Die Tonny en Piet zijn zo verschrikkelijk verzuurdquote:Op zondag 11 mei 2008 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ach, nu heeft de hotelschoolachtergrond 't gedaan. Willen die twee stellen (Tonny en Piet en Karim en Karlijn) niet meer
![]()
Het was gewoon een simpel volkorenbroodjequote:Op zondag 11 mei 2008 21:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mwah. Op zich wel een goede testvraag (zoals ie later uitlegde).
Ja dat is natuurlijk niet de bedoeling he..quote:Op zondag 11 mei 2008 21:18 schreef gimme.shelter het volgende:
En wat ik al helemaal niet snap is dat mensen als ze mee gaan doen aan zo'n programma niet eerst zelf van te voren een cursus Italiaans gaan volgen. Gewoon..saaie grammatica, bij het NTI of het Instituto Italiano! Dan kunnen ze die lerares tenminste volgen!
Idd. Maar dat wist tante Tonny niet te meldenquote:Op zondag 11 mei 2008 21:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het was gewoon zels een simpel volkorenbroodje
Sorry maar daar draait een B&B niet om. Regel je eigen verloren koffer maar (beetje opgezet trouwens). En waarom moeten de B&B eigenaren alle trips regelen? Belachelijk, net zoals die kinderen voeren.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Roberto Payer is algemeen directeur van Hilton Amsterdam.
Mee eens...quote:Op maandag 12 mei 2008 07:19 schreef FoXje het volgende:
[..]
Sorry maar daar draait een B&B niet om. Regel je eigen verloren koffer maar (beetje opgezet trouwens). En waarom moeten de B&B eigenaren alle trips regelen? Belachelijk, net zoals die kinderen voeren.
Die klompen zijn al eerder genoemdquote:Op maandag 12 mei 2008 18:09 schreef Mex_ het volgende:
Overigens, dat verhaal over dat wiet-telen. Dat sloeg echt nergens op. Vertekend beeld dat buitenlanders altijd van Nederland hebben.
Het verbaasd me dat ze het niet hebben gehad over een eventuele molen op het dak van het huis en de klompen en de tulpen.
Ow en niet te vergeten de margarine.
tssssk
ow, dat heb ik dan even gemistquote:Op maandag 12 mei 2008 18:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die klompen zijn al eerder genoemd.
Ja dat was toch het concept van het programma? Dat ze het van te voren niet wisten? Dat vind ik dus juist bij voorbaat al het belachelijke aan het programma. Als je gaat emigreren en een B&B gaat beginnen, lijkt me dat je eerst kijkt welk land/streek/dorp je leuk lijkt. Of je een geschikt gebouw kunt vinden. Dan ga je de taal leren, de cultuur en de streek bekijken, en weet je dus de bezienswaardigheden en alles goed te vinden.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:18 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
En wat ik al helemaal niet snap is dat mensen als ze mee gaan doen aan zo'n programma niet eerst zelf van te voren een cursus Italiaans gaan volgen. Gewoon..saaie grammatica, bij het NTI of het Instituto Italiano! Dan kunnen ze die lerares tenminste volgen!
Volgens mij moeten eerst allemaal de gasten een keer (net zo professioneel als T&P) ontvangen voordat er weer een koppeltje naar huis mag.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:15 schreef Mex_ het volgende:
Waarom is er vorige week niemand weggegaan? Heb die afl gemist.
De TomTom says we go here, but we go omdraaien, yes?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:35 schreef LoeiSoeares het volgende:
[..]
Volgens mij moeten eerst allemaal de gasten een keer (net zo professioneel als T&P) ontvangen voordat er weer een koppeltje naar huis mag.
Piet blijft wel de man You love, hate and imitate. Het mannelijke equivalent van een doos. "Het gaat me in 't Engels toch een wel stukje makkelijker af dan in het Italiaans...." Man kan niet eens een bruin brood bestellen.
En als je op die manier met die bouwvakkers, die allemaal uit de omgeving komen, had geprobeerd te communiceren in het Italiaans, had je tijdens het klussen nog e.e.a. opgestoken van zowel taal als omgeving.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:25 schreef Rhapsody het volgende:
Wel erg slecht dat ze na al die lessen Italiaans geen flikker geleerd hebben. Ze kunnen datgene wat ze leren direct toepassen in de praktijk, maar nee gewoon stoicijns Nederlands of Engels blijven praten, probeer het dan.
Ja, dat kan lachen worden in het dorp. Sodom en Chomorra.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Amsterdamse studenten volgende week![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door jmac op 19-05-2008 01:19:55 ]
quote:Op maandag 19 mei 2008 00:56 schreef jmac het volgende:
Jonge jonge piet... Wegwezen!
Ook pas 1x zelf met 't vliegtuig op vakantie geweestVoor de rest zeker elk jaar naar de camping in Zeeland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 mei 2008 07:19 schreef Rhapsody het volgende:
[..]Kwestie van je inlezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
fuck...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 mei 2008 09:23 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
fuck...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommigen geven echt punten met redenen waarvan je denkt.... sjonge jonge.quote:Op maandag 19 mei 2008 09:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Kreeg Sandy nou goede punten van die Italianen omdat ze goed kon paardrijden?
Denk dat dat meer was omdat ze niet bang was om iets nieuws te proberenquote:Op maandag 19 mei 2008 09:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Kreeg Sandy nou goede punten van die Italianen omdat ze goed kon paardrijden?
Wat een stress weer idd. Kanonnen hé!quote:Op zondag 18 mei 2008 21:05 schreef NoCigar het volgende:
En Piet wil weer naar huis rijden. Ga dan, man Ga!
Wat een geweldig stupide uitspraak was dat ja, ga je een Romein even vertellen dat jij tussen de boerenkool geboren Hollander het te laat vindt voor een bord pasta en ie dus, ook al is het een klant, niks krijgt.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
"We hebben geen pasta, want het is nogal laat en dan valt 't nogal zwaar."![]()
![]()
![]()
Iddquote:Op zondag 25 mei 2008 20:57 schreef PirE het volgende:
Piet maakte nog wel van de gelegenheid gebruik om Silvia aan te randen![]()
Voor bepaalde dingen heeft ie dan toch wel gevoel...quote:Op zondag 25 mei 2008 20:57 schreef PirE het volgende:
Piet maakte nog wel van de gelegenheid gebruik om Silvia aan te randen![]()
En wat een oerstomme actie om met een brandende mand te gaan lopen i.p.v. dat ding gewoon op het vuurtje te zetten...quote:Op zondag 25 mei 2008 23:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een geensceneerde neppe zooi vandaag weer. Met die studenten en die zogenaamde fik
Het programma trekt ook vooral oudere mensen en dan zijn types als piet en tony belangrijk ja.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:15 schreef Razor21 het volgende:
Begin het eigenlijk best wel een trieste bedoeling worden daar in Piticio.
Elke keer met die "vage" puntentelling de nummers 2 en 3 zitten elke keer maar op 1 of 2 tiende achterstand van elkaar.
Die Tony & Piet vind ik geen haar beter dan die Karm & Carlijn, voglens mij worden die er juist express ingehouden vanwege de kijkcijfers. Geef toch toe zonder dat stel Piet & Tony is het een stuk minder leuk.
Ze hadden het programma zoveel leuke kunnen maken.
En die studenten dan OMG zeg
Ik vond het aardig ingestudeerd overkomen eigenlijkquote:
Inderdaad, in een leuk plaatsje ergens in Brabantquote:Op zondag 1 juni 2008 21:29 schreef Oblivion het volgende:
Ik zie Piet en Tonny nog wel ergens een kleine B&B beginnen!
Ik echt niet. Vind voornamelijk piet veels te onbeholpen en denk dat ze na een paar weken al in de problemen komen. Daarnaast hebben ze veels te weinig leidinggevende capaciteiten.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:29 schreef Oblivion het volgende:
Daarom zei ik "ergens"..quote:Op zondag 1 juni 2008 21:31 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik echt niet. Vind voornamelijk piet veels te onbeholpen en denk dat ze na een paar weken al in de problemen komen. Daarnaast hebben ze veels te weinig leidinggevende capaciteiten.
Alhoewel.. In brabant is 't idd geen probleemAls die maar in z'n 'eigen' omgeving is
Zou zomaar kunnen, ergens waar ze Nederlands spreken en waar nog flink wat kluswerk te doen isquote:Op zondag 1 juni 2008 21:29 schreef Oblivion het volgende:
Volgens mij mogen ze er vanaf vandaag in voor een half jaar? En daarna hebben ze de keus om het te kopen geloof ik?quote:Op maandag 2 juni 2008 10:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Is nou al bekend of Thomas en Sandy het bed and breakfast nou daadwerkelijk gaan kopen?
ze zijn vandaag vertrokken, gister reed de vrachtwagen weg.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Is nou al bekend of Thomas en Sandy het bed and breakfast nou daadwerkelijk gaan kopen?
Idd frustrerend dat na zoveel uitzendingen nog steeds niet helemaal duidelijk is of er een consiglio is, wie dat zijn en wat voor invloed ze hebben gehad. Ik denk dat ik op hoge poten een boze brief naar de kro stuurquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:09 schreef FoXje het volgende:
Zou er een consiglio zijn ???
Het is met niet helemaal duidelijk, vooral de functie niet.
Leukquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:04 schreef Razor21 het volgende:
http://www.terrazzapiticchio.com/
Vrij prijzig zijn ze....
Verrek zeg.. heb ik heel dit topic zitten afstruinen om te kijken of dit bekend was. Ik kwam het tegen op dat forum van het programma.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |