Nope, ook niet.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:30 schreef methodmich het volgende:
Op Belgische radiostations ongetwijfeld....
Hij is top! Van de vorige werd ik wat nerveus, bij deze niet. Ik zou de originele mixtape ook wel willen hebben. Van alleen de Hip Hop nummers.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:54 schreef pfaf het volgende:
Er is een nieuwe Girl Talk!
Nog niet beluisterd en ik vraag me af of de hele muziekgeschiedenis al niet behandeld is (), maar PF is in ieder geval lovend!
Krijgen we het resultaat ook te horen ?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:42 schreef -Dries- het volgende:
Ben bezig met mijn zomer mixtape. Heeft iemand nog suggesties in de trant van: Bishop Allen, I'm from Barcelona, Islands, Architecture in Helsinki, en Oh no! Oh my! Zomer muziek dus
Hij is fijn ja! Het echte verschil met de vorige hoor ik echter niet, die was ook gewoon erg vermakelijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:00 schreef Z het volgende:
[..]
Hij is top! Van de vorige werd ik wat nerveus, bij deze niet. Ik zou de originele mixtape ook wel willen hebben. Van alleen de Hip Hop nummers.
Och ja, ik zal wel een keer alle nummers noemenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:26 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Krijgen we het resultaat ook te horen ?
Klinkt knap. Maar doe mij maar Miles Davis, een spookmeisje of een Japanse horrorfilm.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:20 schreef pfaf het volgende:
Voor wie van smerige herrie houdt:
Black Engine - Ku Klux klowns
Metal-drone met heerlijke, retestrakke drums, gierende gitaar, neurotische saxofoon en nauwelijks een moment rust. Soms zo nerveus en opzwepend dat het bijna irriterend gaat werken, maar ook dat draagt bij aan de sfeer.
Kindamuzik geeft de prachtige omschrijving: ``Miles Davis als spookmeisje in een Japanse horrorfilm.``
Wie van jullie nog durft - en de meesten hier kennende zijn dat er niet veel - moet de Myspace Pagina maar even checken.
Dan headbang ik nog even door.
Oe, klinkt goed!quote:Op maandag 7 juli 2008 19:20 schreef pfaf het volgende:
Voor wie van smerige herrie houdt:
Black Engine - Ku Klux klowns
Metal-drone met heerlijke, retestrakke drums, gierende gitaar, neurotische saxofoon en nauwelijks een moment rust. Soms zo nerveus en opzwepend dat het bijna irriterend gaat werken, maar ook dat draagt bij aan de sfeer.
Kindamuzik geeft de prachtige omschrijving: ``Miles Davis als spookmeisje in een Japanse horrorfilm.``
Wie van jullie nog durft - en de meesten hier kennende zijn dat er niet veel - moet de Myspace Pagina maar even checken.
Dan headbang ik nog even door.
Leuk hoor.quote:Woensdag 15 oktober 2008
013 - Kleine Zaal - Tilburg
Aanvang: 21:00
Hoofdprogramma:
Don Caballero
Prijs
entree 9,00 euro / 1,65 euro servicekosten
Ik weet het niet, in potentie klinkt het als een spoken word nachtmerrie op stofzuigergezoem. Maar het kan natuurlijk ook per ongeluk heel tof zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:15 schreef Z het volgende:
Patti Smith & Kevin Shields (The Coral Sea) zou het wat zijn?
Okay, die mag je even uitleggen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:28 schreef MaJo het volgende: Someone Still loves you Boris Yeltsin vind ik ook erg leuk (en is mij juist opgevallen door de naam Grobbel)
Oke, kwestie van intonatiequote:
Ik vond de bandnaam echter zo tof dat ik ze ben gaan beluisterenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik blijf die bandnaam alleen vreselijk vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |