Gelukkig maar! Ik was dat niet-elitaire gewauwel wat er hier een tijdje is geweest redelijk zat.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:19 schreef Z het volgende:
[..]
Je doet het topic eer aan door te klagen over een trackvolgorde.
Spoonquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:28 schreef MaJo het volgende:
...
De nieuwste cd van Spoon voor mijn verjaardag gekeregen, kende het nog niet maar ga het snel checken
...
Doornroosje weer graag!quote:vr 14 nov | 20.00 | 19.15 | 15,00 | Melkweg - Oude Zaal OKKERVIL RIVER
Fables werd niet genegeerd hoor.. klick LRP was ik wel vergeten te noemen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:15 schreef methodmich het volgende:
Wel leuk, een R.E.M. discussie. Waarbij ik het opvallend vind dat de oudere platen Lifes Rich Pageant, Fables Of The Reconstruction en in mindere mate Document totaal genegeerd lijken te worden. Ik vind persoonlijk Automatic For The People veruit de beste plaat, gezien het hoge aantal ijzersterke songs. Daarna komen toch LRP en Fables denk ik, alvorens ik platen als Up en New Adventures In Hi-Fi ga inschalen.
Het is dat over smaak niet valt te twistenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:23 schreef peaceman het volgende:
Hoewel een mooie plaat, zo geweldig is dat album toch niet.
AFTP was de tweede plaat ooit die ik aanschafte, toen ik 12 jaar oud was. Dus er zal ook wel een gedeelte jeugdsentiment bij meespelen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Fables werd niet genegeerd hoor.. klick LRP was ik wel vergeten te noemen.
Toch vind ik het opvallend dat AFTP zo populair blijkt. Hoewel een mooie plaat, zo geweldig is dat album toch niet. Wel het bekendste. Misschien speelt dat toch een rol.
Nou de enige reden daarvoor zou zijn, dat het hun eerste grote hit bezat, maar van AFTP zijn meer succesvolle singles getrokken. Dus nee, ik denk van niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:08 schreef methodmich het volgende:
Zou Out Of Time vanwege Losing My Religion niet bekender zijn?
Het was het eerste album dat ik kocht, en ik was ook 12.quote:Op zondag 13 juli 2008 01:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
AFTP was de tweede plaat ooit die ik aanschafte, toen ik 12 jaar oud was. Dus er zal ook wel een gedeelte jeugdsentiment bij meespelen.
Je bent me voorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:54 schreef -skippybal- het volgende:
Jeuh! Okkervil komt weer naar Nederland
[..]
Doornroosje weer graag!
Wat is er mis met dat nummer? Vind het een van de betere tracks op Out of Time. Bovendien is Automatic for the People ook mijn favo album. Opvallend dat niemand Murmur noemt btw.quote:Op zondag 13 juli 2008 09:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Alhoewel ik me zojuist realiseer dat ook het afgrijselijke Shinny happy people op OOT staat.
Ik vind het ook een erg leuk nummer, maar veel R.E.M.-fans moeten er niks van weten.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:06 schreef -Dries- het volgende:
Wat is er mis met dat nummer? Vind het een van de betere tracks op Out of Time.
Er zal op zich wel niks mis mee zijn, maar ik vind het gewoon afgrijselijk.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:06 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat nummer? Vind het een van de betere tracks op Out of Time. Bovendien is Automatic for the People ook mijn favo album. Opvallend dat niemand Murmur noemt btw.
Welke heb je? Ik ben ze na Mother's Daughter And Other Songs uit 2005 eigenlijk uit het oog verloren. Nog steeds een beetje folktronica?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:28 schreef MaJo het volgende:
De laatste paar dagen erg indie bezig geweest, allemaal nieuwe bandjes ontdekt of beter leren kennenDe score:
-
- Tunng is echt moooooiDaar ga ik meer van luisteren
-
Ik ken alleen Comments of the Inner Chorus uit 2006. Inderdaad folktronica jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Welke heb je? Ik ben ze na Mother's Daughter And Other Songs uit 2005 eigenlijk uit het oog verloren. Nog steeds een beetje folktronica?
quote:In de tour van My Brightest Diamond zal tevens Nederland aangedaan worden. Dit op zondag 5 oktober in Doornroosje te Nijmegen.
Goed idee.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken alleen Comments of the Inner Chorus uit 2006. Inderdaad folktronica jaIk vind het een beetje Magic Numbers meets Finks met een electronisch tintje
Ik zal de andere albums ook checken, die jij noemt en Good Arrows uit 2007. Ga ze zeker checken op Lowlands
Zit daar nog wat achter, wat ik niet ken/begrijp?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:14 schreef Z het volgende:
Weer een grappige PF recensie (en vergevingsgezind).
http://www.pitchforkmedia(...)ids-partie-traumatic
Volgens mij balen ze er juist van dat ze deze band maandenlang de hemel in hebben geprezen, en bieden ze nu op deze manier hun excuses aan hun lezers aan, omdat ie echt helemaal naadje is; compleet overgeproduceerd en gladgestreken, zonder enig spoor van wat de ep zo leuk maakte (tenminste, ik heb de plaat zelf niet gehoord; maar andere recensies reppen daar wel over).quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:26 schreef Z het volgende:
Nou er stond net nog 'Everybody makes mistakes', dat zie ik nu niet meer staan. PF snapt de plaat niet van me dunkt en geeft ze nog een kans, oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |