abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58060174
Ik ben benieuwd of rat en dellie vandaag ook zo snel uit bed zullen zijn nu er niks voor hun is.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58060209
Ricardo mag vandaag ook wel opzoutuh akkelig klote jong met zijn jankkop.

het mooie is wel weer van die familie van brajen dat ze wel laten zien wie ze zijn , crimineel ,asociaal en geen manieren. En de familie van Huub zeer netjes en blijft overal buiten.
pi_58060263
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 08:35 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik wis het niet maar wat het hier voor nut heeft, is mij onduidelijk. Laat die VOL-vete lekker daar blijven. De waarheid zal hier weinig mensen boeien, eveneens is het wel heel erg oud.
Noekje, you've got mail
Is het tuig al wakker trouwens?
pi_58060307
Palma en d'r troepen zijn er...
pi_58060461
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 08:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
Goedemorgen allemaal

Ik ben gisteren gestopt met kijken daar mijn ergenis te groot was .
Die hele familie van Brian speelt mee al vanaf dag 1 moet niet kunnen , Huub zijn familie blijft er ook buiten staan .
3 nichtjes komen voor het eerst binnen en hebben een grote muil niet normaal ,ook wordt hem iets in zijn broekzak geduwd.
een binnen waggelende moeder spuugd bij binnen komst Huub in zijn gezicht waarop Huub boos wordt en terecht kenneth slaat huub en mag ondanks alles terug komen om afscheid te nemen omdat anders brian de poort uit loopt nou geloof das allemaal bluf die brian is te belust op geld dus die blijft wel brian en amanda dreigen beide elke keer bij de redactie en dat is een slechte zaak , brian kan de druk gewoon niet meer aan en ik zie de komende weken de stress toenemen bij brian en als die door krijgt dat hij niet gaat winnen zal hij alles verknallen en Huub gelijk pakken.Dit zal dan echt de schuld van de redactie zijn.
ook sprak brian gisteren weer uit dat flens hun wel degelijk beschermd.
Wat zei hij daar dan over?
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_58060540
Brian moest gisteren ook zielig neergezet gaan worden voor de finale, want als volgende week Huub en Claire in het huwelijk treden en dat wordt verpest krijgen ze veel medelijden. Nu was het de beurt aan Brian en Amanda om medelijden stemmen te krijgen. Doordat Huub meestal als de badguy wordt neergezet, komt hij er het slechts vanaf en zoals wij weten is een huwelijk goed voor tv, doet het altijd wel. Zouden denk ik namelijk echt stemmen kunnen opleveren en ik vind het logisch dat Huub vorige week heel boos was, omdat zijn ondertrouw even verziekt werd, maar ja waren ook goed voor de medelijden stemmen.
Huub zou daardoor zoveel stemmen kunnen gaan krijgen, mocht de finale toch iets met stemmen vandoen gaan krijgen, zeker als het in het water valt, dus dan ook maar eens iets bij Brian. ( toch de hulp van de febo, want ineens mochten er dingen tegen Brian en Amanda? )

Brian zijn moeder bemoeit zich al met het spel vanaf het begin, probeert altijd op alle fronten informatie voor Brian te verzamelen, of het hem te melden, denk maar eens aan die collect call toen met zijn gitaar. Niet dat het zo goed gepraat kan worden wat Huub gisteren zei, maar wel logisch, naar wat die moeder hem soms toewenst, of hoe zij hem behandeld.

Huub zijn familie heeft het nooit over het spel ook niet als zij in de kooi zijn, nu Joris wel, maar dat is logisch daarvoor zit hij daar waarschijnlijk ook nu. Maar dan nog wil hij zich zo min mogelijk met het spel bemoeien, hooguit goede raad geven.

Brian zal zelf niets gaan verpesten, want dat zou hem goodwill gaan kosten, nee daarvoor gaat hij Jaap wel gebruiken.
pi_58060550
Palma schopt een zootje wasgoed van de trap en gaat iedereen wakker maken.
het water roept
pi_58060612
brian zegt kaik Palma heeft mijn mammie gemaakt spacecake

† In Memoriam † dinsdag 15 april 2008 @ 09:24:07 #159
135305 beequeen
Lost.
pi_58060619
Goedemorgen

José ontdekt een taart en vraagt aan Brian of het spacecake is. Brian lacht schamper.
José: Er wordt hier ook wel eens een jointje gerookt, zo bijzonder is dat niet.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58060650
Goedemorgen BQ

amanda ligt er als enigste voor dood bij.
pi_58060672
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 09:12 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Wat zei hij daar dan over?
brajen en amanda zaten buiten en Huub stond bij het zwembad te kijekn naar hun en toen zei brajen de boze buurvrouw kijkt mee en grijpt wel in . jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zei amanda toen.
pi_58060692
Amanda heeft om 10 uur autorijles
het water roept
pi_58060695
dit is ook zo een stuk asociaal.

pi_58060701
Hoor ik nu: amandel 10 uur rijles?
Komt ze terug en is Claire vertrokken voor haar trouwjurk vermoed ik zo.
pi_58060726
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 09:27 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

brajen en amanda zaten buiten en Huub stond bij het zwembad te kijekn naar hun en toen zei brajen de boze buurvrouw kijkt mee en grijpt wel in . jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zei amanda toen.
Zit ik me weer boos te maken. Betrapte ik me gisteren ook al op. Dat zou ik toch echt niet meer moeten doen met deze huichelachtige zooi
Vandaag zal Kenniet z'n actie ook wel verzwegen moeten worden, want tja, volgens VV is er tenslotte niets gebeurd en ook in de uitzendingen zullen we alleen dat vreselijk emotionele afscheid te zien krijgen
pi_58060742
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 09:17 schreef CHAOS_ het volgende:
Brian moest gisteren ook zielig neergezet gaan worden voor de finale, want als volgende week Huub en Claire in het huwelijk treden en dat wordt verpest krijgen ze veel medelijden. Nu was het de beurt aan Brian en Amanda om medelijden stemmen te krijgen. Doordat Huub meestal als de badguy wordt neergezet, komt hij er het slechts vanaf en zoals wij weten is een huwelijk goed voor tv, doet het altijd wel. Zouden denk ik namelijk echt stemmen kunnen opleveren en ik vind het logisch dat Huub vorige week heel boos was, omdat zijn ondertrouw even verziekt werd, maar ja waren ook goed voor de medelijden stemmen.
Huub zou daardoor zoveel stemmen kunnen gaan krijgen, mocht de finale toch iets met stemmen vandoen gaan krijgen, zeker als het in het water valt, dus dan ook maar eens iets bij Brian. ( toch de hulp van de febo, want ineens mochten er dingen tegen Brian en Amanda? )

Brian zijn moeder bemoeit zich al met het spel vanaf het begin, probeert altijd op alle fronten informatie voor Brian te verzamelen, of het hem te melden, denk maar eens aan die collect call toen met zijn gitaar. Niet dat het zo goed gepraat kan worden wat Huub gisteren zei, maar wel logisch, naar wat die moeder hem soms toewenst, of hoe zij hem behandeld.

Huub zijn familie heeft het nooit over het spel ook niet als zij in de kooi zijn, nu Joris wel, maar dat is logisch daarvoor zit hij daar waarschijnlijk ook nu. Maar dan nog wil hij zich zo min mogelijk met het spel bemoeien, hooguit goede raad geven.

Brian zal zelf niets gaan verpesten, want dat zou hem goodwill gaan kosten, nee daarvoor gaat hij Jaap wel gebruiken.
helemaal mee eens maar ik vind het wel erg dat Huub als gewone burger steeds zo wordt bedreigd door die familie. laat zien wat de afkomst is van brajen .
pi_58060796
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 09:30 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Zit ik me weer boos te maken. Betrapte ik me gisteren ook al op. Dat zou ik toch echt niet meer moeten doen met deze huichelachtige zooi
Vandaag zal Kenniet z'n actie ook wel verzwegen moeten worden, want tja, volgens VV is er tenslotte niets gebeurd en ook in de uitzendingen zullen we alleen dat vreselijk emotionele afscheid te zien krijgen
tuurlijk neit we zullen een huub en jaap zien de alles verstieren en geen spuugende moeder en kenniet die slaat dat zien we niet.
pi_58060811
claire gaat ook om 10 uur weg
pi_58060812
Brian komt uit op 1.6 miljoen als hij wint en daar gaan de boetes af, vertelt hij aan Sandy
Claire wordt om 10 uur opgehaald voor jurken passen en A moet om 10 uur rijden
het water roept
pi_58060835
geen reacties dat amanda niet mee gaat dus die is al ingelicht en mogen wij niet zien ook hier weer de bescherming van amanda
pi_58060836
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 09:35 schreef Varen het volgende:
Brian komt uit op 1.6 miljoen als hij wint en daar gaan de boetes af, vertelt hij aan Sandy
Sandy vroeg nog even of hij geen boete had voor de deuren, welnee joh die 3 deuren zei brainles nog even
Ik neem aan dat Amandel 2 minuten eerder vertrekt en zo zogenaamd niet door heeft dat ze niet mee mag met Claire.
pi_58060837
quote:
Weet Amanda het al?
Is het haar voorzichtig achter de schermen vertelt met de belofte dat ze in plaats daarvan morgen lekker mag shoppen in de PC?
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2008 @ 09:37:44 #173
135305 beequeen
Lost.
pi_58060843
quote:
Sandy begon ook nog over de deuren maar die hoeft die rat dus niet te betalen.
― Mark Twain
pi_58060869
als brajen voor alles een boete had gekregen waar hij die voor had moeten krijgen dan zal ie al dik op 1,5 miljoen
pi_58060878
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 09:37 schreef beequeen het volgende:

[..]

Sandy begon ook nog over de deuren maar die hoeft die rat dus niet te betalen.
Ben er alweer helemaal misselijk van deze morgen
Ik ga maar eens aan het werk
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2008 @ 09:39:20 #176
135305 beequeen
Lost.
pi_58060879
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 09:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
dit is ook zo een stuk asociaal.

[ afbeelding ]
Dit is tuig man.

Vreselijk, dat ge-man de hele tijd.
― Mark Twain
pi_58060912
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 09:37 schreef avonne het volgende:

[..]

Weet Amanda het al?
Is het haar voorzichtig achter de schermen vertelt met de belofte dat ze in plaats daarvan morgen lekker mag shoppen in de PC?
tuurlijk er kwam geen enkele reactie toen palma zei dat claire om 10 uur een jurk gaat passen
pi_58060943
nou gelukkig rot hij morgen weer op dus die blijft niet zo lang en is brian zijn week op
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2008 @ 09:43:07 #179
135305 beequeen
Lost.
pi_58060955
quote:

Weet Amanda het al?
Ik denk dat ze het wel weet. Welke freebee er t.o. staat is nog niet bekend. Voorlopig ligt ze nog in coma terwijl ze om 10.00 rijles heeft.
― Mark Twain
pi_58060956
ooo shandy zo mensen gaan vermoorden als hij niet kan winnen.lekker niveautje weer.
pi_58060959
quote:

[..]

Weet Amanda het al?
Niet raar opkijken als er straks ineens een uitje komt voor B&A.
Die kwamen in de nacht na het bezoek van papa Claire vrij blij terug van achter.
pi_58060993

luie snol nog niet uit dr nest schandalig gewoon.
pi_58061005
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 09:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
ooo shandy zo mensen gaan vermoorden als hij niet kan winnen.lekker niveautje weer.
Je moet er de humor van in zien hé...kan altijd wel lachen om Sandy.
Huubsel en Claire zijn klaar met douche...
Brian en Amanda liggen nog te kroelen terwijl B in gesprek is met Sandy die aan de overkant ligt.
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2008 @ 09:47:51 #184
135305 beequeen
Lost.
pi_58061043
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 09:45 schreef T-lex het volgende:

Je moet er de humor van in zien hé...kan wel lachen altijd wel lachen om Sandy.

Humor? Tuig van de richel is.
Hij past wat dat betreft goed bij die rat, soort zoekt soort.
― Mark Twain
pi_58061065
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 09:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
pi_58061083
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 09:45 schreef T-lex het volgende:

[..]

Je moet er de humor van in zien hé...kan altijd wel lachen om Sandy.
Huubsel en Claire zijn klaar met douche...
Brian en Amanda liggen nog te kroelen terwijl B in gesprek is met Sandy die aan de overkant ligt.
is dat humor?????????ik vind het asociaal en amanda kroelt met brajen niet anders om
  dinsdag 15 april 2008 @ 09:51:50 #187
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58061105
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 09:34 schreef JEEtjuuh het volgende:
tuurlijk neit we zullen een huub en jaap zien de alles verstieren en geen spuugende moeder en kenniet die slaat dat zien we niet.
Huub gaat in de uitzending zonder enige provocatie al scheldend los op die lieve Netty.

Goedemorgen! Is die nepnicht nu nóg niet weg?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2008 @ 09:54:08 #188
135305 beequeen
Lost.
pi_58061115
@Cc, als je VV van gisteren leest weet je genoeg. Dat is immers de schriftelijke versie van de reguliere.

En ja, die relnicht is er nog steeds.
― Mark Twain
pi_58061151
anouk heeft ook niks toegevoegd, ik stem voor een bram in de kooi
pi_58061157
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 09:50 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

is dat humor?????????ik vind het asociaal en amanda kroelt met brajen niet anders om
Owja,stom van me...voor echte liefde moet je bij Huubsel en Clara zijn.
  dinsdag 15 april 2008 @ 09:59:52 #191
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58061211
Gezellie!
Claire en del samen in de kapsalon
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 15 april 2008 @ 09:59:55 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58061212
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 09:54 schreef beequeen het volgende:
@Cc, als je VV van gisteren leest weet je genoeg. Dat is immers de schriftelijke versie van de reguliere.

En ja, die relnicht is er nog steeds.
Ik was het gisteravond laat nog even aan het scannen. Alles over een gefrustreerde Huub die zijn zege niet kon botvieren (die verhaspeling houden we erin ) en niets over een agressieve Kenneth.
Zo, ik ga nu even mijn creativiteit botvieren op mijn toestenbord, maar eerst even wat koffie om mijn dorst te botvieren!
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:00:09 #193
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58061217
Ik begrijp niet helemaal waarom iedereen er zo van overtuigd is dat alleen B&A hulp van achter hebben.

Ook favo-Huubje heeft al meerdere malen dingen geflikt die niet door de beugel konden en hij zit er ook nog steeds in.

(neemt niet weg dat St.Brainless en randfiguren er wel erg vreemde praktijken op na houden)
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:00:53 #194
38396 mazaru
pi_58061229
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 09:56 schreef T-lex het volgende:

[..]

Owja,stom van me...voor echte liefde moet je bij Huubsel en Clara zijn.
Ware liefde is elkaar de hersens inslaan.
pi_58061252
dit bedoel ik nou die del zit nog in dr badjas en claire zitten ze op te jagen terwijl ze aangekleed is

† In Memoriam † dinsdag 15 april 2008 @ 10:02:31 #196
135305 beequeen
Lost.
pi_58061255
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 09:59 schreef mazaru het volgende:
Gezellie!
Claire en del samen in de kapsalon
Mooi contrast. Claire met een fris gewassen koppie haar, del die haar gore pruik tangt.
― Mark Twain
pi_58061262
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 01:57 schreef akveor het volgende:

[..]

Vond het eigenlijk allemaal niet echt bijzonder. Speltechnisch is weinig duidelijk geworden.
Het meest tragische van vandaag vind ik eigenlijk Brian. Krampachtig proberen ze Brian aan de praat te houden. Familie, vrienden en febo. Het is eigenlijk gewoon sneu om te zien. Er werd misschien 2 uurtjes slapjes tegen Brian gespeeld. Terwijl deze dag voor Brian wel 48uur leek te duren. Ik vraag me steeds meer af of Brian het eind wel zal halen. Hoelang kan de febo deze farce nog laten voortduren? In mijn ogen is het duidelijk dat ze een probleem hebben.
Maar ach, vandaag of morgen zal Brian de PP wel gewonnen hebben. Alles voor st. Brian toch? De meest onsymphatieke klootzak van DGK. .
+1
pi_58061281
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:02 schreef JEEtjuuh het volgende:
dit bedoel ik nou die del zit nog in dr badjas en claire zitten ze op te jagen terwijl ze aangekleed is

[ afbeelding ]
Claire moet toch weg...had ze maar gelijk d'r nest uit moeten komen.
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2008 @ 10:05:59 #199
135305 beequeen
Lost.
pi_58061309
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:03 schreef T-lex het volgende:

Claire moet toch weg...had ze maar gelijk d'r nest uit moeten komen.
Amanda ook, ze heeft om 10.00 uur rijles.

BTW: Huub en Claire stonden als eerste onder de douche.
― Mark Twain
pi_58061311
Weer een nieuwe gastspeler

pi_58061316
die lesauto laten ze bewust nog ff buiten de camera zodat ze niet kunnen zien dat amanda alweer te laat is.
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:06:42 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58061321
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:05 schreef beequeen het volgende:
Amanda ook, ze heeft om 10.00 uur rijles.
De auto staat al te wachten?
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:07:06 #203
38396 mazaru
pi_58061326
Het is wel weer overduidelijk dat delletje niet geplaagd mag worden over het feit dat ze niet mee mag.
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:08:12 #204
38396 mazaru
pi_58061343
Ik ga ook maar eens even douchen. Ik stink
pi_58061353
Palma doet lief tegen Claire, klikt echt tussen die twee.
Laat je niets aanpraten zegt ze minstens 3 keer tegen Claire.
pi_58061359
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:07 schreef mazaru het volgende:
Het is wel weer overduidelijk dat delletje niet geplaagd mag worden over het feit dat ze niet mee mag.
precies en daar wordt ik kotse beu van
pi_58061377
Richel staat weer buiten om een tv shot mee te pakken.
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2008 @ 10:09:43 #208
135305 beequeen
Lost.
pi_58061381
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:06 schreef Copycat het volgende:

De auto staat al te wachten?
Lex zit wrs heel braaf te wachten bij de FEBO . Ze loopt nog steeds in haar badjas.
― Mark Twain
pi_58061383
auto voor claire en de les auto nergens te bekennen.
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:09:55 #210
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_58061384
claire in de auto.
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:10:14 #211
38396 mazaru
pi_58061394
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:08 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

precies en daar wordt ik kotse beu van
Hier nog 1
pi_58061431

nog niet klaar 10.15
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:12:22 #213
16715 Mylene
*schatje*
pi_58061438
Wel een goeie van de redactie gisteren met het bezoek van Brian, als iemand boos wordt nokken. Behalve dan als het om Huub gaat .

Amanda en Brian mogen dus wel uitdelen, maar incasseren ho maar.
pi_58061442
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:10 schreef mazaru het volgende:

[..]

Hier nog 1
Plus nog 1 maakt 2
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:13:21 #215
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58061454
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: Jawel hoor, als ik weer naar een filmpremiere moet en ik krijg altijd wel iets.
Het zou me dan ook niets verbazen als Amanda tijdens haar rijles (heeft ze trouwens niet nog wat alcohol in haar bloed zitten?) even echt mag shoppen ipv window shoppen.
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2008 @ 10:14:08 #216
135305 beequeen
Lost.
pi_58061468
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:10 schreef mazaru het volgende:

Hier nog 1
+3, maar ik doe dit.
― Mark Twain
pi_58061479
del en rat weer zonder zender
pi_58061480
nou 1 voordeel ze denken dat ze zo populair buiten zijn dat zal wel heel erg tegen gaan vallen eenmaal buiten .
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2008 @ 10:15:39 #219
135305 beequeen
Lost.
pi_58061500
Amanda en Brian lullen weer zonder zender maar waarschuwen ho maar.
― Mark Twain
pi_58061504
wat houd dat precies is +1 enzo?
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:16:20 #221
16715 Mylene
*schatje*
pi_58061511
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
wat houd dat precies is +1 enzo?
Mee eens.
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2008 @ 10:19:16 #222
135305 beequeen
Lost.
pi_58061556
Herma is het helemaal eens met Brian en Amanda, wat Huub gisteren heeft gedaan kon niet door de beugel.

Hun zouden dat nooit doen, schelden over familie enzo.
― Mark Twain
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:21:35 #223
162917 tuinfluiter
pi_58061588
(Achterbanner van Brian , Shandy)
Huub: Over 8 dagen ben ik getrouwd.
Shandy: Jezus man, wat mensen doen om te winnen, je bent echt gestoord.
Huub: Het is niet om te winnen.
pi_58061621
Herma is het weer eens met het uitschot!
Zes staat weer lekker te roddelen .
Ik snap dat niet zo goed dat je het ene wel en het andere niet ziet!!!!
Van de kwaden niks dan goeds!!!!!!
Hoe kijk je dan naar zoiets?
Wij zien ook wel foute dingen van Huub .
Maar zij zien helemaal niks fouts aan een familie die zo fout is !
Twee van die broeders die het liefst iedereen de kop van hun romp af willen slaan!
Lekker hoor!
En als ze nu denken dat ik geloof dat ze alleen maar voor Netty opkemen hebben ze het mis.
Ik denk dat Netty zelf thuis ook heel netjes op moet passen om de broertjes niet tegen de haren in te strijken anders heeft ze er zo een te pakken!
De iiritatie straalt de hele dag van die gezichten af.
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:25:03 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58061636
Kijk alleen maar naar dat kermisklantenhoofd van Herma en je weet genoeg.
pi_58061641
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:19 schreef beequeen het volgende:
Herma is het helemaal eens met Brian en Amanda, wat Huub gisteren heeft gedaan kon niet door de beugel.

Hun zouden dat nooit doen, schelden over familie enzo.
is toch ook schandalig dat schelden van Huub.
Iemand met de dood bedreigen is helemaal normaal, iemand melden dat je beter niet in een auto kan gaan zitten bij Huub want deze kan weleens zomaar ontploffen is heel normaal, iemand melden dat hij geen benen meer heeft als hij buiten komt is heel normaal.
Ofwel: bedreigen mag maar schelden uiteraard niet.
Ook is het normaal dat een volwassen vrouw in Huub's gezicht spuugt.
pi_58061654
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:25 schreef Copycat het volgende:
Kijk alleen maar naar dat kermisklantenhoofd van Herma en je weet genoeg.
Dat is het!
Daar lijkt ze op!!!
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2008 @ 10:29:59 #228
135305 beequeen
Lost.
pi_58061700
Breek me de bek niet open @Kaat, ik erger me kapot aan dat tuig.

Dieenebart krijgt zijn handen nog vol, als hij nog terug mag komen hè?

Ik ga mijn agressie maar botvieren op mijn strijkgoed, tot later.
― Mark Twain
pi_58061708
Niemand dat spugen van Netty dan gecapt???????????
pi_58061737
Brian vraagt nu aan Huub wat er gister zo mis was
pi_58061763
Hier komen streamlocks van.
pi_58061765
Huub en Brian in discussie
het water roept
pi_58061779
Joris zegt dat Netty binnekwam en gelijk tegen Huub in de aanval ging
het water roept
pi_58061806
het water roept
pi_58061815
Kenniet is afgevoerd en Brian trekt dat niet.
pi_58061832
Joris komt voor Huub op
het water roept
pi_58061839
Dit gaat fout
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:37:58 #238
162917 tuinfluiter
pi_58061844
Het ging ook allemaal heel snel, toen Nettie binnenkwam, ook de streamers hebben
niet alles kunnen zien, op het filmpje is het spugen van Netty niet te zien?

Huubliep Nettie achterna, Kennith, duwde tegen Huub aan, Kennith had net Brian in zijn
armen getroosd, dat Brian zo was, dat kwam door hun jeugd, volgens Kennith.

Jaap was van alle markten thuis in de popipollweek en richting de finaletijden,
dat broer kennith 2 keer uitsprak , de 4 streams van thuis te missen, hij wist nu niet
waar Jaap zat en wat hij deed, maar wist wel 1 ding zeker, Jaap is niet te vertrouwen,
hij speelt dubbelspel.
pi_58061845
En wat is de reden dat Huub de moeder van Brian heeft uitgescholden.
pi_58061852
Huub tegen Brian: jouw bezoek heeft me aangevallen
het water roept
pi_58061866
Ow, Kenniet beukte Huub om zijn nichtje te beschermen.
Jemig, wat voor kronkel hebben die Kubatz in hun kop?
pi_58061873
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:39 schreef Kaat38 het volgende:
Schijnbaar heel normaal binnen die familie.
pi_58061889
Huub: het is een spel, dat beseft de familie van Brian niet
het water roept
pi_58061902
quote:
Ze verdraaien echt alles.Kenneth beukte echt uit het niets.
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:41:54 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58061903
quote:

Die bescherming van de broertjes Kubatz neemt toch altijd wel heel bizarre vormen aan.
pi_58061905
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:40 schreef Varen het volgende:
Voor de familie van Brian is dit hun echte leven.
pi_58061908
Brian: Kenneth heeft mijn moeder beschermd.
Sandy: je moet blij zijn dat Kenneth alleen dat gedaan heeft. Ik had wat anders gedaan.
het water roept
pi_58061912
quote:
+1

Het zijn gewoon een stelletje mafkezen die reality en echt niet uit elkaar kunnen houden (Woorden van Joris).
pi_58061914
de rat wordt para want hij kan het niet winnen
pi_58061920
quote:
en die Sandy snapt het blijkbaar ook niet, wat een zooi aso's en vrnl. achterlijke lui!
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2008 @ 10:43:01 #251
135305 beequeen
Lost.
pi_58061925
Nu moet je ophouden. Volgens Sandy heeft Kenniet heel rustig gereageerd........sure.

Doe mij deze maar, wat een verschil.

― Mark Twain
pi_58061935
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:42 schreef Varen het volgende:
Sandy: je moet blij zijn dat Kenneth alleen dat gedaan heeft. Ik had wat anders gedaan.
Tsja, soort zoekt soort.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_58061944
Brian heeft niet gehoord dat Netty Huub uitgescholden heeft.
Hij gelooft het ook niet.
het water roept
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2008 @ 10:44:56 #254
135305 beequeen
Lost.
pi_58061954
Precies Huub, Kenniet mocht alleen even terugkomen omdat er een mooie exit gefimd kon worden voor de reguliere.
― Mark Twain
pi_58061961
En jouw familie heeft zich laten zien, een zooi fucking tuig uit een fucking achterbuurtje uit Almere!

Aldus Huub over fam. Kubatz en hoe eens ben ik het met hem!
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:45:21 #256
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58061963
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:44 schreef Varen het volgende:
Brian heeft niet gehoord dat Netty Huub uitgescholden heeft.
Hij gelooft het ook niet.
Hoe schold Netnie op Huub?
pi_58061972
Brian tegen Huub: mijn moeder spreekt je gewoon aan.
Huub noemt de familie van Brian tuig uit de achterbuurt van Almere
het water roept
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2008 @ 10:46:01 #258
135305 beequeen
Lost.
pi_58061980
Huub: Jullie zijn tuig van de richel en komen uit een achterbuurt van Almere.
― Mark Twain
pi_58061991
Ik zou met zulke mensen echt niet kunnen praten.Ze worden zo beschermd en pakken je daarna met de daden die de febo beslist.Zoals dat Kenneth na dreigen van Brian weer even terug mocht komen.
pi_58062000
Denkwijze Brainles: nu heeft Huub Kenniet aangevallen!
pi_58062002
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kon het zo snel niet opschrijven, maar min vies mannetje hoorde ik wel
het water roept
pi_58062007
Nu heeft Huub Kenneth een beuk verkocht, yeah right!
pi_58062011
Huub is gewoon nog over de zeik dat al z'n plannetjes van gisteren een beetje met een sisser afliepen. En Brian weet dat maar al te goed...
Die frusteratie was gisteren goed te zien toen de band er was...Brian had het prima naar z'n zin en Huub keek met regelmaat erg zuur.

Wil Jaap met z'n bolle reet voor die camera's weg blijven...uit het shotje Jaapio.
pi_58062020
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:46 schreef rooie3 het volgende:
Ik zou met zulke mensen echt niet kunnen praten.Ze worden zo beschermd en pakken je daarna met de daden die de febo beslist.Zoals dat Kenneth na dreigen van Brian weer even terug mocht komen.
Ongelooflijk, brian die met droge ogen beweert dat Huub tegen Kennie aan is gelopen.
pi_58062022
Huub vertelt Brian mooi de waarheid
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2008 @ 10:48:25 #266
135305 beequeen
Lost.
pi_58062024
Kan Sandy zijn gore, asomuil niet houden? Ik erger me kapot aan die gast.
― Mark Twain
pi_58062025
Huub: mijn familie is normaal, ik ben de abnormale van de familie
De familie van Brian en Claire zitten er naar zijn mening te dicht op, dan wordt je in het spel meegezogen
het water roept
pi_58062031
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:47 schreef T-lex het volgende:
Huub is gewoon nog over de zeik dat al z'n plannetjes van gisteren een beetje met een sisser afliepen. En Brian weet dat maar al te goed...
Die frusteratie was gisteren goed te zien toen de band er was...Brian had het prima naar z'n zin en Huub keek met regelmaat erg zuur.

Wil Jaap met z'n bolle reet voor die camera's weg blijven...uit het shotje Jaapio.
jaja en de paashaas doet het met sinterklaas
pi_58062039
De familie van Brian stond 300% paraat, want wat Huub in zijn hoofd kan halen!
het water roept
pi_58062041
Sandy wil dat men de boel uitpraat
pi_58062044
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:43 schreef beequeen het volgende:
Nu moet je ophouden. Volgens Sandy heeft Kenniet heel rustig gereageerd........sure.

Doe mij deze maar, wat een verschil.

[ afbeelding ]
Joris moet ff z'n baterijen wisselen...die gast voegt echt niks toe.
Heeft tie eigenlijk wel een zender?
pi_58062077
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:49 schreef T-lex het volgende:

[..]

Als er iemand verbaal sterk is dan is het Joris wel.
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:52:07 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58062095
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:47 schreef jassy het volgende:
Nu heeft Huub Kenneth een beuk verkocht, yeah right!
Het is echt verbazingwekkend in welke droomwereld die gasten leven. Nog even en het wordt zo overgenomen door VV.
Huub liet zich gisteren weer even van zijn slechtste kant zien. Gefrustreerd omdat hij zijn slinkse plannetjes niet op Brian kon botvieren, moest arme Kenneth het ontgelden. Uit het niets sloeg de kleine Oldenzaler de lieve man uit Almere tegen de vlakte. Om vervolgens ook moeder Theresa Netty keihard in het gezicht te slaan, terwijl hij zich ook verbaal op haar botvierde.
Tja, dan ben je wel miljonair, maar klasse kun je niet kopen, Huub! Beter neem je eens een voorbeeld aan Amanda en Brian die het miljonairsschap tot in de puntjes beheersen!

fake!
pi_58062097
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:48 schreef beequeen het volgende:
Kan Sandy zijn gore, asomuil niet houden? Ik erger me kapot aan die gast.
Hier idem, nu denkt de zool weer dat de pa van Claire niet achter het huwelijk staat.
Jemig zeg, de man heeft letterlijk gezegd: het is jouw keuze, of het nu 2 maanden duurt of 20 jaar, jij maakt deze beslissing als volwassen vrouw.
Pa was kwaad op de uitspraak van Jaap over zijn vrouw!
pi_58062102
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:49 schreef T-lex het volgende:

[..]

Hij heeft Brian al meerdere keren op zijn plaats gezet.
pi_58062107
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:48 schreef Varen het volgende:
Huub: mijn familie is normaal, ik ben de abnormale van de familie
Dat wil ik best geloven...Huub is verknipt en de rest spoort gewoon wat meer.
pi_58062115
Goeiemorgen!

Zo kan het dus ook, zonder slabek er steeds doorheen. Waar is de opgepompte kleuter eigenlijk?
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
pi_58062119
Joris zegt dat de moeder van Brian zich te veel met het spel bemoeit zodat ze een reaktie kan verwachten
het water roept
pi_58062124
Een ziek experiment: mensen van achter die de bewoners nog nooit gezien hebben introduceren als gastspeler.
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:53:27 #280
111260 Charmian
a little joy
pi_58062127
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik las gisteren in één van de cossen dat ze direct toen ze binnenkwam iets zei van: ik snap niet dat Claire met zo'n *iets lelijks, maar ik weet niet meer wat* als jij gaat trouwen. Als ik tijd had zocht ik het op, maar ik moet weg.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2008 @ 10:53:48 #281
135305 beequeen
Lost.
pi_58062135
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:51 schreef Dementor het volgende:

Precies en hij blijft heel rustig. Hij zegt dat Netty zich veel te veel met het spel bemoeit en gelijk heeft hij.
― Mark Twain
pi_58062138
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:52 schreef Johnny_Berra het volgende:
Goeiemorgen!

Zo kan het dus ook, zonder slabek er steeds doorheen. Waar is de opgepompte kleuter eigenlijk?
Het Gooi onveilig aan het maken.
pi_58062141
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:51 schreef Dementor het volgende:

[..]

"Koop er een brood voor".....zou Amanda zeggen.
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2008 @ 10:55:21 #284
135305 beequeen
Lost.
pi_58062168
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het is echt verbazingwekkend in welke droomwereld die gasten leven. Nog even en het wordt zo overgenomen door VV.
Huub liet zich gisteren weer even van zijn slechtste kant zien. Gefrustreerd omdat hij zijn slinkse plannetjes niet op Brian kon botvieren, moest arme Kenneth het ontgelden. Uit het niets sloeg de kleine Oldenzaler de lieve man uit Almere tegen de vlakte. Om vervolgens ook moeder Theresa Netty keihard in het gezicht te slaan, terwijl hij zich ook verbaal op haar botvierde.
Tja, dan ben je wel miljonair, maar klasse kun je niet kopen, Huub! Beter neem je eens een voorbeeld aan Amanda en Brian die het miljonairsschap tot in de puntjes beheersen!

fake!
― Mark Twain
pi_58062173
goed zo joris zet die rat ff op z,n plaats
pi_58062178
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:54 schreef T-lex het volgende:

[..]

Verder komt ze niet.
pi_58062198
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

fake!
mag ik ff lachen..hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:57:13 #288
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58062206
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:54 schreef T-lex het volgende:

Kom T-lex, jij bezit betere discussietechnieken dan Amanda!
pi_58062229
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:53 schreef Dementor het volgende:

[..]

Het Gooi onveilig aan het maken.
Oké thanx. Rust is zometeen over dus, escalaties arriveren vandaag met de les-auto.
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:58:44 #290
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58062239
Precies.... Netty neemt geen afstand van het spel en kan dan verwachten dat er tegen haar gespeeld wordt. Maar die pauper wil dat niet horen.

Goedemorgen.

Wat verwacht Huub nou? Dat je de moeder van Brian 24 uur geleden kan uitmaken voor van alles en nog wat, dat ze dan op bezoek komt en je een handje geeft. Want daar zat Huub gisteren ook nogal mee. Huub is gewoon de hypocriete loser die hij altijd al was.
pi_58062259
Brian kan ook over Huubs verleden hebben dreigt hij.
Tja, Brian, je had het een jaar geleden al over Huubs zus!
pi_58062282
Brian trekt het niet
HIj zit weer voor zich en te staren en te snuiven.
pi_58062342
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:42 schreef Varen het volgende:
is dit weer een bedreiging
pi_58062350
mooi weer hoe Joris het verwoord, iedereen kan weleens verliefd worden, het is wat je ermee doet.
wees in ieder geval eerlijk tegen elkaar.
iedereen word weleens op de proef gesteld, what's the point?
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2008 @ 11:06:58 #296
135305 beequeen
Lost.
pi_58062380
Precies Joris, het beviel Brian helemaal niet dat Amanda ging paaldansen. En maar ontkennen.

Huub is blij dat Claire niet in zo'n paal gaat hangen.
― Mark Twain
pi_58062397
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:53 schreef Varen het volgende:
Joris zegt dat de moeder van Brian zich te veel met het spel bemoeit zodat ze een reaktie kan verwachten
precies
pi_58062402
Joris is aardig scherp.
pi_58062426
brian heeft praatjes heeft hij die ook nog donderdag als er niemand meer is voor hem ? of hangt hij dan weer beneden tot 11.00 de lafbek
pi_58062451
na donderdag zal brajen jaap wel weer opzoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')