Ik heb me een weekje gewaagd aan dit programma via uitzending gemist en heb me kapot gelachen!!!
Tonnie en Piet waren werkelijk te erg voor woorden!! Wat een domme boeren zeg! En zodra er ook maar een woordje van kritiek kwam meteen op hoge poten gaan roepen dat je weg wilt, nou ga dan!! Bovendien erg manipulatief in die aflevering dat ze nog een week mochten blijven. Ik vermoed dat de productie er voor gezorgd heeft dat aan al hun wensen werd voldaan, dus dat Piet niet voor niets nog een week zou gaan klussen, maar echt wel naderhand zou mogen blijven. Het was natuurlijk wel heerlijke tv, met figuren die zichzelf zo heerlijk voor lul zetten.
Obelix en Eucalypta hadden werkelijk een toegevoegde waarde van 0,0
Terecht dat zij er als eerste uit waren
Ik vond Karim een lieverdje en Carlijn een feeks. Karim is homoseksueel, alleen weet ie het nog niet, of ontkent het nog, in ieder geval was hij van alle kandidaten de meest sociale. Echter geen winnaar. Want niet opgewassen tegen de hectiek van het runnen van een B&B.
Thomas en Sandy, tja, niet 'my kind of people', beetje té kakkerig. Maar wel de terechte winnaars, en zeker goed in organiseren. Ik vond Sandy overigens veel en veel sterker overkomen dan Thomas.
Ik verbaasde me erover hoe slecht de taal werd opgepikt, als je jezelf dwingt om Italiaans te spreken dan pik je het in no time op, en er is geen Italiaan die je op je flikker zal geven als je in het begin wat grammaticale fouten maakt!! Je leert er in ieder geval heel snel mee. Ik kon het allemaal prima verstaan, behalve Angela ? die uitbaatster van de bar, die ratelde me iets te snel.
Al met al heb ik erg gelachen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden