quote:Op maandag 14 april 2008 22:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat ding opvoeren tot 220v. en dan in Brain z'n handen duwen...
Dat schijnt dus niet te kunnen. Ik las vandaag iets als : "denk aan Amanda, denk aan Amanda" en "Te krom voor woorden". (of zoiets)quote:Op maandag 14 april 2008 22:03 schreef ruby het volgende:
Kan Amanda asjeblieft afgevoerd worden? Dank u.
Wat een mislukte homokop heeft die opeens gekregen (no offence)quote:
En wat dacht je van Natasia Vislip? Maar ja, die mag vast niet meer komen... Of misschien ook wel.quote:
Zijn obsessie voor Brians geslachtsdeel is bijna ziekelijk, daar heeft hij het met elke bezoeker over.quote:Op maandag 14 april 2008 22:06 schreef ruby het volgende:
Die seksueel getinte grapjes van Riflardo zijn zoooo flauw.
Ik heb geen idee wanneer ze komt, ondertussen de Sims maar weer bij de hand gepakt, moet toch wat tijdens het afkickenquote:Op maandag 14 april 2008 22:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
I know, maar toch niet vanavond al? Meer trash trek ik niet hoor.
Ik MUTE die handel. Ricardo heeft het weer over sex en patien.![]()
quote:Op maandag 14 april 2008 22:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat ding opvoeren tot 220v. en dan in Brain z'n handen duwen...
Laat me raden.. Het gaat weer over Huub of piemels daar?quote:Op maandag 14 april 2008 22:04 schreef RSie het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds,... weetikhethoelang weer eens streams aangeschaft!
en nou hoor ik alleen die pisnichtenstem van Rikwaldo
quote:Op maandag 14 april 2008 22:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, de hele redaktie heeft huiswerk meegekregen.....
dat was ook mijn idee.... (gelige kringen rond zijn ogen)quote:Op maandag 14 april 2008 21:59 schreef Ziet het volgende:
vonden ze nou dat mike er goed uit zag?
volgens mij zit ie weer aan de dope hoor
ik vind hem er helemaal niet goed uit zien
Huub én piemelsquote:Op maandag 14 april 2008 22:08 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Laat me raden.. Het gaat weer over Huub of piemels daar?
piemels, homo-ontmoetingsbruggetjes en wannabee stoere praatjes!quote:Op maandag 14 april 2008 22:08 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Laat me raden.. Het gaat weer over Huub of piemels daar?
quote:Op maandag 14 april 2008 22:08 schreef Desii het volgende:
[..]
dat was ook mijn idee.... (gelige kringen rond zijn ogen)
Misschien toch iets voor Braa, de kringspier-musketierquote:Op maandag 14 april 2008 22:07 schreef 2live het volgende:
[..]
Zijn obsessie voor Brians geslachtsdeel is bijna ziekelijk, daar heeft hij het met elke bezoeker over.
Helemaal mee eens...quote:Op maandag 14 april 2008 22:08 schreef Lady-night het volgende:
Nou een ding is wel bewezen, als ze straks het finalespel gaan spelen, trekt Brian het niet zonder gastspelers....er was nog niets gebeurd en hij flipt al...de plannen waren toch onschuldig, snap niet dat hij de humor daarvan niet heeft kunnen inzien...Wat ik uitermate stuitend vindt is dat Huub weer zo walgelijk gaat lopen schelden tegen bezoek.....STOM en zo onnodig!!
Ik zeg: alle ballen op Brian en Amanda.quote:Op maandag 14 april 2008 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat schijnt dus niet te kunnen. Ik las vandaag iets als : "denk aan Amanda, denk aan Amanda" en "Te krom voor woorden". (of zoiets)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |