quote:
Gefeliciteerdquote:
ik ookquote:Op maandag 14 april 2008 18:52 schreef zwartedoos het volgende:
mwa...zin om iets te gaan doen maar geen geld
Ik had afgelopen jaar geen visite (nou ja, mn oudersquote:
Ik heb het weekend genoeg visite gehad.quote:Op maandag 14 april 2008 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had afgelopen jaar geen visite (nou ja, mn ouders), was ook wel weer een dieptepunt
OT: Gemixt en gemengd.
Zullen we er een samen makenquote:Op maandag 14 april 2008 21:15 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik heb een beetje te kampen met een negatief zelfbeeld.
Mischien maak ik er nog wel eens een topique van..
quote:Op maandag 14 april 2008 19:57 schreef Silverado het volgende:
Aan de beterende hand
Happy Birthdayquote:Op maandag 14 april 2008 19:56 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik heb het weekend genoeg visite gehad.
We zouden naar het voetballen gaan, maar mijn zusje heeft de tickets weggemaakt.
Ik zou vandaag een laptop in m`n bezit hebben, maar mijn vader was te lui om naar de winkel te rijden.
En ik zit de hele avond aan een stuk door te janken. kutverjaardag, kutmensen, kutleven.![]()
![]()
te vroeg wakker , kut gestemdquote:Op dinsdag 15 april 2008 06:06 schreef EdwinHeijmen het volgende:
vroeg wakker, maar redelijk gestemd..
is dat zo ja...??quote:Op dinsdag 15 april 2008 06:35 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[quote]Op dinsdag 15 april 2008 06:26 schreef heavenstar het volgende:
nog veel te moe....![]()
[/quote
sja dat krijg je heh?![]()
Ik hoop het ook voor je!!quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:08 schreef zwartedoos het volgende:
Ineens enorm zenuwachtigHoop echt dat vandaag wat positiefs levert
ga voor je duimenquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:08 schreef zwartedoos het volgende:
Ineens enorm zenuwachtigHoop echt dat vandaag wat positiefs levert
hmm jammerquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:57 schreef zwartedoos het volgende:
Uhm tja, beetje teleurstellend allemaal
Heb ik hier ook wel eensquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:09 schreef fraubitch het volgende:
onrustig en besluiteloos. heb zin in vanalles krijg mezelf er niet toe aangezet..
soms begrijp ik mezelf niet eens
zoooo gooi het eruit!quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:19 schreef heavenstar het volgende:
sommige mensen kunnen het gewoon niet laten om mijn leven te verzieken...LOSER is het...![]()
![]()
...maar dit laat ik niet zomaar los!!!!!!!.. NOT THIS TIME..
.GVD KUTEIKEL...!!!!!!
![]()
![]()
...get a life and let me go....en gun me gvd een beetje geluk, niet iedereen hoef zo miserabel als jij te zijn..als je denkt dat je weer gewonnen hebt, heb je het goed mis...
![]()
zo dat lucht op....en nu maar met traantjes naar bed...
...maar alleen vandaag..
![]()
dat was ik en dat had een reden bedankt voor je meelevenquote:Op woensdag 16 april 2008 10:19 schreef skyrebel het volgende:
Beetje moe omdat een of andere debiel ons om 3uur vanacht wakker belde![]()
Verder welen zeer
quote:
kzag vanmorgen pas dat jij t was, ik bel je zo effequote:Op woensdag 16 april 2008 11:25 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat was ik en dat had een reden bedankt voor je meeleven![]()
OT: erg kut.
heb een beslissing gemaakt waar ik niet 100% achter sta. Waarschijnlijk is het wel de juiste, maar dat moet zich nog uitwijzen.
dankjequote:
Lucky lucky bastardquote:Op woensdag 16 april 2008 14:15 schreef saaw het volgende:
bijna beter
nog 3 uurtjes en dan heb ik weekend
best goed dus
Ben maar blij dat het alleen ruzie is! ik ben een goede vriendin kwijt door gecompliceerd gedoe.. lang verhaalquote:
Sterkte.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:31 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dankje
ot: ellendig en last van me ogen
what's on the handquote:
Houden zo!quote:Op woensdag 16 april 2008 21:42 schreef JeRa het volgende:
Twijfelachtig over het wel of niet nieuwe kansen geven aan een tot nu toe nutteloze projectmedewerker. Maar verder heel erg gelukkig met mijnhier naast me
*zwaai*
Succes met je sollicitatie gesprek.quote:Op donderdag 17 april 2008 08:16 schreef coltje87 het volgende:
Ben onrustig in m´n lijf. Ik heb straks weer een sollicitatiegesprek, ben blijkbaar toch zenuwachtig.
Dankjewel!quote:Op donderdag 17 april 2008 08:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Succes met je sollicitatie gesprek.
Gecondoleerdquote:Op donderdag 17 april 2008 09:27 schreef candygirl het volgende:
laatste dagen was alleen maar vliegen ,rennen ,vallen opstaan en weer doorgaan
mijn oom is plotseling overleden en voor ik wist ben ik bij alles betrokken, wat ik natuurlijk wel een eer vind en graag voor hem nog doe, maar ben tote hose
zo meteen de crematie doorspreken..........
gecondoleerdquote:Op donderdag 17 april 2008 09:27 schreef candygirl het volgende:
laatste dagen was alleen maar vliegen ,rennen ,vallen opstaan en weer doorgaan
mijn oom is plotseling overleden en voor ik wist ben ik bij alles betrokken, wat ik natuurlijk wel een eer vind en graag voor hem nog doe, maar ben tote hose
zo meteen de crematie doorspreken..........
Idem.quote:Op donderdag 17 april 2008 08:41 schreef Miam het volgende:
ja wel redelijk hoor.
Doe nou maar gewoonquote:Op donderdag 17 april 2008 18:31 schreef heavenstar het volgende:
mja..ik twijfel....zal ik het wel of zal ik het niet...wil ik het wel...wil ik het niet.....![]()
wat houniet zegt!quote:Op donderdag 17 april 2008 18:31 schreef heavenstar het volgende:
mja..ik twijfel....zal ik het wel of zal ik het niet...wil ik het wel...wil ik het niet.....![]()
Dat werd idd wel eens tijd zegquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:14 schreef minilotje het volgende:
Nou ja, zeg!
Heb ik zojuist toch boven mijn ontbijt zitten grienen als een kleuter!
Mijn lief is zojuist naar zijn werk vertrokken en gaat daarna voor het eerst in zeven jaar samenwonen een weekend weg (met collega's). Al die jaren nooit een nacht alleen doorgebracht, en zodadelijk ineens twee achter elkaar. Ik vind mezelf enerzijds wel een ongeloofelijk sentimentele huilebalk, maar ergens vind ik het ook wel lollig.![]()
Snif.![]()
![]()
Ben ik zo makkelijk vervangbaarquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:37 schreef skyrebel het volgende:
Nog een paar uur werkenen dan weekend
Helaas moet
werken dit weekend
, maar dat gemis wordt deels gecompenseerd door het begin van de World Championship Snooker te Sheffield
Ik denk dat ik World of Warcraft maar eens moest installeren.. Dan is het weekend misschien sneller voorbij.quote:
Zeker niet, daarom staat er "deels gecompenseerd". Compenseren in niet vervangen en het is maar deels. Je weet toch dat ik veel liever snooker samen met jou kijkquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:47 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Zeker niet, daarom staat er "deels gecompenseerd". Compenseren in niet vervangen en het is maar deels. Je weet toch dat ik veel liever snooker samen met jou kijk
Ik leg het je nog wel een keertje uitquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:50 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
na de rose bal ist toch niet meer interessant
of kwam die nu ook weer terug
dat gevoel is heul herkenbaarquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:44 schreef zwartedoos het volgende:
Ik zie t effe allemaal niet meer zitten
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:44 schreef zwartedoos het volgende:
Ik zie t effe allemaal niet meer zitten
dankjequote:
Janken is goed, beter dan jezelf groot houdenquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:24 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dankje
heb inmiddels weer genoeg gejankt heb ik beslotennou ja dadelijk nog ff als ik in bed lig
Maar heb er best een goede dag opzitten.
ik zeur als ik dat wil ja...quote:
sterkte in ieder geval vandaagquote:Op zaterdag 19 april 2008 11:17 schreef candygirl het volgende:
van de twee uur die ik heb geslapen vannacht alleen maar nachtmerries gehad
ik wist in de droon dat ik droomde maar ook weer niet, begrijp je het nog ? nou ja ik zelf ook niet
straks crematie, vannacht bedacht ik me, het is niet de onwerkelijkheid wat je wel eens zegt, van ik geloof het niet, kan het niet bevatten, maar ik WIL gewoon niet dat het waar is
hersendood wat een goede omschrijvingquote:Op zaterdag 19 april 2008 13:56 schreef birdydontfly het volgende:
serieus, legt iemand me uit what the deal is met al die hersenloosheid van het mannelijk geslacht?
ik irriteer me dood. en ik ben een leuk/makkelijk slachtoffer lijkt wel.
+ ik ben ziek, en ik moet heul veel doen. duik zo even een uurtje mijn bed in denk ik.
jammer genoeg de meeste wel..quote:
Heb je wat aan me opa?quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:08 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
stuur mij er eentje die het niet is dan
quote:Op zondag 20 april 2008 02:55 schreef theKiD het volgende:
Net als gisteren. Bezopen, leeg, kut, gewoon zoals ik al 2 jaar ben eigenlijk![]()
Mja.. EENSCH komt de dag dat alles goed met me gaat![]()
Als je opa 24 is..quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 02:59 schreef heavenstar het volgende:
[..]
![]()
OT: denk dat ik maar ga proberen te sapen....![]()
Nee dat ben ik niet eensquote:Op zondag 20 april 2008 10:58 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Als je opa 24 is..
OT: ziekovergeven, koorts, EEN ENORME MUGGEBULT OP MIJN WANG
fijn jongens, fijnn.
zou wat zijn als jij ouder was dan je opaquote:Op zondag 20 april 2008 11:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet eens.
OT: Voel me beter dan gisteren.
Zou wat zijnquote:Op zondag 20 april 2008 11:59 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
zou wat zijn als jij ouder was dan je opa
dat dusquote:Op zondag 20 april 2008 17:33 schreef draculettetje het volgende:
een zeer rustige zondag, was ik wel aan toe!
reageer eens op mn smsquote:
niet vanzelfsprekende lieve vriendjes zijnquote:Op maandag 21 april 2008 18:04 schreef zwartedoos het volgende:
Benieuwd naar wat ik morgen te lezen krijgHoop eindelijk eens goed nieuws
Verder heel blij met mijn lieve vriend die hartstikke lief is en voor me klaarstaat terwijl dat helemaal niet zo vanzelfsprekend is
zekerquote:Op maandag 21 april 2008 18:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
niet vanzelfsprekende lieve vriendjes zijn(en goed om te lezen)
echt wel....doe je meequote:Op maandag 21 april 2008 18:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en nu duimen draaien voor morgen!
thanks...quote:Op maandag 21 april 2008 18:22 schreef scrub_nurse het volgende:
ik doe ook mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |