Ik mis Fok!quote:Op zondag 13 april 2008 13:08 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Koffie en warme verse croissants!
Goed kijken.quote:
Gewoon een aanbieding van de mediamarktquote:Op zondag 13 april 2008 14:51 schreef Deansensitized het volgende:
Jullie misschien tips voor een allround laptop [geen Apple aub]?
Gebruik: Internet, wat audio/foto/video software, beetje spelletjes, wat Office gebruik.
Hoef niet top of the line, maar ook geen goedkope rommel
Ik zeg toch nietsquote:Op zondag 13 april 2008 14:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je houdt je mond!! Ben al chagerijnig![]()
![]()
Nouja, soort van want ik blij positief
Acers zijn meestal wel goedquote:Op zondag 13 april 2008 15:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Gewoon een aanbieding van de mediamarkt
Hp Pavillionquote:Op zondag 13 april 2008 15:13 schreef Deansensitized het volgende:
Joah, maar naast Acer verder geen ervaringen met die dingen
Denk als jullie nu eens een goede tip hebben. Niet te duur, maar ook geen budgetbakapparaat
HP? Asus? Samsung? Sony?
En liefst 17"
Nee hoor, we staan 2-0 voorquote:Op zondag 13 april 200815:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alle "top"clubs verliezen [afbeelding]
quote:
Ja , misschien een goed ideequote:Op zondag 13 april 2008 15:52 schreef Piles het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik lees het al, blij dat ik geen voetbal meer kijk
inderdaadquote:Op zondag 13 april 2008 16:24 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ben maar eens iets anders doen. FOK! is te traag
quote:Op zondag 13 april 2008 16:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nu valt het wel mee hier, redelijk te doen
quote:Op zondag 13 april 2008 16:40 schreef HuHu het volgende:
Er was een probleempje met de fileserver, daardoor deden de plaatjes het even niet en was het nog trager. Dat probleem is verholpen.
??quote:
quote:
Ze zijn blij dat ze de coolsingel sowieso weer een keer vol krijgenquote:Op zondag 13 april 2008 17:07 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag
Net wezen kijken naar de Rotterdam Marathon, geflitst worden op de terugweg, was dan wel ietsjes minderGelukkig werd het niet stil op de Coolsingel toen Feyenoord al met 2-0 achterstond
Feyenoord, Feyenoord, Niets is sterker dan dat ene woord, Feyenoord. Mijn Feyenoord.quote:Op zondag 13 april 2008 17:12 schreef jna het volgende:
[..]
Ze zijn blij dat ze de coolsingel sowieso weer een keer vol krijgen![]()
he Yesse?![]()
Ja, zo was ik ook altijd. Komende week eerst m'n lidmaatschap eens opzeggen. Voor bagger wens ik niet te betalenquote:Op zondag 13 april 2008 17:25 schreef Yesse het volgende:
[...]
quote:Op zondag 13 april 2008 17:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, zo was ik ook altijd. Komende week eerst m'n lidmaatschap eens opzeggen. Voor bagger wens ik niet te betalen
quote:Op zondag 13 april 2008 17:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Inderdaad, ben heel het hersenloze voetbalwereldje meer dan zat
Ajax moet toch nog spelen?quote:Op zondag 13 april 2008 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu hoeft PSV slechts gelijk te spelen tegen Vitesse
Dat maakt niet uit, Ajax heeft nu 63 punten uit 32 wedstrijden. PSV heeft er nu 69 uit 33. Ajax kan dus maximaal na 34 wedstrijden op 69 punten komen en aangezien PSV dat met nog één wedstrijd te gaan nu al heeft bereikt, heeft PSV komende zondag uit tegen Vitesse aan een gelijkspel genoeg.quote:
Ojaaquote:Op zondag 13 april 2008 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, Ajax heeft nu 63 punten uit 32 wedstrijden. PSV heeft er nu 69 uit 33. Ajax kan dus maximaal na 34 wedstrijden op 69 punten komen en aangezien PSV dat met nog één wedstrijd te gaan nu al heeft bereikt, heeft PSV komende zondag uit tegen Vitesse aan een gelijkspel genoeg.
Ik zit daar op schoolquote:Op zondag 13 april 2008 17:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Woensdag naar Nijmegen, wie woonde daar ook alweer?
En dit keer wordt de binnenstad van Rotterdam niet geslooptquote:Op zondag 13 april 2008 17:12 schreef jna het volgende:
[..]
Ze zijn blij dat ze de coolsingel sowieso weer een keer vol krijgen![]()
he Yesse?![]()
Beetje triest dat je je eigen stadion gaat slopenquote:Op zondag 13 april 2008 17:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is dus een beetje erg anders gegaanquote:Op zondag 13 april 2008 19:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Beetje triest dat je je eigen stadion gaat slopen
Zal het eens doorlezen, wat ik had meegekregen (vanuit de media) was dat Groningen-supporters het hadden gedaan..quote:Op zondag 13 april 2008 19:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is dus een beetje erg anders gegaan
Maar dan moet je ff FC Groningen - Ajax, de nasleep dit topic doorlezen
Holy....quote:Op zondag 13 april 2008 19:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is dus een beetje erg anders gegaan
Maar dan moet je ff FC Groningen - Ajax, de nasleep dit topic doorlezen
Er is veel meer gebeurt, onder andere lege brandblussers, gesloten nooduitgangen en stewards die grote fouten maken.quote:Op zondag 13 april 2008 19:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zal het eens doorlezen, wat ik had meegekregen (vanuit de media) was dat Groningen-supporters het hadden gedaan..
Vooral de 2e helft ongeveer, en de wat langere stukkenquote:
quote:Op zondag 13 april 2008 18:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zit daar op school. En Cali woont er door de weeks
.
Aha, nou wie weet kunnen we nog even naar elkaar zwaaienquote:Op zondag 13 april 2008 18:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zit daar op school. En Cali woont er door de weeks
.
Hoe dat zo opeensquote:Op zondag 13 april 2008 20:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nu heb ik zin in chinees!
Ik heb vanavond Chinees gegetenquote:
quote:Op zondag 13 april 2008 20:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Aha, nou wie weet kunnen we nog even naar elkaar zwaaien
Voor wanneer?quote:
Stage lopen, Woendagavond bij vrienden langs, donderdagavond de diepvries en koelkast ontdooien en schoonmakenquote:
vanavond Paul de Leeuw kijkenquote:
Omdat ik de afgelopen weken verdomd weinig gedaan hebquote:
En we hebben er weer zin inquote:Op zondag 13 april 2008 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
vanavond Paul de Leeuw kijken
En vanaf maandag gewoon weer vijf dagen werken. Op naar het volgende weekeinde
Wat moet je nog doen dan?quote:Op zondag 13 april 2008 20:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat ik de afgelopen weken verdomd weinig gedaan heb
[..]
En we hebben er weer zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |