Ik mis Fok!quote:Op zondag 13 april 2008 13:08 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Koffie en warme verse croissants!
Goed kijken.quote:
Gewoon een aanbieding van de mediamarktquote:Op zondag 13 april 2008 14:51 schreef Deansensitized het volgende:
Jullie misschien tips voor een allround laptop [geen Apple aub]?
Gebruik: Internet, wat audio/foto/video software, beetje spelletjes, wat Office gebruik.
Hoef niet top of the line, maar ook geen goedkope rommel
Ik zeg toch nietsquote:Op zondag 13 april 2008 14:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je houdt je mond!! Ben al chagerijnig![]()
![]()
Nouja, soort van want ik blij positief
Acers zijn meestal wel goedquote:Op zondag 13 april 2008 15:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Gewoon een aanbieding van de mediamarkt
Hp Pavillionquote:Op zondag 13 april 2008 15:13 schreef Deansensitized het volgende:
Joah, maar naast Acer verder geen ervaringen met die dingen
Denk als jullie nu eens een goede tip hebben. Niet te duur, maar ook geen budgetbakapparaat
HP? Asus? Samsung? Sony?
En liefst 17"
Nee hoor, we staan 2-0 voorquote:Op zondag 13 april 200815:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alle "top"clubs verliezen [afbeelding]
quote:
Ja , misschien een goed ideequote:Op zondag 13 april 2008 15:52 schreef Piles het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik lees het al, blij dat ik geen voetbal meer kijk
inderdaadquote:Op zondag 13 april 2008 16:24 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ben maar eens iets anders doen. FOK! is te traag
quote:Op zondag 13 april 2008 16:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nu valt het wel mee hier, redelijk te doen
quote:Op zondag 13 april 2008 16:40 schreef HuHu het volgende:
Er was een probleempje met de fileserver, daardoor deden de plaatjes het even niet en was het nog trager. Dat probleem is verholpen.
??quote:
quote:
Ze zijn blij dat ze de coolsingel sowieso weer een keer vol krijgenquote:Op zondag 13 april 2008 17:07 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag
Net wezen kijken naar de Rotterdam Marathon, geflitst worden op de terugweg, was dan wel ietsjes minderGelukkig werd het niet stil op de Coolsingel toen Feyenoord al met 2-0 achterstond
Feyenoord, Feyenoord, Niets is sterker dan dat ene woord, Feyenoord. Mijn Feyenoord.quote:Op zondag 13 april 2008 17:12 schreef jna het volgende:
[..]
Ze zijn blij dat ze de coolsingel sowieso weer een keer vol krijgen![]()
he Yesse?![]()
Ja, zo was ik ook altijd. Komende week eerst m'n lidmaatschap eens opzeggen. Voor bagger wens ik niet te betalenquote:Op zondag 13 april 2008 17:25 schreef Yesse het volgende:
[...]
quote:Op zondag 13 april 2008 17:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, zo was ik ook altijd. Komende week eerst m'n lidmaatschap eens opzeggen. Voor bagger wens ik niet te betalen
quote:Op zondag 13 april 2008 17:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Inderdaad, ben heel het hersenloze voetbalwereldje meer dan zat
Ajax moet toch nog spelen?quote:Op zondag 13 april 2008 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu hoeft PSV slechts gelijk te spelen tegen Vitesse
Dat maakt niet uit, Ajax heeft nu 63 punten uit 32 wedstrijden. PSV heeft er nu 69 uit 33. Ajax kan dus maximaal na 34 wedstrijden op 69 punten komen en aangezien PSV dat met nog één wedstrijd te gaan nu al heeft bereikt, heeft PSV komende zondag uit tegen Vitesse aan een gelijkspel genoeg.quote:
Ojaaquote:Op zondag 13 april 2008 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, Ajax heeft nu 63 punten uit 32 wedstrijden. PSV heeft er nu 69 uit 33. Ajax kan dus maximaal na 34 wedstrijden op 69 punten komen en aangezien PSV dat met nog één wedstrijd te gaan nu al heeft bereikt, heeft PSV komende zondag uit tegen Vitesse aan een gelijkspel genoeg.
Ik zit daar op schoolquote:Op zondag 13 april 2008 17:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Woensdag naar Nijmegen, wie woonde daar ook alweer?
En dit keer wordt de binnenstad van Rotterdam niet geslooptquote:Op zondag 13 april 2008 17:12 schreef jna het volgende:
[..]
Ze zijn blij dat ze de coolsingel sowieso weer een keer vol krijgen![]()
he Yesse?![]()
Beetje triest dat je je eigen stadion gaat slopenquote:Op zondag 13 april 2008 17:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is dus een beetje erg anders gegaanquote:Op zondag 13 april 2008 19:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Beetje triest dat je je eigen stadion gaat slopen
Zal het eens doorlezen, wat ik had meegekregen (vanuit de media) was dat Groningen-supporters het hadden gedaan..quote:Op zondag 13 april 2008 19:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is dus een beetje erg anders gegaan
Maar dan moet je ff FC Groningen - Ajax, de nasleep dit topic doorlezen
Holy....quote:Op zondag 13 april 2008 19:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is dus een beetje erg anders gegaan
Maar dan moet je ff FC Groningen - Ajax, de nasleep dit topic doorlezen
Er is veel meer gebeurt, onder andere lege brandblussers, gesloten nooduitgangen en stewards die grote fouten maken.quote:Op zondag 13 april 2008 19:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zal het eens doorlezen, wat ik had meegekregen (vanuit de media) was dat Groningen-supporters het hadden gedaan..
Vooral de 2e helft ongeveer, en de wat langere stukkenquote:
quote:Op zondag 13 april 2008 18:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zit daar op school. En Cali woont er door de weeks
.
Aha, nou wie weet kunnen we nog even naar elkaar zwaaienquote:Op zondag 13 april 2008 18:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zit daar op school. En Cali woont er door de weeks
.
Hoe dat zo opeensquote:Op zondag 13 april 2008 20:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nu heb ik zin in chinees!
Ik heb vanavond Chinees gegetenquote:
quote:Op zondag 13 april 2008 20:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Aha, nou wie weet kunnen we nog even naar elkaar zwaaien
Voor wanneer?quote:
Stage lopen, Woendagavond bij vrienden langs, donderdagavond de diepvries en koelkast ontdooien en schoonmakenquote:
vanavond Paul de Leeuw kijkenquote:
Omdat ik de afgelopen weken verdomd weinig gedaan hebquote:
En we hebben er weer zin inquote:Op zondag 13 april 2008 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
vanavond Paul de Leeuw kijken
En vanaf maandag gewoon weer vijf dagen werken. Op naar het volgende weekeinde
Wat moet je nog doen dan?quote:Op zondag 13 april 2008 20:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat ik de afgelopen weken verdomd weinig gedaan heb
[..]
En we hebben er weer zin in
Haha minder spammen dusquote:Op zondag 13 april 2008 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, er wordt wel een beetje verwacht dat het een beetje opschiet ja
Nog nietquote:
quote:
quote:
Ha gluurderquote:
nogsteeds wakkerquote:Op zondag 13 april 2008 22:31 schreef Yesse het volgende:
Nouja, iedereen opeens wakker?
dag medegluurder...moet wel even kijken of ik mee kan glurenquote:
Ja, dat lijkt me een goed idee. Eens aanhoren wat ze de komenden 8 weken van me verwachten op school.quote:Op zondag 13 april 2008 21:33 schreef KaheemSaid het volgende:
Goedenavond, straks maar niet al te laat op bed en morgen weer vroeg op!
Ik heb dinsdag en donderdag tentamen!quote:Op zondag 13 april 2008 22:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me een goed idee. Eens aanhoren wat ze de komenden 8 weken van me verwachten op school.
Dan lig ik nog in bedquote:Op zondag 13 april 2008 22:48 schreef Californium het volgende:
morgen 08.30 op stage
Ah, succes. Waar gaan ze over?quote:Op zondag 13 april 2008 22:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag en donderdag tentamen!
Ik ga met je meequote:
Dan al?quote:Op zondag 13 april 2008 22:48 schreef Californium het volgende:
morgen 08.30 op stage
En terechtquote:Op zondag 13 april 2008 23:08 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb langer dan 2 uur geleden een groet geplaatst en niemand heeft erop gereageerd
quote:
Zit kwart voor zeven al in de autoquote:
Ben pas om half 7 thuis, ondanks dat ik nog geen 10 min moet lopen...vind ik het meer dan waard dat ik langer mag blijven liggenquote:
Ah gossie! Hoi!quote:Op zondag 13 april 2008 23:08 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb langer dan 2 uur geleden een groet geplaatst en niemand heeft erop gereageerd
Hai, schat. Heb je me gemistquote:
Maar ben je dan niet eerder klaar als je eerder begint?quote:Op zondag 13 april 2008 23:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Ben pas om half 7 thuis, ondanks dat ik nog geen 10 min moet lopen...vind ik het meer dan waard dat ik langer mag blijven liggen
Je moest eens wetenquote:
Ben nogal fan van me bedje....en vind half 9 vroeg genoeg hoorquote:Op zondag 13 april 2008 23:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar ben je dan niet eerder klaar als je eerder begint?
Ik jou ook, natuurlijkquote:
Hehehe, ja dan doe je het ook zelfquote:Op zondag 13 april 2008 23:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Ben nogal fan van me bedje....en vind half 9 vroeg genoeg hoor
quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 23:26 schreef nicomart het volgende:
Weet iemand toevallig van welke voetbalclub dit logo is?
[ afbeelding ]
![]()
Ah je doet ook mee met de logoquiz in VBL?quote:Op zondag 13 april 2008 23:26 schreef nicomart het volgende:
Weet iemand toevallig van welke voetbalclub dit logo is?
[ afbeelding ]
![]()
Heb je nog kunnen slapen Dean?quote:
quote:Op maandag 14 april 2008 08:05 schreef Deansensitized het volgende:
Iedereen alweer een beetje wakker??
Ik niet
Goeiemorgenquote:Op maandag 14 april 2008 08:26 schreef Piles het volgende:
Goedemorgen deze morgen Dean, Yesse en Californium
Ik ben heerlijk uitgerust eigenlijk
Nog 2 uur en een kwartier, en stage is weer klaar voor vandaag
Ik ben er tochquote:Op maandag 14 april 2008 09:07 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, tegen jezelf praten is ook weer zoiets
Goeiesmorgens Josquote:Op maandag 14 april 2008 09:21 schreef plukkert het volgende:
Goeiemorgen deze morgen juffrouw Jannie!
quote:Op maandag 14 april 2008 09:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Aansteller
Ik mag er straks anderhalf uur nonstop in zitten
500 pagina's over boekenhoudenquote:Op maandag 14 april 2008 09:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
That sucks. Ik hoop dat je een goed boek bij je hebt...
quote:
Zo vroeg wel inderdaadquote:
Aha. Nog een broekiequote:
Dat je nog in de derde zitquote:
whehe iddquote:Op maandag 14 april 2008 00:03 schreef jna het volgende:
[..]
Ah je doet ook mee met de logoquiz in VBL?![]()
Tip: Brazilie![]()
en als je wint wil ik een deel van je shirtje...
Welk jaar zit jij dan als je hem al een broekie vindt?quote:
4equote:Op maandag 14 april 2008 09:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Welk jaar zit jij dan als je hem al een broekie vindt?
Nog 3 kwartier? Half dagje vandaag?quote:Op maandag 14 april 2008 09:58 schreef Piles het volgende:
[..]
"_"
Ik had er zo'n zin in vanochtend, maar dat is nu helemaal weg
Nog 3 kwartier
Sinds wanneer ben jij al bezig?quote:Op maandag 14 april 2008 09:58 schreef Piles het volgende:
[..]
"_"
Ik had er zo'n zin in vanochtend, maar dat is nu helemaal weg
Nog 3 kwartier
Ik dacht dat ik om 15.00 uur tentamen had, maar dat bleek dus 13.00 uur te zijnquote:Op maandag 14 april 2008 09:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nog 3 kwartier? Half dagje vandaag?
LOLquote:
je doet er meer dan 2 uur over om op school te komen??quote:Op maandag 14 april 2008 10:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik om 15.00 uur tentamen had, maar dat bleek dus 13.00 uur te zijn
Bus van 11 uur, dus had beter hele dag vrij kunnen nemen
Anderhalf uur met de busquote:Op maandag 14 april 2008 10:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
je doet er meer dan 2 uur over om op school te komen??
quote:
Sterkte!quote:Op maandag 14 april 2008 10:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Anderhalf uur met de bus
Treinen rijden niet in Zeeland deze maand
Whehe leuke actie wel, ga er vanavond ff naar kijken!quote:Op maandag 14 april 2008 00:03 schreef jna het volgende:
[..]
Ah je doet ook mee met de logoquiz in VBL?![]()
Tip: Brazilie![]()
en als je wint wil ik een deel van je shirtje...
Huiliequote:
Ik heb medeleiden met je...quote:Op maandag 14 april 2008 10:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Anderhalf uur met de bus
Treinen rijden niet in Zeeland deze maand
typgeit!!quote:100.000
Pos Gebr. Keys Clicks Laatste puls
1 1038 (1085) +47 Yesse 143.444 +51.547 25.053 +4.466 13-04-2008 20:19
voor 8 uur vanavond moet het binnen zijn hequote:Op maandag 14 april 2008 10:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe leuke actie wel, ga er vanavond ff naar kijken!
Doe t gelijk na mijn werk. Weet er 7 zo uit t blote hoofd, de anderen komen welquote:Op maandag 14 april 2008 10:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
voor 8 uur vanavond moet het binnen zijn he
had 2 lastige inderdaad.. verder was het goed te doen..quote:Op maandag 14 april 2008 10:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doe t gelijk na mijn werk. Weet er 6 zo uit t blote hoofd, de anderen komen wel!
quote:Op maandag 14 april 2008 10:14 schreef nicomart het volgende:
Heb trouwens een beetje het idee dat ik klaar ben met mijn scriptie![]()
Heb er volgens mij zo ongeveer alles wel inzitten
Nog 25 minuten, dan is de stage weer klaarquote:Op maandag 14 april 2008 10:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hoe is het met iedereen?
Goeiemorgenquote:
Waar heb je op getrakteerd?quote:Op maandag 14 april 2008 10:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nee joh, ik ben hier al een hele tijd.
Maar eerst ging iedereen me feliciteren, toen vergadering, net getrakteerd en nu mailtjes beantwoorden over het recept vd traktatie
Hoe is het met iedereen?
Aah, ook niet als ik het heel lief vraag?quote:Op maandag 14 april 2008 10:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog 25 minuten, dan is de stage weer klaar
En ik ga het niet voor de 3e keer uitleggen
Wat ga je doen dan? Half dagje vandaag?quote:Op maandag 14 april 2008 10:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog 25 minuten, dan is de stage weer klaar
En ik ga het niet voor de 3e keer uitleggen
Op zelfgebakken cake. Chocolade en gewonequote:Op maandag 14 april 2008 10:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Waar heb je op getrakteerd?
En hier alles moe
Daar?
Voor jou maak ik wel een uitzonderingquote:Op maandag 14 april 2008 10:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Aah, ook niet als ik het heel lief vraag?
quote:Op maandag 14 april 2008 10:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan? Half dagje vandaag?
ja opzich wel goed natuurlijk. Volgende week moet het eerste concept worden ingeleverd, maar heb het idee dat ik er nog veel langer mee bezig moet zijn enzo..quote:Op maandag 14 april 2008 10:15 schreef Piles het volgende:
[..]toch?
Of moet je er nog lang mee bezig zijn?
quote:Op maandag 14 april 2008 10:22 schreef Deansensitized het volgende:
Yesse was hier vanochtend eerst hoor
zoooo.. daar had ik ook wel een stukkie van willen hebbenquote:Op maandag 14 april 2008 10:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Op zelfgebakken cake. Chocolade en gewone
En het bevalt dus goed want het is al bijna op
Ja inderdaad.quote:Op maandag 14 april 2008 10:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor jou maak ik wel een uitzondering
Ik dacht dat ik om 15.00 uur tentamen had, maar dat bleek dus 13.00 uur te zijn
Bus van 11 uur, dus had beter hele dag vrij kunnen nemen
Tja, dan ben je nu te laatquote:Op maandag 14 april 2008 10:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
zoooo.. daar had ik ook wel een stukkie van willen hebben
Dat ga ik nodig hebbenquote:Op maandag 14 april 2008 10:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Nouja iig heel veel succes met je tentamen
Zelf gebakken cakequote:Op maandag 14 april 2008 10:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Op zelfgebakken cake. Chocolade en gewone
En het bevalt dus goed want het is al bijna op
Die stapte uit bed en het eerste waar ze aan dacht, waren wijquote:
Wij denken aan haar tijdens onze slaapquote:Op maandag 14 april 2008 10:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Die stapte uit bed en het eerste waar ze aan dacht, waren wij
Kan 't hier niet gebruiken, het werkt niet met de proxyserverquote:
Dat is dan weer het verschil tussen een man en een vrouw, i guessquote:Op maandag 14 april 2008 10:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Wij denken aan haar tijdens onze slaap![]()
Je kan m ook op usb-stick zetten, en ergens anders pulsen toch?quote:Op maandag 14 april 2008 10:29 schreef plukkert het volgende:
[..]
Kan 't hier niet gebruiken, het werkt niet met de proxyserverAnders had ik jullie er allemaal uitgetiept
Handjes boven het dekbed houden hequote:Op maandag 14 april 2008 10:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Wij denken aan haar tijdens onze slaap![]()
Ik kan die hele client niet opstarten omdat ie geen profielinfo van 't net kan halen..quote:Op maandag 14 april 2008 10:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kan m ook op usb-stick zetten, en ergens anders pulsen toch?
En je bent nu aan het leren? Of ben je iets nuttigs aan het doen voor je studie?quote:Op maandag 14 april 2008 10:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ga ik nodig hebben
Maar heb nog anderhalf uur in de bus![]()
Jaa, die bak ik sowieso vaak hoor, moet ik zeggen.quote:
O ja, daar zit je ook meequote:Op maandag 14 april 2008 10:31 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ik kan die hele client niet opstarten omdat ie geen profielinfo van 't net kan halen..
Zit op stagequote:Op maandag 14 april 2008 10:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
En je bent nu aan het leren? Of ben je iets nuttigs aan het doen voor je studie?
Nouja je kan er wel proxyinfo invoeren, alleen op de een of andere manier werkt het hier dan nog steeds niet.. en dat terwijl ik bijvoorbeeld programma's als Google Talk er wel gewoon mee aan de praat krijg..quote:Op maandag 14 april 2008 10:32 schreef Piles het volgende:
[..]
O ja, daar zit je ook mee
Dan hoef ik het hier ook niet te proberen vrees ik.
welke deadline??quote:Op maandag 14 april 2008 10:32 schreef Roycoooooo het volgende:
Fock it, deadline al verstreken![]()
Edit: toch niet, grappenmakerts daaro![]()
![]()
Jawel! Thuis even op stick zetten en daarvanaf even runnen en wat keys pulsen. Daarna kan je overal sparen, ook zonder dat hij verbinding kan maken!quote:Op maandag 14 april 2008 10:32 schreef Piles het volgende:
[..]
O ja, daar zit je ook mee
Dan hoef ik het hier ook niet te proberen vrees ik.
Voor dat shirt. Postte ff in dat topic, zei een grappenmakert dat de deadline al verstreken was voor t insturen van de antwoordenquote:
Stageverslag, ja daar moet ik ook nodig mee verder.quote:Op maandag 14 april 2008 10:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Zit op stage
Ben maar ff aan m'n stageverslag bezig
Succes, kerel!quote:
Succes!quote:
Zeurquote:Op maandag 14 april 2008 10:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Wat zijn jullie orgineel zeg. Ik heb hem al succes gewenst
Beterschapquote:
quote:
Jongens, stage is er om jezelf te profileren t.o.v. 't bedrijfquote:
Dat doe je ook, maar niet te veel natuurlijk.quote:Op maandag 14 april 2008 11:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jongens, stage is er om jezelf te profileren t.o.v. 't bedrijf
quote:Op maandag 14 april 2008 11:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat doe je ook, maar niet te veel natuurlijk.
Je bedrijf profileert zich nou ook niet echt naar jou toe met een stagevergoeding die zo'n 3 tot 400 procent onder het normale salaris ligt. Dan mag je best 3 tot 400% minder hard werken vind ik
Daarmee probeer ik mijn eigen gedrag ook elke keer goed te praten.quote:Op maandag 14 april 2008 11:53 schreef plukkert het volgende:
[..]Zo'n rechtvaardiging had ik net nodig
Hehe, nee ik heb het vandaag ook welquote:Op maandag 14 april 2008 11:58 schreef nicomart het volgende:
Ben zeker de enige bij wie de tijd voor het gevoel snel gaat zeker?
quote:Op maandag 14 april 2008 12:01 schreef plukkert het volgende:
[..]
Hehe, nee ik heb het vandaag ook welBen zowaar sinds tijden weer eens echt goed bezig
Daarom ook wat minder hier
quote:
Sorryquote:
Hoe ging het?quote:
Mwah, t bedrijf geeft jouw de kans om je scriptie daar te maken. Als stagiair ben je nog helemaal klaar met je studie en dus ook kwalitatief minder als een afgestudeerd persoon die wel de ervaring heeft. In verhouding tot je kennis is een stagevergoeding helemaal zo gek nog niet.quote:Op maandag 14 april 2008 11:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat doe je ook, maar niet te veel natuurlijk.
Je bedrijf profileert zich nou ook niet echt naar jou toe met een stagevergoeding die zo'n 3 tot 400 procent onder het normale salaris ligt. Dan mag je best 3 tot 400% minder hard werken vind ik
Ik hoop dat het snel gaat vanmiddag.. Heb het best wel druk vandaag, dus weinig Fok! vandaagquote:Op maandag 14 april 2008 12:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben ook terug van pauze
Nu even eten!
Voor mij gaat de tijd ook wel snel vanmiddag!
Goed hoor, maar best wel druk en zit met een rechtenkwestie.. (qua software dan, dus wie mag wat en wie moet wat). Dus geen WGR-kwestiequote:
Yeah, right. Met m'n bachelordiploma verdiende ik op m'n bijbaan iets van 12 euro per uur, en nu op m'n masterstage 20 euro per dag? Dat staat niet echt in verhouding hoorquote:Op maandag 14 april 2008 12:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mwah, t bedrijf geeft jouw de kans om je scriptie daar te maken. Als stagiair ben je nog helemaal klaar met je studie en dus ook kwalitatief minder als een afgestudeerd persoon die wel de ervaring heeft. In verhouding tot je kennis is een stagevergoeding helemaal zo gek nog niet.
Mooi!quote:
Bijbaan.. Stage... Snap de link niet... Verschillen wij daarin van mening, heel dankbaar is ook weer overdrevenquote:Op maandag 14 april 2008 12:50 schreef plukkert het volgende:
[..]
Yeah, right. Met m'n bachelordiploma verdiende ik op m'n bijbaan iets van 12 euro per uur, en nu op m'n masterstage 20 euro per dag? Dat staat niet echt in verhouding hoorBovendien doet zo'n bedrijf 't ook niet uit liefdadigheid, stageplaatsen zijn vaak gesubsidieerd, dus ze strijken nog geld voor je op ook. Niet dat ik daar problemen mee heb, maar je moet niet doen alsof ik ze heel dankbaar moet zijn hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |