Het begon allemaal met Jaap die het artikel van Rob (vader Claire) in de Telegraaf las.
![]()
Cap chufi
De inhoud van dat artikel is hier te lezen:
'Mijn Claire is gebrainwashed'Jaap had het artikel gekopieerd en ging dit nu uitdelen aan z'n beste vrienden in de fitnessruimte:
![]()
Cap chufi
Na een kort overleg over hoe verder besloten ze het artikel aan de beneden zittende overige bewoners te laten zien.
![]()
Met niet veel later dit tot gevolg.
![]()
Toen ging het snel: de verwachte collect call was er wel erg snel, BAJ willen de punten daarvoor geven uit de pot (Claire mag van achter geen gebruik maken van Huub's punten zoals Amanda wel mag met Brian) maar ze willen wel meeluisteren. Uiteindelijk besluiten BAJ om de vader van Claire uit te nodigen en de collect call aan te nemen, welke brian zal afluisteren. Ze vragen eerst nog even na van wie de Collect Call eigenlijk afkomstig is en dit blijkt de oom van Claire te zijn.
![]()
audio van PeterNB:
http://www2.evilshare.com/d585aff2-5ac7-102b-a8ce-0007e90cfb90Dit wordt er gezegd:
Claire moet d'r koffers pakken en ze moet uit DGK want dat is het beste voor haar en DGK want anders gaat het gegarandeerd uit de hand lopen.
Claire gaat huilen en de streams gaan uit.
![]()
Ik vroeg me af: DGK is officieel dood voor de rest van de dag? alle beveiliging opgetrommeld?
Tussendoor was er nog heel even stream waarin te horen was dat Brian op de deur moest letten (kreeg hij door de telefoon te horen).
[ Bericht 99% gewijzigd door BarryK op 13-04-2008 19:02:03 ]