordeeld heb je hem al.
Ik ook niet.... Jaap is aan het pappen en nathouden.... doet niets tegen B en A... maar Huub vindt het allemaal prachtig. Hij heeft de oogkleppen weer op. En streamers is zand in de ogen gestrooid. Mooi geprobeerd maar ik trap niet in de spelletjes van Pipo de clown en Dikke Deur (de Febo).quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:17 schreef avonne het volgende:
Alles is stil.
Nog niet gelezen in de COS maar opgevangen van Huub en Jaap:
Febo is erg tevreden met 6 dagen actie achter elkaar
Jaap "morgen rustdag"
Huub "nee, doorgaan"
we'll see. Ik heb nog geen terror van Jaap tegen B&A gezien.
Agenda voor dinsdag:
jurkskes passen voor Claire
[ ] amanda's chagerijnige kop bewonderen
[X] toch maar de streams uithouden om geen Sandy en Ricardo tegen te komentruste
Dat laatste was ook een beetje cynisch bedoelt. Maar ik vond die vorige PP ook erg vreemd.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben het met jouw conclusies ook wel eens, het feit dat de FEBO krampachtig probeert om
Brian in het spel te houden, is inderdaad diep triest. Die gozer zit echt tegen een zware
zenuwinzinking aan.
En wat de PoPoll betreft, ben ik het weer niet met je eens. Brian gaat deze PoPoll echt
niet winnen, daarvoor hebben teveel streamers massaal op Huub gestemd ....
Ze hebben Brian nodig als speler, dus wordt hij ontzien.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben het met jouw conclusies ook wel eens, het feit dat de FEBO krampachtig probeert om
Brian in het spel te houden, is inderdaad diep triest. Die gozer zit echt tegen een zware
zenuwinzinking aan.
En wat de PoPoll betreft, ben ik het weer niet met je eens. Brian gaat deze PoPoll echt
niet winnen, daarvoor hebben teveel streamers massaal op Huub gestemd ....
Ik denk niet dat het meteen een heads up word. Met SMS-en hebben ze het probleem dat stemmers voor Amanda naar Brian overlopen of visa versa wanneer iemand vertrekt.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze hebben Brian nodig als speler, dus wordt hij ontzien.
Net zoals Huub, maar die wordt niet ontzien omdat hij wel wat kan hebben en gaan
ze tot het randje bij hem.
Allemaal televisie.
Voor de finale zetten ze Huub&Brian dicht bij elkaar qua populariteit, dat is het opzetje.
Amanda fungeert als het K1 meisje in de ring en zal een sidekick van haar baas zijn.
Claire is gewoon lief en wordt als eerste verwijderd.
Het gaat niet om de SmSjes, het gaat om wie de meest gewaardeerde winnaar/eindspeler is
voor de tv.
Kijkcijfers enzo![]()
Ze gaan zoveel mogelijk cash proberen te trekken uit de finale, dus telefoontjes/sms'jes.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar hoe denk je dat ze dat dan gaan meten? Ik hoop op stemmen van oud wannabees, SMS-en en een kwis over de gebeurtenissen in DGK. En dat elk onderdeel dan 33% is. Met eventueel nog kans op een gouden bal voor de laatste 1%
nou, hier val ik dus over.quote:
Ik had mijn post aangepast. Misschien zoiets?quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze gaan zoveel mogelijk cash proberen te trekken uit de finale, dus telefoontjes/sms'jes.
En die kunnen weer gemanipuleerd worden, overbelaste telefoonlijnen enzo waardoor de
sms'jes pas een dag later geregistreerd worden.
Been there, done that tijdens de BB finales
Daar ben ik wel voor, finale Huub, Jaap en Amandaquote:Op dinsdag 15 april 2008 02:48 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, hier val ik dus over.
Dan hoeven we ook niet meer zo geforceerd "samenwerkingsverbanden" te aanschouwen.
Ieder voor zich: Jaap, Huub en Amanda.
Gut, ben ik Claire vergeten?
Als Claire niet wegstemd word en ik denk van niet... net als Jaap overigens. Dan komt er een ronde met een oprotpremie niet ver voor de finale. Claire gaat met zo'n 20.000 naar huis schat ik. Zeg maar de bruidschat.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Die man kan echt he-le-maal niks hebben. Een speler van niks op dit moment. Als zijn vriendin tegen hem zegt "laat me uitpraten" flipt hij al.
Laat Brian toch gaan. Amanda is nog sterker dan hij is. Misschien redt ze het zelf ook wel veel beter als ze niet voortdurend rekening moet houden met kasplantje Brian. Met Ricardo () heeft ze een vriendje die haar steunt.
Dan hoeven we ook niet meer zo geforceerd "samenwerkingsverbanden" te aanschouwen. Ieder voor zich: Jaap, Huub en Amanda.
Als het aan Amanda ligt niet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Amanda fungeert als het K1 meisje in de ring en zal een sidekick van haar baas zijn.
Brian vertegenwoordigt een minderheidsgroepering, die niet lekker ligt in de samenleving.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Die man kan echt he-le-maal niks hebben. Een speler van niks op dit moment. Als zijn vriendin tegen hem zegt "laat me uitpraten" flipt hij al.
Laat Brian toch gaan. Amanda is nog sterker dan hij is. Misschien redt ze het zelf ook wel veel beter als ze niet voortdurend rekening moet houden met kasplantje Brian. Met Ricardo () heeft ze een vriendje die haar steunt.
Dan hoeven we ook niet meer zo geforceerd "samenwerkingsverbanden" te aanschouwen. Ieder voor zich: Jaap, Huub en Amanda.
Weet je ik heb het al een eerder gezegd maar ik verwacht nog een transformatie van Amanda. Iets in de trend wat jij ook zegt. Die heeft plots een mooi kort koppie en is elegant doch sexy gekleed.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Als het aan Amanda ligt niet.
Ze klinkt behoorlijk vast besloten als ze praat over "winnen van die drie haantjes" (een keer of 3 gehoord)
edit: en dat maakt haar ook aantrekkelijk als favoriet van de Febo. Het jonge zwakke meisje dat uitgroeit tot sterke vrouw.
(hé, image, he, niet mijn mening)
Amanda is wel het Amerikaanse idee van opgroeien vanuit trash, de boel overwinnen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Als het aan Amanda ligt niet.
Ze klinkt behoorlijk vast besloten als ze praat over "winnen van die drie haantjes" (een keer of 3 gehoord)
edit: en dat maakt haar ook aantrekkelijk als favoriet van de Febo. Het jonge zwakke meisje dat uitgroeit tot sterke vrouw.
(hé, image, he, niet mijn mening)
Dat denk ik ook: een finale tussen de 2 kindjes en Jaap&Huub.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Claire niet wegstemd word en ik denk van niet... net als Jaap overigens. Dan komt er een ronde met een oprotpremie niet ver voor de finale. Claire gaat met zo'n 20.000 naar huis schat ik. Zeg maar de bruidschat.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2008 03:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, welterusten Prospera, Akveor en Avonne
quote:
Ik ben het er niet mee eens, maar dat heb ik o.a. al hier verwoordquote:Op dinsdag 15 april 2008 02:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Brian vertegenwoordigt een minderheidsgroepering, die niet lekker ligt in de samenleving.
In onze multculturele samenleving, die nu neigt tot rechtse ideëen, is dit een mooie geste aan
de wereld, dat wij ook onze vreemdelingen koesteren.
Tja, scan je hebt redelijk gelijk al was ook Lieke ergens wel te lief.quote:Op dinsdag 15 april 2008 03:19 schreef scanman01 het volgende:
Huub en Lieke waren nog enigszins aan elkaar gewaagd. Claire is volgens mij veel te lief voor een programma als deze. Jammer genoeg trapt ze er zelf met open ogen in. Ik wil Lieke terug.
Ik wis het niet maar wat het hier voor nut heeft, is mij onduidelijk. Laat die VOL-vete lekker daar blijven. De waarheid zal hier weinig mensen boeien, eveneens is het wel heel erg oud.quote:Op dinsdag 15 april 2008 04:27 schreef thundernoom het volgende:
Op VOL.NL loopt morwen alles van gabber_dgk steeds te wissen omdat ie steeds een link neer zet van:
http://kleinefrankie.web-(...)hallo_frankie_l.html
zullen we gabber_dgk eens helpen wat hier de waarheid van is.
Ik krijg sterk het idee dat die hele shandy geen leraar is ergens lijkt me stug dat je je dan zo gedraagd terwijl je een voorbeeld bent voor je leerlingen en ik neem aan dat school weet dat hij naar de kooi zou gaan en ook kijkt hij kan misschien wel geleerd hebben voor leraar maar hij is het niet ,geloof ik gewoon weg niet want dan doe je niet zulke uitspraken.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Noekje, you've got mailquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wis het niet maar wat het hier voor nut heeft, is mij onduidelijk. Laat die VOL-vete lekker daar blijven. De waarheid zal hier weinig mensen boeien, eveneens is het wel heel erg oud.
Wat zei hij daar dan over?quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ik ben gisteren gestopt met kijken daar mijn ergenis te groot was .
Die hele familie van Brian speelt mee al vanaf dag 1 moet niet kunnen , Huub zijn familie blijft er ook buiten staan .
3 nichtjes komen voor het eerst binnen en hebben een grote muil niet normaal ,ook wordt hem iets in zijn broekzak geduwd.
een binnen waggelende moeder spuugd bij binnen komst Huub in zijn gezicht waarop Huub boos wordt en terecht kenneth slaat huub en mag ondanks alles terug komen om afscheid te nemen omdat anders brian de poort uit loopt nou geloof das allemaal bluf die brian is te belust op geld dus die blijft wel brian en amanda dreigen beide elke keer bij de redactie en dat is een slechte zaak , brian kan de druk gewoon niet meer aan en ik zie de komende weken de stress toenemen bij brian en als die door krijgt dat hij niet gaat winnen zal hij alles verknallen en Huub gelijk pakken.Dit zal dan echt de schuld van de redactie zijn.
ook sprak brian gisteren weer uit dat flens hun wel degelijk beschermd.
brajen en amanda zaten buiten en Huub stond bij het zwembad te kijekn naar hun en toen zei brajen de boze buurvrouw kijkt mee en grijpt wel in . jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zei amanda toen.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
brajen en amanda zaten buiten en Huub stond bij het zwembad te kijekn naar hun en toen zei brajen de boze buurvrouw kijkt mee en grijpt wel in . jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zei amanda toen.
helemaal mee eens maar ik vind het wel erg dat Huub als gewone burger steeds zo wordt bedreigd door die familie. laat zien wat de afkomst is van brajen .quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:17 schreef CHAOS_ het volgende:
Brian moest gisteren ook zielig neergezet gaan worden voor de finale, want als volgende week Huub en Claire in het huwelijk treden en dat wordt verpest krijgen ze veel medelijden. Nu was het de beurt aan Brian en Amanda om medelijden stemmen te krijgen. Doordat Huub meestal als de badguy wordt neergezet, komt hij er het slechts vanaf en zoals wij weten is een huwelijk goed voor tv, doet het altijd wel. Zouden denk ik namelijk echt stemmen kunnen opleveren en ik vind het logisch dat Huub vorige week heel boos was, omdat zijn ondertrouw even verziekt werd, maar ja waren ook goed voor de medelijden stemmen.
Huub zou daardoor zoveel stemmen kunnen gaan krijgen, mocht de finale toch iets met stemmen vandoen gaan krijgen, zeker als het in het water valt, dus dan ook maar eens iets bij Brian. ( toch de hulp van de febo, want ineens mochten er dingen tegen Brian en Amanda? )
Brian zijn moeder bemoeit zich al met het spel vanaf het begin, probeert altijd op alle fronten informatie voor Brian te verzamelen, of het hem te melden, denk maar eens aan die collect call toen met zijn gitaar. Niet dat het zo goed gepraat kan worden wat Huub gisteren zei, maar wel logisch, naar wat die moeder hem soms toewenst, of hoe zij hem behandeld.
Huub zijn familie heeft het nooit over het spel ook niet als zij in de kooi zijn, nu Joris wel, maar dat is logisch daarvoor zit hij daar waarschijnlijk ook nu. Maar dan nog wil hij zich zo min mogelijk met het spel bemoeien, hooguit goede raad geven.
Brian zal zelf niets gaan verpesten, want dat zou hem goodwill gaan kosten, nee daarvoor gaat hij Jaap wel gebruiken.
tuurlijk neit we zullen een huub en jaap zien de alles verstieren en geen spuugende moeder en kenniet die slaat dat zien we niet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zit ik me weer boos te maken. Betrapte ik me gisteren ook al op. Dat zou ik toch echt niet meer moeten doen met deze huichelachtige zooi
![]()
Vandaag zal Kenniet z'n actie ook wel verzwegen moeten worden, want tja, volgens VV is er tenslotte niets gebeurd en ook in de uitzendingen zullen we alleen dat vreselijk emotionele afscheid te zien krijgen
Sandy vroeg nog even of hij geen boete had voor de deuren, welnee joh die 3 deuren zei brainles nog evenquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:35 schreef Varen het volgende:
Brian komt uit op 1.6 miljoen als hij wint en daar gaan de boetes af, vertelt hij aan Sandy
Claire wordt om 10 uur opgehaald voor jurken passen en A moet om 10 uur rijden
Weet Amanda het al?quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:35 schreef Varen het volgende:
Brian komt uit op 1.6 miljoen als hij wint en daar gaan de boetes af, vertelt hij aan Sandy
Sandy begon ook nog over de deuren maar die hoeft die rat dus niet te betalen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:35 schreef Varen het volgende:
Ben er alweer helemaal misselijk van deze morgenquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sandy begon ook nog over de deuren maar die hoeft die rat dus niet te betalen.
Dit is tuig man.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
dit is ook zo een stuk asociaal.
[ afbeelding ]
tuurlijk er kwam geen enkele reactie toen palma zei dat claire om 10 uur een jurk gaat passenquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Weet Amanda het al?
Is het haar voorzichtig achter de schermen vertelt met de belofte dat ze in plaats daarvan morgen lekker mag shoppen in de PC?
Ik denk dat ze het wel weet. Welke freebee er t.o. staat is nog niet bekend. Voorlopig ligt ze nog in coma terwijl ze om 10.00 rijles heeft.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:37 schreef avonne het volgende:
Weet Amanda het al?
Is het haar voorzichtig achter de schermen vertelt met de belofte dat ze in plaats daarvan morgen lekker mag shoppen in de PC?
Niet raar opkijken als er straks ineens een uitje komt voor B&A.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Weet Amanda het al?
Je moet er de humor van in zien hé...kan altijd wel lachen om Sandy.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
ooo shandy zo mensen gaan vermoorden als hij niet kan winnen.lekker niveautje weer.
Humor? Tuig van de richel is.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:45 schreef T-lex het volgende:
Je moet er de humor van in zien hé...kan wel lachen altijd wel lachen om Sandy.![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
ooo shandy zo mensen gaan vermoorden als hij niet kan winnen.lekker niveautje weer.
is dat humor?????????ik vind het asociaal en amanda kroelt met brajen niet anders omquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:45 schreef T-lex het volgende:
[..]
Je moet er de humor van in zien hé...kan altijd wel lachen om Sandy.![]()
Huubsel en Claire zijn klaar met douche...
Brian en Amanda liggen nog te kroelen terwijl B in gesprek is met Sandy die aan de overkant ligt.
Huub gaat in de uitzending zonder enige provocatie al scheldend los op die lieve Netty.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:34 schreef JEEtjuuh het volgende:
tuurlijk neit we zullen een huub en jaap zien de alles verstieren en geen spuugende moeder en kenniet die slaat dat zien we niet.
Owja,stom van me...voor echte liefde moet je bij Huubsel en Clara zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
is dat humor?????????ik vind het asociaal en amanda kroelt met brajen niet anders om
Ik was het gisteravond laat nog even aan het scannen. Alles over een gefrustreerde Huub die zijn zege niet kon botvieren (die verhaspeling houden we erinquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:54 schreef beequeen het volgende:
@Cc, als je VV van gisteren leest weet je genoeg. Dat is immers de schriftelijke versie van de reguliere.
En ja, die relnicht is er nog steeds.
Ware liefde is elkaar de hersens inslaan.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:56 schreef T-lex het volgende:
[..]
Owja,stom van me...voor echte liefde moet je bij Huubsel en Clara zijn.
Mooi contrast. Claire met een fris gewassen koppie haar, del die haar gore pruik tangt.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:59 schreef mazaru het volgende:
Gezellie!
Claire en del samen in de kapsalon
+1quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Claire moet toch weg...had ze maar gelijk d'r nest uit moeten komen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:02 schreef JEEtjuuh het volgende:
dit bedoel ik nou die del zit nog in dr badjas en claire zitten ze op te jagen terwijl ze aangekleed is
[ afbeelding ]
Amanda ook, ze heeft om 10.00 uur rijles.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:03 schreef T-lex het volgende:
Claire moet toch weg...had ze maar gelijk d'r nest uit moeten komen.
De auto staat al te wachten?quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:05 schreef beequeen het volgende:
Amanda ook, ze heeft om 10.00 uur rijles.
precies en daar wordt ik kotse beu vanquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:07 schreef mazaru het volgende:
Het is wel weer overduidelijk dat delletje niet geplaagd mag worden over het feit dat ze niet mee mag.
Lex zit wrs heel braaf te wachten bij de FEBO . Ze loopt nog steeds in haar badjas.quote:
Hier nog 1quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
precies en daar wordt ik kotse beu van
Het zou me dan ook niets verbazen als Amanda tijdens haar rijles (heeft ze trouwens niet nog wat alcohol in haar bloed zitten?) even echt mag shoppen ipv window shoppen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: Jawel hoor, als ik weer naar een filmpremiere moet en ik krijg altijd wel iets.
+3, maar ik doe dit.quote:
Mee eens.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
wat houd dat precies is +1 enzo?
is toch ook schandalig dat schelden van Huub.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:19 schreef beequeen het volgende:
Herma is het helemaal eens met Brian en Amanda, wat Huub gisteren heeft gedaan kon niet door de beugel.
Hun zouden dat nooit doen, schelden over familie enzo.
Dat is het!quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:25 schreef Copycat het volgende:
Kijk alleen maar naar dat kermisklantenhoofd van Herma en je weet genoeg.
Schijnbaar heel normaal binnen die familie.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:39 schreef Kaat38 het volgende:
Ow, Kenniet beukte Huub om zijn nichtje te beschermen.
Jemig, wat voor kronkel hebben die Kubatz in hun kop?
Ze verdraaien echt alles.Kenneth beukte echt uit het niets.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:39 schreef Kaat38 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:39 schreef Kaat38 het volgende:
Voor de familie van Brian is dit hun echte leven.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:40 schreef Varen het volgende:
Huub: het is een spel, dat beseft de familie van Brian niet
+1quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:40 schreef Varen het volgende:
en die Sandy snapt het blijkbaar ook niet, wat een zooi aso's en vrnl. achterlijke lui!quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:40 schreef Varen het volgende:
Tsja, soort zoekt soort.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:42 schreef Varen het volgende:
Brian: Kenneth heeft mijn moeder beschermd.
Sandy: je moet blij zijn dat Kenneth alleen dat gedaan heeft. Ik had wat anders gedaan.
Hoe schold Netnie op Huub?quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:44 schreef Varen het volgende:
Brian heeft niet gehoord dat Netty Huub uitgescholden heeft.
Hij gelooft het ook niet.
Ongelooflijk, brian die met droge ogen beweert dat Huub tegen Kennie aan is gelopen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:46 schreef rooie3 het volgende:
Ik zou met zulke mensen echt niet kunnen praten.Ze worden zo beschermd en pakken je daarna met de daden die de febo beslist.Zoals dat Kenneth na dreigen van Brian weer even terug mocht komen.
jaja en de paashaas doet het met sinterklaasquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:47 schreef T-lex het volgende:
Huub is gewoon nog over de zeik dat al z'n plannetjes van gisteren een beetje met een sisser afliepen. En Brian weet dat maar al te goed...
Die frusteratie was gisteren goed te zien toen de band er was...Brian had het prima naar z'n zin en Huub keek met regelmaat erg zuur.![]()
Wil Jaap met z'n bolle reet voor die camera's weg blijven...uit het shotje Jaapio.
Joris moet ff z'n baterijen wisselen...die gast voegt echt niks toe.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:43 schreef beequeen het volgende:
Nu moet je ophouden. Volgens Sandy heeft Kenniet heel rustig gereageerd........sure.![]()
Doe mij deze maar, wat een verschil.![]()
[ afbeelding ]
Als er iemand verbaal sterk is dan is het Joris wel.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:49 schreef T-lex het volgende:
[..]
Joris moet ff z'n baterijen wisselen...die gast voegt echt niks toe.
Heeft tie eigenlijk wel een zender?![]()
Het is echt verbazingwekkend in welke droomwereld die gasten leven. Nog even en het wordt zo overgenomen door VV.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:47 schreef jassy het volgende:
Nu heeft Huub Kenneth een beuk verkocht, yeah right!
Hier idem, nu denkt de zool weer dat de pa van Claire niet achter het huwelijk staat.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:48 schreef beequeen het volgende:
Kan Sandy zijn gore, asomuil niet houden? Ik erger me kapot aan die gast.
Hij heeft Brian al meerdere keren op zijn plaats gezet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:49 schreef T-lex het volgende:
[..]
Joris moet ff z'n baterijen wisselen...die gast voegt echt niks toe.
Heeft tie eigenlijk wel een zender?![]()
Dat wil ik best geloven...Huub is verknipt en de rest spoort gewoon wat meer.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:48 schreef Varen het volgende:
Huub: mijn familie is normaal, ik ben de abnormale van de familie
Ik las gisteren in één van de cossen dat ze direct toen ze binnenkwam iets zei van: ik snap niet dat Claire met zo'n *iets lelijks, maar ik weet niet meer wat* als jij gaat trouwen. Als ik tijd had zocht ik het op, maar ik moet weg.quote:
Precies en hij blijft heel rustig. Hij zegt dat Netty zich veel te veel met het spel bemoeit en gelijk heeft hij.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:51 schreef Dementor het volgende:
Als er iemand verbaal sterk is dan is het Joris wel.
Het Gooi onveilig aan het maken.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:52 schreef Johnny_Berra het volgende:
Goeiemorgen!
Zo kan het dus ook, zonder slabek er steeds doorheen. Waar is de opgepompte kleuter eigenlijk?
"Koop er een brood voor".....zou Amanda zeggen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als er iemand verbaal sterk is dan is het Joris wel.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is echt verbazingwekkend in welke droomwereld die gasten leven. Nog even en het wordt zo overgenomen door VV.
Huub liet zich gisteren weer even van zijn slechtste kant zien. Gefrustreerd omdat hij zijn slinkse plannetjes niet op Brian kon botvieren, moest arme Kenneth het ontgelden. Uit het niets sloeg de kleine Oldenzaler de lieve man uit Almere tegen de vlakte. Om vervolgens ook moeder Theresa Netty keihard in het gezicht te slaan, terwijl hij zich ook verbaal op haar botvierde.
Tja, dan ben je wel miljonair, maar klasse kun je niet kopen, Huub! Beter neem je eens een voorbeeld aan Amanda en Brian die het miljonairsschap tot in de puntjes beheersen!
fake!
Verder komt ze niet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:54 schreef T-lex het volgende:
[..]
"Koop er een brood voor".....zou Amanda zeggen.
mag ik ff lachen..hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is echt verbazingwekkend in welke droomwereld die gasten leven. Nog even en het wordt zo overgenomen door VV.
Huub liet zich gisteren weer even van zijn slechtste kant zien. Gefrustreerd omdat hij zijn slinkse plannetjes niet op Brian kon botvieren, moest arme Kenneth het ontgelden. Uit het niets sloeg de kleine Oldenzaler de lieve man uit Almere tegen de vlakte. Om vervolgens ook moeder Theresa Netty keihard in het gezicht te slaan, terwijl hij zich ook verbaal op haar botvierde.
Tja, dan ben je wel miljonair, maar klasse kun je niet kopen, Huub! Beter neem je eens een voorbeeld aan Amanda en Brian die het miljonairsschap tot in de puntjes beheersen!
fake!
Kom T-lex, jij bezit betere discussietechnieken dan Amanda!quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:54 schreef T-lex het volgende:
"Koop er een brood voor".....zou Amanda zeggen.
Oké thanx. Rust is zometeen over dus, escalaties arriveren vandaag met de les-auto.quote:
is dit weer een bedreigingquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:42 schreef Varen het volgende:
Brian: Kenneth heeft mijn moeder beschermd.
Sandy: je moet blij zijn dat Kenneth alleen dat gedaan heeft. Ik had wat anders gedaan.
preciesquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:53 schreef Varen het volgende:
Joris zegt dat de moeder van Brian zich te veel met het spel bemoeit zodat ze een reaktie kan verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |