abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 mei 2008 @ 21:24:08 #151
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58906491
Ja, niet onverwachts, het vertrek van Karim en Carlijn.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 25 mei 2008 @ 21:24:59 #152
201614 Doc.Brown
Great Scott!
pi_58906509
Leuke aflevering, die Piet zorgt toch voor een hoop leuke momenten. Maar stiekem toch ook wel pijnlijk allemaal. Net zoals die Ballen:
"We geven Piet een 8 omdat hij mee ging basketballen, maar een 6 omdat we hem niet verstaan. Dus krijgt hij een 7."

Voor de rest zijn die situaties met die gasten toch maar vreemde "proeven". Ik bedoel; zo'n rolstoelgast zal toch niet plotseling voor je deur staan. Ik neem aan dat je B&B in de gidsen zal staan en dat daarbij vermeld is of hij wel of niet rolstoeltoegankelijk is. Maar oké, om te zien hoe ze ermee omgaan is het een aardige proef. Maar die studenten was dan wél weer een goede proef. Maar jammer dat ze zo'n week in 45 moeten proppen. Aangezien ze op de dinsdag al een lampje gesloopt hadden ging het er zeker wel wat ruiger aan toe dan dat we gezien hebben.
You have to come back with me! Back to the Future!
pi_58906534
Studenten waren juist leuk...echt lekker cliche!!
Verder ging weer alles heerlijk fout. En die puntentelling snap ik nog steeds niet; waar letten ze nu op??? Karim sprak bv. het beste Italiaans vond ik en gaat nu naar huis....
geniet nooit met mate
pi_58906844
Vreselijk dat Piet Minestrone maakt met boter, daar staat in Italie zowat de doodstraf op.
En dan die voice over, over Sandy en d'r Spaghetti eetles, terwijl ze Tagliatella aan het eten waren. Zullen we over de andere 148 pasta varianten, de regionale uitgezonderd, maar niet beginnen.

Valt me ook op dat ze nog immer:
- Nederlands ontbijten
- Als ze pasta maken, dat standaard tagliatelle is. Het deeg moeten ze inmiddels wel onder de knie hebben, dan is het toch simpel om er een andere vorm pasta dan tagliatte van te maken ipv altijd hetzelfde?

Thomas was wel laf naar die studenten toe, Karim had hem eigenlijk moeten vragen er minimaal bij te zijn om het de morning after even aan te kaarten. Nu viel de feedback van de studenten mee, maar als ze hadden ontkent, om maar wat te noemen, had Karim met z'n bek vol tanden gestaan omdat hij zelf geen idee had wat er nu precies gebeurd was.
En Carlijn was sowieso slordig door te wachten tot de gasten klaagden over het lawaai, je hoort dat toch zelf ook? gelijk afkappen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_58909065
Wat een geensceneerde neppe zooi vandaag weer. Met die studenten en die zogenaamde fik
pi_58913140
Het is niet echt duidelijk waarom Karim en Carlijn nou naar huis moesten. Ik heb ze niet echt heel veel fout zien doen en de telling is zoals gezegd nogal duister.
anonieme razernist
pi_58917010
quote:
Op zondag 25 mei 2008 20:57 schreef PirE het volgende:
Piet maakte nog wel van de gelegenheid gebruik om Silvia aan te randen
Voor bepaalde dingen heeft ie dan toch wel gevoel...
  maandag 26 mei 2008 @ 12:55:55 #158
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_58917341
quote:
Op zondag 25 mei 2008 23:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een geensceneerde neppe zooi vandaag weer. Met die studenten en die zogenaamde fik
En wat een oerstomme actie om met een brandende mand te gaan lopen i.p.v. dat ding gewoon op het vuurtje te zetten...
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_58917433
Daaraan zag je wel heel goed dat het nep was. Die gast die zonder ook maar 1 kick te geven gewoon rustig dat mandje oppakt en mee naar buiten neemt
pi_58917949
De cameraman/ productie crew had 'm vast geroepen want ze stonden al perfect in het hoekje klaar.
pi_58922979
'een vuurtje blijft voor Piet onopgemerkt' -> cameracrew staat het uitgebreid te filmen en dat valt niemand op dan .. 'gelukkig wordt er op tijd ingegrepen, voordat er een grote ramp zou gebeuren' -> zoals gezegd, de hele cameraploeg stond het te filmen, wat was dat nu voor stomme actie..

Verder hoop ik gewoon echt uit de grond van mijn hart dat Tonny en Piet niet winnen, want wat heb ik een hekel aan die twee!
  maandag 26 mei 2008 @ 18:15:02 #162
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_58923584
Begin het eigenlijk best wel een trieste bedoeling worden daar in Piticio.
Elke keer met die "vage" puntentelling de nummers 2 en 3 zitten elke keer maar op 1 of 2 tiende achterstand van elkaar.

Die Tony & Piet vind ik geen haar beter dan die Karm & Carlijn, voglens mij worden die er juist express ingehouden vanwege de kijkcijfers. Geef toch toe zonder dat stel Piet & Tony is het een stuk minder leuk.

Ze hadden het programma zoveel leuke kunnen maken.

En die studenten dan OMG zeg
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_58926588
Die Thomas vond ik trouwens een achterbaks typetje. Slijmen met die studenten dat Sandy hun schoenen wel zou wassen (taak van het vrouwtje he?) en Karim laten optreden tegen de vermeende "nachtelijke overlast". Eerst Karim overhalen er wat over te zeggen en dan vervolgens zelf tegen de heren zeggen "zand erover!!". Wat laf!
geniet nooit met mate
pi_58927246
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:15 schreef Razor21 het volgende:
Begin het eigenlijk best wel een trieste bedoeling worden daar in Piticio.
Elke keer met die "vage" puntentelling de nummers 2 en 3 zitten elke keer maar op 1 of 2 tiende achterstand van elkaar.

Die Tony & Piet vind ik geen haar beter dan die Karm & Carlijn, voglens mij worden die er juist express ingehouden vanwege de kijkcijfers. Geef toch toe zonder dat stel Piet & Tony is het een stuk minder leuk.

Ze hadden het programma zoveel leuke kunnen maken.

En die studenten dan OMG zeg
Het programma trekt ook vooral oudere mensen en dan zijn types als piet en tony belangrijk ja.

Maar @ tv is alles nep...Altijd al zo geweest. Grootste gedeelte van dat soort series zijn gewoon voorgeproduceerd.
pi_58991319
Piet klust trouwens vrolijk zwart bij op YouTube:

pi_59043261
morgenavond feestje bij thomas en sandy , zal wel ff wat picca's maken
  zondag 1 juni 2008 @ 20:23:21 #167
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_59054802
Tussen het Pinkpop-geweld door ook dit nog ff meepikken...
pi_59055659
Waarom heeft Thomas altijd een shirt/sweater/blouse aan met Italia er op...

En Sandy kleedt zich over het algemeen ook als een of andere hockey-tutje...

Maar ja hoop wel dat zij winnen, anders slaat dat consiglio ook nergens op
pi_59055709
Machtig huis!

Maar eens kijken wie er gaat winnen...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_59055726
Presentatrice spreekt nog aardig woordje mee
  zondag 1 juni 2008 @ 21:07:12 #171
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_59055774
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:04 schreef jmac het volgende:
Presentatrice spreekt nog aardig woordje mee
Ja idd. Beter dan sommige anderen .
pi_59055900
Zoals dus al weken bekend hebben S&T gewonnen

En volledig terecht wat mij betreft.
  zondag 1 juni 2008 @ 21:12:54 #173
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_59055905
Verrassend .
  zondag 1 juni 2008 @ 21:13:12 #174
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_59055914
Maar idd, helemaal terecht .
pi_59055934
Hmm, had die twee andere ook wel gegund.

Maar fair is fair, als ze Thomas en Sandy gekozen hebben dan is het zo.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')