Het valt ook allemaal niet mee.... Brian verslaafd aan de pammetjes, Jaap verslaafd aan eten en de dames zijn alcoholisten.quote:Op zondag 13 april 2008 05:52 schreef Prospera het volgende:
Sebastiaan, ik weet van mezelf dat ik niet nuchter ben.
Het is voor Huub niet makkelijk dat hij voor het eerst bij iedereen die zat is nuchter zijn kopjes koffie moet drinken.
Het is het feit dat je baalt, dat je zo reageert, zegt hij.
[ afbeelding ]
Iedereen schijnt per dag meer dan 5 drankjes te drinken, dus de heren zijn ook redelijk alcoholisch.quote:Op zondag 13 april 2008 05:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Het valt ook allemaal niet mee.... Brian verslaafd aan de pammetjes, Jaap verslaafd aan eten en de dames zijn alcoholisten.
Misschien heb je iets aan mijn PM?quote:Op zondag 13 april 2008 06:21 schreef Prospera het volgende:
Ik heb een uitprobeermaandje screenvirtuosa
[ afbeelding ]
Claire: wil iemand een broodje kaas?
Bas: doe mij maar een whiskey cola
Huub hugt Claire.
Ik ben nieuw hier, maar wat voor posts haal je dan weg?quote:Op zondag 13 april 2008 09:56 schreef noekje het volgende:
Goedemorgen,
Ik ben even in de weer geweest met het deleteknopje. Dan gaat deze COS wat langer mee.
Serieus, die lui moeten eens normaal doen.quote:Op zondag 13 april 2008 10:00 schreef Spaarne het volgende:
Van Nowlive
Van een aantal bronnen die al een tijdje wat dingen aan het uitzoeken zijn hebben wij vernomen dat de oom van Brian en Kenneth die als vermist opgegeven is, helemaal niet vermist is. Het gaat hier over Dolf Fintelman, de broer van Netty, die een goed leven heeft in Bonaire. Op www.vermist .nl staat dat de familie hem als vermist heeft opgeven. Op de site staat vermeld dat hij sinds 2005 niet meer is gezien. Wij hebben daarom gisteren besloten Dolf Fintelman zelf maar te bellen en te vragen waarom hij als vermist is opgegeven door zijn familie. Hij gaf aan al 11 jaar niet meer in Nedeland geweest te zijn en van niets te weten. Ook kwam er tijdens het telefoongesprek naar voren dat hij nog contact heeft met Netty en zijn andere zus M.
===
Berichten die niks met de streams of bewoners te maken hebben en prima passen in de SC. Eén of twee berichten, is geen probleem. De helft van een topic wel.quote:Op zondag 13 april 2008 10:01 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier, maar wat voor posts haal je dan weg?
Thanks @ Noekjequote:Op zondag 13 april 2008 09:56 schreef noekje het volgende:
Goedemorgen,
Ik ben even in de weer geweest met het deleteknopje. Dan gaat deze COS wat langer mee.
Hier het bewijs..quote:Op zondag 13 april 2008 10:08 schreef Spaarne het volgende:
Nog van vannacht:
Kenneth gaat nog even een 'frisse neus halen' (lees: blowen). Kenniet gaat naar de paarden en brabbelt in zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |