Welke heb je? Ik ben ze na Mother's Daughter And Other Songs uit 2005 eigenlijk uit het oog verloren. Nog steeds een beetje folktronica?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:28 schreef MaJo het volgende:
De laatste paar dagen erg indie bezig geweest, allemaal nieuwe bandjes ontdekt of beter leren kennenDe score:
-
- Tunng is echt moooooiDaar ga ik meer van luisteren
-
Ik ken alleen Comments of the Inner Chorus uit 2006. Inderdaad folktronica jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Welke heb je? Ik ben ze na Mother's Daughter And Other Songs uit 2005 eigenlijk uit het oog verloren. Nog steeds een beetje folktronica?
quote:In de tour van My Brightest Diamond zal tevens Nederland aangedaan worden. Dit op zondag 5 oktober in Doornroosje te Nijmegen.
Goed idee.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken alleen Comments of the Inner Chorus uit 2006. Inderdaad folktronica jaIk vind het een beetje Magic Numbers meets Finks met een electronisch tintje
Ik zal de andere albums ook checken, die jij noemt en Good Arrows uit 2007. Ga ze zeker checken op Lowlands
Zit daar nog wat achter, wat ik niet ken/begrijp?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:14 schreef Z het volgende:
Weer een grappige PF recensie (en vergevingsgezind).
http://www.pitchforkmedia(...)ids-partie-traumatic
Volgens mij balen ze er juist van dat ze deze band maandenlang de hemel in hebben geprezen, en bieden ze nu op deze manier hun excuses aan hun lezers aan, omdat ie echt helemaal naadje is; compleet overgeproduceerd en gladgestreken, zonder enig spoor van wat de ep zo leuk maakte (tenminste, ik heb de plaat zelf niet gehoord; maar andere recensies reppen daar wel over).quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:26 schreef Z het volgende:
Nou er stond net nog 'Everybody makes mistakes', dat zie ik nu niet meer staan. PF snapt de plaat niet van me dunkt en geeft ze nog een kans, oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |