Die twee zijn gewoon heel engquote:Op maandag 14 april 2008 21:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jemig, dit wordt toch wel heel eng.
Dat doet hem denken aan het spelletje dat hij vroeger speelde: Bolletje, bolletje.quote:Op maandag 14 april 2008 21:32 schreef Katewalker het volgende:
Brian haalt de jassen en maakt een paar schijnbewegingen bij het wijnrek..in de chill bij de spiegel en terwijl hij zijn jas aan doet bij de schoorsteen bij zijn bed pakt hij wat er van af en verplaatst wat...jaaaaaaa, Brian is hier goed in hoor...net een goochelaar..al met al weet ik nou nog niet wat het is en waar het is gebleven...
Geef haar nog een borrelquote:Op maandag 14 april 2008 21:39 schreef chufi het volgende:
THX Uniekhoorn
[ afbeelding ]
Aman gaat lekker
Geeft niks hoor..kan wel wat hebben...quote:Op maandag 14 april 2008 21:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doet hem denken aan het spelletje dat hij vroeger speelde: Bolletje, bolletje.
En Mokum: sorry.
Niet normaal!quote:Op maandag 14 april 2008 21:40 schreef Kinga het volgende:
OUW KUT, hoeveel bezoek gaat Brian nog ontvangen vandaag?
Ja, maar dit bezoek is op zijn hand, het is gewoon versterking voor hemquote:Op maandag 14 april 2008 21:41 schreef akveor het volgende:
Dit trekt Brian niet hoor.... hij kan zichzelf niet eens opvangen en nu heeft ie al weer bezoek.
Is ie nog hoerig ook?quote:Op maandag 14 april 2008 21:42 schreef Frasier het volgende:
Oh nee, daar is die hoerige klote-zwerver weer
Laatste bezoek: 6 dagen, 3 uur geleden.quote:Op maandag 14 april 2008 21:41 schreef Marieke_B het volgende:
Kan iemand zien of de DGK- Redactie al meeleest?
Nee, nee.... Brian denkt dat ie zijn bezoek ook in de gaten moet houden.... nu moet ik nog meer controleren... die is na een week helemaal kapot en dan beginnen de dicussies met Amanda weer. En die heeft ook nog bezoek te goed.quote:Op maandag 14 april 2008 21:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, maar dit bezoek is op zijn hand, het is gewoon versterking voor hem
ze lijkt nu al op 'schoonmoeder' en dat is bepaald geen compliment, net zo'n verzeurde kop, knap als je 20 bent.quote:
Dat zegt toch niks? Ze kunnen toch ook meelezen zonder te zijn ingelogdquote:Op maandag 14 april 2008 21:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 6 dagen, 3 uur geleden.
Mike is het beste vriendinnetje van Amandaquote:Op maandag 14 april 2008 21:43 schreef avonne het volgende:
Of komt Mike voor Amanda?
Ze lezen niet mee.quote:Op maandag 14 april 2008 21:41 schreef Marieke_B het volgende:
Kan iemand zien of de DGK- Redactie al meeleest?
Ja helaas, ik had gehoopt dat hij zichzelf ondertussen wel dood gespoten/gesnoven/gedronken zou hebben.quote:
quote:Op maandag 14 april 2008 21:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 6 dagen, 3 uur geleden.
dank!quote:Op maandag 14 april 2008 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze lezen niet mee.
laatste bezoek: 6 dagen, 3 uur geleden.
Ohquote:Op maandag 14 april 2008 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze lezen niet mee.
Ja duh......Mike heeft zijn eigen bronnen toch?quote:Op maandag 14 april 2008 21:46 schreef Copycat het volgende:
Mike is het beste vriendinnetje van Amanda.
En Brian kreeg dus bruin van zijn nichtje, voor Mikey.
Mocht je Sandy naar de wc zien gaan dan heeft ie bolletjes gesliktquote:Op maandag 14 april 2008 21:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mike is het beste vriendinnetje van Amanda.
En Brian kreeg dus bruin van zijn nichtje, voor Mikey.
quote:Op maandag 14 april 2008 21:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mocht je Sandy naar de wc zien gaan dan heeft ie bolletjes geslikt
Dat ze niet ingelogd staan, zegt niet dat ze niet meelezen.quote:Op maandag 14 april 2008 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze lezen niet mee.
Dat bedoel ik (al in twee postsquote:Op maandag 14 april 2008 21:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat ze niet ingelogd staan, zegt niet dat ze niet meelezen.
Dat is waarquote:Op maandag 14 april 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks? Ze kunnen toch ook meelezen zonder te zijn ingelogd
Wat moest ie afrekenen?quote:Op maandag 14 april 2008 21:49 schreef lunareclipse het volgende:
mikey heeft geneukt!
Dus jij denkt dat het hem allemaal teveel wordt? Laten we het hopenquote:Op maandag 14 april 2008 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, nee.... Brian denkt dat ie zijn bezoek ook in de gaten moet houden.... nu moet ik nog meer controleren... die is na een week helemaal kapot en dan beginnen de dicussies met Amanda weer. En die heeft ook nog bezoek te goed.![]()
![]()
Kan het tenminste straks een grote massale vechtpartij wordenquote:Op maandag 14 april 2008 21:48 schreef mazaru het volgende:
Goed zo redactie!
Nu zijn ze tenminste weer met zijn vijven.
stel je voor dat ze overstuur raken![]()
[ afbeelding ]
Zeker een gat in een matras.quote:Op maandag 14 april 2008 21:49 schreef lunareclipse het volgende:
mikey heeft geneukt!
Sandy die volgens mij komt logerenquote:Op maandag 14 april 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
Ik heb nu:
Speciaal ontbijt
Cadeautjes
Massage en body peel
Telefoontje van Hans Hondekop
Collect call van vader, nog niet betaald
Picknick
Live gitaarmuziek en zang
Speciaal diner
Moeder en 3 nichtjes op bezoek
Ex-zwerver Mikey op bezoek
Gitaarleraar komt optreden
Maar geen tractor vol met cadeautjes van fans, zoals toendertijd met Liekequote:Op maandag 14 april 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
Ik heb nu:
Speciaal ontbijt
Cadeautjes
Massage en body peel
Picknick
Speciaal diner
Bozo the Clown kwam nog even langs.quote:Op maandag 14 april 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
Ik heb nu:
Speciaal ontbijt
Cadeautjes
Massage en body peel
Picknick
Speciaal diner
Je mist het extraatje in zijn achterzak.quote:Op maandag 14 april 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
Ik heb nu:
Speciaal ontbijt
Cadeautjes
Massage en body peel
Picknick
Speciaal diner
Die is er echt voor Amanda ,dus die blijft nog wel.quote:Op maandag 14 april 2008 21:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik zeg ricardo er ook uit donderen heeft een voorkeur dus dat gaat niet verder zo .
Nee, maar dit is dus wel allemaal gratis en voor niets van achter. Da's toch anders... Het lijkt wel of er een kindje jarig is.quote:Op maandag 14 april 2008 21:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar geen tractor vol met cadeautjes van fans, zoals toendertijd met Lieke![]()
Of vliegtuigjes die een sleep voeren met de tekst: Gefeliciteerd Brian, onze God !!
Misschien straks nog een canvaspakkenverkoper, die Brian even laat passen welk dwangbuis het strakste zitquote:Op maandag 14 april 2008 21:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Of vliegtuigjes die een sleep voeren met de tekst: Gefeliciteerd Brian, onze God !!
De lijst wordt nog veel langer Disana, houdt je schrijfblok maar paraat!quote:Op maandag 14 april 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
Ik heb nu:
Speciaal ontbijt
Cadeautjes
Massage en body peel
Picknick
Speciaal diner
beequeen en akveor, ik tel alleen wat hij van achter krijgtquote:Op maandag 14 april 2008 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je mist het extraatje in zijn achterzak.
Dat zal toch niet... dat zou toch wel erg triest zijn...quote:Op maandag 14 april 2008 21:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die is er echt voor Amanda ,dus die blijft nog wel.
't Is toch net een kinderpartijtje?quote:Op maandag 14 april 2008 21:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
De lijst wordt nog veel langer Disana, houdt je schrijfblok maar paraat!
jaja..voor wat hoort wat he?quote:Op maandag 14 april 2008 21:58 schreef schatje het volgende:
En dan komt Lieke ook nog. Huub krijgt het druk.
Ja, maak het nog maar erger voor vanavond.quote:Op maandag 14 april 2008 21:58 schreef schatje het volgende:
En dan komt Lieke ook nog. Huub krijgt het druk.
En we missen nog de golfleraarquote:Op maandag 14 april 2008 21:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En nog een geheim kadootjequote:Op maandag 14 april 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
Ik heb nu:
Speciaal ontbijt
Cadeautjes
Massage en body peel
Picknick
Speciaal diner
beequeen, lieke komt zodat we kunnen afkicken, ze komt een hele week meen ik.quote:Op maandag 14 april 2008 22:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, maak het nog maar erger voor vanavond.
er is nog geen post geweest..dus de verjaardagspost komt morgen of zo?quote:Op maandag 14 april 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
Ik heb nu:
Speciaal ontbijt
Cadeautjes
Massage en body peel
Picknick
Speciaal diner
Inderdaadquote:Op maandag 14 april 2008 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
En nog een geheim kadootje
Verstopt in de achterzak van die rat
[ afbeelding ]
Langer dan één dagje trekt Brian het niet, dat blijkt wel vandaag. De nitwit.quote:Op maandag 14 april 2008 21:59 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
jaja..voor wat hoort wat he?
nou hebben B & A een dagje onder vuur gelegen..vanaf morgen zijn Huub en Claire weer 2 weken aan de beurt..
Let maar op.
I know, maar toch niet vanavond al? Meer trash trek ik niet hoor.quote:Op maandag 14 april 2008 22:01 schreef Kaat38 het volgende:
beequeen, lieke komt zodat we kunnen afkicken, ze komt een hele week meen ik.
Ja, de hele redaktie heeft huiswerk meegekregen.....quote:Op maandag 14 april 2008 22:02 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
er is nog geen post geweest..dus de verjaardagspost komt morgen of zo?
Ik heb wel wat post gezien (er was vandaag niets voor Claire).quote:Op maandag 14 april 2008 22:02 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
er is nog geen post geweest..dus de verjaardagspost komt morgen of zo?
Dat gaat vast nog wel gebeurenquote:Op maandag 14 april 2008 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
InderdaadJammer dat het niet in TT en OP terugkeert zoals je hoopte.
zijn broekzak niet controleren vind ik ook een kadootje dan.quote:Op maandag 14 april 2008 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
beequeen en akveor, ik tel alleen wat hij van achter krijgt
Toch vind ik Lieke geen trash.quote:Op maandag 14 april 2008 22:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
I know, maar toch niet vanavond al? Meer trash trek ik niet hoor.
En dat z'n lelijke kutkapsel dan explodeert en er meteen afbrokkelt.quote:Op maandag 14 april 2008 22:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat ding opvoeren tot 220 en dan in Brain z'n handen duwen...
Kan bij de volgendequote:Op maandag 14 april 2008 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
InderdaadJammer dat het niet in TT en OP terugkeert zoals je hoopte.
quote:Op maandag 14 april 2008 22:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat ding opvoeren tot 220v. en dan in Brain z'n handen duwen...
Dat schijnt dus niet te kunnen. Ik las vandaag iets als : "denk aan Amanda, denk aan Amanda" en "Te krom voor woorden". (of zoiets)quote:Op maandag 14 april 2008 22:03 schreef ruby het volgende:
Kan Amanda asjeblieft afgevoerd worden? Dank u.
Wat een mislukte homokop heeft die opeens gekregen (no offence)quote:
En wat dacht je van Natasia Vislip? Maar ja, die mag vast niet meer komen... Of misschien ook wel.quote:
Zijn obsessie voor Brians geslachtsdeel is bijna ziekelijk, daar heeft hij het met elke bezoeker over.quote:Op maandag 14 april 2008 22:06 schreef ruby het volgende:
Die seksueel getinte grapjes van Riflardo zijn zoooo flauw.
Ik heb geen idee wanneer ze komt, ondertussen de Sims maar weer bij de hand gepakt, moet toch wat tijdens het afkickenquote:Op maandag 14 april 2008 22:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
I know, maar toch niet vanavond al? Meer trash trek ik niet hoor.
Ik MUTE die handel. Ricardo heeft het weer over sex en patien.![]()
quote:Op maandag 14 april 2008 22:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat ding opvoeren tot 220v. en dan in Brain z'n handen duwen...
Laat me raden.. Het gaat weer over Huub of piemels daar?quote:Op maandag 14 april 2008 22:04 schreef RSie het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds,... weetikhethoelang weer eens streams aangeschaft!
en nou hoor ik alleen die pisnichtenstem van Rikwaldo
quote:Op maandag 14 april 2008 22:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, de hele redaktie heeft huiswerk meegekregen.....
dat was ook mijn idee.... (gelige kringen rond zijn ogen)quote:Op maandag 14 april 2008 21:59 schreef Ziet het volgende:
vonden ze nou dat mike er goed uit zag?
volgens mij zit ie weer aan de dope hoor
ik vind hem er helemaal niet goed uit zien
Huub én piemelsquote:Op maandag 14 april 2008 22:08 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Laat me raden.. Het gaat weer over Huub of piemels daar?
piemels, homo-ontmoetingsbruggetjes en wannabee stoere praatjes!quote:Op maandag 14 april 2008 22:08 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Laat me raden.. Het gaat weer over Huub of piemels daar?
quote:Op maandag 14 april 2008 22:08 schreef Desii het volgende:
[..]
dat was ook mijn idee.... (gelige kringen rond zijn ogen)
Misschien toch iets voor Braa, de kringspier-musketierquote:Op maandag 14 april 2008 22:07 schreef 2live het volgende:
[..]
Zijn obsessie voor Brians geslachtsdeel is bijna ziekelijk, daar heeft hij het met elke bezoeker over.
Helemaal mee eens...quote:Op maandag 14 april 2008 22:08 schreef Lady-night het volgende:
Nou een ding is wel bewezen, als ze straks het finalespel gaan spelen, trekt Brian het niet zonder gastspelers....er was nog niets gebeurd en hij flipt al...de plannen waren toch onschuldig, snap niet dat hij de humor daarvan niet heeft kunnen inzien...Wat ik uitermate stuitend vindt is dat Huub weer zo walgelijk gaat lopen schelden tegen bezoek.....STOM en zo onnodig!!
Ik zeg: alle ballen op Brian en Amanda.quote:Op maandag 14 april 2008 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat schijnt dus niet te kunnen. Ik las vandaag iets als : "denk aan Amanda, denk aan Amanda" en "Te krom voor woorden". (of zoiets)
Zo kort tegen het einde hebben ze allemaal iets anders aan hun hoofd dan complimenten geven aan degene die hun te vreten geeftquote:Op maandag 14 april 2008 22:11 schreef Kaat38 het volgende:
Ben ik nu maf dat ik vind dat er weinig respect is naar de kok toe? Een zooi die in de tuin eet, een stel aan tafel die wat tussendoor oppeuzelen.
Huub is de enige die nog wat vraagt, wat casave is heeft hij het over, uiteraard over de whiskey.
Niemand anders praat met de man.
Ja, het is een schande zoals ze omgaan met de mensen die daar toch voor hun komen. Die gitarist zat vanavond ook alleen op een gegeven moment. De manieren van de "miljonairs" laten heel veel te wensen overquote:Op maandag 14 april 2008 22:11 schreef Kaat38 het volgende:
Ben ik nu maf dat ik vind dat er weinig respect is naar de kok toe? Een zooi die in de tuin eet, een stel aan tafel die wat tussendoor oppeuzelen.
Huub is de enige die nog wat vraagt, wat casave is heeft hij het over, uiteraard over de whiskey.
Niemand anders praat met de man.
Geen woord van gelogen, wmb. En ik heb met plezier naast aardig wat gajes gewoond.quote:Op maandag 14 april 2008 22:13 schreef akveor het volgende:
Huub: De familie Kubatz? Buiten baal je hoor als je dat naast je hebt wonen.
En eerder: Het is gewoon achterbuurtvolk
Dat denk ik ook, die jongen denkt waarschijnlijk: Waar ben ik in jezusnaam terechtgekomen. Waar is hier de nooduitgang?quote:Op maandag 14 april 2008 22:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb het idee, dat Joris een beetje geschrokken is ....
Nou ik ook..veeg me op!quote:Op maandag 14 april 2008 22:15 schreef Leandra het volgende:
Rico heeft humor: Jaymz, ik heb het nog nooit gevraagd... Brian speelt graag gitaar, maar ik speel graag dwarsfluit (wijzend naar het klokkenspel van Jaymz)... kun je me helpen??
Ze liggen iig dubbel...
Triest wederom. Amandaatje zou eens van streek raken. Om maar te zwijgen over Baby Brian.quote:Op maandag 14 april 2008 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alle verdere akties zijn afgeblazen, de streams kunnen weer uit ....
of Jaap wil helemaal niks tegen Brian doen.quote:Op maandag 14 april 2008 22:15 schreef Kaat38 het volgende:
Joris vraagt aan Japio wat er nog door gaat voor aktie's, niks dus!
Wederom heeft achter dus besloten dat Amanda en brian met rust gelaten moeten worden.
Het zal niet zo zijn.
Nou..hij heeft wel een soort van pokerface..quote:Op maandag 14 april 2008 22:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb het idee, dat Joris een beetje geschrokken is ....
Ben blij te horen dat jij er ook zo over denkt, dat ze apart willen eten oké maar kan ook stijlvoller en zeer zeker respectvoller.quote:Op maandag 14 april 2008 22:13 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, het is een schande zoals ze omgaan met de mensen die daar toch voor hun komen. Die gitarist zat vanavond ook alleen op een gegeven moment. De manieren van de "miljonairs" laten heel veel te wensen over
Joris weet toch zelf ook wel hoe het eraan toe kan gaan in de kooi.quote:Op maandag 14 april 2008 22:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, die jongen denkt waarschijnlijk: Waar ben ik in jezusnaam terechtgekomen. Waar is hier de nooduitgang?
Volgens mij is hij de slaapgast van Amanda.quote:Op maandag 14 april 2008 22:16 schreef Copycat het volgende:
Mike gaat vanavond toch wel weer pleite, mag ik hopen?
Respect voor jou dat je daar naar kan luisterenquote:Op maandag 14 april 2008 22:16 schreef Leandra het volgende:
Okay... m'n grens is bijna bereikt...
Rico: Ik sta nou al een maand droog, ik word al bijna geil van Amanda...
Ik dacht dat dat een geslaagde grap was.quote:Op maandag 14 april 2008 22:17 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij is hij de slaapgast van Amanda.
Ook mogelijk, Japio blijft tussen de twee stellen hobbelen, wil dat iedereen op zijn hand is.quote:Op maandag 14 april 2008 22:17 schreef avonne het volgende:
[..]
of Jaap wil helemaal niks tegen Brian doen.
Laf Jaap
too much informationquote:Op maandag 14 april 2008 22:16 schreef Leandra het volgende:
Kan... maar het was Netty die onbeschoft begon met het niet begroeten van Huub. Tenslotte komen die mensen wel in ook zijn huis. Netty had er boven moeten staan maar dat is blijkbaar een een afwijking die veel in de fam. Kubatz voorkomt. Daarna nog zo'n pauper die meende te moeten duwen en trekken en de volgende pauper zit stiekem iets in Brian's zak te proppen.quote:Op maandag 14 april 2008 22:08 schreef Lady-night het volgende:
Nou een ding is wel bewezen, als ze straks het finalespel gaan spelen, trekt Brian het niet zonder gastspelers....er was nog niets gebeurd en hij flipt al...de plannen waren toch onschuldig, snap niet dat hij de humor daarvan niet heeft kunnen inzien...Wat ik uitermate stuitend vindt is dat Huub weer zo walgelijk gaat lopen schelden tegen bezoek.....STOM en zo onnodig!!
Dat is mijn hoofdwens en dan wel t/m 23 mei!quote:
Nee het wordt integraal uitgezonden beneden in de slaapkamer speciaal voor de Kubatzen ...quote:Op maandag 14 april 2008 22:21 schreef Nostalgist het volgende:
Zouden de beide kampen zo bij de band gaan luisteren..... ?
Welke akties? Ik heb nog geen akties gezien behalve een pipo die een beetje dom zat te doen. En wat van afstand heen en weer geroep.quote:Op maandag 14 april 2008 22:15 schreef Kaat38 het volgende:
Joris vraagt aan Japio wat er nog door gaat voor aktie's, niks dus!
Wederom heeft achter dus besloten dat Amanda en brian met rust gelaten moeten worden.
Het zal niet zo zijn.
Stappen? Hij had toch geneukt?quote:Op maandag 14 april 2008 22:22 schreef ericahysterica het volgende:
mike heeft weer contact met zijn dochter via msn.Zij is nog niet bij hem thuis geweest want ze hebben het allebei druk met hun werk......Ja ze had pas langs kunnen komen maar jah toen wilde die kutzwerver liever gaan stappen
Junkengedrag.quote:Op maandag 14 april 2008 22:22 schreef ericahysterica het volgende:
mike heeft weer contact met zijn dochter via msn.Zij is nog niet bij hem thuis geweest want ze hebben het allebei druk met hun werk......Ja ze had pas langs kunnen komen maar jah toen wilde die kutzwerver liever gaan stappen
Een strop?quote:Op maandag 14 april 2008 22:22 schreef blomst het volgende:
heeft Ricardo hem weer om?
En no way in hell dat die gozer zonder dope op stap gaat.quote:Op maandag 14 april 2008 22:22 schreef ericahysterica het volgende:
yup..... Huub is volgens mij nu naar achter (zal wel ff op het hart gedrukt worden; dat het klaar is voor vanavond)quote:Op maandag 14 april 2008 22:21 schreef Nostalgist het volgende:
Zouden de beide kampen zo bij de band gaan luisteren..... ?
Ik denk eerder dat ze geschrokken zijn van al die Antiliaanse kerels.....Ik denk dat het hele aardige mensen zijn, die heel gezellig zijn, maar niet met zich laten sollen. Volgens mij is het toch een grote familie.quote:Op maandag 14 april 2008 22:17 schreef avonne het volgende:
[..]
of Jaap wil helemaal niks tegen Brian doen.
Laf Jaap
Nou!quote:Op maandag 14 april 2008 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Joris weet toch zelf ook wel hoe het eraan toe kan gaan in de kooi.
Joris is een lekkertje
zozo....quote:Op maandag 14 april 2008 22:24 schreef Marieke_B het volgende:
Mike ziet wel dat Brian die agressie heeft.
het ging beter toen ie nog aanhet trainen was met Hans Hondelul zegt Mike
Mike ziet dat het heel moeilijk is voor Aman, ze kan immers een kant op.
Aman beaamt dat maar ze is nog nooit 1 seconde bang geweest.
Om een raampje in te tikken, zeker.quote:Op maandag 14 april 2008 22:27 schreef Marieke_B het volgende:
Mike stond gisteren ook buiten te poort te wachten op de hummer!
Maar Dilana zit wel de hele dag alleen, niemand die dat beest uit wil laten.quote:Op maandag 14 april 2008 22:26 schreef Leandra het volgende:
Mike is met Joris in gesprek en vertelt dat hij vuilnisman is.
Leuk dat hij zijn baan nog heeft
Ik zeg met z'n kop naar beneden een flat af! :quote:Op maandag 14 april 2008 22:16 schreef Leandra het volgende:
Onderdeel van het logeerpartijtje voor alle bewoners.quote:Op maandag 14 april 2008 22:27 schreef blomst het volgende:
Heeft brian nog zoveel cp of krijgt hij Sandy zomaar?
Yep, ik zit er helemaal klaar voor.quote:
eh... de band is toch ook uitgezocht door de buren?quote:Op maandag 14 april 2008 22:26 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze geschrokken zijn van al die Antiliaanse kerels.....Ik denk dat het hele aardige mensen zijn, die heel gezellig zijn, maar niet met zich laten sollen. Volgens mij is het toch een grote familie.
Ik denk dat Huub en Jaap eieren voor hun geld kiezen. Maar ik geef toe, het is veel makkelijker om de buren de schuld te geven...
Zo! Wat een afgetrokken kop.quote:Op maandag 14 april 2008 22:28 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zei er ook alweer dat ie er goed uitzag?
Dat is legitiem, ze gaan toch trouwen?quote:Op maandag 14 april 2008 22:19 schreef ruby het volgende:
Riflardo moest even melden dat Jaap net naar z'n bana zat te staren.
Ik denk dat ze achter nogal geschrokken zijn van de manier waarop Kenneth Huub liep te bodychecken, en dat ze, om te voorkomen dat de vlam in de pan slaat, simpelweg de acties verboden hebben...quote:Op maandag 14 april 2008 22:26 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze geschrokken zijn van al die Antiliaanse kerels.....Ik denk dat het hele aardige mensen zijn, die heel gezellig zijn, maar niet met zich laten sollen. Volgens mij is het toch een grote familie.
Ik denk dat Huub en Jaap eieren voor hun geld kiezen. Maar ik geef toe, het is veel makkelijker om de buren de schuld te geven...
Zie je wel!quote:Op maandag 14 april 2008 22:30 schreef beequeen het volgende:
Sandy: Ik ga toch niet slapen...iedereen die gaat slapen krijgt poedeeeer.
nee Mike praat alleen via de vrouwen...Claire krijgt nu de boodschappen voor Huub mee.quote:Op maandag 14 april 2008 22:27 schreef avonne het volgende:
[..]
zozo....
En durft Mike dat ook tegen His Holiness zelf te zeggen?
Zal wel geen jeukpoeder zijnquote:Op maandag 14 april 2008 22:30 schreef beequeen het volgende:
dankjequote:Op maandag 14 april 2008 22:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onderdeel van het logeerpartijtje voor alle bewoners.
Zou me niets verbazen als het of van een vrachtwagen is gevallen of Turkse couture is.quote:Op maandag 14 april 2008 22:31 schreef Kinga het volgende:
Jesus, dat joggingpak wat Amanda aanheeft he, heb ff gecheckt.... 216 dollar voor broek en trui
quote:
tering kan ik wel 5 pakken voor vindenquote:Op maandag 14 april 2008 22:31 schreef Kinga het volgende:
Jesus, dat joggingpak wat Amanda aanheeft he, heb ff gecheckt.... 216 dollar voor broek en trui
hé die pyama of whatever hebben we eerder gezien.quote:Op maandag 14 april 2008 22:29 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Sandy's outfitje voor Aman....
Hij moet dan toch eerst die bolletjes uitpoepen...let je op?quote:Op maandag 14 april 2008 22:30 schreef beequeen het volgende:
Sja, waar maakt die malloot zich inderdaad druk om?quote:Op maandag 14 april 2008 22:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is legitiem, ze gaan toch trouwen?
Daar gaan we weer.quote:Op maandag 14 april 2008 22:32 schreef beequeen het volgende:
Sandy tegen Claire: Ben jij ook een gastspeler en hoe lang blijf je?
Amanda had er 1 van haar zelf meegenomen in het begin van DGK.quote:Op maandag 14 april 2008 22:33 schreef avonne het volgende:
[..]
hé die pyama of whatever hebben we eerder gezien.
Kreeg Nena dat niet in mintgroen of zo?
Waarvan is t dan?quote:Op maandag 14 april 2008 22:31 schreef Kinga het volgende:
Dat laat ik aan Brian over.quote:Op maandag 14 april 2008 22:33 schreef Mokum020 het volgende:
Hij moet dan toch eerst die bolletjes uitpoepen...let je op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |