Dat is voor Huub&Claire-ellende. Voor Bwian&Mannie zijn de petjes !!quote:Op zondag 13 april 2008 18:57 schreef Kinga het volgende:
Iemand in rood shirtje rent langs.
Ik zit op het puntje van mij stoel maar, helaas. Wel vreemd dat de SL op de voorkant van dat hok staat. Komt papa Ron misschien binnenrammen via het hoveniersbedrijf of de golfbaan?quote:
nee met telefoons en net genoeg intelligentie om het telefoonnummer van de poltie te wetenquote:
Precies. Dan zitten ze gezellig aan de eettafel de bestelde sushi te eten waar Aman zo dol op is.quote:Op zondag 13 april 2008 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar je weet toch hoe het gaat? Als de streamlock voorbij is, is er niets meer aan de hand
Hij is weer netjes geworden Barryquote:Op zondag 13 april 2008 19:03 schreef BarryK het volgende:
OP finished, dacht al dat de SL lang zou duren.. had ik mooi de tijd om een OP te maken.
Precies.quote:Op zondag 13 april 2008 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies. Dan zitten ze gezellig aan de eettafel de bestelde sushi te eten waar Aman zo dol op is.
Die heeft wel wat anders aan zijn hoofd.quote:Op zondag 13 april 2008 19:02 schreef JEEtjuuh het volgende:
dit hadden ze niet verwacht geloof me maar jdm zal wel weer moeten komen voorlopig blijft er een sl op van enkele uren.
(Telegraaf)quote:John de Mol sr. is zaterdagmiddag vanwege hartproblemen in het ziekenhuis opgenomen.
John de Mol sr. werd per brancard vanaf zijn huis in Blaricum afgevoerd. Omstanders melden dat het leek alsof hij ademhalingsproblemen had.
Linda de Mol en John de Mol hebben hun vader inmiddels opgezocht. Hoe het nu met hem gaat, wilde de familie niet bekend maken.
Dit meldt Shownieuws.
John de Mol Sr. werd in Nederland bekend als zanger en richtte in 1962 de Stichting Conamus op om de belangen van andere Nederlandse artiesten te behartigen. In 1987 richtte hij in zijn functie als directeur van Conamus de Academie voor Lichte Muziek op.
Yep.quote:Op zondag 13 april 2008 19:04 schreef Shayndel het volgende:
Moest ff kijken hoe een hummer eruit ziet.
Is het zoiets?
[ afbeelding ]
weluusquote:Op zondag 13 april 2008 18:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja en dan zou ook het advies zijn nsr Amanda toe, ga naar huis, laat de regie stikken.
Maar de regie speelt het spel niet tegen Amanda.
Ik denk dat als papa Ron besluit om Rambootje te gaan spelen, hij vanavond op het bureau zit.quote:Op zondag 13 april 2008 19:03 schreef Leandra het volgende:
Als papa Ron en oom Twan idd met de Hummer door het hek gaan (zonder eerst achter een microfoon te halen) dan hoop ik dat papa Ron z'n eigen cam heeft draaien.... en het vanavond nog op Youtube staat![]()
Ziet er puik uit hoor BarryKquote:Op zondag 13 april 2008 19:03 schreef BarryK het volgende:
OP finished, dacht al dat de SL lang zou duren.. had ik mooi de tijd om een OP te maken.
bedankt voor het maken van de OPquote:Op zondag 13 april 2008 19:03 schreef BarryK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |