Junkengedrag.quote:Op maandag 14 april 2008 22:22 schreef ericahysterica het volgende:
mike heeft weer contact met zijn dochter via msn.Zij is nog niet bij hem thuis geweest want ze hebben het allebei druk met hun werk......Ja ze had pas langs kunnen komen maar jah toen wilde die kutzwerver liever gaan stappen
Een strop?quote:Op maandag 14 april 2008 22:22 schreef blomst het volgende:
heeft Ricardo hem weer om?
En no way in hell dat die gozer zonder dope op stap gaat.quote:Op maandag 14 april 2008 22:22 schreef ericahysterica het volgende:
mike heeft weer contact met zijn dochter via msn.Zij is nog niet bij hem thuis geweest want ze hebben het allebei druk met hun werk......Ja ze had pas langs kunnen komen maar jah toen wilde die kutzwerver liever gaan stappen
yup..... Huub is volgens mij nu naar achter (zal wel ff op het hart gedrukt worden; dat het klaar is voor vanavond)quote:Op maandag 14 april 2008 22:21 schreef Nostalgist het volgende:
Zouden de beide kampen zo bij de band gaan luisteren..... ?
Ik denk eerder dat ze geschrokken zijn van al die Antiliaanse kerels.....Ik denk dat het hele aardige mensen zijn, die heel gezellig zijn, maar niet met zich laten sollen. Volgens mij is het toch een grote familie.quote:Op maandag 14 april 2008 22:17 schreef avonne het volgende:
[..]
of Jaap wil helemaal niks tegen Brian doen.
Laf Jaap
Nou!quote:Op maandag 14 april 2008 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Joris weet toch zelf ook wel hoe het eraan toe kan gaan in de kooi.
Joris is een lekkertje
zozo....quote:Op maandag 14 april 2008 22:24 schreef Marieke_B het volgende:
Mike ziet wel dat Brian die agressie heeft.
het ging beter toen ie nog aanhet trainen was met Hans Hondelul zegt Mike
Mike ziet dat het heel moeilijk is voor Aman, ze kan immers een kant op.
Aman beaamt dat maar ze is nog nooit 1 seconde bang geweest.
Om een raampje in te tikken, zeker.quote:Op maandag 14 april 2008 22:27 schreef Marieke_B het volgende:
Mike stond gisteren ook buiten te poort te wachten op de hummer!
Maar Dilana zit wel de hele dag alleen, niemand die dat beest uit wil laten.quote:Op maandag 14 april 2008 22:26 schreef Leandra het volgende:
Mike is met Joris in gesprek en vertelt dat hij vuilnisman is.
Leuk dat hij zijn baan nog heeft
Ik zeg met z'n kop naar beneden een flat af! :quote:Op maandag 14 april 2008 22:16 schreef Leandra het volgende:
Okay... m'n grens is bijna bereikt...
Rico: Ik sta nou al een maand droog, ik word al bijna geil van Amanda...
Onderdeel van het logeerpartijtje voor alle bewoners.quote:Op maandag 14 april 2008 22:27 schreef blomst het volgende:
Heeft brian nog zoveel cp of krijgt hij Sandy zomaar?
Yep, ik zit er helemaal klaar voor.quote:
eh... de band is toch ook uitgezocht door de buren?quote:Op maandag 14 april 2008 22:26 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze geschrokken zijn van al die Antiliaanse kerels.....Ik denk dat het hele aardige mensen zijn, die heel gezellig zijn, maar niet met zich laten sollen. Volgens mij is het toch een grote familie.
Ik denk dat Huub en Jaap eieren voor hun geld kiezen. Maar ik geef toe, het is veel makkelijker om de buren de schuld te geven...
Zo! Wat een afgetrokken kop.quote:Op maandag 14 april 2008 22:28 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zei er ook alweer dat ie er goed uitzag?
Dat is legitiem, ze gaan toch trouwen?quote:Op maandag 14 april 2008 22:19 schreef ruby het volgende:
Riflardo moest even melden dat Jaap net naar z'n bana zat te staren.
Ik denk dat ze achter nogal geschrokken zijn van de manier waarop Kenneth Huub liep te bodychecken, en dat ze, om te voorkomen dat de vlam in de pan slaat, simpelweg de acties verboden hebben...quote:Op maandag 14 april 2008 22:26 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze geschrokken zijn van al die Antiliaanse kerels.....Ik denk dat het hele aardige mensen zijn, die heel gezellig zijn, maar niet met zich laten sollen. Volgens mij is het toch een grote familie.
Ik denk dat Huub en Jaap eieren voor hun geld kiezen. Maar ik geef toe, het is veel makkelijker om de buren de schuld te geven...
Zie je wel!quote:Op maandag 14 april 2008 22:30 schreef beequeen het volgende:
Sandy: Ik ga toch niet slapen...iedereen die gaat slapen krijgt poedeeeer.
nee Mike praat alleen via de vrouwen...Claire krijgt nu de boodschappen voor Huub mee.quote:Op maandag 14 april 2008 22:27 schreef avonne het volgende:
[..]
zozo....
En durft Mike dat ook tegen His Holiness zelf te zeggen?
Zal wel geen jeukpoeder zijnquote:Op maandag 14 april 2008 22:30 schreef beequeen het volgende:
dankjequote:Op maandag 14 april 2008 22:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onderdeel van het logeerpartijtje voor alle bewoners.
Zou me niets verbazen als het of van een vrachtwagen is gevallen of Turkse couture is.quote:Op maandag 14 april 2008 22:31 schreef Kinga het volgende:
Jesus, dat joggingpak wat Amanda aanheeft he, heb ff gecheckt.... 216 dollar voor broek en trui
quote:
tering kan ik wel 5 pakken voor vindenquote:Op maandag 14 april 2008 22:31 schreef Kinga het volgende:
Jesus, dat joggingpak wat Amanda aanheeft he, heb ff gecheckt.... 216 dollar voor broek en trui
hé die pyama of whatever hebben we eerder gezien.quote:Op maandag 14 april 2008 22:29 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Sandy's outfitje voor Aman....
Hij moet dan toch eerst die bolletjes uitpoepen...let je op?quote:Op maandag 14 april 2008 22:30 schreef beequeen het volgende:
Sja, waar maakt die malloot zich inderdaad druk om?quote:Op maandag 14 april 2008 22:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is legitiem, ze gaan toch trouwen?
Daar gaan we weer.quote:Op maandag 14 april 2008 22:32 schreef beequeen het volgende:
Sandy tegen Claire: Ben jij ook een gastspeler en hoe lang blijf je?
Amanda had er 1 van haar zelf meegenomen in het begin van DGK.quote:Op maandag 14 april 2008 22:33 schreef avonne het volgende:
[..]
hé die pyama of whatever hebben we eerder gezien.
Kreeg Nena dat niet in mintgroen of zo?
Waarvan is t dan?quote:Op maandag 14 april 2008 22:31 schreef Kinga het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |