Die twee zijn gewoon heel engquote:Op maandag 14 april 2008 21:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jemig, dit wordt toch wel heel eng.
Dat doet hem denken aan het spelletje dat hij vroeger speelde: Bolletje, bolletje.quote:Op maandag 14 april 2008 21:32 schreef Katewalker het volgende:
Brian haalt de jassen en maakt een paar schijnbewegingen bij het wijnrek..in de chill bij de spiegel en terwijl hij zijn jas aan doet bij de schoorsteen bij zijn bed pakt hij wat er van af en verplaatst wat...jaaaaaaa, Brian is hier goed in hoor...net een goochelaar..al met al weet ik nou nog niet wat het is en waar het is gebleven...
Geef haar nog een borrelquote:Op maandag 14 april 2008 21:39 schreef chufi het volgende:
THX Uniekhoorn
[ afbeelding ]
Aman gaat lekker
Geeft niks hoor..kan wel wat hebben...quote:Op maandag 14 april 2008 21:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doet hem denken aan het spelletje dat hij vroeger speelde: Bolletje, bolletje.
En Mokum: sorry.
Niet normaal!quote:Op maandag 14 april 2008 21:40 schreef Kinga het volgende:
OUW KUT, hoeveel bezoek gaat Brian nog ontvangen vandaag?
Ja, maar dit bezoek is op zijn hand, het is gewoon versterking voor hemquote:Op maandag 14 april 2008 21:41 schreef akveor het volgende:
Dit trekt Brian niet hoor.... hij kan zichzelf niet eens opvangen en nu heeft ie al weer bezoek.
Is ie nog hoerig ook?quote:Op maandag 14 april 2008 21:42 schreef Frasier het volgende:
Oh nee, daar is die hoerige klote-zwerver weer
Laatste bezoek: 6 dagen, 3 uur geleden.quote:Op maandag 14 april 2008 21:41 schreef Marieke_B het volgende:
Kan iemand zien of de DGK- Redactie al meeleest?
Nee, nee.... Brian denkt dat ie zijn bezoek ook in de gaten moet houden.... nu moet ik nog meer controleren... die is na een week helemaal kapot en dan beginnen de dicussies met Amanda weer. En die heeft ook nog bezoek te goed.quote:Op maandag 14 april 2008 21:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, maar dit bezoek is op zijn hand, het is gewoon versterking voor hem
ze lijkt nu al op 'schoonmoeder' en dat is bepaald geen compliment, net zo'n verzeurde kop, knap als je 20 bent.quote:
Dat zegt toch niks? Ze kunnen toch ook meelezen zonder te zijn ingelogdquote:Op maandag 14 april 2008 21:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 6 dagen, 3 uur geleden.
Mike is het beste vriendinnetje van Amandaquote:Op maandag 14 april 2008 21:43 schreef avonne het volgende:
Of komt Mike voor Amanda?
Ze lezen niet mee.quote:Op maandag 14 april 2008 21:41 schreef Marieke_B het volgende:
Kan iemand zien of de DGK- Redactie al meeleest?
Ja helaas, ik had gehoopt dat hij zichzelf ondertussen wel dood gespoten/gesnoven/gedronken zou hebben.quote:
quote:Op maandag 14 april 2008 21:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 6 dagen, 3 uur geleden.
dank!quote:Op maandag 14 april 2008 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze lezen niet mee.
laatste bezoek: 6 dagen, 3 uur geleden.
Ohquote:Op maandag 14 april 2008 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze lezen niet mee.
Ja duh......Mike heeft zijn eigen bronnen toch?quote:Op maandag 14 april 2008 21:46 schreef Copycat het volgende:
Mike is het beste vriendinnetje van Amanda.
En Brian kreeg dus bruin van zijn nichtje, voor Mikey.
Mocht je Sandy naar de wc zien gaan dan heeft ie bolletjes gesliktquote:Op maandag 14 april 2008 21:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mike is het beste vriendinnetje van Amanda.
En Brian kreeg dus bruin van zijn nichtje, voor Mikey.
quote:Op maandag 14 april 2008 21:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mocht je Sandy naar de wc zien gaan dan heeft ie bolletjes geslikt
Dat ze niet ingelogd staan, zegt niet dat ze niet meelezen.quote:Op maandag 14 april 2008 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze lezen niet mee.
Dat bedoel ik (al in twee postsquote:Op maandag 14 april 2008 21:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat ze niet ingelogd staan, zegt niet dat ze niet meelezen.
Dat is waarquote:Op maandag 14 april 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks? Ze kunnen toch ook meelezen zonder te zijn ingelogd
Wat moest ie afrekenen?quote:Op maandag 14 april 2008 21:49 schreef lunareclipse het volgende:
mikey heeft geneukt!
Dus jij denkt dat het hem allemaal teveel wordt? Laten we het hopenquote:Op maandag 14 april 2008 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, nee.... Brian denkt dat ie zijn bezoek ook in de gaten moet houden.... nu moet ik nog meer controleren... die is na een week helemaal kapot en dan beginnen de dicussies met Amanda weer. En die heeft ook nog bezoek te goed.![]()
![]()
Kan het tenminste straks een grote massale vechtpartij wordenquote:Op maandag 14 april 2008 21:48 schreef mazaru het volgende:
Goed zo redactie!
Nu zijn ze tenminste weer met zijn vijven.
stel je voor dat ze overstuur raken![]()
[ afbeelding ]
Zeker een gat in een matras.quote:Op maandag 14 april 2008 21:49 schreef lunareclipse het volgende:
mikey heeft geneukt!
Sandy die volgens mij komt logerenquote:Op maandag 14 april 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
Ik heb nu:
Speciaal ontbijt
Cadeautjes
Massage en body peel
Telefoontje van Hans Hondekop
Collect call van vader, nog niet betaald
Picknick
Live gitaarmuziek en zang
Speciaal diner
Moeder en 3 nichtjes op bezoek
Ex-zwerver Mikey op bezoek
Gitaarleraar komt optreden
Maar geen tractor vol met cadeautjes van fans, zoals toendertijd met Liekequote:Op maandag 14 april 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
Ik heb nu:
Speciaal ontbijt
Cadeautjes
Massage en body peel
Picknick
Speciaal diner
Bozo the Clown kwam nog even langs.quote:Op maandag 14 april 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
Ik heb nu:
Speciaal ontbijt
Cadeautjes
Massage en body peel
Picknick
Speciaal diner
Je mist het extraatje in zijn achterzak.quote:Op maandag 14 april 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
Ik heb nu:
Speciaal ontbijt
Cadeautjes
Massage en body peel
Picknick
Speciaal diner
Die is er echt voor Amanda ,dus die blijft nog wel.quote:Op maandag 14 april 2008 21:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik zeg ricardo er ook uit donderen heeft een voorkeur dus dat gaat niet verder zo .
Nee, maar dit is dus wel allemaal gratis en voor niets van achter. Da's toch anders... Het lijkt wel of er een kindje jarig is.quote:Op maandag 14 april 2008 21:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar geen tractor vol met cadeautjes van fans, zoals toendertijd met Lieke![]()
Of vliegtuigjes die een sleep voeren met de tekst: Gefeliciteerd Brian, onze God !!
Misschien straks nog een canvaspakkenverkoper, die Brian even laat passen welk dwangbuis het strakste zitquote:Op maandag 14 april 2008 21:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Of vliegtuigjes die een sleep voeren met de tekst: Gefeliciteerd Brian, onze God !!
De lijst wordt nog veel langer Disana, houdt je schrijfblok maar paraat!quote:Op maandag 14 april 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
Ik heb nu:
Speciaal ontbijt
Cadeautjes
Massage en body peel
Picknick
Speciaal diner
beequeen en akveor, ik tel alleen wat hij van achter krijgtquote:Op maandag 14 april 2008 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je mist het extraatje in zijn achterzak.
Dat zal toch niet... dat zou toch wel erg triest zijn...quote:Op maandag 14 april 2008 21:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die is er echt voor Amanda ,dus die blijft nog wel.
't Is toch net een kinderpartijtje?quote:Op maandag 14 april 2008 21:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
De lijst wordt nog veel langer Disana, houdt je schrijfblok maar paraat!
jaja..voor wat hoort wat he?quote:Op maandag 14 april 2008 21:58 schreef schatje het volgende:
En dan komt Lieke ook nog. Huub krijgt het druk.
Ja, maak het nog maar erger voor vanavond.quote:Op maandag 14 april 2008 21:58 schreef schatje het volgende:
En dan komt Lieke ook nog. Huub krijgt het druk.
En we missen nog de golfleraarquote:Op maandag 14 april 2008 21:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |