Juicy Couturequote:Op maandag 14 april 2008 22:35 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Waarvan is t dan?
Ik vind t maar lelijk
Juicy Couture: http://www.juicycouture.com/quote:
Het lijkt me meer een pak van de Actionquote:
heeft die al aan rat zijn kontzak gezeten?quote:Op maandag 14 april 2008 22:40 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
De huisdealer kan aardig zingen...
Rauw... Hootie and the blowfish style....quote:Op maandag 14 april 2008 22:41 schreef Copycat het volgende:
Wat voor een band is het, qua stijl?
Waarvoor denk je dat die gekomen is?quote:Op maandag 14 april 2008 22:43 schreef rooie3 het volgende:
Wat loopt die Sandy nou stoer met die stok overal op te slaan.Is hij van plan om Huub te imponeren ofzo.
van de Albert Cuyp.quote:Op maandag 14 april 2008 22:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als het of van een vrachtwagen is gevallen of Turkse couture is.
quote:Op maandag 14 april 2008 22:46 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
van de Albert Cuyp.
Als het maar uit Amsterdam komt, is het goed.
Zoals Rico net zei: Amstedammers hebben geen grootheidswaanzin, ze ZIJN het:
Ze zijn groot en waanzinnig..
Pff alleen van die wannabees kunnen dat zeggen.quote:Op maandag 14 april 2008 22:46 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Zoals Rico net zei: Amstedammers hebben geen grootheidswaanzin, ze ZIJN het:
Ze zijn groot en waanzinnig..
this sounds good!quote:Op maandag 14 april 2008 22:47 schreef beequeen het volgende:
Mèn, wat een lekkere muziek.
Schaf toch eens streams aan, kun je meegenieten.quote:Op maandag 14 april 2008 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoor niks
edit: zie wel een zuipende Amanda![]()
Weet ik,maar zou jij daar al niet iemand op zijn bek hebben getimmerd.Heb nog nooit iemand geslagen in mijn leven,maar daar zou ik denk binnen een dag ontploffen.quote:Op maandag 14 april 2008 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die heeft ook maar een heeeeel kort lontje hoor
Ik wil wel ff voor je zingen, maar ik ben net zo toondoof als Brianquote:Op maandag 14 april 2008 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoor niks
edit: zie wel een zuipende Amanda![]()
Niet één maar tweequote:Op maandag 14 april 2008 22:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet ik,maar zou jij daar al niet iemand op zijn bek hebben getimmerd.Heb nog nooit iemand geslagen in mijn leven,maar daar zou ik denk binnen een dag ontploffen.
Netty reageerd eigenlijk precies zoals de familie van Claire reageerd. Alleen is Netty een vrouw en loopt niet zo snel naar de Telegraaf om haar zoon te verdedigen. Ook ik vind dat Netty er gewoon boven had moeten staan, maar net zo als de moeder van Claire voelt Netty zich volgens mij zo gekrenkt door Huub, dat ze hem gewoon haat. En laten we wel wezen, we moeten niet vertgeten dat Huub zijn bedoelingen minder waren alsdat hij nu voor doet.quote:Op maandag 14 april 2008 22:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan... maar het was Netty die onbeschoft begon met het niet begroeten van Huub. Tenslotte komen die mensen wel in ook zijn huis. Netty had er boven moeten staan maar dat is blijkbaar een een afwijking die veel in de fam. Kubatz voorkomt. Daarna nog zo'n pauper die meende te moeten duwen en trekken en de volgende pauper zit stiekem iets in Brian's zak te proppen.
Kubatzen over de zeik... doel bereikt.
quote:Op maandag 14 april 2008 22:51 schreef Nostalgist het volgende:
Kiss; Prince....
Ik kan niet stilzitten bij deze muziek. Zie je het voor je?quote:
De intentie is er in ieder gevalquote:Op maandag 14 april 2008 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wil wel ff voor je zingen, maar ik ben net zo toondoof als Brian![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |