quote:
Gefeliciteerdquote:
ik ookquote:Op maandag 14 april 2008 18:52 schreef zwartedoos het volgende:
mwa...zin om iets te gaan doen maar geen geld
Ik had afgelopen jaar geen visite (nou ja, mn oudersquote:
Ik heb het weekend genoeg visite gehad.quote:Op maandag 14 april 2008 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had afgelopen jaar geen visite (nou ja, mn ouders), was ook wel weer een dieptepunt
OT: Gemixt en gemengd.
Zullen we er een samen makenquote:Op maandag 14 april 2008 21:15 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik heb een beetje te kampen met een negatief zelfbeeld.
Mischien maak ik er nog wel eens een topique van..
quote:Op maandag 14 april 2008 19:57 schreef Silverado het volgende:
Aan de beterende hand
Happy Birthdayquote:Op maandag 14 april 2008 19:56 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik heb het weekend genoeg visite gehad.
We zouden naar het voetballen gaan, maar mijn zusje heeft de tickets weggemaakt.
Ik zou vandaag een laptop in m`n bezit hebben, maar mijn vader was te lui om naar de winkel te rijden.
En ik zit de hele avond aan een stuk door te janken. kutverjaardag, kutmensen, kutleven.![]()
![]()
te vroeg wakker , kut gestemdquote:Op dinsdag 15 april 2008 06:06 schreef EdwinHeijmen het volgende:
vroeg wakker, maar redelijk gestemd..
is dat zo ja...??quote:Op dinsdag 15 april 2008 06:35 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[quote]Op dinsdag 15 april 2008 06:26 schreef heavenstar het volgende:
nog veel te moe....![]()
[/quote
sja dat krijg je heh?![]()
Ik hoop het ook voor je!!quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:08 schreef zwartedoos het volgende:
Ineens enorm zenuwachtigHoop echt dat vandaag wat positiefs levert
ga voor je duimenquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:08 schreef zwartedoos het volgende:
Ineens enorm zenuwachtigHoop echt dat vandaag wat positiefs levert
hmm jammerquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:57 schreef zwartedoos het volgende:
Uhm tja, beetje teleurstellend allemaal
Heb ik hier ook wel eensquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:09 schreef fraubitch het volgende:
onrustig en besluiteloos. heb zin in vanalles krijg mezelf er niet toe aangezet..
soms begrijp ik mezelf niet eens
zoooo gooi het eruit!quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:19 schreef heavenstar het volgende:
sommige mensen kunnen het gewoon niet laten om mijn leven te verzieken...LOSER is het...![]()
![]()
...maar dit laat ik niet zomaar los!!!!!!!.. NOT THIS TIME..
.GVD KUTEIKEL...!!!!!!
![]()
![]()
...get a life and let me go....en gun me gvd een beetje geluk, niet iedereen hoef zo miserabel als jij te zijn..als je denkt dat je weer gewonnen hebt, heb je het goed mis...
![]()
zo dat lucht op....en nu maar met traantjes naar bed...
...maar alleen vandaag..
![]()
dat was ik en dat had een reden bedankt voor je meelevenquote:Op woensdag 16 april 2008 10:19 schreef skyrebel het volgende:
Beetje moe omdat een of andere debiel ons om 3uur vanacht wakker belde![]()
Verder welen zeer
quote:
kzag vanmorgen pas dat jij t was, ik bel je zo effequote:Op woensdag 16 april 2008 11:25 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat was ik en dat had een reden bedankt voor je meeleven![]()
OT: erg kut.
heb een beslissing gemaakt waar ik niet 100% achter sta. Waarschijnlijk is het wel de juiste, maar dat moet zich nog uitwijzen.
dankjequote:
Lucky lucky bastardquote:Op woensdag 16 april 2008 14:15 schreef saaw het volgende:
bijna beter
nog 3 uurtjes en dan heb ik weekend
best goed dus
Ben maar blij dat het alleen ruzie is! ik ben een goede vriendin kwijt door gecompliceerd gedoe.. lang verhaalquote:
Sterkte.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:31 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dankje
ot: ellendig en last van me ogen
what's on the handquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |