Die Tonny en Piet zijn zo verschrikkelijk verzuurdquote:Op zondag 11 mei 2008 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ach, nu heeft de hotelschoolachtergrond 't gedaan. Willen die twee stellen (Tonny en Piet en Karim en Karlijn) niet meer
![]()
Het was gewoon een simpel volkorenbroodjequote:Op zondag 11 mei 2008 21:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mwah. Op zich wel een goede testvraag (zoals ie later uitlegde).
Ja dat is natuurlijk niet de bedoeling he..quote:Op zondag 11 mei 2008 21:18 schreef gimme.shelter het volgende:
En wat ik al helemaal niet snap is dat mensen als ze mee gaan doen aan zo'n programma niet eerst zelf van te voren een cursus Italiaans gaan volgen. Gewoon..saaie grammatica, bij het NTI of het Instituto Italiano! Dan kunnen ze die lerares tenminste volgen!
Idd. Maar dat wist tante Tonny niet te meldenquote:Op zondag 11 mei 2008 21:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het was gewoon zels een simpel volkorenbroodje
Sorry maar daar draait een B&B niet om. Regel je eigen verloren koffer maar (beetje opgezet trouwens). En waarom moeten de B&B eigenaren alle trips regelen? Belachelijk, net zoals die kinderen voeren.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Roberto Payer is algemeen directeur van Hilton Amsterdam.
Mee eens...quote:Op maandag 12 mei 2008 07:19 schreef FoXje het volgende:
[..]
Sorry maar daar draait een B&B niet om. Regel je eigen verloren koffer maar (beetje opgezet trouwens). En waarom moeten de B&B eigenaren alle trips regelen? Belachelijk, net zoals die kinderen voeren.
Die klompen zijn al eerder genoemdquote:Op maandag 12 mei 2008 18:09 schreef Mex_ het volgende:
Overigens, dat verhaal over dat wiet-telen. Dat sloeg echt nergens op. Vertekend beeld dat buitenlanders altijd van Nederland hebben.
Het verbaasd me dat ze het niet hebben gehad over een eventuele molen op het dak van het huis en de klompen en de tulpen.
Ow en niet te vergeten de margarine.
tssssk
ow, dat heb ik dan even gemistquote:Op maandag 12 mei 2008 18:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die klompen zijn al eerder genoemd.
Ja dat was toch het concept van het programma? Dat ze het van te voren niet wisten? Dat vind ik dus juist bij voorbaat al het belachelijke aan het programma. Als je gaat emigreren en een B&B gaat beginnen, lijkt me dat je eerst kijkt welk land/streek/dorp je leuk lijkt. Of je een geschikt gebouw kunt vinden. Dan ga je de taal leren, de cultuur en de streek bekijken, en weet je dus de bezienswaardigheden en alles goed te vinden.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:18 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
En wat ik al helemaal niet snap is dat mensen als ze mee gaan doen aan zo'n programma niet eerst zelf van te voren een cursus Italiaans gaan volgen. Gewoon..saaie grammatica, bij het NTI of het Instituto Italiano! Dan kunnen ze die lerares tenminste volgen!
Volgens mij moeten eerst allemaal de gasten een keer (net zo professioneel als T&P) ontvangen voordat er weer een koppeltje naar huis mag.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:15 schreef Mex_ het volgende:
Waarom is er vorige week niemand weggegaan? Heb die afl gemist.
De TomTom says we go here, but we go omdraaien, yes?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:35 schreef LoeiSoeares het volgende:
[..]
Volgens mij moeten eerst allemaal de gasten een keer (net zo professioneel als T&P) ontvangen voordat er weer een koppeltje naar huis mag.
Piet blijft wel de man You love, hate and imitate. Het mannelijke equivalent van een doos. "Het gaat me in 't Engels toch een wel stukje makkelijker af dan in het Italiaans...." Man kan niet eens een bruin brood bestellen.
En als je op die manier met die bouwvakkers, die allemaal uit de omgeving komen, had geprobeerd te communiceren in het Italiaans, had je tijdens het klussen nog e.e.a. opgestoken van zowel taal als omgeving.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:25 schreef Rhapsody het volgende:
Wel erg slecht dat ze na al die lessen Italiaans geen flikker geleerd hebben. Ze kunnen datgene wat ze leren direct toepassen in de praktijk, maar nee gewoon stoicijns Nederlands of Engels blijven praten, probeer het dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |