Bizar als dat echt zo zou zijn. Als ik Claire was dan zou ik goed pissed zijn op mijn familie. Ze zetten haar neer als een verstandelijk gehandicapte die handelingsonbekwaam isquote:Op zondag 13 april 2008 18:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
familie is onder weg lees ik op NL
De is momenteel geen contact meer met de ouders en regie, telefoons worden bij de regie niet meer opgenomen en de familie is nu onderweg om daadwerkelijk Claire te gaan halen. Wij hebben ook rechtstreekse contacten met mensen en weten dat er enorm veel aan de hand is. De ouders van Claire zijn op, gekwetst en gekrenkt. En je kan hier lang en breed over praten dat ouders wisten hoe en wat van te voren maar wij zeiden het al eerder, stel je voor dat het jouw familie aangaat. Wij zullen alles up to date houden op de site en de gang van zaken meteen vermelden.
Als dit betekent dat Brian of Amanda dan dus óók niet winnen, ben ik vóór.quote:Op zondag 13 april 2008 18:46 schreef akveor het volgende:
Tja Febo dat heb je ervan als je denkt mensen te kunnen gebruiken.
Einde DGK vanavond zou ik geweldig vinden.
Maar we hebben ook kunnen zien hoe het daar wel werkt met Nadia en Lieke.quote:Op zondag 13 april 2008 18:53 schreef schatje het volgende:
Huub kan de tering krijgen met z'n zo werkt het niet hier, je bent hier gevangen.
quote:Op zondag 13 april 2008 18:52 schreef fredfik het volgende:
[..]
ze hebben al een hele bekende advocaat in de arm genomen heb ik gehoord hier in tilburg.....
Mee eens. Als ze nou in acuut levensgevaar zou zijn of zo. Maar ik moet het nog zien hoor: met een Hummer de poort rammen.quote:Op zondag 13 april 2008 18:54 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Bizar als dat echt zo zou zijn. Als ik Claire was dan zou ik goed pissed zijn op mijn familie. Ze zetten haar neer als een verstandelijk gehandicapte die handelingsonbekwaam isLekker is dat als je zelf keuzes maakt op je 24e.
Tuurlijk niet, No Contest is No Contest........oh wacht, je hebt het over Brian. Flens heeft de beker al klaarstaan.quote:
Net zo'n Italiaanse maffia, ja.. Inclusief een bad-ass oom!quote:Op zondag 13 april 2008 18:54 schreef Ziet het volgende:
ik lig in een deuk hier!
dacht de febo zo'n schaap te hebben aan claire, lekker makkelijk zo iemand die alles doet en ja en amen zegt
krijg je die hele familie op je dak
En jij denkt dat de productie hiervan báált?quote:Op zondag 13 april 2008 18:54 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik lig in een deuk hier!
dacht de febo zo'n schaap te hebben aan claire, lekker makkelijk zo iemand die alles doet en ja en amen zegt
krijg je die hele familie op je dak
Als hij het nog op kan brengen zou dat mooi zijn, maar ik zou er begrip voor hebben als hij nu zou zeggen, krijg allemaal de touwtering maar, ik ben weg.quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij denkt dat de productie hiervan báált?
Die wrijven zich in hun handjes.
'Hoe het daar werkt', dat klinkt al heel smerig. Ach het is een smerig programma met een smerige redactie, klaar.quote:Op zondag 13 april 2008 18:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar we hebben ook kunnen hoe het daar wel werkt met Nadia en Lieke.
Om eerlijk te zijn....ik vind haar ook handelingsonbekwaam.....quote:Op zondag 13 april 2008 18:54 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Bizar als dat echt zo zou zijn. Als ik Claire was dan zou ik goed pissed zijn op mijn familie. Ze zetten haar neer als een verstandelijk gehandicapte die handelingsonbekwaam isLekker is dat als je zelf keuzes maakt op je 24e.
Maar je weet toch hoe het gaat? Als de streamlock voorbij is, is er niets meer aan de handquote:Op zondag 13 april 2008 19:00 schreef Smash-it het volgende:
Ik moet zo weg, ik wil niet weg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |