Pardon?quote:Op zondag 13 april 2008 03:25 schreef fleurtjemichel het volgende:
[..]
Is niet nodig, het gros is hier te dom om voor de duvel te dansen
och,jij bent sinds vandaag lid...en nu al je grote snater opentrekken?(voorspel je een moeilijke tijd dan...)quote:Op zondag 13 april 2008 03:25 schreef fleurtjemichel het volgende:
[..]
wie bedoel je met het gros?quote:Op zondag 13 april 2008 03:25 schreef fleurtjemichel het volgende:
[..]
oke danquote:Op zondag 13 april 2008 03:40 schreef fleurtjemichel het volgende:
had het over de bewoners
Ladderquote:Op zondag 13 april 2008 05:37 schreef Htje het volgende:
Claire is lodder.
Het valt ook allemaal niet mee.... Brian verslaafd aan de pammetjes, Jaap verslaafd aan eten en de dames zijn alcoholisten.quote:Op zondag 13 april 2008 05:52 schreef Prospera het volgende:
Sebastiaan, ik weet van mezelf dat ik niet nuchter ben.
Het is voor Huub niet makkelijk dat hij voor het eerst bij iedereen die zat is nuchter zijn kopjes koffie moet drinken.
Het is het feit dat je baalt, dat je zo reageert, zegt hij.
[ afbeelding ]
Iedereen schijnt per dag meer dan 5 drankjes te drinken, dus de heren zijn ook redelijk alcoholisch.quote:Op zondag 13 april 2008 05:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Het valt ook allemaal niet mee.... Brian verslaafd aan de pammetjes, Jaap verslaafd aan eten en de dames zijn alcoholisten.
Misschien heb je iets aan mijn PM?quote:Op zondag 13 april 2008 06:21 schreef Prospera het volgende:
Ik heb een uitprobeermaandje screenvirtuosa
[ afbeelding ]
Claire: wil iemand een broodje kaas?
Bas: doe mij maar een whiskey cola
Huub hugt Claire.
Ik ben nieuw hier, maar wat voor posts haal je dan weg?quote:Op zondag 13 april 2008 09:56 schreef noekje het volgende:
Goedemorgen,
Ik ben even in de weer geweest met het deleteknopje. Dan gaat deze COS wat langer mee.
Serieus, die lui moeten eens normaal doen.quote:Op zondag 13 april 2008 10:00 schreef Spaarne het volgende:
Van Nowlive
Van een aantal bronnen die al een tijdje wat dingen aan het uitzoeken zijn hebben wij vernomen dat de oom van Brian en Kenneth die als vermist opgegeven is, helemaal niet vermist is. Het gaat hier over Dolf Fintelman, de broer van Netty, die een goed leven heeft in Bonaire. Op www.vermist .nl staat dat de familie hem als vermist heeft opgeven. Op de site staat vermeld dat hij sinds 2005 niet meer is gezien. Wij hebben daarom gisteren besloten Dolf Fintelman zelf maar te bellen en te vragen waarom hij als vermist is opgegeven door zijn familie. Hij gaf aan al 11 jaar niet meer in Nedeland geweest te zijn en van niets te weten. Ook kwam er tijdens het telefoongesprek naar voren dat hij nog contact heeft met Netty en zijn andere zus M.
===
Berichten die niks met de streams of bewoners te maken hebben en prima passen in de SC. Eén of twee berichten, is geen probleem. De helft van een topic wel.quote:Op zondag 13 april 2008 10:01 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier, maar wat voor posts haal je dan weg?
Thanks @ Noekjequote:Op zondag 13 april 2008 09:56 schreef noekje het volgende:
Goedemorgen,
Ik ben even in de weer geweest met het deleteknopje. Dan gaat deze COS wat langer mee.
Hier het bewijs..quote:Op zondag 13 april 2008 10:08 schreef Spaarne het volgende:
Nog van vannacht:
Kenneth gaat nog even een 'frisse neus halen' (lees: blowen). Kenniet gaat naar de paarden en brabbelt in zichzelf.
Is er een interview met de vader van Claire? Waar dan?quote:Op zondag 13 april 2008 10:24 schreef Verida het volgende:
Ik ben benieuwd wie vandaag als eerste de krant leest.
Als die pagina met dat interview met de vader van Claire tenminste in de krant mag blijven zitten.
http://www.telegraaf.nl/p(...)ashed____.html?p=1,1 daar dus.quote:Op zondag 13 april 2008 10:27 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Is er een interview met de vader van Claire? Waar dan?
Kenniet en Brian hebben gisteren echt wel een uur Papiaments liggen lullen in de slaapkamer. En er kwam geen boodschap op het plasma dat ze Nederlands moesten spreken. Maar ik heb zo'n vermoeden dat er heel wat 'brothers' achter werken en die konden het natuurlijk gewoon verstaan.quote:Op zondag 13 april 2008 10:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanks @ Noekje![]()
Dus als ik het goed begrijp is Papiapento de nieuwe voertaal in dat hok, Kenniet mag zijn blowtje roken, Amanda, Jaap en Brian mogen het huwelijk verzieken maar Huub gunnen ze nog geen glaasje wijn. Ach, moet kunnen toch?![]()
Ook goedemorgen.
En hij moet ook eens normaal doen, sick fuck dat het is. Kan iedereen het nog zo leuk verpakken en vertellen dat hij de streams zo leuk maakt de afgelopen dagen maar hij speelt gewoon iemand die serieus ziek en allesbehalve grappig is.quote:Op zondag 13 april 2008 10:20 schreef Spaarne het volgende:
Jaap zegt maar weer eens dat hij de moeder van Claie vaginaal uit wil wonen.
Je kunt er rustig vanuit gaan dat de Privé pagina keurig is verwijderd. Ik vraag me toch af of dit niet gewoon een publiciteitsstunt is, normaal gesproken is Wilma Nanninga nogal lovend over DGK en nu ineens dit negatieve verhaal.quote:Op zondag 13 april 2008 10:24 schreef Verida het volgende:
Ik ben benieuwd wie vandaag als eerste de krant leest.
Als die pagina met dat interview met de vader van Claire tenminste in de krant mag blijven zitten.
Hier is het ook te lezen en kun je reageren of je afreageren op dat achterlijke zooitje genaamd de FEBO.quote:Op zondag 13 april 2008 10:29 schreef Kaat38 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ashed____.html?p=1,1 daar dus.
Het is jammer dat er geen filmpje van is, misschien komt dat nog. Dan hoop ik dat @Day hier meeleest en het voor ons wil vertalen.quote:Op zondag 13 april 2008 10:29 schreef Spaarne het volgende:
Kenniet en Brian hebben gisteren echt wel een uur Papiaments liggen lullen in de slaapkamer. En er kwam geen boodschap op het plasma dat ze Nederlands moesten spreken. Maar ik heb zo'n vermoeden dat er heel wat 'brothers' achter werken en die konden het natuurlijk gewoon verstaan.
mogguh allemaal ik ga eens even op neuzen op overzeese foraquote:Op zondag 13 april 2008 10:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is jammer dat er geen filmpje van is, misschien komt dat nog. Dan hoop ik dat @Day hier meeleest en het voor ons wil vertalen.
Ik zou me heel goed voor kunnen stellen dat ook Wilma Nanninga genoeg heeft van het stompzinnige gebral van Jaap.quote:Op zondag 13 april 2008 10:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt er rustig vanuit gaan dat de Privé pagina keurig is verwijderd. Ik vraag me toch af of dit niet gewoon een publiciteitsstunt is, normaal gesproken is Wilma Nanninga nogal lovend over DGK en nu ineens dit negatieve verhaal.
Ik snap er niks van.
Het is ook walgelijk dat gedrag en die uilatingen die hij doet,maar ik snap de reden gewoon niet speltechnisch gezien.Het is zulk bizar gedragquote:Op zondag 13 april 2008 10:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zou me heel goed voor kunnen stellen dat ook Wilma Nanninga genoeg heeft van het stompzinnige gebral van Jaap.
Een tijd heb ik gedacht dat Jaap de enige was die zou moeten winnen, omdat hij geen geweld gebruikt, tot nu toe eigenlijk alleen maar zichzelf voor lul zette en daarmee tv maakte, maar nu vind ik het walgelijk wat hij doet.
Hij vliegt er anders uit. Net zoals de vorige keer dat TerrorJaap ontstond. Hij had nog maar een paar dagen om zich te bewijzen. Aangezien de bewoners speltechnisch toch geen fuck in te brengen hebben, zal hij wel moeten, wil hij de finale halen.quote:Op zondag 13 april 2008 10:43 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Het is ook walgelijk dat gedrag en die uilatingen die hij doet,maar ik snap de reden gewoon niet speltechnisch gezien.Het is zulk bizar gedrag
Dat vind ik knap dat ze er een joint van maken. Het is niet te zien, het kan net zo goed een peuk zijnquote:
Kenneth rookt toch niet?quote:Op zondag 13 april 2008 11:02 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dat vind ik knap dat ze er een joint van maken. Het is niet te zien, het kan net zo goed een peuk zijn
Hmmm, zijn kont lijkt op een vagina. Die moet gewoon een cameltoe hebben in een jeans.quote:Op zondag 13 april 2008 11:04 schreef Spaarne het volgende:
En nog een fijn kort filmpje van Jaap. Het filmpjes is 18+, dus je kunt het alleen zien als je inlogt bij Clipser. Voor iedereen die geen 'lid' is van Clipser, heb ik wat caps.
http://www.clipser.com/watch_video/158428
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:
Beequeen, thankssssss! Ik ben echt pisnijdigquote:Op zondag 13 april 2008 10:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier is het ook te lezen en kun je reageren of je afreageren op dat achterlijke zooitje genaamd de FEBO.
'Mijn Claire is gebrainwashed'
Ik vind hem soms ook wel aandoenlijk, ja.. hihi..quote:Op zondag 13 april 2008 11:41 schreef Spaarne het volgende:
Gisteren moest Kenny lachen. Zie die cap dan - dat is toch vertederend van stommigheid.
Lijkt er inderdaad heel erg op. Het 'jongetje' is Jamie Cullum als ik me niet vergis. Everlaaaaaasting love..quote:Op zondag 13 april 2008 11:55 schreef Spaarne het volgende:
Gisteren viel mij trouwens op dat Claire heel veel op model Sophie Dahl lijkt. En Sophie Dahl heeft ook een veel kleiner vriendje trouwens, het 'jongetje' op de onderste twee foto's.
Jamie Cullum, een jazzPIANIST (over toeval gesproken)quote:Op zondag 13 april 2008 11:56 schreef Copycat het volgende:
Ik ben nu een boek aan het lezen van Sophie Dahl.
En wie is die gozer ook weer, komt me erg bekend voor?
quote:Op zondag 13 april 2008 11:41 schreef Spaarne het volgende:
Gisteren moest Kenny lachen. Zie die cap dan - dat is toch vertederend van stommigheid.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 13 april 2008 11:55 schreef Spaarne het volgende:
Gisteren viel mij trouwens op dat Claire heel veel op model Sophie Dahl lijkt. En Sophie Dahl heeft ook een veel kleiner vriendje trouwens, het 'jongetje' op de onderste twee foto's. Toeval hm.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vind ik wel meevallen. En dat is ook wel eens anders geweest:quote:Op zondag 13 april 2008 12:13 schreef Ziet het volgende:
als dat model iets meer spek zou hebben... wat is die mager zeg
en dan te bedenken dat zij zo ongeveer de eerste plussize model was.quote:Op zondag 13 april 2008 12:13 schreef Ziet het volgende:
[..]
daar heeft ze inderdaad wat van weg ja!
als dat model iets meer spek zou hebben... wat is die mager zeg
Nope..;-)quote:Op zondag 13 april 2008 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. En dat is ook wel eens anders geweest:
[ afbeelding ]
On topic: Is er al iemand wakker?
quote:Op zondag 13 april 2008 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. En dat is ook wel eens anders geweest:
[ afbeelding ]
On topic: Is er al iemand wakker?
Ik vind dat Claire lelijke uitpuilende visseogen heeft en een raar klein zuur mondjequote:Op zondag 13 april 2008 12:20 schreef noekje het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat zij zo ongeveer de eerste plussize model was.
Claire vind ik dan ook een mooi kind.
Yep en de varkens Brian, Jaap en Kenniet hebben ervan genoten. Dat was geen eten maar vreten.quote:
Ze waren al ff een aan klooien onder de dekens..en echt een tent bouwen doen ze ook nog niet.quote:Op zondag 13 april 2008 12:35 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Brian zijn elkaar aan het bewerkstelligen, ze heeft haar kont al naar hem toegedraaid.
Gezellie in zo'n volle slaapkamer.
Stiekem "is the middle name' van de Kubatzen.quote:Op zondag 13 april 2008 12:43 schreef T-lex het volgende:
Ze waren al ff een aan klooien onder de dekens..en echt een tent bouwen doen ze ook nog niet.![]()
Maar wat ze doen, doen ze wel stiekem...enigzins logisch met je broer tegenover je.
Brian is jarig hé...dus dan mag hij 4 mensen uitnodigen.quote:Op zondag 13 april 2008 12:53 schreef Smash-it het volgende:
De moeder van Brian komt morgen alweeeer (en drie nichtjes). Hoe lang is die release party nou geleden? Twee weken ofzo? En dan maar moeilijk doen over Claire d'r moeder en de bruidsjurk..
Oh oké, dat wist ik niet. Ik ben benieuwd naar die drie nichtjes.quote:Op zondag 13 april 2008 12:54 schreef T-lex het volgende:
Brian is jarig hé...dus dan mag hij 4 mensen uitnodigen.
Brian en humor gaan sowieso niet samen en dat bedoel ik niet grappenderwijs.quote:Op zondag 13 april 2008 12:53 schreef Disana het volgende:
Ricardo heeft Little Britain voor Brian besteld. Laat ik nou denken dat Brian die humor helemaal niet zal snappen.
Ben t met je eens. LB is n geweldige seriequote:Op zondag 13 april 2008 12:53 schreef Disana het volgende:
Ricardo heeft Little Britain voor Brian besteld. Laat ik nou denken dat Brian die humor helemaal niet zal snappen.
Is het zeker. Overigens denk ik dat Ricardo hem alleen maar leuk vindt vanwege 'the only gay in the village'. Zijn soort humor lijkt het me verder ook niet want het gaat niet constant over poep en pikken.quote:Op zondag 13 april 2008 13:04 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ben t met je eens. LB is n geweldige serie
okquote:
Was aan het zoeken naar een site voor free uploaden..quote:Op zondag 13 april 2008 13:16 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ok
stond eerst alleen zo'n plaatje van imageshack
Zal zijn baas blij mee zijn, een werknemer die stoned op zijn werk komt.quote:Op zondag 13 april 2008 13:14 schreef Dementor het volgende:
Kenniet: ik neem iedere ochtend een blow en koffie
Ook al net zo'n leuk lachje als broerlief...quote:Op zondag 13 april 2008 13:32 schreef MissSomebody het volgende:
Het blijft toch een apart schepsel...![]()
[ afbeelding ]
en ik maar denken dat broertje brian een zware crimineel wasquote:Op zondag 13 april 2008 13:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal zijn baas blij mee zijn, een werknemer die stoned op zijn werk komt.
Ik stap niet graag in een lift die gerepareerd is door brodda Kenniet, jij wel?
Een joint blijkt gelijk te staan aan 1,1 promille alcohol in het bloed.quote:Op zondag 13 april 2008 13:37 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat broertje brian een zware crimineel was
is het een gewone jongen met een baan
ohhh hij rookt een jointje voor ie gaat werken
je moet de mensen de kost geven die zwaar stoned van de voorgeschreven dope op hun werk verschijnen
een klein jointje maakt iemand echt geen gevaar voor whatever
zo dan!quote:Op zondag 13 april 2008 13:40 schreef fredfik het volgende:
staat de del nu onder de douche haar haren te wassen(haar echte haren)!!!!!!
bron ?quote:Op zondag 13 april 2008 13:53 schreef Borga het volgende:
[..]
Een joint blijkt gelijk te staan aan 1,1 promille alcohol in het bloed.
Joint beïnvloedt rijvaardigheid meer dan alcoholquote:Op zondag 13 april 2008 13:37 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat broertje brian een zware crimineel was
is het een gewone jongen met een baan
ohhh hij rookt een jointje voor ie gaat werken
je moet de mensen de kost geven die zwaar stoned van de voorgeschreven dope op hun werk verschijnen
een klein jointje maakt iemand echt geen gevaar voor whatever
Joint beïnvloedt rijvaardigheid meer dan alcoholquote:Op zondag 13 april 2008 14:03 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
bron ?
btw
wat is een joint(hoeveelheid enzo) ?
bedoel kan van iemand die homeophatiese druppeltjes neemt ook zeggen dat ie zuipt of dat het heel onverantwoordelijk is dat hij/zij aan het werk gaat
op de site van het nfi ff de wetenschappelijke publicaties doorgespit tm 2003quote:Op zondag 13 april 2008 14:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Joint beïnvloedt rijvaardigheid meer dan alcohol
quote:Omdat de risico's niet duidelijk zijn, wordt afgeraden om aan het verkeer deel te nemen als je onder invloed bent.
Uit onderzoek komt vaak naar voren dat cannabis het rijden positief beïnvloedt. Dit komt omdat gebruikers heel goed aanvoelen dat hun rijvaardigheid aangetast is, waardoor ze extra voorzichtig gaan rijden. Bij alcohol zie je een combinatie van aantasting van rijvaardigheden plus overmoed. Overmoed zie je bij cannabis juist niet.
Als je rijdt zijn er veel handelingen die je automatisch doet. Er zijn ook handelingen waarbij je bewust moet nadenken. Het blijkt dat met name de automatische handelingen negatief door cannabis beïnvloed worden.
In onderzoek worden echter niet alle vaardigheden gemeten die je nodig hebt om te kunnen rijden. Zoals het uren achter elkaar of het langdurig over een stille weg moeten rijden. Omdat niet alles gemeten wordt en de uitkomsten van dit soort onderzoek dus onvolledig zijn, wordt afgeraden om cannabis te gebruiken als je aan het verkeer moet deelnemen.
Schrijver: Jellinek Preventie
Datum: 1 september 2005
Des te meer reden om het ongeloveloos te gaan verstieren.quote:Op zondag 13 april 2008 14:23 schreef rooie3 het volgende:
Brian is nu zijn verjaardag al aan het veilig stellen.Het mag niet verziekt worden,want anders flipt hij helemaal door.Zelf wel alles verpesten maar er niet tegen kunnen als het hem overkomt.Febo zal nu wel weer bang worden en mag er morgen niks.
Brian verziekt zelf geen dingen voor Huub en Claire, hij stookt anderen op om de boel te verpesten, de lafbekquote:Op zondag 13 april 2008 14:23 schreef rooie3 het volgende:
Brian is nu zijn verjaardag al aan het veilig stellen.Het mag niet verziekt worden,want anders flipt hij helemaal door.Zelf wel alles verpesten maar er niet tegen kunnen als het hem overkomt.Febo zal nu wel weer bang worden en mag er morgen niks.
bron ?quote:Op zondag 13 april 2008 14:13 schreef Borga het volgende:
[..]
Joint beïnvloedt rijvaardigheid meer dan alcohol
Jij mag en kan dat inderdaad rustig zeggen, wij hebben thuis ook een boiler
Puma, long time no seequote:Op zondag 13 april 2008 14:23 schreef PumaStreamer het volgende:
wat een gezeur over een jointje.
De gene die zeggen dat een joint de rijvaardigheid meer beinvloeden dan alcohol lullen onzin.
What else is new, hij doet toch niks anders? Dreigen met het aanpakken van de weddingplanners mag wel, maar Huub moet het niet in zijn hoofd halen de verjaardag van Brian te verstoren. Hoezo meten met 2 maten?quote:Op zondag 13 april 2008 14:23 schreef rooie3 het volgende:
En jij denkt dat dat mag.Een doorgeflipte brian willen ze niet.quote:Op zondag 13 april 2008 14:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Des te meer reden om het ongeloveloos te gaan verstieren.
en de productie helpt ze zoals gewoonlijk maar wat graag een handje mee.quote:Op zondag 13 april 2008 14:03 schreef Dementor het volgende:
Aha B en A zijn stinkend jaloers op het tv huwelijk van H en C, ze willen de boel gaan verpesten.
Ja dan flipt hij toch krijgt de kooi nog mooie reclame .................................................deelnemer flipt nadat hij het spel niet kon spelenquote:Op zondag 13 april 2008 14:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
What else is new, hij doet toch niks anders? Dreigen met het aanpakken van de weddingplanners mag wel, maar Huub moet het niet in zijn hoofd halen de verjaardag van Brian te verstoren. Hoezo meten met 2 maten?
Nee, helaas, de redactie niet, maar de streamers welquote:Op zondag 13 april 2008 14:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat mag.Een doorgeflipte brian willen ze niet.
Dit is zeker al oud nieuws?quote:Op zondag 13 april 2008 14:32 schreef miesy het volgende:
[..]
en de productie helpt ze zoals gewoonlijk maar wat graag een handje mee.
zo walgelijk hoe het B en A altijd maar weer makkelijk word gemaakt.
Maar dat zal Jaap ook niet goedkeuren.Hij moet doen dat hij samen met Brian wil spelen en kan dit dan niet gebruiken.quote:Op zondag 13 april 2008 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, helaas, de redactie niet, maar de streamers wel![]()
Kwartje begint hier ineens te vallen, waarom er nog geen visite voor Jaap is.
Jaap en één van zijn maten is gegarandeerd TERROR en dat wil de redactie niet.
Een maat van Jaap die ook wel wil komen heeft gruwelijke plannen.
Die wil continue tegen Amanda zeggen: "Je gezicht komt me zo bekend voor, ben jij niet dat meisje die door haar moeder in de steek is gelaten??"
En dat de hele dag door.
Gelukkig heeft hij nu Sebastiaan als gast die prominent aanwezig is door zijn acties.quote:Op zondag 13 april 2008 14:43 schreef tho_Omas het volgende:
Wat een oersaaie bedoening. Claire is echt de ondergang van Huub.
ja ik zou zeggen er in met die maat van Jaapquote:Op zondag 13 april 2008 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, helaas, de redactie niet, maar de streamers wel![]()
Kwartje begint hier ineens te vallen, waarom er nog geen visite voor Jaap is.
Jaap en één van zijn maten is gegarandeerd TERROR en dat wil de redactie niet.
Een maat van Jaap die ook wel wil komen heeft gruwelijke plannen.
Die wil continue tegen Amanda zeggen: "Je gezicht komt me zo bekend voor, ben jij niet dat meisje die door haar moeder in de steek is gelaten??"
En dat de hele dag door.
Helaas gaat Sebastiaan vanavond weer naar huis, wat zal het stil worden in de kooiquote:Op zondag 13 april 2008 14:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij nu Sebastiaan als gast die prominent aanwezig is door zijn acties.
quote:Op zondag 13 april 2008 14:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas gaat Sebastiaan vanavond weer naar huis, wat zal het stil worden in de kooi![]()
Amanda is benieuwd wie er voor haar komt logeren, ze zegt dat ze wel vriendinnen heeft uitgenodigd.
Zou dat de reden zijn dat ze voor Jaap geen visite kunnen regelen, omdat die net zoals Jaap zijn en misschien erger.quote:Op zondag 13 april 2008 14:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar dat zal Jaap ook niet goedkeuren.Hij moet doen dat hij samen met Brian wil spelen en kan dit dan niet gebruiken.
Als dikke stront, zo langzaamquote:Op zondag 13 april 2008 14:58 schreef beequeen het volgende:
Kenniet loopt alweer te vreten, het lijkt Dennix wel. Kan pauper nr.3 zich niet even behoorlijk aankleden, dit is toch geen gezicht?
Ik word gek van FOK!.
WB Puma.![]()
ja, las het net bij mijn 1ste kop koffie.quote:Op zondag 13 april 2008 14:44 schreef mazaru het volgende:
Dit is zeker al oud nieuws?
Het verhaal over de villa binnen rijden met de Hummer gebruikte Jaap later ook om de familie te dissen dus lekt de regie ook de info naar de bewoners.
Meervoud nog welquote:Op zondag 13 april 2008 14:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas gaat Sebastiaan vanavond weer naar huis, wat zal het stil worden in de kooi![]()
Amanda is benieuwd wie er voor haar komt logeren, ze zegt dat ze wel vriendinnen heeft uitgenodigd.
Na zijn 18e nog tien centimeter gegroeid, maar nog geen paspoortverlenging gehad?quote:Op zondag 13 april 2008 14:59 schreef Deisyy het volgende:
In Kenniet zijn paspoort staat dat hij 1.65 is maar hij is eigenlijk 1.75, want hij is na zijn 18e nog gegroeid.
Wat raar dat hij dan toch even groot is als Amanda, terwijl zij hakken aan heeft.
Ik zeg, ik hou durrrvan!quote:Op zondag 13 april 2008 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die wil continue tegen Amanda zeggen: "Je gezicht komt me zo bekend voor, ben jij niet dat meisje die door haar moeder in de steek is gelaten??" En dat de hele dag door.
quote:Op zondag 13 april 2008 14:52 schreef beequeen het volgende:
@Mazaru, lees de COSsen beter, foei.![]()
![]()
'Mijn Claire is gebrainwashed'
Jaap zijn vader komt toch.Ik denk dar er vanavond weer een nieuwe gast inkomt.quote:Op zondag 13 april 2008 15:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zou dat de reden zijn dat ze voor Jaap geen visite kunnen regelen, omdat die net zoals Jaap zijn en misschien erger.
Geen personen zoals Jelte, die de boel komt verzieken, maar gewoon TERROR met Jaap kunnen doen.
Ik geloof er ook geen bal van dat Jaap de bruilofd van H&C gaat verkloten.
Hij heeft al lol genoeg door het te zeggen en de stress die dat bij H&C geeft. En op de dag zelf is hij zo mak als een lammetje.
Maar dat is wat ik ervan denk. Hij fokt de streamers en TV-kijkers op. Hij heeft zelfs de vader van Claire al helemaal over de rooie, alleen maar met woorden.
Maar het script is toch al niet meer te begrijpen, dus het is een kwestie van aftellen.
off-topic: Groningen - Ajax ... Brand in stadion en gewonden. Wedstrijd is niet begonnen
Ik hoop Liekequote:Op zondag 13 april 2008 14:59 schreef Ziet het volgende:
[..]
![]()
ja ik ben ook benieuwd wie er voor amanda komt.
haar zus?
quote:
Dan is het geen kwestie van niet kunnen maar van niet willen en dan is het natuurlijk heel lullig dat het hokje dit plan van logées hebben bedacht, omdat ze sowieso niet willen dat er een terror-vriend voor Jaap in komt.quote:Op zondag 13 april 2008 15:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zou dat de reden zijn dat ze voor Jaap geen visite kunnen regelen, omdat die net zoals Jaap zijn en misschien erger.
Geen personen zoals Jelte, die de boel komt verzieken, maar gewoon TERROR met Jaap kunnen doen.
...
...
enquote:Op zondag 13 april 2008 15:02 schreef miesy het volgende:
[..]
ja, las het net bij mijn 1ste kop koffie.
narigheid, zeker als je bedenkt dat die productie deze familie hoogwaarschijnlijk gewoon keihard uitlacht.
die trekken zich toch nergens wat van aan en halen er alleen maar hun voordeel uit dit stukje publiciteit.
Zie:quote:Op zondag 13 april 2008 15:11 schreef Ziet het volgende:
[..]
nee dat mocht toch niet,
een ex-bewoner als iemand van het thuisfront
zusje heeft het te druk.quote:Op zondag 13 april 2008 15:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zie:![]()
Maar verder heeft ze geen vriendinnen dus het zal dan wel een zusje zijn.
zat ik me ook af te vragenquote:Op zondag 13 april 2008 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Na zijn 18e nog tien centimeter gegroeid, maar nog geen paspoortverlenging gehad?
quote:Op zondag 13 april 2008 15:23 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
en
terecht
wiens dochter wil er nou in een treitershow trouwen ?
Ook diegene die had beloofd te komen? Nou in dat geval komt er dus niemand. Oh ja, ze heeft nog 1 hondje over, die zal het wel worden danquote:
positef wel is hoe slecht amanda er neergezet word.quote:Op zondag 13 april 2008 15:23 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
en
terecht
wiens dochter wil er nou in een treitershow trouwen ?
De productie hoort bij dezelfde maffia-clan als rat en zijn del.quote:Op zondag 13 april 2008 15:02 schreef miesy het volgende:
[..]
ja, las het net bij mijn 1ste kop koffie.
narigheid, zeker als je bedenkt dat die productie deze familie hoogwaarschijnlijk gewoon keihard uitlacht.
die trekken zich toch nergens wat van aan en halen er alleen maar hun voordeel uit dit stukje publiciteit.
Ik las hier van de week dat Kenniet 2 jaar ouder is dan Brian en Brian wordt morgen 26, dacht ik.quote:Op zondag 13 april 2008 15:31 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
zat ik me ook af te vragen
hoe oud is die gozert eigenlijk ?
Maar dat is toch logisch?quote:Op zondag 13 april 2008 15:38 schreef JEEtjuuh het volgende:
wat een walgelijke gast die brajen , als morgen zijn feestje verpest wordt dan flipt hij tot aan de finale ,wat een walgelijke gast zeg die jankt al voordat hij geslagen wordt.
Geeft kenniet wer opdrachten Huub uit te schelden hoezo aan kenniet die zit toch niet in dat progamma is toch te gast alleen???Die eikel kan niks zelf of alleen is gewoon een focking bange loser die brajen.
zou niet slim van huub zijnquote:Op zondag 13 april 2008 15:46 schreef rooie3 het volgende:
Dus Jaap kan nu wel met zijn spelletje stoppen.Gewoon alle ballen op Amanda en Brian,want zo verliest Jaap meer dan hij wint.
Nee hoor, daar weet Huub niets van af.quote:Op zondag 13 april 2008 15:50 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
zou niet slim van huub zijn
brian kent huub z'n zwakke plek
andersom niet
Pappa Claire zorgt voor ophef en dus aandacht in de media en werkt zo volgens mij lekker mee met Talpa producties.quote:Op zondag 13 april 2008 14:44 schreef mazaru het volgende:
Dit is zeker al oud nieuws?
Het verhaal over de villa binnen rijden met de Hummer gebruikte Jaap later ook om de familie te dissen dus lekt de regie ook de info naar de bewoners.
Vergeet de big band nietquote:Op zondag 13 april 2008 15:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat is toch logisch?
Iets simpels als het vieren van je ondertrouw, dat mag wel verziekt worden.
Met toestemming van de redactie, anders had Jaap wel een boete gehad.
Iets lulligs als een bruiloft kun je ook makkelijk verzieken met toestemming van de redactie.
Maar de verjaardag van rat!!! Neeeeeeeeee!! Daar blijf je van af.
We huren een kok, een romantisch gedekte tafel met kaarsjes. Een paar danseressen, een violist, het Bolsjoi balletgroepje, enz. enz.
En durf er eens aan te komen!!
Dan wordt ratje Brian boos, en berg je dan maar [ afbeelding ]
Huub kent genoeg zwakke plekken van ratje.quote:Op zondag 13 april 2008 15:50 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
zou niet slim van huub zijn
brian kent huub z'n zwakke plek
andersom niet
Wat je zegt, "vermeende ruzie". Het enige waar Huub en Claire het over hebben gehad is het drankgebruik van Claire.quote:Op zondag 13 april 2008 15:52 schreef Kinga het volgende:
Zijn er filmpjes van die vermeende ruzie tussen Huub en Claire vannacht?
huub heeft brian laaste tijd niet over de zeik gekregenquote:Op zondag 13 april 2008 15:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, daar weet Huub niets van af.
Huub woont al meer dan een jaar in een sheltertentje op de hei![]()
En rat is natuurlijk ook heeeeeeel moeilijk over de zeik te krijgen![]()
Je hebt helemaal gelijk
Ik heb gehoord dat er onderhandelingen zijn het Philharmonisch Orkestquote:
ja, ik had dat stuk gelezen, ging over arrogantie.quote:Op zondag 13 april 2008 15:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
De productie hoort bij dezelfde maffia-clan als rat en zijn del.
Het is 1 grote laffe rattenbende.
Dat figuur van DGK-REDACTIE laat zich ook helemaal niet meer zien.
Niet dat het wat uitmaakt, alles wat daar uit komt is toch 1 grote leugen.
En ik vind het ook erg opvallend dat we Bart hier ineens niet meer zien.
Gisteren toevallig even een seconde met alleen maar een link over hoe je met hooghartige mensen moet omgaan.
Ik hoop dat die de cursus over omgaan met chantage en intimidatie ook snel vind.
was een afspraak tussen huub en jaapquote:Op zondag 13 april 2008 15:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat is toch logisch?
Iets simpels als het vieren van je ondertrouw, dat mag wel verziekt worden.
Met toestemming van de redactie, anders had Jaap wel een boete gehad.
Iets lulligs als een bruiloft kun je ook makkelijk verzieken met toestemming van de redactie.
Maar de verjaardag van rat!!! Neeeeeeeeee!! Daar blijf je van af.
We huren een kok, een romantisch gedekte tafel met kaarsjes. Een paar danseressen, een violist, het Bolsjoi balletgroepje, enz. enz.
En durf er eens aan te komen!!
Dan wordt ratje Brian boos, en berg je dan maar [ afbeelding ]
Ik hoorde dat de opening van de Olympische Spelen naar Eemnesquote:Op zondag 13 april 2008 16:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er onderhandelingen zijn het Philharmonisch Orkest
Mooi! Dan kan de Dalai Lama gelijk zijn opvolger ontmoeten.quote:Op zondag 13 april 2008 16:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de opening van de Olympische Spelen naar Eemnes
wordt verplaatst !!
tja,zou een ander verhaal zijn als in plaats van huub, brian continu aangepakt zou mogen worden.quote:Op zondag 13 april 2008 16:03 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
huub heeft brian laaste tijd niet over de zeik gekregen
alleen z'n teammattie amanda
brian heeft huub binnen no time over de zeik
zijn een paar simple knoppen
laat 'm niet uitpraten
verkloot z'n audio
blijf rustig
en daag hem uit
en voila d en daar hebben we weer een hysterische huub
Wereldvrede en een lullig bergdorpje zijn te min voor onze Heilige hoor !quote:Op zondag 13 april 2008 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mooi! Dan kan de Dalai Lama gelijk zijn opvolger ontmoeten.
yep dat klopt.... op de avond van de ondertrouw, heeft hij gezegd dat hij ging biddenquote:Op zondag 13 april 2008 16:23 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Brian zegt Huub nare dingen, hij heeft tijdens het afluisteren gehoord dat Huub heeft gezegd dat hij hoopt dat Amanda tijdens autorijles een ongeluk krijgt.
Heeft iemand hier dat ook gehoord? Ik heb er hier niets over gelezen nl.
In mijn ogen heeft Brian eigenlijk verloren toen hij met dhdngmw een nacht in de Witte Bergen heeft doorgebracht. Toen is hij toch de villa ontvlucht? Toen al kon hij het niet aan. Dus als ie zou winnen is hij de meest onterechte winnaar.quote:Op zondag 13 april 2008 16:21 schreef miesy het volgende:
[..]
tja,zou een ander verhaal zijn als in plaats van huub, brian continu aangepakt zou mogen worden.
maar nee, dat mag dan weer niet. lekker makkelijk hoor, als je steeds maar uit de wind word gehouden
en op je troontje naar de finale word geleiden dan trots zijn dat ie het zolang uitgehouden heeft daar...LOL.
lag brian die avond niet al in bed met amanda?quote:Op zondag 13 april 2008 16:28 schreef Desii het volgende:
[..]
yep dat klopt.... op de avond van de ondertrouw, heeft hij gezegd dat hij ging bidden
Dat heeft tie ook gedaan, alleen sloeg Claire elke keer haar hand voor z'n mond.
De neefjes van Huub komen niet volgens mij.quote:Op zondag 13 april 2008 16:36 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt dat er ook kleine kinderen bij de bruiloft zijn.
Het zou toch wel heel schofterig zijn als Jaap dan in zijn blote reet aan komt rennen
quote:Op zondag 13 april 2008 16:38 schreef akveor het volgende:
[..]
In mijn ogen heeft Brian eigenlijk verloren toen hij met dhdngmw een nacht in de Witte Bergen heeft doorgebracht. Toen is hij toch de villa ontvlucht? Toen al kon hij het niet aan. Dus als ie zou winnen is hij de meest onterechte winnaar.
Nee, dat had ik ook begrepen. Maar Claire had het ook over een nichtje van haar die ze graag als bruidsmeisje zou willen hebben. Dat kind is 9.quote:Op zondag 13 april 2008 16:42 schreef Ning het volgende:
[..]
De neefjes van Huub komen niet volgens mij.
klopt idd.......... hij olifant,giraffe en beverplan heeft hij toen niet afgeluisterd, want er is gecheckt.quote:Op zondag 13 april 2008 16:38 schreef miesy het volgende:
[..]
lag brian die avond niet al in bed met amanda?
van wat ik mij kan herrineren is clair zelfs 2 keer wezen checken of ze niet afgeluisterd werden
omdat ze brian daarvoor al afluisterend met zijn briefje in zijn hand had ontdekt.
die was nadat jaap de tafel had omgegooid. huub was behoorlijk over de zeik die avond.
Heeft hem wel mooi z'n vlieglessen gekost... dat dan weer wel.quote:Op zondag 13 april 2008 16:43 schreef miesy het volgende:
[..]
zelfmoord willen plegen omdat je neukertje met en ander in bed ligt.
die jongen is totaal verknipt
Ik ook, heb met verbazing het filmpje zitten kijken en geen enkele waarschuwing van de plasma.quote:Op zondag 13 april 2008 16:45 schreef Desii het volgende:
Hoop dat Day het gesprek van gisteravond wil vertalen...... ben heul nieuwgierig
want deze info heeft tie of van de buren of van broerlief
liefde is......geen normaal gesprek met elkaar kunnen voerenquote:Op zondag 13 april 2008 16:47 schreef ruby het volgende:
Brian en Amanda, zij hebben echt de perfecte relatie. Echt hoor.
Brian denkt: Praat maar tegen mijn kont, mijn kop is je zatquote:Op zondag 13 april 2008 16:50 schreef Eg_Wel het volgende:
Even samenvatten, Amanda vindt dat Brian best wel wat geinteresseerder mag reageren op haar geratel, en of hij voortaan ook haar er bij wil halen als er strategische gesprekken zijn.
Brian is het er helemaal mee eens zo te zien
Dit is stof voor Baantjer. Wanneer is het gebeurd?quote:
Je hoort hem gewoon denken aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai brother.quote:Op zondag 13 april 2008 16:54 schreef mazaru het volgende:
Hij zit er gelukkig wel heel ontspannen bij.
[ afbeelding ]
Inderdaad, die hele relatie stelt voor Brian niets voor. Hij raakt Amanda niet aan als hij er zelf zijn voordeel niet mee kan doen.quote:Op zondag 13 april 2008 16:53 schreef Dementor het volgende:
HIj geeft dellie ook even geen kus voordat hij wegloopt
Die rat gebruikt haar gewoon.
Hij gaf 'r anders net wel een tikje op haar billetjes hoor.quote:Op zondag 13 april 2008 16:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, die hele relatie stelt voor Brian niets voor. Hij raakt Amanda niet aan als hij er zelf zijn voordeel niet mee kan doen.
Daar doet hij dan vanavond zijn voordeel weer meequote:Op zondag 13 april 2008 16:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Hij gaf 'r anders net wel een tikje op haar billetjes hoor.
Volgens Radna zijn haar kinderen er niet bijquote:Op zondag 13 april 2008 16:36 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt dat er ook kleine kinderen bij de bruiloft zijn.
Het zou toch wel heel schofterig zijn als Jaap dan in zijn blote reet aan komt rennen
Ik kan sowieso maar niet aan Brian wennen, heb het niet zo op rattengespuisquote:Op zondag 13 april 2008 16:56 schreef beequeen het volgende:
Brian zoekt zijn sjportbroek en sjportschoenen.
Ik kan zoooooo slecht tegen dat sjlissen hè, kan er maar niet aan wennen.
Ja, echt he? Soms krijg ik toch een vlaag van medelijden met Amanda.. Ik hoop voor haar dat haar moeder er na die kooi wel is, want anders.. Materiaal voor een goede docu over een jaar of 2..quote:Op zondag 13 april 2008 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brian denkt: Praat maar tegen mijn kont, mijn kop is je zat
Heeft ze achter geleerd.quote:Op zondag 13 april 2008 16:59 schreef ruby het volgende:
Ik heb het woord "verstieren" de laatste dagen wel erg vaak gehoord uit Amanda haar palingbek.
Ja, ze spelen de relatietherapie ook duidelijk na voor de cameraquote:Op zondag 13 april 2008 17:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heeft ze achter geleerd.
Het is overduidelijk dat zonder die zogenaamde relatie therapie die ze van achter hebben gekregen ze al lang uit elkaar waren.
Ik ook niet hoor, maar soms wisselen ze plotseling van stream en schjrik ik me kapot van die kutschjmoel van Brian. ( en Amanda natuurlijk).quote:Op zondag 13 april 2008 16:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan sowieso maar niet aan Brian wennen, heb het niet zo op rattengespuis
Grobbebollenquote:Op zondag 13 april 2008 16:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben trouwens erg benieuwd, wie als eerste met het nieuws van papa Ron
de villa in zal komen, ik gok zo maar op het grobbekuiken morgen ......
Die vader was toch uit het raam "gevallen"?quote:Op zondag 13 april 2008 17:05 schreef BarryK het volgende:
Vader Amanda overleden... hoe? Amanda moet even denken en is stil... "uuh ongeluk"
Dat was toch weer haar stiefvader die "uit het raam was gevallen"?quote:Op zondag 13 april 2008 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die vader was toch uit het raam "gevallen"?
Ja dat kan ook, al die vaders, ik hou het niet meer uit elkaarquote:Op zondag 13 april 2008 17:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat was toch weer haar stiefvader die "uit het raam was gevallen"?
nee, haar echte vader.quote:Op zondag 13 april 2008 17:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat was toch weer haar stiefvader die "uit het raam was gevallen"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |