suzuki eigens, moet je regelmatig bijvullen.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je hebt er een flinke plas olie onder liggen
Omdat ik zo meer kans maak niet gespot te worden door kenteken herkennings soft-/hardware.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waarom heb je een MF sticker? Heeft OPM daar niets over gezegd?
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:50 schreef Cageon het volgende:
[..]
Omdat ik zo meer kans maak niet gespot te worden door kenteken herkennings soft-/hardware.
zelfs al heb je het niet gezien is het niet de moeite om die te parkeren.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:56 schreef Gawaine het volgende:
Had iedereen de motoGP gezien of moest ik hem nog even parkeren ?
quote:Op woensdag 16 april 2008 21:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
zelfs al heb je het niet gezien is het niet de moeite om die te parkeren.
Wat een saaie bende zeg.
Ach ja in die tijd, Damon Hill vond ik niet alles, en Mikka Hakkinen vond ik vaak ook maar een beetje mat.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:16 schreef RobDrop het volgende:
@Patrick: Man hij heeft aan de foto's te zien nog geen schrammetje! Misschien een gedeukt ego, maar ik vond hem toch een lul....
Phatzak!quote:

Ik heb geen beeld.quote:
Cliff Burton heeft een ongeluk gehad?quote:Op woensdag 16 april 2008 18:51 schreef RobDrop het volgende:
Loop ik alweer zoveel jaar achter, dat ik die niet eens ken??![]()
*denkt nog terug aan de rooie demo die ik van een vriend kreeg een jaartje of 16-17 geleden...*
Chuba choeps wint, dus goed.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:01 schreef Cageon het volgende:
zelfs al heb je het niet gezien is het niet de moeite om die te parkeren.
Wat een saaie bende zeg.
quote:Op woensdag 16 april 2008 21:12 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb geen beeld.Tnx.
![]()
Apart hier van, moet je me toch eens uitleggen, andere manier van zoeken.
Diverse torrent sites sluiten de deur.![]()
[..]
quote:Op woensdag 16 april 2008 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Geen er nog brommerkliekluitjes de elfstedentocht rijden 12 mei?
Vorig jaar heb ik fullcumshot een handje gegeven
tell us about itquote:Op woensdag 16 april 2008 21:31 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
Als ik 6 motoren voorbij moet op de dijk vind ik het al druk
quote:Op woensdag 16 april 2008 21:34 schreef Cageon het volgende:
[..]
tell us about it
t is het vervelendst als ze ook nog redelijk door rijden waardoor je er nog lastiger voorbij komt.
mjehquote:Op woensdag 16 april 2008 21:39 schreef Gawaine het volgende:
[..]
mwah dan duurt het ietsjes langer. Maar je weet dan wel waar er grind in een bocht ligt
Daar gaat t erg berg af.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:45 schreef Gawaine het volgende:
Zit nu op de helft maar nog steeds een leuke race hoor
Misschien kan je kratjuh even buzzenquote:Op woensdag 16 april 2008 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Noooooh, er zijn maar 3600 startkaarten!
welks?quote:Op woensdag 16 april 2008 21:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Misschien kan je kratjuh even buzzen
ze zouden zijn fiets uitlachenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
welks?
En kom jij niet?WIl jou serieus ook eens een handje geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |