Prachtig concert inderdaad van Jose James. Mijn vriendin is meer liefhebber van de jazz dan ik maar Jose kan ik zeer waarderen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:57 schreef GeorgKacher het volgende:
Aanrader: http://www.myspace.com/colorblindforever
Vanvond naar Jose James, voor mij persoonlijk de ontdekking van 2008. Hopelijk geen treinproblemen bij Utrecht..... Groningen-Utrecht is een knap eind en dan wil ik geen vertraging hebben.
No Age heb ik nu een paar keer beluisterd, inderdaad een goede plaat. Ik luister ook veel naar Billy Bragg en Robert Forster op het moment. Ook lekkere platen.
De beste plaat van het jaar tot nu toe, wat mij betreft. Veel plezier ermee!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:19 schreef GeorgKacher het volgende:
Vandaag lag de nieuwe van Shearwater in de bus na 1 draaibeurt weet ik al genoeg: een blijvertje, prima album met een schitterende openingstrack.
Heb er vandaag weer naar zitten luisteren, het is een schitterend albumquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:08 schreef BUG80 het volgende:
[..]
De beste plaat van het jaar tot nu toe, wat mij betreft. Veel plezier ermee!
Beulah. Duh.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:42 schreef -Dries- het volgende:
Ben bezig met mijn zomer mixtape. Heeft iemand nog suggesties in de trant van: Bishop Allen, I'm from Barcelona, Islands, Architecture in Helsinki, en Oh no! Oh my! Zomer muziek dus
Alternatieve zomerhit van 2008? Heeft dat nummer airplay buiten Zita Swoon setlists, dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:12 schreef methodmich het volgende:
En ik vergeet zomaar even Josieanna van Zita Swoon, misschien wel dé alternatieve zomerhit van 2008?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |