quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:03 schreef worldpimber het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Leuk voor je buren Gawaine
denk dat die al vergaan isquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:21 schreef Gawaine het volgende:
Hoe zit het trouwens met je motor ? Moet ik daar ook mos vanaf spuiten
Ik heb gehoord dat jij zo een volwassen vent van z'n brommer spuit...met die hogedrukreiniger natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:21 schreef Gawaine het volgende:
Hoe zit het trouwens met je motor ? Moet ik daar ook mos vanaf spuiten
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij zo een volwassen vent van z'n brommer spuit..
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:50 schreef worldpimber het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=756_1208286534
quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik snap best dat een beginner, een echte beginner, geen kleren koopt eerst. Maargoed, dat ben ik dus niet
Interpretatie is niet altijd je sterkste punt.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:31 schreef bvvt het volgende:
Hmm, dacht ff dat je al bij de ouwe lullen hoorde.
maar je bent nog maar een broekie....
Het slijk der aarde.quote:
Ik weet niet wat erger is, heb net naar mijn trouwvideo gekeken.quote:
Ben ik toch benieuwd waar je wel naar zochtquote:Op woensdag 16 april 2008 00:07 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zocht wat anders, maar deze is voor Rib-í.![]()
Likken doet slikken van de Osdorp Posse.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:26 schreef Rib-i het volgende:
Hola
[..]
Ben ik toch benieuwd waar je wel naar zocht
Dat kwam aardig overeen met de werkelijkheid. En toen had ik nog een dikke snor ook.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:56 schreef ikookhier het volgende:
Morgen![]()
@ WB vervolgens zit je de hele avond naar een bubblebutt te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:53 schreef Cageon het volgende:
[..]
oftewel, infinite aantal standen.
U bent heer en meester!
Nee hoor, gewoon een Grohe van 5 tientjes inclusief 2 meter doucheslangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Patrick: Man hij heeft aan de foto's te zien nog geen schrammetje! Misschien een gedeukt ego, maar ik vond hem toch een lul....-Here we are now entertain us, put on your red shoes and dance the blues-
-Als je Kashmir (LedZep) draait, en hij begint erover dat het een slechte cover van Puff Daddy is, mag je hem een doodschop verkopen...-
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Likken doet slikken van de Osdorp Posse.
Loop ik alweer zoveel jaar achter, dat ik die niet eens ken??quote:Op woensdag 16 april 2008 08:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Likken doet slikken van de Osdorp Posse.
Toemaarquote:Op woensdag 16 april 2008 17:34 schreef Snelwagen het volgende:
Uitlaatsysteem besteld, compleet systeem van leovince
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |