bronquote:’Mijn CLAIRE is GEBRAINWASHED’
Vader wil Gouden Kooi-dochter spreken over huwelijk
Ron, de woedende vader van de 24-jarige Gouden Kooi-deelneemster Claire, wil naar de miljonairsvilla om ’zinnig’ met zijn dochter praten. Het meisje dat van plan is over twee weken te gaan trouwen met collega-bewoner Huub, zou in het spel zijn gebrainwashed en veranderd. De vader wijst met de beschuldigende vinger naar Talpa Producties. Vaderliefde gaat ver. Ook al is je dochter 24 en heeft ze een tv-contract getekend, Ron wil zijn kind zien voordat zij ’ja’ zegt tegen Gouden Kooi-collega Huub.
„Mij is dit weekend een Hummer aangeboden om door het hek van de Gouden Kooi-villa te rijden, maar zover zal ik niet gaan”, zegt hij geëmotioneerd. „Maar je kind blijft je kind, hoe oud ze ook is. Ik en haar moeder willen dat haar bruiloft de mooiste dag van haar leven wordt, zo ziet het er niet uit.”
Legt uit: „Het gaat er niet om dat ik het huwelijk wil voorkomen. Als het echt doorgaat beschouw ik het als een waardevolle levensles voor Claire. En of het huwelijk twee maanden of haar verdere leven duurt, dat zien we dan wel. Maar Talpa beschermt haar nu op geen enkele manier. Mijn dochter en haar verliefde gevoelens worden gemanipuleerd. De deur voor mij deed dicht dat mijn vrouw niet bij het uitzoeken van de trouwjurk mag zijn, zodat er even contact zou zijn.
Mijn dochter wordt met haar grootste vijand op pad gestuurd, de doortrapte Amanda. Wij thuis weten dat zij de trouwdag van Claire wil verstoren. Maar Claire zit op een roze wolk en wordt niet op de hoogte gesteld. De Gouden Kooi-bewoners zijn van de buitenwereld afgesloten en worden meegesleept in een spelletje dat niet gezond kan zijn. Ik wil daar iets tegen doen.”
Talpa Producties zegt dat de vader van Claire toestemming heeft gegeven voor het huwelijk. „Wij begrijpen dat de ouders bezorgd zijn. Maar dat neemt niet weg dat het spel gespeeld wordt zoals de regels zijn. Het gaat tenslotte om één miljoen euro. Claire moet zogenaamde contactpunten verdienen om contact te mogen hebben met familieleden. Inmiddels blijkt dat haar aanstaande man Huub haar contactpunten wil geven zodat de moeder meekan om de bruidsjurk uit te zoeken. Dan zal er ook de mogelijkheid zijn om even met Claire te praten. Overigens is het onze overtuiging dat Claire echt met Huub wil trouwen.”
Samenspannen
De vader van Claire weet dat niet zeker. „Ik vind het vreselijk wat er gebeurt. Je huwelijk hoort de mooiste dag uit je leven te worden. Dat gebeurt bij Claire zo niet. Het paartje Amanda en Brian spant samen om haar dag te verstoren en wat bewoner Jaap van plan is, is helemaal verschrikkelijk. Hij wil de bruidstaart in het zwembad gooiden. Gasten laten struikelen, de bruidsjurk van tevoren in de fik steken. En over de moeder van de bruid zei hij dat hij verlangt naar seksueel verkeer met haar. Mijn bloed kookt als ik dat allemaal aanzie. Dat gun je als vader je dochter toch niet.”
quote:Op zondag 13 april 2008 08:33 schreef Prospera het volgende:
Ik herinner me nog een incident van een vrouw in BB en dat haar man haar met grof geweld uit
het programma wilde halen, maar dat mocht niet van de redactie, omdat ze zelf niet wilde.
bronquote:BB-Monique verlaat man voor Tijn
AMSTERDAM - Big Brother-deelneemster Monique (35) is tot over haar oren verliefd op voormalig medebewoner Tijn Rovers. De Haagse fitness-instructrice heeft haar man Rob verlaten en gaat nu samenwonen met de 24-jarige Brabander. Ook haar zusje Sabrina (27) is gevallen voor een man uit het huis: de 20-jarige Etienne.
Tijn.
De twee blonde zusjes, te zien in de zesde editie van het reality-programma, melden het nieuws op hun website. De liefde tussen Monique en Tijn was voor de kijker thuis indertijd niet onopgemerkt gebleven. Ook haar man Rob vermoedde al dat er wat speelde, want op 12 september 2006 stond hij boos voor de poort van het huis en eiste dat zijn vrouw onmiddellijk vertrok.
Rob was woedend omdat Big Brother intieme knuffelscènes uitzond tussen zijn vrouw en de 11-jaar jongere vrijgezelle Tijn. Volgens Rob was het niet alleen een schande voor hemzelf, maar waren de beelden ook schadelijk voor zijn twee kinderen van 12 en 15 jaar die op hun moeders gedrag aangesproken werden.
Nadat Big Brother beloofde dat de beelden niet meer zouden worden 'gekleurd' - er zou alleen sprake zijn geweest van 'kameraadschap' tussen Monique en Tijn - kwam hij een dag later tot bedaren.
Nu blijkt dat Rob het toen wel degelijk bij het rechte eind had. Monique heeft hem en haar twee kinderen verlaten; ze gaat samenwonen met Tijn. De blondine beweert nu overigens dat ze niet van Rob gaat scheiden om bij haar nieuwe vriend te zijn, maar 'omdat het over is met de liefde voor haar man'.
Haar deelname aan Big Brother heeft haar een spiegel voorgehouden, vindt Monique. Ze had vaak ruzie met Rob, met wie ze 20 jaar samen was, en kiest nu voor 'rust'.
Ook Tijn bevestigt het nieuws op een website: "Beste mensen... Om maar meteen met de deur in huis te vallen: Monique gaat scheiden van Rob en ik heb nu een relatie met haar. Gelukkig staan deze twee dingen wel los van elkaar. De scheiding kan ik kort en duidelijk over zijn, Monique heeft mij herhaaldelijk benadrukt dat "ik" niet de reden ben waarom ze van Rob wil scheiden. We hebben natuurlijk heel erg veel gepraat samen. Natuurlijk heel veel over het welzijn van haar twee kinderen, die hebben het echt wel pittig nu. Als het alleen verliefdheid zou zijn hadden we er zeker ook nog wel wat vaker en langer over nagedacht. Maar het is zo veel meer, zo veel dieper en zo veel sterker dan verliefd zijn. Het laatste wat ik er over wil zeggen is, dat ik denk, dat een hoop vrouwen al lang eerder van hun man zouden scheiden. Voor mijn gevoel heb ik dus de hoofdprijs gewonnen."
Etienne.
Haar zus Sabrina is inmiddels helemaal in love met voormalig medebewoner Etienne. In het huis hadden ze al toegegeven gevoelens voor elkaar te hebben, maar ze waren allebei nog niet toe aan een vaste relatie. Maar nu blijken ze dan toch een koppel te zijn.
quote:De ouders hebben helemaal gelijk, de regie daar is een corrupte zooi, durven ze te praten over contact punten er zijn twee bewoners die nooit iets hoeven te betalen en het ene na het andere uitstapje krijgen, maar ja die komen nu eenmaal uit het criminele milieu, de telegraaf kan beter eens onderzoek doen naar de achterban van die Amanda want dat stinkt pas, en naar de zgn. vermiste oom op bonaire van die brian.Het was een leuk programma maar is nu een en al corruptie
quote:Je moet echt Brian of Amanda heten om priveleges te hebben of te krijgen, die 2 zijn iedere week zonder camera's zogenaamd golven.Bij optredens buiten de kooi zien de andere wannabee miljonairs bijna altijd hun familie, terwijl Huub contactpunten moet geven omdat claire met haar moeder haar trouwjurk wil uitzoeken.Dit is maar een klein voorbeeld hoe het spel gemeen gespeeld word......... ten nadele van sommige spelers
quote:De ouders gaan nu door het leven als mediageil, slechte ouders met een naïeve, domme dochter terwijl het waarschijnlijk niet klopt. Er is genoeg schade aangericht, haal jullie dochter uit DGK.
Dus is Claire zelf ook op de hoogte hoe zij erover denken.... maakt haar kennelijks niets uit.quote:Op zondag 13 april 2008 09:49 schreef beequeen het volgende:
. Wat ik onbegrijpelijk vind is dat iedereen in dat hok op de hoogte is van het Hummer verhaal.
Dat vind ik nou ook. Als het waar is en geen publiciteitsstunt (want ik ga aan alles twijfelen daar in DGK) dan vind ik Ron wel een toffe peer. Heeft Talpa met Claire en haar familie misschien het Paard van Troje binnengehaald??? Ik hoop het.quote:Op zondag 13 april 2008 09:44 schreef noekje het volgende:
Zo dan! Wel tof dat er eindelijk een ouder opstaat en iemand bijna met de haren eruit wil slepen.
Of Huub en Claire dit verhaal kennen weet ik niet, ik heb ze er niet over gehoord. Jaap, Amanda en Brian zijn iig wel op de hoogte, zoveel is wel duidelijk.quote:Op zondag 13 april 2008 10:36 schreef Poya het volgende:
Dus is Claire zelf ook op de hoogte hoe zij erover denken.... maakt haar kennelijks niets uit.
Claire is denk ik niet op de hoogte. Huub wel vermoed ik, daarom is hij ook een paar keer achter geweest vrijdagavond (denk ik).quote:Op zondag 13 april 2008 10:36 schreef Poya het volgende:
[..]
Dus is Claire zelf ook op de hoogte hoe zij erover denken.... maakt haar kennelijks niets uit.
Dan speelt Huub wel een heel achterbaks spelletje als hij Claire niet op de hoogte brengt.... dat er nog mensen zijn die echt denken dat hij om haar geeft verbaasd mequote:Op zondag 13 april 2008 10:42 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Claire is denk ik niet op de hoogte. Huub wel vermoed ik, daarom is hij ook een paar keer achter geweest vrijdagavond (denk ik).
Bart leest wel mee maar reageert niet meer, jammer.quote:Op zondag 13 april 2008 10:12 schreef Verida het volgende:
Waar is dieenebart?
Geen reintegratiegesprekken meer?
DGK_REDACTIE leest nog niet mee:quote:Op zondag 13 april 2008 10:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bart leest wel mee maar reageert niet meer, jammer.
Profiel dieenebart:
laatste bezoek: 22 uur, 26 minuten geleden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |