En nog een geheim kadootjequote:Op maandag 14 april 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
Ik heb nu:
Speciaal ontbijt
Cadeautjes
Massage en body peel
Telefoontje van Hans Hondekop
Collect call van vader, nog niet betaald
Picknick
Live gitaarmuziek en zang
Speciaal diner
Moeder en 3 nichtjes op bezoek
Ex-zwerver Mikey op bezoek
Gitaarleraar komt optreden
beequeen, lieke komt zodat we kunnen afkicken, ze komt een hele week meen ik.quote:Op maandag 14 april 2008 22:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, maak het nog maar erger voor vanavond.
er is nog geen post geweest..dus de verjaardagspost komt morgen of zo?quote:Op maandag 14 april 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
Ik heb nu:
Speciaal ontbijt
Cadeautjes
Massage en body peel
Telefoontje van Hans Hondekop
Collect call van vader, nog niet betaald
Picknick
Live gitaarmuziek en zang
Speciaal diner
Moeder en 3 nichtjes op bezoek
Ex-zwerver Mikey op bezoek
Gitaarleraar komt optreden
Inderdaadquote:Op maandag 14 april 2008 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
En nog een geheim kadootje
Verstopt in de achterzak van die rat
[ afbeelding ]
Langer dan één dagje trekt Brian het niet, dat blijkt wel vandaag. De nitwit.quote:Op maandag 14 april 2008 21:59 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
jaja..voor wat hoort wat he?
nou hebben B & A een dagje onder vuur gelegen..vanaf morgen zijn Huub en Claire weer 2 weken aan de beurt..
Let maar op.
I know, maar toch niet vanavond al? Meer trash trek ik niet hoor.quote:Op maandag 14 april 2008 22:01 schreef Kaat38 het volgende:
beequeen, lieke komt zodat we kunnen afkicken, ze komt een hele week meen ik.
Ja, de hele redaktie heeft huiswerk meegekregen.....quote:Op maandag 14 april 2008 22:02 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
er is nog geen post geweest..dus de verjaardagspost komt morgen of zo?
Ik heb wel wat post gezien (er was vandaag niets voor Claire).quote:Op maandag 14 april 2008 22:02 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
er is nog geen post geweest..dus de verjaardagspost komt morgen of zo?
Dat gaat vast nog wel gebeurenquote:Op maandag 14 april 2008 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
InderdaadJammer dat het niet in TT en OP terugkeert zoals je hoopte.
zijn broekzak niet controleren vind ik ook een kadootje dan.quote:Op maandag 14 april 2008 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
beequeen en akveor, ik tel alleen wat hij van achter krijgt
Toch vind ik Lieke geen trash.quote:Op maandag 14 april 2008 22:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
I know, maar toch niet vanavond al? Meer trash trek ik niet hoor.
En dat z'n lelijke kutkapsel dan explodeert en er meteen afbrokkelt.quote:Op maandag 14 april 2008 22:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat ding opvoeren tot 220 en dan in Brain z'n handen duwen...
Kan bij de volgendequote:Op maandag 14 april 2008 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
InderdaadJammer dat het niet in TT en OP terugkeert zoals je hoopte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |