quote:Op woensdag 16 april 2008 21:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
Daar gaat t erg berg af.![]()
Had zo'n veel belovende race kunnen worden.
Rossi met zijn pauper bandenkeuze
Klootviool
Las net in de krant dat ene Jason Newsted van Flotsam & Jetsam zijn plek in gaat nemen!quote:Op woensdag 16 april 2008 21:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Cliff Burton heeft een ongeluk gehad?![]()
![]()
Ik kan het even opzoeken op de fansite van Osdorp, maar ik schat een jaartje of 10.Errug!
![]()
[..]
dat denk ik eerlijk gezegd niet.quote:
Kratjuh, dat was die bolle die met Fulcrum mee was toenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
welks?
En kom jij niet?WIl jou serieus ook eens een handje geven
neh, dat was een andere keerquote:Op woensdag 16 april 2008 22:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kratjuh, dat was die bolle die met Fulcrum mee was toen
Mejeh boh, we komen je wel een keertje opzoeken... over een jaar of 2 als mijn fiets klaar is
quote:
Jeps over 5 weken checkupquote:Op woensdag 16 april 2008 22:43 schreef Cageon het volgende:
[..]![]()
(no)Gips meet!
Eerst weer revalideren natuurlijk![]()
man man ribije, Hoe kom je toch bij zo'n sigquote:
Zo?quote:Op woensdag 16 april 2008 18:32 schreef RobDrop het volgende:
Netjes! Al een idee hoe het gaat klinken?
bleeeeeeer pijpen die leovince's, toch?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:23 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Zo?
Maarja lastig te oordelen op een filmpje, meer info heb ik ook niet...
Zal wel goed wezen
Dies wel old skool hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 23:21 schreef Cageon het volgende:
[..]
man man ribije, Hoe kom je toch bij zo'n sig![]()
Mjeh PK winst weet ik niet hoor, daar koop ik ze niet voor ofzo. Maar een volledig systeem zal vast wat beter zijn, ff nieuwe mapping dr in doen voor de ECUquote:Op woensdag 16 april 2008 23:24 schreef Cageon het volgende:
[..]
bleeeeeeer pijpen die leovince's, toch?
Knalleuh moeten ze![]()
knalleeeuh doen ze
MAar ben wel benieuwd. Sehr geyle pijpjes![]()
PEEKAA winst?
Leugenaar, dan koop je geen volledige lijn.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:32 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mjeh PK winst weet ik niet hoor, daar koop ik ze niet voor ofzo. Maar een volledig systeem zal vast wat beter zijn, ff nieuwe mapping dr in doen voor de ECU
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:34 schreef Cageon het volgende:
[..]
Leugenaar, dan koop je geen volledige lijn.![]()
niet heel bijzonderquote:Op donderdag 17 april 2008 00:11 schreef Cageon het volgende:
wat vind men van deze knippers?
[ afbeelding ]
Voor vervanging van:
[ afbeelding ]
denk je het net gevonden te hebbenquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 00:32 schreef Cageon het volgende:
[..]
denk je het net gevonden te hebben![]()
![]()
Heeeelp! jij hebt toch tijd zat.
eerst gemonteerd zienquote:Op donderdag 17 april 2008 00:11 schreef Cageon het volgende:
wat vind men van deze knippers?
[ afbeelding ]
Voor vervanging van:
[ afbeelding ]
zeg dan niksquote:Op donderdag 17 april 2008 00:57 schreef bvvt het volgende:
[..]
eerst gemonteerd zien
dan pas mening
o ja
Ga ik morgen wel weer verder,heb ik nog wat te doen naast het gamenquote:Op donderdag 17 april 2008 01:00 schreef Cageon het volgende:
IOH, ik dank u voor deze bijdrage!
Hierbij sluit ik deze avond af met een groet naar u allen
Bij jou was het toch wat meer verassingseffect en spectuculairder (er stond alleen geen muurtjequote:Op maandag 14 april 2008 00:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb iets soortgelijks met BazzieK gehad op een dijkje
Mijn 2e versnelling was stuk, schakel per ongeluk terug naar de één, achterkant breekt weg maar ik kon de motor nog net houden
Misschien dat BazzieK kan zeggen of ik dezelfde move maakte als deze gast
Ik reed toen ook op een ZZR
Tjeh, weet je zeker dat een keer zonder helm het asvalt aantikken je denkvermogen niet juist zal verbeteren?quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Snelheden en rijstijl doen niet onder voor die van een gemiddelde enthousiaste 25 KW motorrijder
Ik heb de CD wel ergens in een verhuisdoos. Memories.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:16 schreef Gawaine het volgende:
Had je maar 1 liedje nodig of de rest ook
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:18 schreef RobDrop het volgende:
Las net in de krant dat ene Jason Newsted van Flotsam & Jetsam zijn plek in gaat nemen!![]()
quote:Kalimero schreef op 17 april 2008 @ 09:01:
Groene Triumph 1200 ?? zonder linker voor knipperlicht ??
quote:Op donderdag 17 april 2008 02:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tjeh, weet je zeker dat een keer zonder helm het asvalt aantikken je denkvermogen niet juist zal verbeteren?
das psychischquote:Op donderdag 17 april 2008 02:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tjeh, weet je zeker dat een keer zonder helm het asvalt aantikken je denkvermogen niet juist zal verbeteren?
eH?? Heb je sticker dan ofzo?quote:Op donderdag 17 april 2008 10:50 schreef Patrick281 het volgende:
Gespot!!!![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
Vandaag voor de zesde achteréén volgende keer met Triumphie @ werk. [ afbeelding ]
wtf is t probleem met een sticker?quote:
De MC Hardcore Divisie had toch allang bepaald dat overmatig consumptie van MF tot gayness kan leiden?quote:
sinds wanneer is er nog een MCHCD?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De MC Hardcore Divisie had toch allang bepaald dat overmatig consumptie van MF tot gayness kan leiden?![]()
Ach als je ze goed played kunnen ze dr niks over zeggen, hooguit half mompelend met hun mond vol.quote:En WTF, is het leuk ofzo als zo'n grijze kalende popi jopi op z'n BMW K100 gespot komt roepen terwijl je de chicks net aan het playen bent?
Phatzak weer eens te vaak gebanned?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:04 schreef worldpimber het volgende:
De MC Hardcore Divisie had toch allang bepaald dat overmatig consumptie van MF tot gayness kan leiden?![]()
quote:
En WTF, is het leuk ofzo als zo'n grijze kalende popi jopi op z'n BMW K100 gespot komt roepen terwijl je de chicks net aan het playen bent?
Fok!MC HD bestaat al jarenquote:Op donderdag 17 april 2008 12:07 schreef Cageon het volgende:
sinds wanneer is er nog een MCHCD?![]()
Besides ik kom nooit op MF dus dat gayness zal wel mee vallen
quote:Ach als je ze goed played kunnen ze dr niks over zeggen, hooguit half mompelend met hun mond vol.
Rietje post nu onder BlueBullYZF ofzoquote:Op donderdag 17 april 2008 12:09 schreef Patrick281 het volgende:
Phatzak weer eens te vaak gebanned?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben MF besmet door OPM en Rietje. Van goede komaf dus.![]()
En hier wordt niet zoveel meer gepost.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |