Brian is jarig hé...dus dan mag hij 4 mensen uitnodigen.quote:Op zondag 13 april 2008 12:53 schreef Smash-it het volgende:
De moeder van Brian komt morgen alweeeer (en drie nichtjes). Hoe lang is die release party nou geleden? Twee weken ofzo? En dan maar moeilijk doen over Claire d'r moeder en de bruidsjurk..
Oh oké, dat wist ik niet. Ik ben benieuwd naar die drie nichtjes.quote:Op zondag 13 april 2008 12:54 schreef T-lex het volgende:
Brian is jarig hé...dus dan mag hij 4 mensen uitnodigen.
Brian en humor gaan sowieso niet samen en dat bedoel ik niet grappenderwijs.quote:Op zondag 13 april 2008 12:53 schreef Disana het volgende:
Ricardo heeft Little Britain voor Brian besteld. Laat ik nou denken dat Brian die humor helemaal niet zal snappen.
Ben t met je eens. LB is n geweldige seriequote:Op zondag 13 april 2008 12:53 schreef Disana het volgende:
Ricardo heeft Little Britain voor Brian besteld. Laat ik nou denken dat Brian die humor helemaal niet zal snappen.
Is het zeker. Overigens denk ik dat Ricardo hem alleen maar leuk vindt vanwege 'the only gay in the village'. Zijn soort humor lijkt het me verder ook niet want het gaat niet constant over poep en pikken.quote:Op zondag 13 april 2008 13:04 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ben t met je eens. LB is n geweldige serie
okquote:
Was aan het zoeken naar een site voor free uploaden..quote:Op zondag 13 april 2008 13:16 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ok
stond eerst alleen zo'n plaatje van imageshack
Zal zijn baas blij mee zijn, een werknemer die stoned op zijn werk komt.quote:Op zondag 13 april 2008 13:14 schreef Dementor het volgende:
Kenniet: ik neem iedere ochtend een blow en koffie
Ook al net zo'n leuk lachje als broerlief...quote:Op zondag 13 april 2008 13:32 schreef MissSomebody het volgende:
Het blijft toch een apart schepsel...![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |