Voor bepaalde dingen heeft ie dan toch wel gevoel...quote:Op zondag 25 mei 2008 20:57 schreef PirE het volgende:
Piet maakte nog wel van de gelegenheid gebruik om Silvia aan te randen![]()
En wat een oerstomme actie om met een brandende mand te gaan lopen i.p.v. dat ding gewoon op het vuurtje te zetten...quote:Op zondag 25 mei 2008 23:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een geensceneerde neppe zooi vandaag weer. Met die studenten en die zogenaamde fik
Het programma trekt ook vooral oudere mensen en dan zijn types als piet en tony belangrijk ja.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:15 schreef Razor21 het volgende:
Begin het eigenlijk best wel een trieste bedoeling worden daar in Piticio.
Elke keer met die "vage" puntentelling de nummers 2 en 3 zitten elke keer maar op 1 of 2 tiende achterstand van elkaar.
Die Tony & Piet vind ik geen haar beter dan die Karm & Carlijn, voglens mij worden die er juist express ingehouden vanwege de kijkcijfers. Geef toch toe zonder dat stel Piet & Tony is het een stuk minder leuk.
Ze hadden het programma zoveel leuke kunnen maken.
En die studenten dan OMG zeg
Ik vond het aardig ingestudeerd overkomen eigenlijkquote:
Inderdaad, in een leuk plaatsje ergens in Brabantquote:Op zondag 1 juni 2008 21:29 schreef Oblivion het volgende:
Ik zie Piet en Tonny nog wel ergens een kleine B&B beginnen!
Ik echt niet. Vind voornamelijk piet veels te onbeholpen en denk dat ze na een paar weken al in de problemen komen. Daarnaast hebben ze veels te weinig leidinggevende capaciteiten.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:29 schreef Oblivion het volgende:
Daarom zei ik "ergens"..quote:Op zondag 1 juni 2008 21:31 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik echt niet. Vind voornamelijk piet veels te onbeholpen en denk dat ze na een paar weken al in de problemen komen. Daarnaast hebben ze veels te weinig leidinggevende capaciteiten.
Alhoewel.. In brabant is 't idd geen probleemAls die maar in z'n 'eigen' omgeving is
Zou zomaar kunnen, ergens waar ze Nederlands spreken en waar nog flink wat kluswerk te doen isquote:Op zondag 1 juni 2008 21:29 schreef Oblivion het volgende:
Volgens mij mogen ze er vanaf vandaag in voor een half jaar? En daarna hebben ze de keus om het te kopen geloof ik?quote:Op maandag 2 juni 2008 10:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Is nou al bekend of Thomas en Sandy het bed and breakfast nou daadwerkelijk gaan kopen?
ze zijn vandaag vertrokken, gister reed de vrachtwagen weg.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Is nou al bekend of Thomas en Sandy het bed and breakfast nou daadwerkelijk gaan kopen?
Idd frustrerend dat na zoveel uitzendingen nog steeds niet helemaal duidelijk is of er een consiglio is, wie dat zijn en wat voor invloed ze hebben gehad. Ik denk dat ik op hoge poten een boze brief naar de kro stuurquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:09 schreef FoXje het volgende:
Zou er een consiglio zijn ???
Het is met niet helemaal duidelijk, vooral de functie niet.
Leukquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:04 schreef Razor21 het volgende:
http://www.terrazzapiticchio.com/
Vrij prijzig zijn ze....
Verrek zeg.. heb ik heel dit topic zitten afstruinen om te kijken of dit bekend was. Ik kwam het tegen op dat forum van het programma.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |