Viel me ook al op iddquote:Op zondag 4 mei 2008 21:20 schreef Burdie het volgende:
Wat een nachtmerrie lijkt me dit zeg, dat die italianen zich echt overal mee gaan bemoeien. En waarom voert
Oja, is het meer mensen opgevallen dat die Carlijn als ze Italiaans praat, zich gedraagt alsof ze ofwel dooventolk is, danwel met een mongool aan het praten is. Steeds zo'n raar gezicht erbij.
Ja vooral omdat ze dat moment met die varken "ik doe de pasta wel" 30 keer hebben herhaaldquote:Op zondag 4 mei 2008 21:20 schreef Burdie het volgende:
Oja, is het meer mensen opgevallen dat die Carlijn als ze Italiaans praat, zich gedraagt alsof ze ofwel dooventolk is, danwel met een mongool aan het praten is. Steeds zo'n raar gezicht erbij.
Waarom hebben ze zich überhaupt opgegeven voor dat programma? Ik zie die twee echt geen Bed & Breakfast runnen.quote:
Italië kenner DIGGER gaf eerder in dit topic al zijn analyse. Dat lijkt mij wel een goede.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:07 schreef A_Soul1980 het volgende:
Wat ik vreemd vind, is dat Tonny en Piet zo populair zijn bij de dorpsbewoners. Is dat omdat het merendeel van die dorpsbewoners wat ouder zijn? Of is het allemaal doorgestoken kaart, om Tonny en Piet zo lang mogelijk in het programma te houden? (Ze wilden immers eerder weggaan, maar bleven omdat ze het 'populairst' waren bij de dorpsbewoners.)
Irritant mannetje. Met z'n bijzondere broodquote:Op zondag 11 mei 2008 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Roberto Payer is algemeen directeur van Hilton Amsterdam.
Mwah. Op zich wel een goede testvraag (zoals ie later uitlegde).quote:Op zondag 11 mei 2008 21:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Irritant mannetje. Met z'n bijzondere brood
Mee eensch. En die willen ook heel graag!quote:Op zondag 11 mei 2008 21:14 schreef golfer het volgende:
Ik zit steeds meer met plaatsvervangende schaamte naar die Piet te kijken. Na 3 maanden nog steeds geen woord Italiaans spreken en er al helemaal niets van begrijpen.![]()
Tomas en Sandy zijn nog steeds zondermeer de best geschikte kandidaten om zo'n B&B te runnen.
Helemaal mee eens! Piet moet maar in Brabant een leuk B&B gaan runnen, maar in Italie kan hij het echt niet. karim en Carlijn zijn aardig, maar redden het niet. Thomas en Sandy lukt het redelijk. Maar ook niet...het gaat ze allemaal meer om hun eigen "vakantie in Italie" dan om de gasten en het vele werk dat daarbij komt kijken...quote:Op zondag 11 mei 2008 21:14 schreef golfer het volgende:
Ik zit steeds meer met plaatsvervangende schaamte naar die Piet te kijken. Na 3 maanden nog steeds geen woord Italiaans spreken en er al helemaal niets van begrijpen.![]()
Tomas en Sandy zijn nog steeds zondermeer de best geschikte kandidaten om zo'n B&B te runnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |