tijd zat nog steeds slquote:Op zondag 13 april 2008 18:43 schreef BarryK het volgende:
Komt nog.
Tja, emoties lopen op bij streamers, ze hebben denk ik geen trek in een wederom doldwaze actiequote:Op zondag 13 april 2008 18:45 schreef Copycat het volgende:
Weer een streamlock? Waarom nu?
Dit is gewoon de "gescripte streamlock"....niks aan de hand, over een paar minuten gaat hij er weer af.quote:
Zoveel streamers met Hummers?quote:Op zondag 13 april 2008 18:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, emoties lopen op bij streamers, ze hebben denk ik geen trek in een wederom doldwaze actie
Waarschijnlijk omdat Claire helemaal over haar toeren was en in de armen van Huub stond te huilen.quote:
+1quote:Op zondag 13 april 2008 18:46 schreef akveor het volgende:
Tja Febo dat heb je ervan als je denkt mensen te kunnen gebruiken.
Einde DGK vanavond zou ik geweldig vinden.
Volgens mij zou bijna iedereen staan te juichen als Amanda zo in Brian's armen zou hangen....quote:Op zondag 13 april 2008 18:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi snel, bedankt !!
Hoop dat de hele teringzooi uit de hand loopt en vanavond
de stekker eruit, het is mooi geweest wat mij betreft ....
You tell me. Claire overstuur, de rattenfamilie euforisch. Misschien geen mooie beelden voor de sneaks, ze zijn te blij?quote:
Mooi plaatje voor de Recourtjes...Huub heeft Claire in de wurggreep...letterlijk en figuurlijk.quote:
Nee, ik wil een reddingsactie met een hummerquote:Op zondag 13 april 2008 18:47 schreef rooie3 het volgende:
Hoop echt dat Claire vanavond samen met haar vriendin de poort uitloopt.
En dat stoort me nog het meeste, die euforie van dat stelletjequote:Op zondag 13 april 2008 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
You tell me. Claire overstuur, de rattenfamilie euforisch. Misschien geen mooie beelden voor de sneaks, ze zijn te blij?
Same here, geen winnaar, gewoon de stekker uit het programma.quote:Op zondag 13 april 2008 18:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi snel, bedankt !!
Hoop dat de hele teringzooi uit de hand loopt en vanavond
de stekker eruit, het is mooi geweest wat mij betreft ....
Check mijn post bovenaan van wat er gezegd werd voor de SL.quote:Op zondag 13 april 2008 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
You tell me. Claire overstuur, de rattenfamilie euforisch. Misschien geen mooie beelden voor de sneaks, ze zijn te blij?
Zo vlak voor de finale zijn de beelden niet zo mooi. Ware aard die toch even boven komt drijven.quote:Op zondag 13 april 2008 18:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En dat stoort me nog het meeste, die euforie van dat stelletje
Anouk mag nog wel ff blijven hoorquote:Op zondag 13 april 2008 18:47 schreef rooie3 het volgende:
absoluut. dat zou een mooi moment van gerechtgheid zijnquote:Op zondag 13 april 2008 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij zou bijna iedereen staan te juichen als Amanda zo in Brian's armen zou hangen....
+1 Ze verdiend dit niet...de zwakste schakel is te zwak.quote:Op zondag 13 april 2008 18:49 schreef noekje het volgende:
Haal haar maar op!
Ik zou het geweldig vinden. Geen gedonder meer, ophalen uit die kutzooi.
Claire heeft niemand wat aangedaan en Amanda heeft zat mensen wat aangedaan.Als jezelf steeds word beschermd is het makkelijk om een ander steeds diep te krenken.Ik vind dit zielig voor Claire .quote:Op zondag 13 april 2008 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij zou bijna iedereen staan te juichen als Amanda zo in Brian's armen zou hangen....
Yep, come on in papa Ron.quote:Op zondag 13 april 2008 18:49 schreef noekje het volgende:
Haal haar maar op!
Krijgt Brian dan wel zijn winnaarsbeker?quote:Op zondag 13 april 2008 18:50 schreef beequeen het volgende:
Same here, geen winnaar, gewoon de stekker uit het programma.
ze hebben al een hele bekende advocaat in de arm genomen heb ik gehoord hier in tilburg.....quote:Op zondag 13 april 2008 18:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
familie is onder weg lees ik op NL
De is momenteel geen contact meer met de ouders en regie, telefoons worden bij de regie niet meer opgenomen en de familie is nu onderweg om daadwerkelijk Claire te gaan halen. Wij hebben ook rechtstreekse contacten met mensen en weten dat er enorm veel aan de hand is. De ouders van Claire zijn op, gekwetst en gekrenkt. En je kan hier lang en breed over praten dat ouders wisten hoe en wat van te voren maar wij zeiden het al eerder, stel je voor dat het jouw familie aangaat. Wij zullen alles up to date houden op de site en de gang van zaken meteen vermelden.
Het lijkt mij dat niemand een vader kan verbieden om een kind op te zoekenquote:Op zondag 13 april 2008 18:50 schreef schatje het volgende:
Als Claire's vader komt neemt ie haar mee, let maar op.
Of de Febo steekt er een stokje voor. Dat ie niet meer mag komen.
de familie is op en is al onderweg .quote:Op zondag 13 april 2008 18:50 schreef schatje het volgende:
Als Claire's vader komt neemt ie haar mee, let maar op.
Of de Febo steekt er een stokje voor. Dat ie niet meer mag komen.
Maar ik wel de Hummer door het hek zien!quote:Op zondag 13 april 2008 18:49 schreef noekje het volgende:
Haal haar maar op!
En Huub mee maar dat zal wel nietquote:Op zondag 13 april 2008 18:47 schreef rooie3 het volgende:
Ja en dan zou ook het advies zijn nsr Amanda toe, ga naar huis, laat de regie stikken.quote:Op zondag 13 april 2008 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kansloos...volledig kansloos. Al was het alleen maar omdat pa Claire zelf zat te pushen om het spel nu eens te gaan spelen, net zoals haar broer Bart.quote:Op zondag 13 april 2008 18:52 schreef fredfik het volgende:
[..]
ze hebben al een hele bekende advocaat in de arm genomen heb ik gehoord hier in tilburg.....
Misschien dat Brian alsnog overgehaald kan worden. Als ze hem tenminste een flitsscheiding in het verschiet beloven.quote:Op zondag 13 april 2008 18:51 schreef noekje het volgende:
Kut voor de redactie ook. Wéér geen huwelijk!![]()
Bel de sponsors maar weer af.
Bedankt voor deze update, NL heeft het meestal bij het rechte eind. Vandaar de SL.quote:Op zondag 13 april 2008 18:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
De is momenteel geen contact meer met de ouders en regie, telefoons worden bij de regie niet meer opgenomen en de familie is nu onderweg om daadwerkelijk Claire te gaan halen. Wij hebben ook rechtstreekse contacten met mensen en weten dat er enorm veel aan de hand is. De ouders van Claire zijn op, gekwetst en gekrenkt. En je kan hier lang en breed over praten dat ouders wisten hoe en wat van te voren maar wij zeiden het al eerder, stel je voor dat het jouw familie aangaat. Wij zullen alles up to date houden op de site en de gang van zaken meteen vermelden.
Hahahaha! En weer door de achterban veroorzaakt.quote:Op zondag 13 april 2008 18:51 schreef noekje het volgende:
Kut voor de redactie ook. Wéér geen huwelijk!![]()
Bel de sponsors maar weer af.
Bizar als dat echt zo zou zijn. Als ik Claire was dan zou ik goed pissed zijn op mijn familie. Ze zetten haar neer als een verstandelijk gehandicapte die handelingsonbekwaam isquote:Op zondag 13 april 2008 18:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
Als dit betekent dat Brian of Amanda dan dus óók niet winnen, ben ik vóór.quote:Op zondag 13 april 2008 18:46 schreef akveor het volgende:
Tja Febo dat heb je ervan als je denkt mensen te kunnen gebruiken.
Einde DGK vanavond zou ik geweldig vinden.
Maar we hebben ook kunnen zien hoe het daar wel werkt met Nadia en Lieke.quote:Op zondag 13 april 2008 18:53 schreef schatje het volgende:
Huub kan de tering krijgen met z'n zo werkt het niet hier, je bent hier gevangen.
quote:Op zondag 13 april 2008 18:52 schreef fredfik het volgende:
[..]
ze hebben al een hele bekende advocaat in de arm genomen heb ik gehoord hier in tilburg.....
Mee eens. Als ze nou in acuut levensgevaar zou zijn of zo. Maar ik moet het nog zien hoor: met een Hummer de poort rammen.quote:Op zondag 13 april 2008 18:54 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Bizar als dat echt zo zou zijn. Als ik Claire was dan zou ik goed pissed zijn op mijn familie. Ze zetten haar neer als een verstandelijk gehandicapte die handelingsonbekwaam isLekker is dat als je zelf keuzes maakt op je 24e.
Tuurlijk niet, No Contest is No Contest........oh wacht, je hebt het over Brian. Flens heeft de beker al klaarstaan.quote:
Net zo'n Italiaanse maffia, ja.. Inclusief een bad-ass oom!quote:Op zondag 13 april 2008 18:54 schreef Ziet het volgende:
ik lig in een deuk hier!
dacht de febo zo'n schaap te hebben aan claire, lekker makkelijk zo iemand die alles doet en ja en amen zegt
krijg je die hele familie op je dak
En jij denkt dat de productie hiervan báált?quote:Op zondag 13 april 2008 18:54 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik lig in een deuk hier!
dacht de febo zo'n schaap te hebben aan claire, lekker makkelijk zo iemand die alles doet en ja en amen zegt
krijg je die hele familie op je dak
Als hij het nog op kan brengen zou dat mooi zijn, maar ik zou er begrip voor hebben als hij nu zou zeggen, krijg allemaal de touwtering maar, ik ben weg.quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij denkt dat de productie hiervan báált?
Die wrijven zich in hun handjes.
'Hoe het daar werkt', dat klinkt al heel smerig. Ach het is een smerig programma met een smerige redactie, klaar.quote:Op zondag 13 april 2008 18:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar we hebben ook kunnen hoe het daar wel werkt met Nadia en Lieke.
Om eerlijk te zijn....ik vind haar ook handelingsonbekwaam.....quote:Op zondag 13 april 2008 18:54 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Bizar als dat echt zo zou zijn. Als ik Claire was dan zou ik goed pissed zijn op mijn familie. Ze zetten haar neer als een verstandelijk gehandicapte die handelingsonbekwaam isLekker is dat als je zelf keuzes maakt op je 24e.
Maar je weet toch hoe het gaat? Als de streamlock voorbij is, is er niets meer aan de handquote:Op zondag 13 april 2008 19:00 schreef Smash-it het volgende:
Ik moet zo weg, ik wil niet weg..
Dat is voor Huub&Claire-ellende. Voor Bwian&Mannie zijn de petjes !!quote:Op zondag 13 april 2008 18:57 schreef Kinga het volgende:
Iemand in rood shirtje rent langs.
Ik zit op het puntje van mij stoel maar, helaas. Wel vreemd dat de SL op de voorkant van dat hok staat. Komt papa Ron misschien binnenrammen via het hoveniersbedrijf of de golfbaan?quote:
nee met telefoons en net genoeg intelligentie om het telefoonnummer van de poltie te wetenquote:
Precies. Dan zitten ze gezellig aan de eettafel de bestelde sushi te eten waar Aman zo dol op is.quote:Op zondag 13 april 2008 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar je weet toch hoe het gaat? Als de streamlock voorbij is, is er niets meer aan de hand
Hij is weer netjes geworden Barryquote:Op zondag 13 april 2008 19:03 schreef BarryK het volgende:
OP finished, dacht al dat de SL lang zou duren.. had ik mooi de tijd om een OP te maken.
Precies.quote:Op zondag 13 april 2008 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies. Dan zitten ze gezellig aan de eettafel de bestelde sushi te eten waar Aman zo dol op is.
Die heeft wel wat anders aan zijn hoofd.quote:Op zondag 13 april 2008 19:02 schreef JEEtjuuh het volgende:
dit hadden ze niet verwacht geloof me maar jdm zal wel weer moeten komen voorlopig blijft er een sl op van enkele uren.
(Telegraaf)quote:John de Mol sr. is zaterdagmiddag vanwege hartproblemen in het ziekenhuis opgenomen.
John de Mol sr. werd per brancard vanaf zijn huis in Blaricum afgevoerd. Omstanders melden dat het leek alsof hij ademhalingsproblemen had.
Linda de Mol en John de Mol hebben hun vader inmiddels opgezocht. Hoe het nu met hem gaat, wilde de familie niet bekend maken.
Dit meldt Shownieuws.
John de Mol Sr. werd in Nederland bekend als zanger en richtte in 1962 de Stichting Conamus op om de belangen van andere Nederlandse artiesten te behartigen. In 1987 richtte hij in zijn functie als directeur van Conamus de Academie voor Lichte Muziek op.
Yep.quote:Op zondag 13 april 2008 19:04 schreef Shayndel het volgende:
Moest ff kijken hoe een hummer eruit ziet.
Is het zoiets?
[ afbeelding ]
weluusquote:Op zondag 13 april 2008 18:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja en dan zou ook het advies zijn nsr Amanda toe, ga naar huis, laat de regie stikken.
Maar de regie speelt het spel niet tegen Amanda.
Ik denk dat als papa Ron besluit om Rambootje te gaan spelen, hij vanavond op het bureau zit.quote:Op zondag 13 april 2008 19:03 schreef Leandra het volgende:
Als papa Ron en oom Twan idd met de Hummer door het hek gaan (zonder eerst achter een microfoon te halen) dan hoop ik dat papa Ron z'n eigen cam heeft draaien.... en het vanavond nog op Youtube staat![]()
Ziet er puik uit hoor BarryKquote:Op zondag 13 april 2008 19:03 schreef BarryK het volgende:
OP finished, dacht al dat de SL lang zou duren.. had ik mooi de tijd om een OP te maken.
bedankt voor het maken van de OPquote:Op zondag 13 april 2008 19:03 schreef BarryK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |