Is er een interview met de vader van Claire? Waar dan?quote:Op zondag 13 april 2008 10:24 schreef Verida het volgende:
Ik ben benieuwd wie vandaag als eerste de krant leest.
Als die pagina met dat interview met de vader van Claire tenminste in de krant mag blijven zitten.
http://www.telegraaf.nl/p(...)ashed____.html?p=1,1 daar dus.quote:Op zondag 13 april 2008 10:27 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Is er een interview met de vader van Claire? Waar dan?
Kenniet en Brian hebben gisteren echt wel een uur Papiaments liggen lullen in de slaapkamer. En er kwam geen boodschap op het plasma dat ze Nederlands moesten spreken. Maar ik heb zo'n vermoeden dat er heel wat 'brothers' achter werken en die konden het natuurlijk gewoon verstaan.quote:Op zondag 13 april 2008 10:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanks @ Noekje![]()
Dus als ik het goed begrijp is Papiapento de nieuwe voertaal in dat hok, Kenniet mag zijn blowtje roken, Amanda, Jaap en Brian mogen het huwelijk verzieken maar Huub gunnen ze nog geen glaasje wijn. Ach, moet kunnen toch?![]()
Ook goedemorgen.
En hij moet ook eens normaal doen, sick fuck dat het is. Kan iedereen het nog zo leuk verpakken en vertellen dat hij de streams zo leuk maakt de afgelopen dagen maar hij speelt gewoon iemand die serieus ziek en allesbehalve grappig is.quote:Op zondag 13 april 2008 10:20 schreef Spaarne het volgende:
Jaap zegt maar weer eens dat hij de moeder van Claie vaginaal uit wil wonen.
Je kunt er rustig vanuit gaan dat de Privé pagina keurig is verwijderd. Ik vraag me toch af of dit niet gewoon een publiciteitsstunt is, normaal gesproken is Wilma Nanninga nogal lovend over DGK en nu ineens dit negatieve verhaal.quote:Op zondag 13 april 2008 10:24 schreef Verida het volgende:
Ik ben benieuwd wie vandaag als eerste de krant leest.
Als die pagina met dat interview met de vader van Claire tenminste in de krant mag blijven zitten.
Hier is het ook te lezen en kun je reageren of je afreageren op dat achterlijke zooitje genaamd de FEBO.quote:Op zondag 13 april 2008 10:29 schreef Kaat38 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ashed____.html?p=1,1 daar dus.
Het is jammer dat er geen filmpje van is, misschien komt dat nog. Dan hoop ik dat @Day hier meeleest en het voor ons wil vertalen.quote:Op zondag 13 april 2008 10:29 schreef Spaarne het volgende:
Kenniet en Brian hebben gisteren echt wel een uur Papiaments liggen lullen in de slaapkamer. En er kwam geen boodschap op het plasma dat ze Nederlands moesten spreken. Maar ik heb zo'n vermoeden dat er heel wat 'brothers' achter werken en die konden het natuurlijk gewoon verstaan.
mogguh allemaal ik ga eens even op neuzen op overzeese foraquote:Op zondag 13 april 2008 10:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is jammer dat er geen filmpje van is, misschien komt dat nog. Dan hoop ik dat @Day hier meeleest en het voor ons wil vertalen.
Ik zou me heel goed voor kunnen stellen dat ook Wilma Nanninga genoeg heeft van het stompzinnige gebral van Jaap.quote:Op zondag 13 april 2008 10:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt er rustig vanuit gaan dat de Privé pagina keurig is verwijderd. Ik vraag me toch af of dit niet gewoon een publiciteitsstunt is, normaal gesproken is Wilma Nanninga nogal lovend over DGK en nu ineens dit negatieve verhaal.
Ik snap er niks van.
Het is ook walgelijk dat gedrag en die uilatingen die hij doet,maar ik snap de reden gewoon niet speltechnisch gezien.Het is zulk bizar gedragquote:Op zondag 13 april 2008 10:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zou me heel goed voor kunnen stellen dat ook Wilma Nanninga genoeg heeft van het stompzinnige gebral van Jaap.
Een tijd heb ik gedacht dat Jaap de enige was die zou moeten winnen, omdat hij geen geweld gebruikt, tot nu toe eigenlijk alleen maar zichzelf voor lul zette en daarmee tv maakte, maar nu vind ik het walgelijk wat hij doet.
Hij vliegt er anders uit. Net zoals de vorige keer dat TerrorJaap ontstond. Hij had nog maar een paar dagen om zich te bewijzen. Aangezien de bewoners speltechnisch toch geen fuck in te brengen hebben, zal hij wel moeten, wil hij de finale halen.quote:Op zondag 13 april 2008 10:43 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Het is ook walgelijk dat gedrag en die uilatingen die hij doet,maar ik snap de reden gewoon niet speltechnisch gezien.Het is zulk bizar gedrag
Dat vind ik knap dat ze er een joint van maken. Het is niet te zien, het kan net zo goed een peuk zijnquote:
Kenneth rookt toch niet?quote:Op zondag 13 april 2008 11:02 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dat vind ik knap dat ze er een joint van maken. Het is niet te zien, het kan net zo goed een peuk zijn
Hmmm, zijn kont lijkt op een vagina. Die moet gewoon een cameltoe hebben in een jeans.quote:Op zondag 13 april 2008 11:04 schreef Spaarne het volgende:
En nog een fijn kort filmpje van Jaap. Het filmpjes is 18+, dus je kunt het alleen zien als je inlogt bij Clipser. Voor iedereen die geen 'lid' is van Clipser, heb ik wat caps.
http://www.clipser.com/watch_video/158428
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:
Beequeen, thankssssss! Ik ben echt pisnijdigquote:Op zondag 13 april 2008 10:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier is het ook te lezen en kun je reageren of je afreageren op dat achterlijke zooitje genaamd de FEBO.
'Mijn Claire is gebrainwashed'
Ik vind hem soms ook wel aandoenlijk, ja.. hihi..quote:Op zondag 13 april 2008 11:41 schreef Spaarne het volgende:
Gisteren moest Kenny lachen. Zie die cap dan - dat is toch vertederend van stommigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |